|
|
Pregled/Ciscenje injektorjev na turbo bencinarju
|
|
gorgh | 25 dec 2013, 18:04 | |
| Član #3073Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758 | Imam eno vprašanje za vas, ker bo kdo (upam da ) vedel na spodnje vprašanje.
Je pri turbo bencinarju ( v mojem primeru C70 T5 2001, čipan, cca 450.000 km) sploh smiselno dat preverjat delovanje/morebitno zapacanost injektorjev?
mislm, verjetno je smiselno vse kar se preventive tiče, sam, a se to sploh praktiricira pri nas? Slišal sem, da naj bi imel po novem Jože iz Lj - tam nekje okoli jelena, sem pozabil točno kako se reče, on aparat za pregled teh injektorjev.
Glede na prevožene km bi se rad odločil za pregled oz če se prakticira tudi čiščenje/obnovo.....ali je bolj smotrno kupit potem nove ( ne vem kakšen strošek pregleda/čiščenja/obnove je)
Kako je s tem? Verjetno ( tako kot povsod drugje ) preventiva ne škodi in se samo "ognem" morebitnim težjim okvaram in večjim stroškom popravial....saj ubistvu, sploh ne vem, če crkne en izmed injektorjev, ali to povzroči lahko kakšno težjo okvaro na motorju samem ali avto simpl neha delat po tem cilindru in začne "trokirat".....
Hvala za pomoč!
Lp, Jure | Na vrh | |
Ovlov | 26 dec 2013, 10:18 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Meni je še na moji nekdanji 850-ki sčistil injektorje Vojko Perc iz Kosez. Če se prav spomnim, to naredi z ultra zvokom (če se narobe spomnim, pa ne ). Poseg je bil bolj "zaradi lepšega" oz. kot prijateljski bonus - a učinek se je kar poznal: motor je bil opazno prožnejši v nižjih obratih, tišji, živahnejši in malenkost manj je porabil. Drugače pa je ta reč jako poceni ... in se po mojem vsekakor splača (kot prventiva in kurativa). Lp!
[ Uredi 27 dec 2013, 11:11 ] | Na vrh | |
bbf | 26 dec 2013, 11:50 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Mislim, da na 2001 letniku še ni panike. Jest sem iz '91 B17FT poslal injeltorje (bosch) nekam na primosrko, pa težko rečem, da je kej hudo pomagal, kak literček manj porabe - to je bilo pri moji vožnji nekih 8%. Malo lepši tek po občutku (v denarnici) in pa mnogo boljše izpuste, edino to je bilo občutno! vendar še vedno preveč za legalno uspešno meritev ne tehničnem.. avto je pa drgač letu približno isto, 220 pa nč več, pa krkol sm mu delu.. | Na vrh | |
gorgh | 26 dec 2013, 11:58 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Ma, jst nebi tega delu zarad perormensov, avto mi ze zdej leti kot sneta skira, pa se to izkoristim mogoce enkrat na mesec.....
Bolj iz vidika preventive, pac, da mi nebo kdaj kje kaksen nehu delat in pac, da bo.ustimano tako kot mora bit....
Se vedno ne vem, je lahko posledica nedelujecga injektorja kaj hujsega?.npr.da.bi ga zavrtu na ac in bi recmo pri polnem plinu pri visokih obratih en odpovedal....? Samo neha delat al bi se kj druzga rakom slo zvizgat?
Hvala zaenkrat, ce je se kdo ki kaj ve, kar napisite....bom sal po novem letu vsekakor spucat, me pa vseeno zanima se kaj vec izkusenj s tem.. | Na vrh | |
bvogri | 26 dec 2013, 17:03 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Če bi injektor crknu tako da ne bi blo vbrizga pač avto torkira in teče na 4 cilindre za motor pa ni nobene panike. Itak se prav preveč tako ne da vozit.
Da bi pa začel kr na enkrat na polno scat pa pomoje pri teh injektorjih ni možno... pa tud opazu bi. | Na vrh | |
bbf | 26 dec 2013, 17:55 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| men je recimo eden občasno scal v cilinder, dvakrat celo toliko, da je štarter komaj obrnil.. pa potem je še po treh lavfal encajt. ampak pazi, to so bli injektorji iz leta 91! na 2001 nebi lih pričakoval takega. drugo je pa, če začne slabo prepuščat, pa če ti knock senzor ne dela dobro, oziroma "ne sliši" oddaljenega cilindra, ti lahko bat skuri - se je že dogajalo fantom na tastarih injection mašinah. Ponavadi je bilo zraven še prekomerno navijanje. ko mojster čisti injektor, tudi zamenja vstopne filtrčke. | Na vrh | |
cleaner | 27 dec 2013, 07:53 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Jaz sem svoja Saaba (oba z okoli 200k prevoženimi) peljal k enemu mojstru v Sneberje. Je namesto bencinske črpalke priklopil gor en Liqui Moly stroj, ki je pol ure v motor dovajal bencin z nekim LM aditivom. Za vsak avto je vstavil nov filter v ta svoj stroj. Po postopku je bil na mojih avtih filter enak kot prej (nov). Čiščenje je bilo verjetno nepotrebno, škodilo pa ni. Tudi na porabi in obnašanju motorjev se ne pozna nič. | Na vrh | |
monaco | 28 dec 2013, 22:02 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| V tem primeru je bolj smiselno dat notri druge od motorja z manj km... | Na vrh | |
gorgh | 29 dec 2013, 11:14 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Mah to ne, ker spet ne ves kaj si kupil.....al tole, pregled oz ciscenje al pa cist nove....bom po novem letu dal na pregled pa javim ce bo kaj drugace... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 48, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|