Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V40 1.9 DT, 1999) Nekaj informacij

Avtor objava
IceMare
24 nov 2009, 22:51 Predogled tiskanja
Član #1394
Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42
Lokacija: Logatec
Objav: 14
Pozdravljeni!

Sem novi lastnik rabljenega V40 1.9DT, letnik 1999 in mam par vprašanj.

1. Katero olje priporočate? Po forumu sodeč je Castrol TXT pravo? Kaj pa recimo Mobil synt S 5w40?

2. Koliko priporočate tlaka v pnevmatikah (spredaj/zadaj)?

3. Zaupanja vreden servis v Ljubljani?

4. Kje bi lahko dobil ali če ima kdo slovenska ali angleška navodila?

5. Kašna je sicer kaj razlika med modelom D in DT?


Hvala za odgovore in pomoč.

Pozdrav vsem!

[ Uredi 09 dec 2009, 18:46 ]
Na vrh
alfaromeo
25 nov 2009, 08:40
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pozdravljen

1. Sam bi raje izbral Mobil
3. Meni osebno Avtocenter Lekše

Ostalo ti bodo pa več povedali, člani, ki imajo 40.
Na vrh
IceMare
25 nov 2009, 08:45
Član #1394
Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42
Lokacija: Logatec
Objav: 14
Hvala za enkrat!
Na vrh
Slabe_V40
25 nov 2009, 16:55
Član #541
Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59
Lokacija: Vrhnika
Objav: 228
-Jaz sem v svojega točil elf 10w40, poceni pa tut žrlo ga ni nič.

-Tlak v gumah okol 2.2

-Meni ga je servisiral kolega, ki je mojster za renault (beri Volvo)

-Navodila dobiš tukaj na forumu nekje.

-jaz sem imel 1.9d pa je imel 72kw, dt pa mislim da imajo 66kw, mislim pa da sta oba renault motorja.
Na vrh
IceMare
25 nov 2009, 18:20
Član #1394
Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42
Lokacija: Logatec
Objav: 14
Hvala za info.

Malo sem zmeden kar se tiče D pa DT....na avtu zadaj je 1.9D, v homologaciji je DT.

Drugače pa (naj bi imel) ima 70 kW, vsaj če gre verjet številki šasije (ywqvw73...) in označbi motorja (D4192T2) je to TD mašina

Navodila zgleda mi bodo poslali s frime same.

Olje, ki je trenutno v uporabi je 5w30 ...sicer ne piše katere znamke (še pred tem že omenjeni Mobil 5w40). Je bolje da grem na drugo oznako al ostanem pri tem?

Pozdrav
Na vrh
Slabe_V40
26 nov 2009, 08:58
Član #541
Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59
Lokacija: Vrhnika
Objav: 228
Torej imaš isti motor kot sem ga imel jest, sploh ni važna oznaka d, dt, tdi... Je pa to Renault motor, ki je meni požrl kar beliko živcev in denarja. 5w30 uporablja moj fotr v bmw 3.0 ki ima več kot še enkrat več konjev kot tale. Če daš noter 10w40 boš prišparal, motor bo pa lih tako dobro zaščiten in nima potrebe po 5w30
Na vrh
IceMare
26 nov 2009, 10:03
Član #1394
Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42
Lokacija: Logatec
Objav: 14
Slabe_V40 je napisal(a): ...

... Je pa to Renault motor, ki je meni požrl kar beliko živcev in denarja.


Čudovito slišat
Ma kje pa so bili problemi najbolj?
Na vrh
Slabe_V40
27 nov 2009, 12:54
Član #541
Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59
Lokacija: Vrhnika
Objav: 228
Glavna jermenica mikro jermena, en štift odmične gredi je prešvoh narejen, hlajenje motorja je ob priganjanju v klanec prešvohno, je imelo že par uporabnikov tega foruma probleme. Sam sem menjal mikro jermen ene 7x dokler nismo ugotovil napake, enkrat mi je celo strgalo zobati jermen. Razen motorja pa drugače super avto
Na vrh
IceMare
27 nov 2009, 17:32
Član #1394
Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42
Lokacija: Logatec
Objav: 14
A ta štift je bil potem kriv za probleme z mikro in zabatim jermenom? A se da to zamenjat z močnejšim potem?

Ja to od hlajenja sem prebral ja...a se je iz tega potem kaka splošna rešitev najdla? Al je to pač nekaj na kaj je treba računat?

Ja drugače je tudi mene avto kr "zasvojil". Upam da bom kšna svetla izjema pri motorju
Na vrh
Slabe_V40
28 nov 2009, 15:04
Član #541
Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59
Lokacija: Vrhnika
Objav: 228
Mi smo ga zamenjal, ampak je to že tako dolgo nazaj da niti ne vem več točno kaj.

Glede hlajenja upaj na najbolje, pa ne priganjaj ga v klanec s prižgano klimo.

Na vrh
tomazKK
09 dec 2009, 16:50
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Na kolk je pa predpisana menjava olja na teh 1.9D?
Brat namreč vozi Scenica'02 1.9 dci in je menjava olja predpisana preporedko (20kkm) in je imel probleme (ležaj glavne gredi), pa to tud ni osamljen primer ampak znana Renaultova napaka pri teh motorjih.
Na vrh
sebaveh
09 dec 2009, 17:50
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
V priročniku je omenjeno da na 20.000. Čeprav kolikor sem si dešifriral italjanska navodila, naj bi bilo celo tako, da je na 20.000 le pregled, na 40.000 pa menjava.
Jaz osebno pa ga menjavam enkrat na leto, to pa pri meni znese med 15.000 in 17.000.
Na vrh
Spletna stran
Slabe_V40
10 dec 2009, 06:40
Član #541
Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59
Lokacija: Vrhnika
Objav: 228
Jaz sem ga menjal na približno 20kkm.
Na vrh
IceMare
11 dec 2009, 21:00
Član #1394
Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42
Lokacija: Logatec
Objav: 14
Na koliko časa pa kaj opravljate "redni" servis?
Na vrh
sebaveh
11 dec 2009, 21:07
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Redni servis enkrat na leto, to bo kar 15 - 20 kkm pri meni, Velikega pa sem naredil na približno 115 kkm
Na vrh
Spletna stran
IceMare
12 dec 2009, 14:57
Član #1394
Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42
Lokacija: Logatec
Objav: 14
Kaj pa če je preteklo manj km (pod 10kkm) od zadnjega servisa, je pa je vseeno eno leto že mimo...se splača vseeno it na servis al naredit še par kkm?
Na vrh
Slabe_V40
13 dec 2009, 16:25
Član #541
Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59
Lokacija: Vrhnika
Objav: 228
Ni potrebe. Lahko ga narediš pa sam da boš bolj ziher.
Na vrh
IceMare
17 dec 2009, 22:02
Član #1394
Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42
Lokacija: Logatec
Objav: 14
Kaj pa ponavadi "zahtevate" da se na rednem servisu pogleda in tudi zamenja, glede na to da gre za "delikaten" motor...? Recimo olje, oljni filter, filter nafte, filter zraka,...?
Na vrh
Slabe_V40
20 dec 2009, 16:39
Član #541
Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59
Lokacija: Vrhnika
Objav: 228
Zraven še filter klime, ki je pod sovoznikovim predalom (nevem če ga tvoj ima) pregledali pa naj bi še zavore, brisalce, itd.
Na vrh
IceMare
29 jan 2010, 20:04
Član #1394
Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42
Lokacija: Logatec
Objav: 14
Tisti, ki vozite avto v avtopralnico...zanima me, kako je s strešno anteno...gledal sem če se jo da kakorkoli odmontirat, pa tako na hitro se mi ni zdelo kot da bi se dalo....a se jo lahko pusti kar gor...glede na to da se mi je zdela dosti gibljiva...?
Na vrh
Terminator
29 jan 2010, 21:36
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Sam jo raje snamem Se pa normalno "odšraufa", morda je potrebno kdaj le malo več moči uporabiti, vendar vedno gre dol Se pa odvijači samo zgornji del (okrogel) tisti spodnji (je malo drugačne oblike) pa ostane
Na vrh
volvo mojster
30 jan 2010, 18:52
Član #1399
Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40
Objav: 146
icemare
kar se tice pregrevanja v klanec, je potrebno odstraniti hladilnike(vodni in hladlnik zraka) in preprati satje ker sta 100% zabita s svinjarijo, ali pa ti je sel upor na ventilatorju na hladilniku, pol se pa nebo vec pregreval
Na vrh
IceMare
15 mar 2010, 13:05
Član #1394
Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42
Lokacija: Logatec
Objav: 14
Že sedaj hvala za vse informacije!
Mam pa že naslednjo težavo. Ključavnica prtljažnika. Opazil sem, da se ne zaklepa več s centralnim zaklepanjem. Če hočem met zaklenjeno moram jo ročno zaklenit tako, da je reža za ključ v navpičnem položaju.
A je šel motorček ali je morda kak drug trik za rešitev problema.

Hvala za pomoč!

Marko
Na vrh
sebaveh
15 mar 2010, 20:53
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Ali motorček, ali pa pretrgane žice med karoserijo in vrati prtljažnika.
Snami tapeto in začni meriti napetosti...
Na vrh
Spletna stran
perica
26 avg 2010, 20:44
Član #1805
Prijavljen dne: 26 avg 2010, 19:39
Objav: 9
hm imam še eno vprašanje.Prejšnji teden smo se vračali z dopusta pa sem avto malce pritisnil tja do 210 km/h. Vse ok, nato pa so mi začele iz izpušne cevi iskrice letet. Potem sem ga ustavil, da se je ohladil in sedaj je ok. Mi ve kdo povedat, zakaj? Mehanik mi pravi, da moram menjati zadnji del izpušne cevi...(lonec) Vozim V40 1,9 DT
Na vrh
tomazKK
30 avg 2010, 15:29
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Hehe Kot na Tomo Vinkoviču!
Verjetno je tleče saje ven metalo.
Na vrh
IceMare
12 nov 2010, 11:21
Član #1394
Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42
Lokacija: Logatec
Objav: 14
Še eno vprašanje: Kam hodite kaj v Ljubljani gume menjat pa na optiko?
Hvala za kakšen info!

M
Na vrh
cleaner
12 nov 2010, 19:29
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
optika bučan tacen, gume pa sam zamenjam, mam 2 kompleta feltn. AMZS morda?
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 72, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete