|
|
(V40 1.9 DT, 1999) Nekaj informacij
|
|
IceMare | 24 nov 2009, 22:51 | |
| Član #1394Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42 Lokacija: Logatec Objav: 14 | Pozdravljeni!
Sem novi lastnik rabljenega V40 1.9DT, letnik 1999 in mam par vprašanj.
1. Katero olje priporočate? Po forumu sodeč je Castrol TXT pravo? Kaj pa recimo Mobil synt S 5w40?
2. Koliko priporočate tlaka v pnevmatikah (spredaj/zadaj)?
3. Zaupanja vreden servis v Ljubljani?
4. Kje bi lahko dobil ali če ima kdo slovenska ali angleška navodila?
5. Kašna je sicer kaj razlika med modelom D in DT?
Hvala za odgovore in pomoč.
Pozdrav vsem!
[ Uredi 09 dec 2009, 18:46 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 25 nov 2009, 08:40 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pozdravljen
1. Sam bi raje izbral Mobil 3. Meni osebno Avtocenter Lekše
Ostalo ti bodo pa več povedali, člani, ki imajo 40. | Na vrh | |
IceMare | 25 nov 2009, 08:45 | |
| Član #1394 Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42 Lokacija: Logatec Objav: 14
| Hvala za enkrat! | Na vrh | |
Slabe_V40 | 25 nov 2009, 16:55 | |
| Član #541 Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59 Lokacija: Vrhnika Objav: 228
| -Jaz sem v svojega točil elf 10w40, poceni pa tut žrlo ga ni nič.
-Tlak v gumah okol 2.2
-Meni ga je servisiral kolega, ki je mojster za renault (beri Volvo)
-Navodila dobiš tukaj na forumu nekje.
-jaz sem imel 1.9d pa je imel 72kw, dt pa mislim da imajo 66kw, mislim pa da sta oba renault motorja. | Na vrh | |
IceMare | 25 nov 2009, 18:20 | |
| Član #1394 Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42 Lokacija: Logatec Objav: 14
| Hvala za info.
Malo sem zmeden kar se tiče D pa DT....na avtu zadaj je 1.9D, v homologaciji je DT.
Drugače pa (naj bi imel) ima 70 kW, vsaj če gre verjet številki šasije (ywqvw73...) in označbi motorja (D4192T2) je to TD mašina
Navodila zgleda mi bodo poslali s frime same.
Olje, ki je trenutno v uporabi je 5w30 ...sicer ne piše katere znamke (še pred tem že omenjeni Mobil 5w40). Je bolje da grem na drugo oznako al ostanem pri tem?
Pozdrav
| Na vrh | |
Slabe_V40 | 26 nov 2009, 08:58 | |
| Član #541 Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59 Lokacija: Vrhnika Objav: 228
| Torej imaš isti motor kot sem ga imel jest, sploh ni važna oznaka d, dt, tdi... Je pa to Renault motor, ki je meni požrl kar beliko živcev in denarja. 5w30 uporablja moj fotr v bmw 3.0 ki ima več kot še enkrat več konjev kot tale. Če daš noter 10w40 boš prišparal, motor bo pa lih tako dobro zaščiten in nima potrebe po 5w30 | Na vrh | |
IceMare | 26 nov 2009, 10:03 | |
| Član #1394 Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42 Lokacija: Logatec Objav: 14
| Slabe_V40 je napisal(a): ...
... Je pa to Renault motor, ki je meni požrl kar beliko živcev in denarja.
Čudovito slišat Ma kje pa so bili problemi najbolj? | Na vrh | |
Slabe_V40 | 27 nov 2009, 12:54 | |
| Član #541 Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59 Lokacija: Vrhnika Objav: 228
| Glavna jermenica mikro jermena, en štift odmične gredi je prešvoh narejen, hlajenje motorja je ob priganjanju v klanec prešvohno, je imelo že par uporabnikov tega foruma probleme. Sam sem menjal mikro jermen ene 7x dokler nismo ugotovil napake, enkrat mi je celo strgalo zobati jermen. Razen motorja pa drugače super avto | Na vrh | |
IceMare | 27 nov 2009, 17:32 | |
| Član #1394 Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42 Lokacija: Logatec Objav: 14
| A ta štift je bil potem kriv za probleme z mikro in zabatim jermenom? A se da to zamenjat z močnejšim potem?
Ja to od hlajenja sem prebral ja...a se je iz tega potem kaka splošna rešitev najdla? Al je to pač nekaj na kaj je treba računat?
Ja drugače je tudi mene avto kr "zasvojil". Upam da bom kšna svetla izjema pri motorju | Na vrh | |
Slabe_V40 | 28 nov 2009, 15:04 | |
| Član #541 Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59 Lokacija: Vrhnika Objav: 228
| Mi smo ga zamenjal, ampak je to že tako dolgo nazaj da niti ne vem več točno kaj.
Glede hlajenja upaj na najbolje, pa ne priganjaj ga v klanec s prižgano klimo.
| Na vrh | |
tomazKK | 09 dec 2009, 16:50 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Na kolk je pa predpisana menjava olja na teh 1.9D? Brat namreč vozi Scenica'02 1.9 dci in je menjava olja predpisana preporedko (20kkm) in je imel probleme (ležaj glavne gredi), pa to tud ni osamljen primer ampak znana Renaultova napaka pri teh motorjih. | Na vrh | |
sebaveh | 09 dec 2009, 17:50 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| V priročniku je omenjeno da na 20.000. Čeprav kolikor sem si dešifriral italjanska navodila, naj bi bilo celo tako, da je na 20.000 le pregled, na 40.000 pa menjava. Jaz osebno pa ga menjavam enkrat na leto, to pa pri meni znese med 15.000 in 17.000. | Na vrh | |
Slabe_V40 | 10 dec 2009, 06:40 | |
| Član #541 Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59 Lokacija: Vrhnika Objav: 228
| Jaz sem ga menjal na približno 20kkm. | Na vrh | |
IceMare | 11 dec 2009, 21:00 | |
| Član #1394 Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42 Lokacija: Logatec Objav: 14
| Na koliko časa pa kaj opravljate "redni" servis? | Na vrh | |
sebaveh | 11 dec 2009, 21:07 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Redni servis enkrat na leto, to bo kar 15 - 20 kkm pri meni, Velikega pa sem naredil na približno 115 kkm | Na vrh | |
IceMare | 12 dec 2009, 14:57 | |
| Član #1394 Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42 Lokacija: Logatec Objav: 14
| Kaj pa če je preteklo manj km (pod 10kkm) od zadnjega servisa, je pa je vseeno eno leto že mimo...se splača vseeno it na servis al naredit še par kkm? | Na vrh | |
Slabe_V40 | 13 dec 2009, 16:25 | |
| Član #541 Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59 Lokacija: Vrhnika Objav: 228
| Ni potrebe. Lahko ga narediš pa sam da boš bolj ziher. | Na vrh | |
IceMare | 17 dec 2009, 22:02 | |
| Član #1394 Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42 Lokacija: Logatec Objav: 14
| Kaj pa ponavadi "zahtevate" da se na rednem servisu pogleda in tudi zamenja, glede na to da gre za "delikaten" motor...? Recimo olje, oljni filter, filter nafte, filter zraka,...? | Na vrh | |
Slabe_V40 | 20 dec 2009, 16:39 | |
| Član #541 Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59 Lokacija: Vrhnika Objav: 228
| Zraven še filter klime, ki je pod sovoznikovim predalom (nevem če ga tvoj ima) pregledali pa naj bi še zavore, brisalce, itd. | Na vrh | |
IceMare | 29 jan 2010, 20:04 | |
| Član #1394 Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42 Lokacija: Logatec Objav: 14
| Tisti, ki vozite avto v avtopralnico...zanima me, kako je s strešno anteno...gledal sem če se jo da kakorkoli odmontirat, pa tako na hitro se mi ni zdelo kot da bi se dalo....a se jo lahko pusti kar gor...glede na to da se mi je zdela dosti gibljiva...? | Na vrh | |
Terminator | 29 jan 2010, 21:36 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Sam jo raje snamem Se pa normalno "odšraufa", morda je potrebno kdaj le malo več moči uporabiti, vendar vedno gre dol Se pa odvijači samo zgornji del (okrogel) tisti spodnji (je malo drugačne oblike) pa ostane | Na vrh | |
volvo mojster | 30 jan 2010, 18:52 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| icemare kar se tice pregrevanja v klanec, je potrebno odstraniti hladilnike(vodni in hladlnik zraka) in preprati satje ker sta 100% zabita s svinjarijo, ali pa ti je sel upor na ventilatorju na hladilniku, pol se pa nebo vec pregreval | Na vrh | |
IceMare | 15 mar 2010, 13:05 | |
| Član #1394 Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42 Lokacija: Logatec Objav: 14
| Že sedaj hvala za vse informacije! Mam pa že naslednjo težavo. Ključavnica prtljažnika. Opazil sem, da se ne zaklepa več s centralnim zaklepanjem. Če hočem met zaklenjeno moram jo ročno zaklenit tako, da je reža za ključ v navpičnem položaju. A je šel motorček ali je morda kak drug trik za rešitev problema.
Hvala za pomoč!
Marko
| Na vrh | |
sebaveh | 15 mar 2010, 20:53 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Ali motorček, ali pa pretrgane žice med karoserijo in vrati prtljažnika. Snami tapeto in začni meriti napetosti... | Na vrh | |
perica | 26 avg 2010, 20:44 | |
| Član #1805 Prijavljen dne: 26 avg 2010, 19:39 Objav: 9
| hm imam še eno vprašanje.Prejšnji teden smo se vračali z dopusta pa sem avto malce pritisnil tja do 210 km/h. Vse ok, nato pa so mi začele iz izpušne cevi iskrice letet. Potem sem ga ustavil, da se je ohladil in sedaj je ok. Mi ve kdo povedat, zakaj? Mehanik mi pravi, da moram menjati zadnji del izpušne cevi...(lonec) Vozim V40 1,9 DT
| Na vrh | |
tomazKK | 30 avg 2010, 15:29 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Hehe Kot na Tomo Vinkoviču! Verjetno je tleče saje ven metalo. | Na vrh | |
IceMare | 12 nov 2010, 11:21 | |
| Član #1394 Prijavljen dne: 24 nov 2009, 12:42 Lokacija: Logatec Objav: 14
| Še eno vprašanje: Kam hodite kaj v Ljubljani gume menjat pa na optiko? Hvala za kakšen info!
M
| Na vrh | |
cleaner | 12 nov 2010, 19:29 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| optika bučan tacen, gume pa sam zamenjam, mam 2 kompleta feltn. AMZS morda? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 72, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|