Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo V50 2007 DTC napake (Crankshaft & Camshaft)

Avtor objava
alesr
27 jul 2015, 15:18 Predogled tiskanja
Član #2509
Prijavljen dne: 16 dec 2011, 15:00
Objav: 11
Zdravo!

Pred kratkim sem si kupil ODB2 USB kabel (konkretno ELM327 - http://www.ebay.com/itm/271883239183), da preverim, kaksne napake javlja racunalnik (serviser je samo rekel, da "mora bit vse ok in se lahko vozim brezskrbi").
Skratka, dobil sem tale seznam:


Confirmed Diagnostic Trouble Codes
-P0339: Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Intermittent (Powertrain, Generic)
-P0341: Camshaft Position Sensor "A" Circuit Range/Performance (Bank 1 or Single Sensor) (Powertrain, Generic)
-P0335: Crankshaft Position Sensor "A" Circuit (Powertrain, Generic)
-P2458: Diesel Particulate Filter Regeneration Duration (Powertrain, Generic)


In me je malo zaskrbelo, kaj pomenjo te napake? Google search mi ne najde nic pametnega. Sam sem bolj nepismen kar se tice motorjev ipd, sicer vem kaj pomeni crankshaft & camshaft, ne znam pa si razlozit kaj taka napaka pomeni. Se to lahko popravi z enostavnim servisom? Ali to pomeni razstavit motor, kar pa predvidevam, da pomeni velik strosek?

Naj se omenim, da se mi je enkrat med voznjo (cca 140km/h) resetiral racunalnik (prizgale so se vse lucke kot ob kontaktu), pred tem je pa motor izgubil vso moc, kot da bi mu vzel plin, ceprav sem ga vozil na tempomat. Po tem (to je bilo mogoce nekaj sekund) je bilo spet vse ok.

Imam Volvo V50, letnik 2007 (novejsi model), 1.6 diesel.

Hvala ze vnaprej za kakrsnekoli namige in informacije.

LP, Ales.
Na vrh
ddejc
28 jul 2015, 09:14
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
http://engine-codes.com/p0339.html
http://engine-codes.com/p0341.html
http://engine-codes.com/p0335.html
Nekaj čtiva za P2458 in še nekaj čtiva od Mazde.

Skratka tole verjetno ne boš reševal z razdiranjem motorja ampak z iskanjem vzroka zakaj senzor pogonske gredi in odmične gredi izgublja povezavo. Vzroki so lahko; okvarjen senzor (malo dvomim, ker ti javlja za oba - odvisno kako star je zapis napake), napaka v napeljavi (korozija na kontaktih, staknjen konektor, stopljena izolacija kablov, ...) ali pa zdelan akumulator. Najprej preveri, če je akumulator OK in vizualno preveri, če štimajo povezave med konektorjem senzorja in dalje do motornega računalnika.

Kar se tiče napake za DPF pa imaš lahko probleme s tlačnimi senzorji DPF filtra ali pa delaš prekratke vožnje in je bilo že veliko neuspešnih regeneracij DPF-ja. Torej kakšen je tvoj režim vožnje (dolžina, trajanje, hitrost)?
Če imaš težavo z merjenjem tlaka DPF-ja potem imaš verjetno sistem merjenja tlačne razlike preko cevk, ki pridejo na DPF filter. Je za preverit, če so vse cevke na svojem mestu in če tesnijo kot je potrebno. Najdeš jih na spodnji strani vozila kjer se najlažje pride do DPF-ja.

Pa seveda kot sem že prej omenil. Bistveno vprašanje je kako stare so te napake! Napaka, ko se zabeleži se lahko shrani trajno do ročnega izbrisa napake preko diagnostike ali pa se zbriše samodejno, če pride do določenega števila zagonov motorja, ko se napaka ni več ponovila.
Na vrh
alesr
28 jul 2015, 09:43
Član #2509
Prijavljen dne: 16 dec 2011, 15:00
Objav: 11
Hej,

hvala za tale odgovor in linke, se grem takoj ucit

Kar se tice mojega stila voznje sem imel do pred kratkim dokaj kratke relacije mestne voznje (sluzba-dom, cca 10km), zdaj pa ze kaksno leto nimam kratkih vozenj ampak bolj relacije (recimo 1x na teden kaksno uro voznje po avtocesti), nekajkrat na leto pa seveda malo daljse relacije (recimo vec kot 3ure voznje).
Glede na to, bi znal bit akumulator, ker avto stoji v garazi in ga ne uporabljam vsak dan. Sicer sem ga menjal 2 leti nazaj. Na kaj moram biti previden tu?
Kar se tice DPFja - serviser je rekel, da je naredil "prisilno ciscenje" torej je naredil tisti diagnosticni program, ki ga sprozis s programom, ampak ocitno to ni resilo tezave.
Sicer sam nimam ne orodja ne znanja, da bi sel preverjati pod avtomobil tak filter, razen ce je res ocitno, da kaj ne stoji. Bolj me zanima, da me serviser ne bo nategnil, ker sem mu ravno pred kratkim pustil kar nekaj denarja za ravno te napake, ki jih je "odpravil".

Za diagnosticiranje sem uprabil tale program: http://www.obdautodoctor.com
poleg teh mi je javil se :


Pending Diagnostic Trouble Codes
-none

Permanent Diagnostic Trouble Codes
-none


Tako da predvidevam, da so to napake, ki so se zacele pojavljati dokaj redno. Mogoce ves kako preverim, kdaj so se pojavile napake?

Ce jih zbrisem s tem programom in potem spremljam kdaj se pojavijo, mi to kaj vec pove? Recimo ce se pojavijo med voznjo po mestu ali med voznjo po avtocesti pri vecjih hitrostih?

Hvala ze vnaprej pa sorry za amaterska vprasanja ;)
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 73, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete