Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Super 95 ali super100???

Avtor objava
izi64
11 avg 2015, 22:12 Predogled tiskanja
Član #13154
Prijavljen dne: 18 jul 2015, 15:26
Objav: 26
Zivijo, imam volvota s80 2.0t 180konjev. Do zdej sm tanku skoz 95 oktansko gorivo, pa bi zdele probu 100 oktanskega.. Kaj je razlika in kaj je bols oz ali lahko skoduje kej motorju.lp
Na vrh
Blaise
12 avg 2015, 10:02
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Živjo
Razlika je v oktanih, višja je številka, manj je možnosti za prezgodnje izgorevanje goriva, rezultat je nato bolj natančno izgorevanje in manjša poraba, lahko tudi več moči. Dodani so tudi aditivi, proti klenkanju, nabiranju usedlin, proti koroziji, za čiščenje šob,..
Na "lenih" atmosferskih motorjih razlike skorajda ne opaziš, na japonskih atmosfercih in vseh turbinskih in tuning vozilih pa se razlika opazi.
Jaz zadnjih 5 let tankam samo 100ko, razlika je v mirnejšem delovanju motorja in večji odzivnosti, ko pritisneš na plin. S polnim tankom naredim 50km več, kot z 95ko. Tankam na OMW, ker je na petrolu 100ka slabša. Razlika je tudi v ceni, ampak v primerjavi s tem, kar pridobim, sta tista 2€ več na tank zanemarljiva.
Na vrh
gorgh
12 avg 2015, 11:02
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Tudi sam že od nekdaj v vsa svoja vozila tankam če se le da izključno OMV100 ( pa ne zato, da bi blo po mojem mnenju drugje slabše - pač navada, nakoncu bi verjetno prišlo do ugotovitve da so povsod ista goriva ).

Slabše nima kaj bit, kvečjemu boljše, so pa min. stvari...kolikor ( če sploh ) ti manj pokuri zapraviš z višjo ceno, pa dobro to niti nima smisla računat - sigurno bolj blagodejno deluje na motor kot 95ka oz. da se bolj tako izjavim kar sem dejansko prepričan in upam stat za tem: sigurno ni 100ka v nobenem pogledu slabša od 95ke Za nič.



[ Uredi 12 avg 2015, 11:04 ]
Na vrh
izi64
12 avg 2015, 18:15
Član #13154
Prijavljen dne: 18 jul 2015, 15:26
Objav: 26
No hvala lepa na taki dobri razlagi.. Naslednji tank bo ze 100 ka..
Na vrh
matevzp
12 avg 2015, 22:02
Član #12107
Prijavljen dne: 14 sep 2014, 19:44
Objav: 46
Blaise je napisal(a): ...

Živjo
Razlika je v oktanih, višja je številka, manj je možnosti za prezgodnje izgorevanje goriva, rezultat je nato bolj natančno izgorevanje in manjša poraba, lahko tudi več moči. Dodani so tudi aditivi, proti klenkanju, nabiranju usedlin, proti koroziji, za čiščenje šob,..

Ali lahko kakšno referenco na tole?

Razen tega, da ima višji RON (višja točka vžiga), je vse ostalo bolj rekla kazala, če ravno ne poznaš nekoga znotraj Petrola ali OMWja.
Moč je večja, ker lahko iskra vžge "kasneje", ko je bat bolj stisnjen skupaj. Glede manjše porabe bo bolj težka, ker je osnovna mešanica še vedno ista, saj ima 100ka isto energijsko vrednost kot 95ka.

Petrol odgovarja naslednje (glej http://www.petrol.si/povej/tudi-jaz-mislim-da-imam-s-100-oktanskim-bencinom-porabo-goriva-je-visja-kot-s-95-oktanskim):

"Trditev, da k nižji porabi prispevajo že zgolj "višji oktani" torej ne drži. To bi bilo možno le v primeru, če smo pred prehodom na višjeoktanski bencin uporabljali gorivo s prenizkim oktanskim številom od predpisanega. S prehodom na višjeoktanski bencin bi torej v takem primeru le odpravili nepravilnosti v delovanju motorja (klenkanje), kar bi se posledično lahko odražalo ali v večji moči ali pa tudi v znižani porabi." (citat)

Mimogrede, RON lahko dvigneš že tako, da bencinu dodaš vodo ;)

Glede na petrol, se za 95 in 100 uporabljajo isti aditivi (QMax): http://www.petrol.si/pr/goriva-q-max-od-danes-na-vseh-bencinskih-servisih-skupine-petrol
Na vrh
Blaise
13 avg 2015, 00:50
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Seveda:

https://m.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI

In

http://www.mynrma.com.au/blog/2011/06/24/fuels-which-should-you-use/
Na vrh
Volvej
13 avg 2015, 10:38
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Na zadnjem linku, ki si ga pripel piše:

Petrol vehicles are designed for a specific octane fuel and normally do not benefit from using higher octane fuel.

If the manual says you can use more than one type of petrol or blend, you may get the advantage of reduced fuel consumption (but only if your vehicle’s engine automatically adjusts its parameters to take advantage of higher octane).

Jaz osebno pa tankam to kar je predvidel proizvajalec in strogo nikoli Petrol.
Na vrh
Damijan
13 avg 2015, 14:43
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@Blaise, kao je "težje vnetljivi" 100 oktanski bencin bolj eksploziven in vpliva na odzivnost motorja? Pa večja moč, če je težje vnetljiv? Pustimo "jutjub" mehanike in znanstvenike!

Motorji z elektronskim vbrizgom imajo tudi senzorje, ki zaznajo klenkanje v motorju in elektronika samodejno korigira dovod goriva, da prepreči klenkanje.

Z več oktani nimaš kaj škoditi motorju, ker težje pride do prezgodnjega samodenega vžiga.
Na vrh
Blaise
13 avg 2015, 16:13
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Ni težje vnetljiv, fifth gear pa je naredil dobr prikaz z gorivi, ki je zame zadovoljiv. Zakaj? Ker sem se sam prepričal in naredil primerjavo med 100ko in 95ko na treh avtomobilih in 2 motorjih. Povsod je bil opazen mirnejši motor in boljša odzivnost. Po 3 polnih tankih 100ke sem zmeril in nameril 47 km daljši obseg, kot na 95ko.
Vsi motorji nimajo koristi z višjimi oktani, ostane pa lastna presoja in test.
Zato testirajte in če ne opazite razlike, nazaj na 95ko.

Kar se pa črpalk tiče, pa lastna izkušnja največ pove. Na petrolu sem že dobil vodo in zrak po cevi, ko je teklo gorivo, ko sem pa točil LPG, pa je zatajila priklopna ročka in je plin šprical po avtu in tleh. In ker sem testiral tudi med 100ko na OMW in Petrolu, sem imel na omw boljši občutek. In ker imam na poti od doma do službe samo petrol in omw, sem pristal na omw-ju. LPG pa točim na verovškovi.
Na vrh
izi64
13 avg 2015, 16:56
Član #13154
Prijavljen dne: 18 jul 2015, 15:26
Objav: 26
Ja ta prikaz od youtuba oz 5th gera je kr zaminiv.. Sam impreza je dobila kr 14 konjev oz gti 7.. To je kr razlika.. Edin ce niso kej fakekal.. Sam kokr poznam to odajo je ena najbolsih na svetu..
Na vrh
Damijan
14 avg 2015, 09:06
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
100-ka je za hard turbo motorje. Ravno zato, ker je "težje" vnetljiv in s tem ne pride do prezgodnjega vžiga! Ne trditi, da ni težje vnetljiv, če pa ravno zaradi tega večajo število oktanov z raznimi dodatki!

Pustite jutjub znanstvenike, ker nikoli ne pokažejo slike v celoti! Pobrskajte raje malo o razvoju motornih goriv in lahko boste prebrali, da so na začetku poti imeli težave avtomobilski motorji s prezgodnjim vžigom, ker osnovni destilat bencina bil primeren za večja kompresijska razmerja. Zato so imeli avtomobili velikolitražne in šibke motorje. Značilno za 20. leta 20. stoletja, tudi več kot 20 literski motorji! Potem pa so ugotovili, da se da oktansko število gorivu povečati z dodatkom svinca. In začel se je razvoj malolitražnih motorjev z večjo močjo!

Ima pa večoktansko gorivo tudi višjo kalorično vrednost!
Na vrh
bbf
19 avg 2015, 13:49
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
edini benefit 100ke je višje oktansko število, kar pomeni da so bolj upira detonaciji in motor lahko uporablja šibkejšo mešnico, zato manjša poraba. AMPAK samo v motorjih ki to omogočajo! Volvo turbaki imajo vsi knock senzor - ta omogoča, da nastavitve mešanice (boost, injection timing) in predvžiga drži na točki tik pred detonacijo, torej na optimumu delovanja.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 89, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete