|
|
(V70) nakup rabljenega Pojdi na stran
[1]
2
3
4
5
|
|
ovlov79 | 09 dec 2007, 12:03 | |
| Član #377Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260 | Pozdravljeni!
Po dolgem času se zopet javljam z vprašanjem. Namreč mogoče se mi bo le posrečilo postati ponosni lastnik Volva. Obračam pa se na vas z vprašanjem, kaj si mislite o naslednjima dvema avtomobiloma? Izbor je med dizlom in bencinarjem. Vzeti dizla ali bencinarja. Cena med njima ni bistveno velika, zato sem v dilemi. Kilometrov na leto pa ne vem koliko bom delal, glede na to, da imamo dojenčka, bomo v prihodnje mogoče dostikrat zahajali na izlete. Tako da... Možnost pri bencinarju pa je predelava na avtoplin. Ok, dosti dolgotvezenja. Tu sta povezavi do dveh vozil. http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1763504 http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1562553
Hvala za vaše odgovore in mnenja.
[ Uredi 09 dec 2007, 12:43 ] | Na vrh | |
SIPS | 09 dec 2007, 12:25 | |
| Član #528 Prijavljen dne: 01 dec 2007, 21:25 Objav: 194
| Lep pozdrav ovlov79.
Tudi sam sem ravnokar kupil V70 tdi. drugega poznam.Sem ga videl, avto je sicer zelo lep, vendar kadi, ko hudič!Nima servisne knjige in je uvožen. Lastnik pravi, da vsi tako kadijo. Moj ne kadi skoraj nič-tako, da ima verjetno boš pumpo za zamenjat. Kilometri so mi tudi zelo sumljivi, moj ima 247.000 in dela proti temu odlično.
P.S. Sicer se pa avto prodaja že vsaj pol leta, poglej koliko ima ogledov- torej je z njim nekaj narobe.
Sicer pa ti želim uspešen nakup.
lp miha | Na vrh | |
ovlov79 | 09 dec 2007, 12:31 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Hja, ravno zaradi tega sem skeptičen. Ogledov je bilo nazadnje 2222, tako da bog si ga vedi, kaj je narobe. Bojim se rabljenega dizla, ravno zaradi raznih bosch pump, kompresije...
LP | Na vrh | |
SIPS | 09 dec 2007, 17:34 | |
| Član #528 Prijavljen dne: 01 dec 2007, 21:25 Objav: 194
| Danes zelo težko dobiš dobrega dizla.Tudi izbira V70 je mala. Sicer pa reskiraj 30 eur in ga pelji na tester.potem ti bo več ali manj vse jasno.
lp miha | Na vrh | |
alfaromeo | 09 dec 2007, 18:26 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Če ti je čisto vseeno, kaj voziš, diesel ali bencin bi jaz izbral tistega, ki ima bolj znano zgodovino in je v bolj orignal stanju. Po slikah sodeč sta oba lepa, bencin ima, vsaj napisano je tako, več znane zgodovine od drugega. V kolikor so KM realni imajo pred seboj še vsaj 120-150kkm. Pleha ni treba preveč gledat, pozornost usmeri drugam. Amortizerji, sklopka, .... klima, saj so kilometri taki, da je bo potrebno to počasi zamenjati. Kot sem napisal, v kolikor je avto lepo vzdrževan ima še veliko pred seboj. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 09 dec 2007, 19:25 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| TOLE je veilko lepša varianta,kot pa unadva zgoraj, ki sta vrjetno v zelo slabem stanju. Kako je pa s kilometri pa
... pa servisno je tud izgubil... | Na vrh | |
perimund | 09 dec 2007, 19:47 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Jaz sem vzel bencinarja ker so Volvo 5cyl. motorji enako ali celo bolj zanesljivi kot audijev dizel katerega vzdrzevanje ob odpovedi je drazje.
Glavni razlog pa je to da 10 let star avto tega razreda realno gledano ne more/sme imeti maj kot 200k km. Diesel po mojih izkusnjah X2.
Po ogledu parih dizlov ki so imeli na stevcih od 170-220k km ob tem pa strgane sedeze in popolnoma oguljene volane + stopalke... (zato ni nikoli fotografij voznikovega prostora sedez/volan)
Bencinarji z isto ali vec km so bili v veliko boljsem stanju, razlog pri dizlu lahko das km na polovico pa se se vedno razen po crnem dimu nic ne opazi dokler ga ne vozis nekaj casa/km. Ob nakupu bencinarja se da bolj pogajati za ceno.
Sumljivih sevsine knjige ali pa ce so brez - kar me pri tej starosti niti ne moti - glavna je ohranjenost avtomobila in pa zadnji lastniki. Kupuj od lastnikov ne prodajalcev/trgovin.
Poraba se resi s plinom, kar je ob tedenskih drazitvah naftnih derivatov hitro obrestuje. plin se ne drazi tako hitro + samo v rusiji ga je se za 130let.
l.p. Peter, pa veliko srece pri nakupu.
[ Uredi 09 dec 2007, 19:49 ] | Na vrh | |
RollingStone | 10 dec 2007, 06:39 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Oba dizla sta brez znane zgodovine, s priročno ˝izgubljenima˝ servisnima knjigama, tako, da bi se jih osebno izogibal. Bencinarja bi šel pa vsaj pogledat, se prepričat kako in kaj. Je pa na podlagi slik težko povedat kaj več. | Na vrh | |
T-5R | 10 dec 2007, 18:35 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Pri dizlu s toliko prevoženimi kilometri, so 100% vbrizgalne šobe za obnovit, in za nastavit točen predvžig. Zaradi tega avto kadi črno. Bosh črpalka je lahko problem, le če je bilo tankano slabo gorivo (beri voda), ali razni zvarki (takoimenovani biodizli). Mene servisna knjiga najmanj zanima. Tdi motor je relativno poceni za vzdrževanje, poraba je primerna(okoli5.5-7.5l/100km), motor je trpežen.
Pa še nekaj. Tester pokaže zelo malo, ali pa nič. Tako, da ne se zanašat na to. Dober nakup želim. | Na vrh | |
ovlov79 | 10 dec 2007, 23:54 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| V 70 AWD je napisal(a): ... TOLE je veilko lepša varianta,kot pa unadva zgoraj, ki sta vrjetno v zelo slabem stanju. Kako je pa s kilometri pa ... pa servisno je tud izgubil...
Hja, lep je od zunaj, le v notranjosti se otepam blaga in raznih tapciranih zadev. Bolj mi ugaja usnjena notranjost, čeprav vem, da pri tako starem ne bom vsega dobil, kar si želim. Se pa sedaj tudi sam bolj nagibam k bencinarju. | Na vrh | |
ovlov79 | 11 dec 2007, 00:00 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Meni osebno servisna knjižica ne pomeni prav dosti in mi človek na ta način ne bi mogel dvigovati ceno vozila. Sem bil priča, kako enostavno se da servisno knjižico dobiti in prirediti za vozilo, tako da zame servisna ni relevantna. Res pa je, da je bolje kupovati direktno od lastnika in ne od avtohiše. Tako vsaj vidiš kdo ga je pred teboj vozil in si lahko ogledaš človeka. Zopet pa je res, da bo verjetno nekaj stvari že takoj v štartu za popraviti ali zamenjati. Najbolj se bojim klime, ker je ta hudo draga (uparjalniki ipd.), kar se pa amortizerjev tiče in kakšnih končnikov me niti ne skrbi tok, ker ni tak strošek napram klime. Kaj drugega pa ne vem, če bi bilo lahko narobe. Seveda v kolikor je bil avto vsaj malo oskrbovan in čuvan.
Če pa zopet pogledam, da se še z 850-kami vozijo, potem ne bi smel biti problem pri njegovem nasledniku ne? Na mojo žalost le t, da se 850-ke ne prodajajo. Zakaj ne vem.
LP, Sebastjan
p.s. Si ga pa želim za Božička, samo še taboljša polovica mora žegen dati, pa gremo po
[ Uredi 11 dec 2007, 00:06 ] | Na vrh | |
RollingStone | 11 dec 2007, 06:48 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Zakaj pa žegen rabiš? Saj si menda tudi sam lahko kupiš kaj za božička.
P.S. če bi jaz čakal na žegen od naše bi vozil geymobil -->p 206. | Na vrh | |
ovlov79 | 11 dec 2007, 08:28 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Pa ni ji ravno všeč. To bo družinski avto in pravi, da je kot truga. Če bi bila 2. generacija V70 bi šlo lažje. Samo so bili sedaj stroški z odprtjem podjetja, pa še en služben avto rabimo, tako da mi potem zmanjka sredstev za modernejšega družinskega. Saj veš kako je, če ženska ni "zadovoljna". Potem jo pošlušaš še ko je vsega konec ;)
Jasno pa da bomo kmalu imeli enga V70. Samo še cajt najdt in it gledat okoli.
Komaj čakam, da ga zapeljem . A se ti zdi 194 KM preveč za mašino? Mislim, bi znala biti taka mašina zgonjena? Ker T5 (sicer 850-ke) so kar zgonjene.
LP | Na vrh | |
RollingStone | 11 dec 2007, 10:06 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Zgonjene so, ampak imajo vsaj kar se tiče kilometrine kar dolgo življenjsko dobo, če so pravilno vzdrževani seveda.
Je pa za normalno vožnjo 2.4t s 194km boljši kot T5 (bolj kultiviran, manj turbo luknje, lepša vožnja pod nizkimi vrtljaji). | Na vrh | |
ovlov79 | 11 dec 2007, 12:10 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Je pa za normalno vožnjo 2.4t s 194km boljši kot T5 (bolj kultiviran, manj turbo luknje, lepša vožnja pod nizkimi vrtljaji). A ni z 194 konji mašina 2.5 20V, če pogledaš povezavo v mojem prvem postu?
Pozdravljen, brat(ranec)! O, pa kako se še vozijo z 850-kami! In tudi prodaja se (na redke kvatre) kakšna. Tale spodnja se bo npr. enkrat spomladi ... In kolikšnabo cena? Pa kilometri, moč motorja... Klima pa dvomim, da dela ne? Drugače pa na prvi pogled zelo lep, le še zadnji pomik stekel bi si želel.
LP
| Na vrh | |
RollingStone | 11 dec 2007, 14:33 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ja, 2.4 20v Turbo.
| Na vrh | |
Ovlov | 11 dec 2007, 15:18 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| ovlov79 je napisal(a): ...
In kolikšnabo cena? Pa kilometri, moč motorja... Klima pa dvomim, da dela ne? Drugače pa na prvi pogled zelo lep, le še zadnji pomik stekel bi si želel.
Moč 170 KM (2.5 GLT 20V), 234.000 km, klima dela ko šus (zamenjana tako uparjevalnik kot hladilnik) ... več pa, ko bo zadeva aktualna ... | Na vrh | |
AljAž | 11 dec 2007, 15:33 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ovlov, daj malo dopolni "garažo". | Na vrh | |
lupen | 11 dec 2007, 16:18 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| Se popolnoma strinjam z Ovlom.Tudi jaz sem na svoje oči videl,kako se da dobit servisno knjižico,in to potrjeno,izpod banka,kakor se temu reče,zato res dostikrat ser.knjižica sploh ni pomembna.Živel veseli december | Na vrh | |
ovlov79 | 11 dec 2007, 17:17 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Iz dneva v dan me bolj srbijo prsti po Volvu. Ovlov, zakaj pa se bo šele drugo leto prodajala ta 850-ka? | Na vrh | |
Ovlov | 11 dec 2007, 17:49 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Ker si moram najprej nabavit naslednika, ki je bo vreden (XC70 ali V70, od l. 2004 naprej); iščem ga že kar nekaj časa, doslej ni bilo nič užitnega; zasledil sem mogoče 2-3 (predzadnjega v Munchnu, zadnjega v Milanu), pa so mi vse še isti dan spulili pred nosom (očitno imam dobrega), še preden sem se odpravil na pot. No ja, zdaj bom malo "počival" ... in čakal na pomlad, da ponudba vzbrsti. 850-ka je registrirana do konca maja - če bom do takrat našel primeren komad, jo bom prodal, če pa ne, jo bom pa še za eno leto registriral (in morda obdržal še za naslednjih 13 let) ...
PS: Če se zgodi kaj "nepredvidenega" - te pa obvestim po zasebni pošti, če te bo zanimalo ... | Na vrh | |
ovlov79 | 12 dec 2007, 08:22 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Jp, ti kar obvesti | Na vrh | |
ovlov79 | 28 feb 2008, 18:18 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Da ne bom odpiral nove teme. Sem samo nekaj dni od nkupa drugega avtomobila in zagledal se http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1908475 . Je zadeva preveč navita za svojo kubaturo? Kako pa je z rezervnimi deli? Izgleda zelo lep. Kaj menite vi?
Hvala | Na vrh | |
ovlov79 | 05 mar 2008, 19:54 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Jutri verjetno kupim V70 2.5 TDI. Upam, da se ne bom nasral, je pa zelo lep. Beige usnje v notranjosti, motor teče mirno, skratka zatreskal sem se vanj. Ga poslikam in dam gor. Samo še srečo moram imeti s tako starim. Prva generacija je namreč. Mogoče bom končno vozil Volva
[ Uredi 05 mar 2008, 19:55 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 06 mar 2008, 14:11 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Vem samo da se prodaja že več kot pol leta! Če ne že 1 | Na vrh | |
RollingStone | 06 mar 2008, 14:23 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Eno leto in več. Je pa od člana foruma (ali morda bivšega člana?). Malo pobrskaj po forumu, in po starem forumu. Kolikor vem je avto imel nekaj težav, če so bile uspešno odpravljene pa ne vem. | Na vrh | |
ovlov79 | 06 mar 2008, 16:06 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Hm, jaz sem čisto razočaran. Ko sem bil že skoraj lastnik "novega" Volva, se moja odloči, da ga le ne bova še vzela. Baje bova še iskala (joj ta skupnost ). Sedaj pa sprašujem, kaj lahko pričakujem od pbeh Volvov? Prvi je V70, 2.5 TDI, letnik 97, cca. 300.000 km in uvožen iz ITA? Sva ga šla gledati v Kamnik in je tako hudo lep, da bi ga kar vzel. Še link: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1927066
No, drugega sicer še nisem šel gledati, je pa 850, letnik 95 in 2.5 bencinar s 175 KM. Izgleda lep, vsaj na sliki.Link: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1905027
Za katerega bi se bilo "varneje" odločiti? Imata pa oba cca. 300.000 km?
In kaj je ponavadi potrebno menjati na takih vozilih s takimi kilometri?
Pa še nekaj... Sva pa šla gledati tudi enega V70 karavana, kateri je bil v notranjosti ne ravno ohranjen in bi bilo potrebnih nekaj korekturnih popravkov. Še to me zanima, če se da ročno klimo zamenjati z avtomatsko? Saj veste, namesto da ima dvojno ročno nastavljive gumbe, se jih zamenja z tistimi, ki imajo napisane temperature in pač namestiti senzorje temperature, kjer so nameščeni za avtomatsko klimo?
Hvala za odgovor.
[ Uredi 06 mar 2008, 16:09 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 06 mar 2008, 16:58 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Bencinar je 2.5 20V in ima 125 kw, kar je 170 KM. Zvok motrja je zelo lep. Pri teh kilometirh je potrebno preverit delovanje klimatske naprave (tesnost, delovanje kompresoraj -> sklopka), preveriti silent bloke aka puše vilic, in gume vzmeti, skratka zračnost podvozja. Poglej/prašaj če pušča kaj olje Motor: S temi motrji se načeloma dela veliko kilometrov če so pravilno vzdrževani. Torej prepirčaj se, kako je bil avto sevisiran in vzdrževan. Na 360kkm boš moral narediti veliki servis. V kolikor sklopka še ni bila menjana je vrejetno zrela za menjavo, prav tako amortizerji, morda tudi vzmeti. Avto je star 13 let in kot tak moraš avto tudi vzet, je pa res da ob normalni uporabi in vzdrževanju lahko mirno pričakuješ 400+ kkm.
Diesel: preveri turbino, grelne sveče... Morda ti bo uporabnik T-5R povedal kaj več, na kaj je potrebno paziti.
auto AC se verjetno da dogarditi je pa vprašanje če se to sploh finančno izplača. Pri bencinarju lahko preveriš koliko ima KM preko OBD 1 računalika.
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 06 mar 2008, 16:59 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Pri vsakem dieselu je večji riziko kot pa pri bencincu. Pri avtomobilih z 300.000km je treba zamenjati komplet podvozje. Sam bi se pa odločil za V70 vsaj zaradi opreme in višjega letnika. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 66, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|