|
|
glavni jermen Pojdi na stran
[1]
2
|
|
lukanovak | 19 feb 2012, 20:51 | |
| Član #2569Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137 | na hitro da povem. zanima me ena stvar in ta je kako bi najhitreje in naj učinkoviteje ugotovil v kakšnem stanju je glavni jermen, ker nočem da bi mi ga sred ceste raztrgalo. sicer naj bi bil menjan circa 30000 kilometrov nazaj - ampak verjemi ti človeku ki ti prodaja avto-
Lep Večer še naprej | Na vrh | |
Plesko | 19 feb 2012, 21:59 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Odpri pokrov in poglej kako izgleda , če so napisi skoraj kot novi (sveža barva) potem je bil jermen menjan, v kolikor pa so napisi že napol zdrsani, ter jermen po možnosti napokan pa žal ni bil menjan | Na vrh | |
4volvo | 19 feb 2012, 23:42 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Razširjam vprašanje: kaj pa če recimo semering glavne gredi pušča, pa je zobati jermen malce masten? Ali je zaradi tega bolj verjetno da se bo strgal? Na pogled sicer ne izgleda razpokan, do menjave pa je še cca. 30k km.
[ Uredi 19 feb 2012, 23:42 ] | Na vrh | |
divja jaga | 19 feb 2012, 23:42 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Jaz bi najraje naredil veliki servis, ker tem prodajalcem ni kaj veliko za verjeti. Stanje jermena boš že videl, o raznih napenjalcih, vodni črpalki itd pa ne... V primerih, kjer se strga jermen sploh ni glavni krivec slabo stanje jermena, ampak napenjalcev. Počasi zberi material, dobi mehanika in naredi servis pa imaš mir za nekaj časa (samo moje mnenje) | Na vrh | |
mihaelz | 20 feb 2012, 00:05 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| divja jaga je napisal(a): ... Jaz bi najraje naredil veliki servis, ker tem prodajalcem ni kaj veliko za verjeti. Stanje jermena boš že videl, o raznih napenjalcih, vodni črpalki itd pa ne... V primerih, kjer se strga jermen sploh ni glavni krivec slabo stanje jermena, ampak napenjalcev. Počasi zberi material, dobi mehanika in naredi servis pa imaš mir za nekaj časa (samo moje mnenje)
+1
[ Uredi 20 feb 2012, 00:05 ] | Na vrh | |
lukanovak | 20 feb 2012, 07:49 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| Na zalost jim ni dosti za verjeti ne. Saj material ni tako drag, je delo ki te stane uko z glave. Boljse pa preventivno menjat to pa. Ce pa mi slucajno jermen utrga kje potem dobit tak motor,ali pase vanj tudi mocnejsa verzija? Hvala za odgovore. LP! Luka | Na vrh | |
urber | 20 feb 2012, 09:43 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Delo za glavni servis (jermen) je vredno nekje 100€ , +- par € pri ''kozolc'' mehanikih. Kar je bistveno več, je nateg. | Na vrh | |
lukanovak | 20 feb 2012, 10:16 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| Potem ce je res tako bo treba samo se najdt uredu mehanika, al pa oceta prepricat da mi ga popravi, namrec je mehanik samo ima ze tako prevec dela na firmi tako da dvomim. Kolega je enkrat peljal avto na menjavo jermena pa ga je olupu kot zajca, zaracunal mu je 350e. Aja pa se ena stvar da ne odpiram za brezeze nove teme. Imam vadis doma na racnalniku, zdej pa bi rabil sliko kje se nahaj regulator prostega teka namrec bi jo moral skenirat ker jo rabim za nekaj,lahko gdo od vas ki ima vadis pove kje to zadevo najdem. Hvala P.S.: mogoce sem ze tecen ker stalno nekaj rabim ampak me volvo prevec veseli da se o njem ne bi zanimal. | Na vrh | |
mrv | 20 feb 2012, 13:51 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| urber je napisal(a): ...
Delo za glavni servis (jermen) je vredno nekje 100€ , +- par € pri ''kozolc'' mehanikih. Kar je bistveno več, je nateg.
pri "kozolc" šrauferjih maš različne tipe kozolcev, tak da ni glih tak kot si napisal.
Maš vrhunske, in take ko samo potkve na konjičkah znajo zamenjat ;) | Na vrh | |
VolvoS60 | 20 feb 2012, 14:38 | |
| Član #1765 Prijavljen dne: 05 avg 2010, 13:11 Objav: 171
| Za kater model pa gre? Avto, motor? Jaz sem si ga namrec sam menjal na S60 D5 pri 170000, čeprav je po priročniku na 180000, oz. kot nasi slovenski servisi radi delajo pri 150000...
Tisto, da je zdrgnjen po vrhni strani, ravno ne vem. Pri meni je ze po 10000km, ko sem ga kontroliral bil zdrgnjen... Je pa stari jermen še kar v redu, bolj bogi so bili napenjalci in pa semeringa glavne ter odmične gredi... | Na vrh | |
lukanovak | 20 feb 2012, 16:33 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| Jermen mi ni dal mira zato sem poklical prejšnjega lastnika in ga povprasal gdaj je bil servis narejen in mi je rekl leta 2009 na 145000 km. Rekel mi je da imam tudi vse racune not v knjgici spravljene,tako da sem izpadel zdaj blesavo ker nisem dovolj dobro pogledal. In res racun je not, zraven pa tudi racun o malem servisu cc 7000 km nazaj, sicer sem ga tudi sam opravil pred priblizno 800 do 1000 km nazaj skupaj s sveckami. | Na vrh | |
sebaveh | 20 feb 2012, 18:42 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Bolje izpasti blesavo, kot pa da ti izpade jermen iz jermenice. Ne, saj nisi. Glavno da štima. | Na vrh | |
lukanovak | 20 feb 2012, 19:27 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| Res je, raje brus kot pa ta druga opcija. Se dobro da sem ga poklical cene bi si delal stroske za brezveze, jermen pa je dober se za naslednjih 40000 do 50000 km. | Na vrh | |
urber | 20 feb 2012, 20:58 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| vajtsnejk je napisal(a): ...
pri "kozolc" šrauferjih maš različne tipe kozolcev, tak da ni glih tak kot si napisal.
Maš vrhunske, in take ko samo potkve na konjičkah znajo zamenjat ;)
In, kaj si želel zdaj povedati? Mislim da vsi vemo da so različni tipi mehanikov.
Kdorkoli, vrhunski ali oni ki znajo samo podkve zamenjati, tisti ki računa za menjavo jermenov, olja, vseh filtrov, bistveno več kot 100€ za delo, je pač nateg. Ali ni, za nekje 5 ur dela (odvisno od avtomobila in kako je mehanik vešč) ?? | Na vrh | |
lukanovak | 20 feb 2012, 22:53 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| kolega je delal servisna bmw-ju in je rekel naj mu vse tekočine pregledajo in dopolnijo ali zamenjajo če kaj manjka. ko je dobil račun v roke ga je kap skoraj, najhujše pa je bilo da je na računu pisalo čistilo za šipe katerega sploh not ni bilo. drugi je dal avto na redni servis pa ga je dobil nazaj brez antene. zdaj pa se ti z njimi... | Na vrh | |
divja jaga | 20 feb 2012, 22:57 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| lukanovak je napisal(a): ... kolega je delal servisna bmw-ju in je rekel naj mu vse tekočine pregledajo in dopolnijo ali zamenjajo če kaj manjka. ko je dobil račun v roke ga je kap skoraj, najhujše pa je bilo da je na računu pisalo čistilo za šipe katerega sploh not ni bilo. drugi je dal avto na redni servis pa ga je dobil nazaj brez antene. zdaj pa se ti z njimi... No ja, če manjka samo antena je vredu, problem nastane, če pozabi vijake na kolesu zategnit (ali pa kje drugje)
| Na vrh | |
lukanovak | 21 feb 2012, 07:59 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| Sem tudi slisal take ze na zalost. Cene servisov so danes enormne ampak malo gdo opravi delo kot se spodobi. | Na vrh | |
sl | 21 feb 2012, 08:36 | |
| Član #841 Prijavljen dne: 06 avg 2008, 14:36 Objav: 42
| Ja pa ko dobis avto nazaj najprej dvigni havbo in poglej ce so vsi pokrovcki raznih posodic se vedno na svojem mestu in zaprti, ce je sipka za olje do konca noter, ce imas dizla, ce so vod od nafte dovolj noter zatlacili v naftni filter in ce ni mehanik ko je brisal motorni prostor in ga sprical s kakim wd-40 da lepo izgleda pozabil cunjo na masini pod havbo. Ker vse sorte se lahko zgodi na servisu - uradnem ali pod kozolcem. Druga opcija je pa da si zraven in gledas mehanika kaj dela, samo veliko jih tega ne mara - sploh na uradnih servisih to ni mozno.
| Na vrh | |
mihaelz | 21 feb 2012, 09:28 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| divja jaga je napisal(a): ... lukanovak je napisal(a): ... kolega je delal servisna bmw-ju in je rekel naj mu vse tekočine pregledajo in dopolnijo ali zamenjajo če kaj manjka. ko je dobil račun v roke ga je kap skoraj, najhujše pa je bilo da je na računu pisalo čistilo za šipe katerega sploh not ni bilo. drugi je dal avto na redni servis pa ga je dobil nazaj brez antene. zdaj pa se ti z njimi... No ja, če manjka samo antena je vredu, problem nastane, če pozabi vijake na kolesu zategnit (ali pa kje drugje)
Ja uradni BMV servis v Ljubljani (ne vem točno kateri, če se ne motim Autotehna) ma zgleda res renome zanesljivosti, so frendici zrihtal zavore in se ta brezkrbno odpelje, čez dva km ji zavore kompletno odpovejo Hvala bogu brez nesreče Fantje pozabili zategnit "zavorne čepe" in ji je odtekla vsa zavorna tekočina
[ Uredi 26 mar 2012, 22:46 ] | Na vrh | |
lukanovak | 21 feb 2012, 09:57 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| Najhujse pa je da napake dosti kat ne priznajo pol se pa mores kregat,kolegu so na novem cliu menjali letvo volana pa se zdaj poka, po par dnevih po menjavi pa niti cut nocejo o kakrsnikoli krivdi in reklamaciji. Tak je renault v kopru...slabe izkusnje. | Na vrh | |
Smejko | 28 feb 2012, 22:28 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Si bom mal sposodu temo, mam avto star 5 let, 1 lastnik pa nekaj čez 180 000 prevoženih vozim pa s40 2,0 diesel. Vem, da se menja jermen in ostalo na 240 000 km ali 5 let pa me zanima, če bi te leta lahko spregledal in odvozil nekaj manj kot 240k? Je kaj velike nevarnosti, če počakam še sezono ali dve brez menjave ne da mi zadeve upuli? | Na vrh | |
lukanovak | 28 feb 2012, 22:46 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| Tega ne moreš vedet če se bo zgodilo najhujše ali ne, najboljše je da se drži predpisanega roka oziroma 5ih let. raje plačaš zdaj tako ceno kot pa potem če se bog ne daj kaj zgodi toliko večjo, samo moje mnenje.
LP! Novak Luka | Na vrh | |
Smejko | 29 feb 2012, 00:26 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Sliši se kot loterija. Mam namen menjati čez eno leto, ko mi števec obrne nekaj čez 200,000 km. Bo pač menjano po kilometrih prej, v letih pa malce pozneje. | Na vrh | |
lukanovak | 29 feb 2012, 08:54 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| raje prej kot pa prepozno, z jermenom je res loterija, nikoli ne veš. ni problem toliko jermen ampak bol natezalci. je dosti popoldancev ki naredijo za sprejemljivo ceno, pa še materijal prineseš sam tako da so stroški manjši. razen če imaš avto še vedno pod garancijo. LP! | Na vrh | |
Smejko | 29 feb 2012, 19:30 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Kar sem kupil avto sepravi 5 let nazaj sem obiskoval uradnega, ko mi je shodil vztrajnik pa so se mi zasrali in se bom vrnil k dobrem starem serviserju nazaj, ker je še vedno najboljši ter pošten kar je skoraj glavnega pomena.
Sepravi moram kupiti zobati jermen, šponarje in vodno črpalko? Se mora kupiti še kaj in kje to prodajajo ter katere znamke so najboljše oz. kaj sploh paše na s40 2,0 dieslco? | Na vrh | |
lukanovak | 03 mar 2012, 09:14 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| najboljše bo da greš v trgovino z avtodeli in ti oni iz računalnika povejo kaj se rabi in koliko stane, tako imamo v kopru npr AM. ti bo tako najlažje, boš dosti ceneje prišu skozi ker ti bo samo delo računal. LP Novak Luka | Na vrh | |
Smejko | 26 mar 2012, 20:57 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Am mene še tole zanima kaj je pri teh avtih tako magičenga, da imajo predpisani servisni interval za menjavo jermenov in vsega ostalega šele pri 240.000km in ne pri 120.000 kot pri večini ostalih avtov?! | Na vrh | |
Sandi55 | 27 mar 2012, 00:25 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Nič magičnega, dizli imajo pač tak interval (mogoče zato, ker se ne vrtijo tako hitro ). Preveri še, kdaj je priporočljivo menjat jermenico, pa magar vse zamenjaj. 2.5 tdi mislim da ima za jermenico priporočeno ob menjavi glavnega jermena, šponerjev in vodne pumpe, t.j. pri 240kkm. | Na vrh | |
mVm | 27 mar 2012, 07:27 | |
| Član #1569 Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19 Objav: 134
| Smejko je napisal(a): ...
Am mene še tole zanima kaj je pri teh avtih tako magičenga, da imajo predpisani servisni interval za menjavo jermenov in vsega ostalega šele pri 240.000km in ne pri 120.000 kot pri večini ostalih avtov?!
Tvoj "ford" dizl ima verigo namesto jermena zato tako dolg interval. Pomoje maš pa za mikro jermen še kako starostno omejitev kje napisano. | Na vrh | |
G@sper | 27 mar 2012, 08:43 | |
| Član #1423 Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17 Lokacija: Krško Objav: 135
| To ni res. Ta ford oziroma PSA motor ima jermen in ga je zelo priporočljivo menjati 100kkm prej, kot je interval, veliko izkušenj imam s tem, da je jermen utrgalo pred 180kkm.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 58, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|