Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

850 TDI 96 volhart

Avtor objava
volhart
05 apr 2012, 21:29 Predogled tiskanja
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
V vozni park prihaja se delovno vozilo, volvo 850 TDI temno zelen karavan. Pot od Novega mesta do Skofje Loke potekala brez problemov. Poraba po standardih T5 minimalna. Stanje usnja govori v prid navedeni kilometrazi...sicer pa sem s tem neobremenjen. Kul je sibedah in pa usnje. Karoserijsko lepo ohranjen, motor suh in normalno deluje, tudi dimnih zaves skorajda ni. Bo odlicen za vsakodnevnih 70 sluzbenih kilometrov. Turboti bodo od sedaj za izlete in kavice ter kaksen drag race s hondasi.
Na vrh
garfield
06 apr 2012, 13:11
Član #2128
Prijavljen dne: 16 feb 2011, 19:20
Lokacija: Ljubljana
Objav: 265
Sliceeeee....
Na vrh
Sandi55
06 apr 2012, 20:11
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
To je tisti iz avto.net-a za katerega si spraševal, če sem ga jaz kupil? Na spletu ga več ni, zato predvidevam...
Na vrh
volhart
09 apr 2012, 14:42
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Tako je, to je ta avto. Sem se kar ustrasil zadnjic, da si ga vzel...hvala bogu, da bolj ali manj samo mene zanimajo te stare gare...kot rece moja. Sem pa po prvih dveh izletih zelo zadovoljen. Nekaj slik, ki pa so zal bolj slabe kvalitete...ne da se mi s tem prevec trudit. Ima pa narejen velik servis slabih 5000 km nazaj, kar sploh ni pisalo na spletu.







Na vrh
volhart
09 apr 2012, 14:43
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Aja...pa platisca, ki so na njem, so naprodaj skupaj z gumami M+S za 250 eur. Zraven dam se rezervno platisce.
Na vrh
bvogri
09 apr 2012, 15:50
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Zakon recesijsko vozilce! Če ga boš dal pa še v roke kakšnemu, ki obvlada nastavitve tega strojčka pa se zna tudi konkretno premaknit za te konje.

Vseeno pa - nisi normalen
Na vrh
Sandi55
09 apr 2012, 19:35
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Nimaš zastonj 850 v avatarju Lep vozek, pa te mašine so zakon. Ravno danes se je pri meni ustavil Izi20V, ki ima tudi 850ko tdi, pravi, da je zelo zadovoljen z njo.

Meni je bil ta tvoj tudi zanimiv, ampak ker je malo prestar in moja, tako kot tvoja, ni za stare gare, pa čeprav je avto verjetno v boljšem stanju kot moj sumljivc, je pač ostal zate . Kako pa kaj potegne do 100kmh? Če je vse ok z njim, bi moral imeti tam okoli 10 s. Koliko si na koncu odštel zanj?
Na vrh
volhart
09 apr 2012, 19:42
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Tako je...okrog 10 sekund do 100. Peljal pa se je tudi ze 170. Sicer pa je glih da ne brezhiben. Zamenjat moram modul klime, ker je skurjen...ze narejeno. Pa se sani namontiram, ker jih mam doma, pa bo. Bvogri...hvala za komentar...saj biti v taksnem svettu kot je danes, normalen, ni nic pozitivnega, prej dolgocasno. Mi gre kar v redu in po nacrtih. Cenar rahlo preko 1000 eur.
Na vrh
Volvoline
09 apr 2012, 23:00
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
Dobre gare si najdu, vsaka čast!
Na vrh
volhart
13 maj 2012, 20:04
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Danes sem pucal egr ventil in vmes je bila blindirna plata v obliki tesnila na vhodu v sesalni kolektor...nobenega pretoka skratka. Po odstranitvi avto kadi zelo malo...na polnem plinu pa nic in gre sigurno za 20% bolje. Zakaj bi nekdo to naredil...da ne umaze sesalca s sajami?! Amortizerji so gor od turbota V70. Avto je ze prava raketa. Naslednji teden se stresni nosilci. Mogoce se prednji odbijac od prvih 850, ki je bistveno boljsi na pogled ter zadnji le zaradi letvic.

[ Uredi 13 maj 2012, 23:04 ]
Na vrh
Sandi55
13 maj 2012, 21:37
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
EGR ventil blendirajo samo zaradi razloga, ki si ga sam ugotovil - saje izpušnih plinov pri dizlih pač močno packajo sesalni kolektor in po nekaj 10 kkm naj bi bil že kar dobro zapacan (sam nisem opazil tega- to je težava pri starih WV dizlih passat in podobno, z 1.9 tdi motorji, zato vsak WV serviser priporoča, da se blokira EGR). Avto naj bi živel dlje in imel boljše performanse pri nižjih obratih... Mnenja se krešejo, ampak mislim, da nebi smelo biti opazne razlike, zato me preseneča, da si opazil izboljšanje.
Na vrh
bvogri
13 maj 2012, 21:52
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Jaz sem ga na svojem Toledotu TDi 97' blindiral- avto je kadil manj in imel je manjšo turbo luknjo. Pri teh starih dizlih nekih opaznih razlik naj ne bi bilo... Poraba itak smešna.

Pri novejših so EGRji bolj agresivni. Ko mi je šel na AR 166 2.4JTDm pa sem tudi vtaknil vmes blindirno ploščico, vendar je elektronika prepoznala ''napako''. Avto je porabil nekaj več in po občutku je bil izpuh res malo bolj vroč. Ni pa ne vem kako vplivalo na pospešek. Potem sem pač kupil tovarniško obnovljen EGR.

Tudi meni je čudno, da si opazil razliko... Edino če ni bilo popolnoma tesno okoli ploščice? Na kakšen princip pa je sploh narejen EGR pri 2.5TDi oz. kakšen mehanizem ima?


[ Uredi 13 maj 2012, 23:20 ]
Na vrh
volhart
13 maj 2012, 23:12
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ventil se mehansko odpira glede na tlak...in spusca del izpusnih plinov nazaj v sesalni kolektor. Ce ga zablindiras, bi bil my first guees:

1) motor rabi dlje casa, da se ogreje na delovno temperaturo...ti znaki so bili opazni in pa tudi zelo hitro se je ohladil, ko sem ga parkiral

2) del izpusnih plinov, ki bi moral nazaj v cilindre, manjka...ali se pac motim in MAF to zadevo drugace preracunava...podobno kot blowoff ventil zjebe bilanco zraka v sistemu...in zato je mozno nepopolno izgorevanje in mocnejsi crn dim ter tudi slabsa moc avtomobila

tako sem si na hitro odgovoril na prva opazanja povecane moci in manjsega kajenja
Na vrh
volhart
13 maj 2012, 23:23
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Sicer pa google ravno nasprotno od mene...povratni plini so inertni in ne gorijo ampak znizujejo temperaturo motorja, ker je zgorevanje prepocasno itd itd...no bom vbidel jutri, kako hitro se bo ogrel.
Na vrh
bvogri
14 maj 2012, 00:14
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
En smiselen prispevk na to temo z AR foruma:

Pri kakšnem bolj enostavnem čipanju se pojavi tudi pretirana sajvost izpuha (tisti, ki okoli prinašajo motorne parametre), drugače mora biti po potem zopet OK.

Povratni vod, katerga del je EGR ventil, je hudičevo dobra pogruntavščina in pripomore k nižji porabi in čistejšemu izpuhu.

Kje je fora povratnega voda??

Omogoče revnejšo zmes goriva, kot bi bilo potrebno. Res, da lahko diesel deluje s spremenljivim stehiometričnim razmerjem, vendar pride do najbolj popolnega zgorevanja pri bogatejši zmesi.

Ker se pa upošteva razmerje goriva in kisika, se lahko delež kisika zniža z dovajanje deleža izpušnih plinov, ki pa ne vsebujejo kisika. Za tisti volumski delež ni potrebno dovajati goriva.

Kaj to pomeni v praksi??

Pri večjih obremenitvah se delo povratnega voda ne pozna in tako se po blindiranju EGR-a v tem režimu ne zgodi nič.
Druga zgodba pa je pri nizkih obremenitvah, ker motor deluje z revnejšo zmesjo, kot bi to bilo potrebno in to pomeni nižjo temperaturo zgorevanja in več saj.

Torej, če hočete poskrbeti za vašega JTD-ja mo preskrbite dobro motorno periferijo (LMM, lambda, filtri) in recimo na kakšnih 40.000km kakšen tretma za čiščenje injektorjev (tu se splača poiskati kakšno profi robo) in ne bo potrebno nobeno šarjenje po EGR ventilu. Le ta bo pa še vedno opravljel svojo funkcijo in motor bo deloval tako, kot si to zamislil v "fabriki".



Sicer pa pri starejših dizlih naj bi bilo vračanje bolj ''milo'' tako, da na samo delovanje nima velikega vpliva....
Slaba stran EGRja je res, da vrača nesnago v sesalni kolektor (sploh če je kaj narobe s periferijo motorja šobe, LMM, sam egr...)

[ Uredi 14 maj 2012, 00:28 ]
Na vrh
volhart
29 jun 2012, 16:16
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Dizel se kar krasno dela. V tem casu sem zamenjal se termostat, napolnil klimo, zamenjal oba prednja amortizerja s turbakovimi (bencin V70), naredil redni servis, postimal rocno itd. Avto je res bomba.
Na vrh
spz_855
02 jul 2012, 09:40
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 67
Živjo, Toni!
Kako pa je s porabo? Na mojem oz. njenem, da ne bo boljša polovica huda, porabe ne spravimo pod 6,5 l/100km. Povprečna v zadnjih treh letih se pa vrti okoli 7,3. Saj ne rečem, da je prehudo ampak sem slišal že nižje številke.
LP
Boris
Na vrh
Sandi55
02 jul 2012, 12:42
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Mislim da pri 10+ let starem dizlu več kot to ne moreš pričakovat, razen, če se voziš po ravnini po regionalkah (nič AC) vedno okoli 80-90 km/h, potem je lahko poraba pod 6l/100km. Avto je pač relativno velik, oglat, težek in ima 5 cilindorov... Meni popije cca 6.6 (povprečno), z ACjem in mesto vožnjo, če ga lepo vozim, če pa je samo mesntna pa okoli 7. Ne zdi se mi potrebno še bolj šparovno vozit zato, da bom imel 0,5 litra manjšo porabo...
Na vrh
bsheep
02 jul 2012, 19:23
Član #1928
Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33
Objav: 512
Jst mam avtomatika 2.5tdi in imam skos pod 6.5l in imam ac ter podezelsko voznjo tut do 140kmh... zdaj imam ze polovico tanka po bc 6.4l/100
Na vrh
volhart
03 jul 2012, 23:25
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Okrog 6.5 ampak res mesanega cikla, nimam pa potovalnega racunalnika. Ce grem po AC 100 na uro, kar pocnem v primeru sluzbenih poti, pa tale avto ne spije vec kot 4,5.
Na vrh
volhart
26 jul 2012, 06:26
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Avto je dobil se zadnja stresne sanke. Z zadnjim tanko,m sem vozil lepo in umirjeno. Povprecna poraba 5.7 litra. Bil je tudi na testerju, ki je pokazal, da je avto brez napak. Z 70 litri sem naredil 1210 km. Torej cca 8 eur na 100tko. Se spomnim, ko me je na 100tko prisel okrog 10 eur T5, sedaj me pa ze dizel.
Na vrh
volhart
18 avg 2012, 01:26
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Tema se lahko zaklene...avto je prodan.
Na vrh
Sandi55
19 avg 2012, 00:42
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Kolegu sem predlagal, naj malo pogleda za 850kami tdiji, sem mu predlagl tole tvojo, pa vidim, da je že prodana. Če ni skrivnost, koliko si dobil zanj? Na avto.netu je še vedno gor in cena 1700...
Na vrh
volhart
19 avg 2012, 06:46
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Zanjo sem dobil 1550 eur, s tem da se bodo usnjeni sedezi zamenjali s tistimi delno usnjenimi iz moje T5. Sedaj se bo vozila po Ljubljani. Sam grem pa v Postojno pogledat skoraj identicno za katero upam, da bo precej cenejsa, ker je v precej bolj slabem stanju od te.
Na vrh
tawko
04 feb 2013, 01:09
Član #3249
Prijavljen dne: 04 feb 2013, 00:48
Lokacija: šk.loka jaaa see en škofjelocan
Objav: 1
a se nevozi ta po sk.loki ???????????



[ Uredi 04 feb 2013, 01:10 ]
Na vrh
volhart
04 feb 2013, 07:39
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Naj to dobro dela...se mi zdi da sem ga vceraj res videl pri nas.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 37, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete