|
|
Menjava olja v avt. menjalniku Pojdi na stran
[1]
2
|
|
Ovlov | 27 avg 2012, 15:15 | |
| Član #257Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700 | Živjo, pri 120kkm so mi na Dumidi na XC-70 zamenjali olje v avt. menjalniku – a sem šele pozneje ugotovil, da so ga zamenjali samo ca. polovico. Odtlej poslušam vse mogoče teorije s tem v zvezi: od tega, da je edino smiselno zamenjati celotno olje (sprati menjalnik), da je bolje menjati samo postopoma oz. polovico (tako kot to počne Dumida), pa do tega, da je bolje sploh nič ne menjati (če vse dela OK, avto gladko prestavlja in če je olje nedolžno rožnate barve in lepo diši – tako kot pri meni). Zdaj se bližam 180 kkm in sem (bil) pred dilemo, kaj naj storim. Poslal sem torej mejl mojstru Baumanu na Dumido – njegov prijazni odgovor pa prilagam spodaj – v vednost svojim sotrpinom. (Kar se mene tiče, moram reči, da se čedalje bolj nagibljem k Baumanovi "metodologiji") ...
Pozdravljen, mi menjamo samo olje v karteru menjalnika, razlog je pa ta, ker je bilo dosti primerov kadar se je menjalnik izpiral ni več deloval.To je pa zaradi tega ker sam menjalnik nima filtra in je možno da pridejo razni opilki in nečistoče v krmilne ventile,zato je takšen načim bolj siguren. lp Janez
| Na vrh | |
Damijan | 27 avg 2012, 15:34 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Olja iz avtomatskega menjalnika se ne da spustiti v celoti, razen da se razdre ohišje menjalnika.
S postopno menjavo se dejansko dela postopno "izpiranje" in s takšnim načinom se olje ne zamenja, pač pa le "osveži", ker je staro deloma še vedno prisotno. | Na vrh | |
Ovlov | 27 avg 2012, 16:16 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Damijan je napisal(a): ...
S postopno menjavo se dejansko dela postopno "izpiranje" in s takšnim načinom se olje ne zamenja, pač pa le "osveži", ker je staro deloma še vedno prisotno.
No ja, to se razume samo po sebi. Gre le za to, da je najbrž res bolje olje "izpirati" postopoma, neagresivno, kot pa "hudourniško". Popolne (tovarniške) čistote olja na ta način seveda ne boš nikoli dobil (pa tudi ne vem, zakaj bi jo) - lahko pa jo, če postopek redno ponavljaš (npr. na vsakih 20-30 kkm), vsaj ohranjaš nekako na ravni polovične izrabljenosti ... kar naj bi za brezhibno delovanje menjalnika zadostovalo. | Na vrh | |
volvo mojster | 28 avg 2012, 13:52 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| No, očitno gospod Bauman ni se nikoli odpru nobenega volvovega menjalnika, da trdi da menjalnik nima oljnega filtra. Pa se to, olje itak skoz krozi cez menjalnik in ventile in z njim tudi "opilki", tako da je menjavati samo polovico olja dokaj nesmiselno, ker si po eni strani zasvinjal se novo olje
[ Uredi 28 avg 2012, 13:55 ] | Na vrh | |
VIKING B. | 28 avg 2012, 19:53 | |
| Član #468 Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50 Lokacija: Nm Objav: 165
| Pozdravljeni!
Kot je meni znano ima menjalnik filter. In sicer je to magnetni filter, ki nase prilepi kovinske delce. Ob menjavi pa naj bi se menjalo tudi filter.
V kolikor je olje v menjalniku zelo obarvano in izrabljeno lahko ob menjavi olja pride do težav pri menjanju prestav.
lp Viking B.
[ Uredi 28 avg 2012, 21:33 ] | Na vrh | |
tomazs | 28 avg 2012, 20:35 | |
| Član #2460 Prijavljen dne: 07 nov 2011, 13:47 Objav: 45
| Zdravo.
Spremljam debato o menjavi olja v avtomatskem menjalniku. Eni pravijo, da je bolje "izprati" menjalnik, drugi da je bolje menjati samo polovico olja itd. Kakšna pa so sploh "uradna" navodila od Volvota glede tega. Vozil (Volvo) z avtomatskim menjalnikom je ne svetu ogromno, v Ameriki verjetno sploh ne prodajo avta z ročnim menjalnikom. V VIDI nič ne piše o menjavi olja? Verjetno ne delajo po svetu kar vsak po svoje kakor misli, da je prav. Uradni serviserji bi morali imeti navodila, kako se tem stvarem streže. Navsezadnje tudi menjalniki niso vsi enaki. Mogoče je pri enem potrebna taka metoda, pri drugem pa drugačna.
Lp | Na vrh | |
klm07 | 28 avg 2012, 21:13 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| Kaj Volvo priporoča me niti ne zanima vem pa kaj priporoča proizvajalec menjalnika in to je menjava olja. | Na vrh | |
volvo mojster | 29 avg 2012, 10:15 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| Menjalnik ima magnetni in navadni filter, ki je sicer v menjalniku in se ga ne da zamenjat razen, ce se menjalnik raztavi. Volvo pa menjave sploh ne predpisuje razen, ce se avto uporablja kot taxi ali vlecno vozilo, v tem primeru tudi predpisuje izpiranje olja in ne menjave samo polovice. cca od 8-12l olja | Na vrh | |
strojnik | 29 avg 2012, 10:25 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| Da še jaz pristavim svoj piskerček
Do sedaj sem olje menjaval na Dumidi, kjer sem opravljal tudi redne servise. Ob menjavi so mi zamenjali samo cca. 3.5 litra olja, kar je v mojem primeru slaba polovica (menjalnik je AW klasičen avtomat ki ima cca. 7.1 litra olja).
Po posvetu s človekom, iz tehnične službe Volvo Zagreb kjer imajo centralo za osebna vozila in kateri pozna menjalnike u nulo mi je poslal navodilo, ki so ga dobili vsi pooblaščeni servisi in bio se ga morali držati in to je, da se zamenja skoraj celotna količina (v mojem primeru ob tokratnem servisu je bilo to cca. 6.9 litra z dvema izpiranjima).
Postopek, ki mi ga je poslal je pravzaprav popolnoma enak, kot ne napisan v VADISU in verjetno tudi v VIDI (še nisem preveril) in smatram, da je to tudi pravilen postopek.
LP Rok | Na vrh | |
bojko | 29 avg 2012, 10:47 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| @strojnik: to si v Zagreb peljal avto na menjavo olja? | Na vrh | |
forba | 29 avg 2012, 11:42 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Sam menjam olje v menjalniku na vsak servis. In to na Dumidi, polovičko kot vsi ostali na pri njih :-) . Menjam pa na vsakih 15000 km, čeprav pravijo da je dovolj na vsak drugi servisni interval. Če vozim avto na Dumido jim pač moram zaupat, čeprav sem prebral en kup gradiva o tej menjavi-nemenjavi celotne količine. Menjalnik dela BP in upam da bo tako tudi ostalo. | Na vrh | |
VIKING B. | 29 avg 2012, 16:15 | |
| Član #468 Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50 Lokacija: Nm Objav: 165
| Tukaj pa si lahko pogledate še FILMČEK menjave olja. | Na vrh | |
tomsom | 29 avg 2012, 17:12 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Zanimiv video. Nisem pa prepričan, da imajo naši AW menjalniki tudi filter. A kdo ve? | Na vrh | |
VOLVOV40 | 29 avg 2012, 20:58 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Avtomatski menjalnik od S80T6/XC90T6, je popolnoma drugačen od AW menjalnika ,imata pa oba vgrajen filter olja le da se pri enem filter olja dobi kot originalen VOLVO rezervni del pri drugem pa ne. AW menjalniki vgrajeni na vozila VOLVO IMAJO FILTER OLJA. | Na vrh | |
tomsom | 29 avg 2012, 21:17 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Torej če se za T6 modele dobi filter olja, pomeni da se za AW ne dobi kot nadomestni del.? In cena, če obstaja.
[ Uredi 29 avg 2012, 21:18 ] | Na vrh | |
Ovlov | 30 avg 2012, 12:45 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Eh ja, cela mistika okol teh menjalnikov – in če je treba koga na gobec, da je tako, potem je to seveda fabrka Volvo (in njej podobne), ki bi lahko v navodilih za uporabo lepo napisala, kako in kaj. (O tem, da menjavo olja priporoča Aisin-Warner, prvič slišim, pa tudi logično ni – če drži teorija zarote, po kateri naj bi potrebo po menjavi olja zamolčevali prav proizvajalci menjalnikov – zato pač, da imajo več kšefta). Sploh pa, če gre za kakšno "zaroto", potem bi jo prej pripisal proizvajalcem olj (in serviserjem), saj se z menjavami olj pretaka precej več keša kot z menjavami menjalnikov. Sicer pa, če se malo razgledaš po tujih forumih, je situacija ista: eni priporočajo totalno menjavo z izpiranjem, drugi "power flush" odločno odsvetujejo (iz istih vzrokov kot Bauman), tretji so za previdnost in "individualni pristop" – veliko pa je tudi pisem, v katerih jamrajo lastniki o tem, kako jim je menjalnik takoj po izpiranju krepnil. (Npr. http://www.merchantcircle.com/answers/q/314/does-flushing-your-transmission-do-more-harm-than-good) Očitno je tudi res, da volvovi menjalniki nimajo filtra oz. moraš celotna čreva razdreti, če ga hočeš videt … se pa baje da dodajat nekakšne "in-line filtre" … (http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=1&t=33183) itd. itd. itd… Ma … skratka, brez veze, takole tipat po temi, če mene vprašate. Po mojem bo še najbližje resnici: če si taksist, vlačiš prikolice ali se voziš čez Ljubelj v službo, je dobro menjat, če pa se v glavnem fijakaš na relacije in nestresno, pa ne (ali pa menjalnik kvečjemu občasno "osvežuješ" pri Baumanu & Co.). (Kje pa je tisti smeško, ki zdeha? )
| Na vrh | |
cleaner | 30 avg 2012, 13:00 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Po mojih podatkih menjavo zamolčijo proizvajalci avtomobilov, in sicer zato, da se kupcu ob nabavi novega avtomobila prikaže nižje stroške vzdrževanja. Če si poštenjak in predvidiš menjave olja, bo kupec vzel raje drug avto, kjer je menjalnik "zero maintenance".
| Na vrh | |
forba | 30 avg 2012, 17:02 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Tegale zadnjega nisem najbolje razumel. Ker kolikor razberem bi po tvojem naj bili ročni menjalniki zero maintenance? Mislim da ni menjalnika ki je "zero maintenance"saj pri ročnem je tudi treba olje menjat, pa sklopko, še posebej pri taksistih in vleki prikolice. Če si pa si mislil napisat da prodajalci prodajajo avtomatike kot zero maintenance, pa je res to nategavčšina. Sam vozim avtomatike že vrsto let (redno menjavam olje po načinu "Bauman&Co"), doma imam pa tudi kombija z ročnim in je z njim več dela in stroškov, čeprav kot avto dela mnogo manj kilometrov in ne vozi nič težkega :-). | Na vrh | |
tomsom | 15 sep 2012, 20:46 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Po krajšem raziskovanju sem ugotovil da se filter menjalniškega olja dobi, vendar ne pri nas. Govorim za AW menjalnik. Stane 15€, menjava- šala. Poleg filtra se menja še tesnilo, katero je že priloženo in v ceni. A ni to lepo.? Se ga pa da priklicati v SLO. In smešna cena olja za menjalnik, 20 litrov 80 in nekaj €. Moj gre na flush na power, menjam filter in tesnilo in po vsej verjetnosti krmilno ploščo, ker mi vsake tolko malo bolj cukne in bom ob menjavi nabavil krmilno in B4. Obnoviti bom dal še torque converter če je slučajno začel kaj ribat. Če koga cene zanimajo; Krmilna plošča z solenoidi 450€-nova in ne obnovljena, staro obdržim za spomin, kar nekaj še manjka do 1200€ kolikor naši veleumi računajo za to. torque converter 141€- pošljem svojega, ga poštimajo in je kot nov. 20L olja za double flush 80 in nekaj €. Računica je dobra. Delo bo pa zastonj, ker bom delal sam. In tudi dosti manjka do 1000€ kolikor računajo velesuperduper umi, da ti menjalnik snamejo, postavijo diagnozo in sestavijo nepopravljen menjalnik. Hudu, sem kar švicnu... Za končni rezultat računam, da se mi primaje tisti čisto neumen nasmešek na obraz ob misli za kakšen denar bo vse to urejeno v piko. Zakaj v piko? Ker bom delal sam in se mi ne bo mudilo, sploh, posledično bo delo opravljeno pedantno, ker tak pač sem.
[ Uredi 15 sep 2012, 20:47 ] | Na vrh | |
Ovlov | 15 sep 2012, 22:52 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| tomsom je napisal(a): ...
Po krajšem raziskovanju sem ugotovil da se filter menjalniškega olja dobi, vendar ne pri nas. Govorim za AW menjalnik. Stane 15€, menjava- šala. Poleg filtra se menja še tesnilo, katero je že priloženo in v ceni. A ni to lepo.? Se ga pa da priklicati v SLO. In smešna cena olja za menjalnik, 20 litrov 80 in nekaj €. Krmilna plošča z solenoidi 450€-nova in ne obnovljena, staro obdržim za spomin, kar nekaj še manjka do 1200€ kolikor naši veleumi računajo za to. torque converter 141€- pošljem svojega, ga poštimajo in je kot nov. 20L olja za double flush 80 in nekaj €. Računica je dobra.
Mogoče še kakšen namig (magari zašifriran), kje se vse to naroči?
| Na vrh | |
tomsom | 16 sep 2012, 06:37 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Tu pa tam... | Na vrh | |
volvo mojster | 16 sep 2012, 11:48 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| No tole me pa res zanima kje se dobi vse te kose po taki ceni tako, da kar z besedo na dan, da potrdis svoje trditve, ki mi delujejo vse drugo bolj kot resnicne. | Na vrh | |
tomsom | 16 sep 2012, 13:21 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Ni vse samo uradni servis in kvazi mojstri avtomatskih menjalnikov. Če misliš da lažem, si se pošteno zmotil. Mogoče je to na tvojo žalost da je res, je pa na moje veselje. In to mi čisto paše. | Na vrh | |
Ovlov | 16 sep 2012, 13:35 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Ob prebiranju postov nekaterih kolegov imam občutek, da so zgrešili forum ... ("Vozim Ego" press) ... | Na vrh | |
urber | 16 sep 2012, 20:59 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Se tudi meni zdi... | Na vrh | |
klm07 | 16 sep 2012, 22:00 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| @volvo mojster cene lahko tudi jaz potrdim, da niso izmišljene je pač več kot očitno da za te stvari v sloveniji hočejo 3-5 krat več denarja in mogoče mi tukaj odgovoriš zakaj mi ne odgovoriš na ZS? | Na vrh | |
bojko | 16 sep 2012, 22:13 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| tomsom & klm07: verjamem vama, da se da kje kaj dobiti občutno ceneje, ampak delujeta mi, kot da bi rada, da vaju vsi na kolenih prosimo, da izdata vajine skrivnostne informacije? Dajta se malo prizemljit, al pa odprita lasten forum, kjer se lahko španata kolikor vama srce poželi. | Na vrh | |
tomsom | 16 sep 2012, 22:22 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Mene ne rabi nihče ničesar prositi niti se ne rabim prizemljiti. Cene tako so. Kje? Ni problema, uredimo. Kdor potrebuje naj me kontaktira, z veseljem pomagam.
| Na vrh | |
klm07 | 16 sep 2012, 22:33 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| Jaz sem čisto prizemljen in sem voljan vsakemu pomagati sploh ni panike ampak, ker ne vem kdo vse je prisoten na forumu pač ne objavljam vsega na ZS ali osebno se pa da marsikaj pomeniti, kar nekateri lahko pritrdijo s katerimi se ne poznam od prej. | Na vrh | |
Damijan | 17 sep 2012, 08:33 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| tomsom & klm07: forum je javnega značaja in je namenjen izmenjavi informacij. Če jih nočeš ali ne želiš izmenjati je prav, da tudi ne pišeš, da si nekaj rešil/saniral. Tako nihče, razen vaju v tem primeru, ne bo vedel kaj in kako je.
Da nekoga "vabiš" do izmenjavi informacije preko ZS, tudi ni pošteno.
Če pa te nekdo kontaktira preko ZS, mimo kake predhodne objave na forumu, pa ravnotako nihče ne ve, kaj se med dvema dogaja v pogovoru, razen udeležencev. Tako je pa nekako pošteno do drugih, s katerimi ne želiš in nočeš deliti informacije.
[ Uredi 17 sep 2012, 08:34 ] | Na vrh | |
bbf | 17 sep 2012, 11:08 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Kaj je res tako težko dat linke, mogoče slikce obnove in rezultate? Ker tole vseskupaj meji na tralala blablabla, v smislu "jest popravim menjalnik z 300€ materjala, uni dripci samo nategujejo..", ob tem pa še: "lahko ti na ZS vse napišem..".. A ni to forum, kjer se javno izmenjujejo informacije, ki so dobre za člane? Ker takole, kakor se tle pogovarja, ob vseh skrivnostih, je ali reklama, ali pa iskanje enega pacienta, da na njemu probamo in prodamo, če to drži. Mogoče pa je to splošno vsesvetovno nategovanje ljudi, kako je to simpl in poceni, ob enem pa nihče nič ne napiše, kje pa kako, niti linka, kvečjemu nekaj nasprotujočih si izjav. Halo?
"Jest sm tud v orbito poslal enga AW55 in morm rečt da un tapocen ole je prava stvar za v breztežnost, sploh ne rabm filtra menat, to je BS, krmilno ploščo sem pa z zobno pasto spuleral od uzunej, pa ne cuka več..." | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 62, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|