|
|
Novi Volvov dvolitrski turbo s kar 450HP
|
|
cleaner | 07 okt 2014, 14:01 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| fino se dere... za naslednjo generacijo predlagam 6 turbin... | Na vrh | |
Damijan | 07 okt 2014, 15:13 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| HA HA, kako bo cena padala igračkam s tem motorjem... | Na vrh | |
JG | 07 okt 2014, 19:25 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| To je to, tole bo verjetno v novem S60 P čez približno tri leta. | Na vrh | |
alfaromeo | 08 okt 2014, 09:20 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Mene bolj zanima življenska doba teh motorčkov in stroški vzdrževanja. | Na vrh | |
mrv | 08 okt 2014, 10:23 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Te si raje kupim Ford RS200
[ Uredi 08 okt 2014, 10:24 ] | Na vrh | |
Krchan | 08 okt 2014, 10:30 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Hja, vprašanje kako bo z vzdržljiostjo. Mogoče pa sploh ne bo problematično. Tehnologija gre naprej, konstruktorji pa tudi najbrž vedo kaj delajo. Sem pa pred kratkim bral, da je najmočnejši 2.0 turbo do sedaj v MB A in CLA AMG in sicer ima 360HP. In že ta motor naj bi bil oh in sploh višek tehnologije. Tko da če Volvu res rata naredit tole z 450HP, kapo dol. | Na vrh | |
Krchan | 08 okt 2014, 10:31 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| vajtsnejk je napisal(a): ...
Te si raje kupim Ford RS200
Pol pa maš dnarja... | Na vrh | |
mrv | 08 okt 2014, 10:42 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Krchan je napisal(a): ... vajtsnejk je napisal(a): ...
Te si raje kupim Ford RS200
Pol pa maš dnarja...
nop šparal bi tak dolgo Saj novi tristurbo volvo bo verjetno tudi 40-60k € al ne ? Nisn pogledal cene
| Na vrh | |
JG | 08 okt 2014, 10:43 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Sem ravno hotel dopisat. Ker RS200 je pa tako redka rally specialka, katere cene gladko presegajo 100000 eur.
Glede vzdržljivosti pa tako. Verjetno bo imel kaj porodnih težav, zna bit pa kljub vsemu čisto normalno vzdržljiv motor, konec koncev, kje pa je garant, da motor ki ima tri litre prostornine (ali več) in veliko nazivno moč je bolj vzdržljiv kot pa manjši dvolitrski.
Vajtsnejk evo ga, kar v akcijo. http://www.classiccarsforsale.co.uk/car-advert/ford/rs200/1987/192739/
[ Uredi 08 okt 2014, 10:47 ] | Na vrh | |
mrv | 08 okt 2014, 11:26 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| JG je napisal(a): ... Sem ravno hotel dopisat. Ker RS200 je pa tako redka rally specialka, katere cene gladko presegajo 100000 eur. Glede vzdržljivosti pa tako. Verjetno bo imel kaj porodnih težav, zna bit pa kljub vsemu čisto normalno vzdržljiv motor, konec koncev, kje pa je garant, da motor ki ima tri litre prostornine (ali več) in veliko nazivno moč je bolj vzdržljiv kot pa manjši dvolitrski. Vajtsnejk evo ga, kar v akcijo. http://www.classiccarsforsale.co.uk/car-advert/ford/rs200/1987/192739/
Hvala da mi delaš lušte
Nisem htel zgrešit teme, ampak kaj sem htel povedat je da so konc 80let že delali 1.8 motorje z 450PS in več in to samo z 1 turbino.
Vsekakor je vse skupaj propadlo takrat ker je Group B rally ratal pre nevaren
Drugač mi je RS200 sanjski avto, predvsem z tebi nabitimi Rally meglenkami na havbi. pa seveda levi volan.
Ampak za to morem prodat vse volvote, stanovanje, hišo od starih in moje 3 hčerke v Venezuelo, te bi morda bilo dovolj za tega
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-andere-rs-200-s-gruppe-b-rennwagen-mit-stra%C3%9Fenzulassung-ottobrunn-b-m%C3%BCnch/200093895.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelDescription=rs200&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
[ Uredi 08 okt 2014, 11:35 ] | Na vrh | |
Damijan | 08 okt 2014, 12:44 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Fantje, ste mal zašli, ampak v luštno smer RS200...
Volvo zadeva ima 3 turbine! Že z eno pri dizlu se noče nihče ubadat z dragim popravilom. Tule pa 3 za bencinarja... | Na vrh | |
mrv | 08 okt 2014, 12:51 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Damijan je napisal(a): ... Fantje, ste mal zašli, ampak v luštno smer RS200... Volvo zadeva ima 3 turbine! Že z eno pri dizlu se noče nihče ubadat z dragim popravilom. Tule pa 3 za bencinarja...
Na kak princip sploh deluje tretja električna turbina pri tem motorju ? | Na vrh | |
cleaner | 08 okt 2014, 14:44 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| vajtsnejk je napisal(a): ...
Nisem htel zgrešit teme, ampak kaj sem htel povedat je da so konc 80let že delali 1.8 motorje z 450PS in več in to samo z 1 turbino.
Verjetno bo volvo vseeno malo vzdržljivejši od rally specialke. Pa servisi cenejši... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 69, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|