|
|
Problem z motorjem
|
|
Tadejgg | 02 mar 2013, 19:22 | |
| Član #2638Prijavljen dne: 03 mar 2012, 19:14 Lokacija: Gornji Grad Objav: 16 | Pozdravljeni, imam volvo v40 l.98 1.8 16V in mi pred nekaj več kot tednom na vsem lepem ni hotel več vžgat. Imel sem že problem z zaganjačem, saj je občasno med vžiganjem zasukal v prazno. Poskusim sem z obema ključema, tako da to ne more biti krivo. Mehanik je pregledal motor in dobi bencin in iskro, a motor ne vžge. Povedal mi je tudi, da je možno, da je zobati jermen preskočil in da ni v fazi (to bo še preveril). Je pa omenil, da motor telo trdo suče. Mora pa počakati, da dobi dele za zaganjač, saj je zobnik obrabljen in tudi puše so slabe in ga rado vrže ven. Najslabša varjanta pa je, da je motor zaribal, je pa čudno, ker je avto normalno delal, moči ni izgubljal pa tudi olja je pokuril zelo malo. Ima kdo podobne izkušnje? Se v primeru, da je motor zaribal, še splača zamenjat motor?
[ Uredi 02 mar 2013, 19:23 ] | Na vrh | |
Tadejgg | 07 mar 2013, 13:42 | |
| Član #2638 Prijavljen dne: 03 mar 2012, 19:14 Lokacija: Gornji Grad Objav: 16
| Evo problem rešen Težava je bila, da je bil povsem nov originalen senzor na vztrajniku zanič sedaj je mehanik dobil drugega in je avto lepo vžgal. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 62, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|