Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866 | gorgh je napisal(a): ...
Kaj mislite s tem - propust motorja? kako to pomerim?
Thanx
RollingStone je napisal(a): ...
To pomeni, da v cilinder (pri batu zgoraj--> zaprti ventili) skozi odprtino za svečko v motor spustiš zrak iz kompresorja. Na kazalcu potem razbereš propust. Kar je manj od 10% je vredu, če je na vseh cilindrih enako. Zraven lahko poslušaš, kam zrak uhaja (ekspanzija, pokrovček za dolivanje olja). Če ti zrak uhaja mimo obročkov v olje, je to razlog za uhajanje pare skozi šipko. Če je propust manjši od 10% je to vredu. Propust meriš pri rahlo toplem motrju, bate pa daš v zgornjo mrtvo lego s 30 ključem na jemenici glavne gredi.
bbf je napisal(a): ...
10% od česa? v kolikšnem času?
bojko je napisal(a): ...
100% je pritisk, ki ga kompresor ustvari, ko se do konca napolni (recimo 8 barov). V trenutku, ko boš zrak spustil v cilinder, bo pritisk v kompresorju padel. Torej, če ti bo pritisk padel na 7,2 do 8 barov, bo to vredu znak.
gorgh je napisal(a): ...
Ok, bomo sprobal, to je ubistvu dost podobno kot bi pač kompresijo meru...saj tam tud uhaja....
Thanx
bbf je napisal(a): ...
>>>> 100% je pritisk, ki ga kompresor ustvari, ko se do konca napolni (recimo 8 barov). V trenutku, ko boš zrak spustil v cilinder, bo pritisk v kompresorju padel. Torej, če ti bo pritisk padel na 7,2 do 8 barov, bo to vredu znak.
KAAJ? večje bedarije pa še nisem prebral! LOL
to nima veze z dihtanjem batnih obročkov. lahko pa tako pomeriš volumen v cilindru v zgornji točki..
pričakoval sem nekaj v stilu "10% padca pritiska od začetnih tolk in tolk barov v času 10 sekund".
bojko je napisal(a): ...
@bbf: Si že slišal kdaj za bedarijo poimenovano leakdown test? Ob priliki malo poguglaj, ti ne more škodit, kajti smeh je pol zdravja.
alfaromeo je napisal(a): ...
Zanima me , kdo lahko izvede ta leakdowntest ? In kakšna je razlika merjenje propustnosti motorja in merjenje kompresije ? So rezultti drugačni ?
bbf je napisal(a): ...
še zmeraj je ta razlaga propustnosti butasta! Mogoče že veš, kako narest, ampak razlaga je pa čist mim. Ok, leakage test si mislil s tem, haha, vredu. raje ne komentiram točnosti take meritve..
bojko je napisal(a): ...
@alfaromeo: če maš na razpolago kompresor in če ti rata izdelati vmesnik, katerega boš privil namesto svečke in nanj priklopil cev od kompresorja, lahko to narediš kar sam. Pri D5 niti ni zakomplicirano iz odslužene grelne svečke izdelati ta vmesnik, kako je pri bencincih pa nimam izkušenj. No kak dodaten par rok ti bo tudi prav prišel za iskanje TDCja preden spustiš zrak v cilinder. Rezultati so različni od testa kompresije. Tam izmeriš dejanski pritisk, ki se ustvari v cilindru, tu pa meriš samo količino zraka ki uhaja. Nadalje lahko ugotoviš tudi, kam ti zrak uhaja.
@bbf: marsikaj na tem svetu je butasto a se svet kljub temu še vedno vrti naprej. Če pri svojih meritvah zahtevaš laboratorijsko natančnost, potem zna biti ta DIY pristop res premalo natančen zate.
bbf je napisal(a): ... ah, ne gre za laboratorijsko natančnost. ta test se mi zdi tak quick redneck dirty test za ugotavljanje, kam pušča, kadar je slaba kompresija. tistih 10% (ali 20%) je kr nekej - nič ne pove. za ugotavljanje, kolk je dobr diht, se dela test kompresije, ne pa tkole s krampom po potencjometru je tudi DIY.
RollingStone je napisal(a): ...
10% od zraka, ki ga spustiš v cilinder.
Nekaj procentov ga gre mimo obročkov tudi pri novem motorju. Kar je več od cca 10 %, je motor tako rekoč zanič.
Alfaromeo: test lahko narediš sam. Razlika med tem in merjenjem kompresije je predvsem ta, da pri merjenju kompresije veš samo, da je le-ta vredu. Če ni, ne veš zakaj ni. Pri testu propusta pa veš, kam kompresija uhaja, in posledično tudi kaj je razlog tega. S tem testom lahko tudi opaziš napako na oljnih obročkih, ki je pri merjenju kompresije ne bi opazil.
bbf je napisal(a): ...
kakšne napake na oljnih obročkih, kako boš to opazil? z enim švohcanim zrakom? pri totalno drugih pogojih kot med normalnimi pritiski med delovanjem motorja? kaj pa motorji, ki že pri novem porabijo več olja, kaj boš pa s tem kompresorjem pomeril tam? zanič oljne obročke?
že za pravilno tesnenje kompresijskih obročkov mora biti pravilen pritisk v cilindru - več pritiska, bolj tesnijo. lahko mogoče govoriš o nekem impiričnem podatku, ampak sori, kolkr sem poguglal, 10% je imaginary limit, nekateri govorijo že pri novih motorjih od 8-12%, spet drugi da je 20% še ok, tretji da po 30% je šele zanič...
Z urco na kompresorju namerjenih 10% leakege - mene s tako metodo ne bo noben prepričeval, da mora motor odperat in da je karkoli narobe - ker mehankar nima pojma kaj dela al pa nima kej počet in nujno rabi nekaj šravfat. Zato, ker ima ta metoda čist preveč dejavnikov, ki vplivajo na meritev, ne moreš rečt "to je 10%". Lahko pa primerjaš cilindre med sabo in prideš do nekega zaključka. Samo s kompresijksim testom lahko dovolj zanesljivo rečeš, da slabo dihta. s tem propustom pa lahko ugotoviš, kam spušča.
alfaromeo je napisal(a): ...
Da bi delal test prepustnosti motorja sam, mi ne pade na pamet, ker imam s tem premalo izkušenj, skratka si ne zaupam. Iskreno oziroma bolje napisano z dobljenimi rezultati ne bi vedel kaj početi, ker so informacije zelo različne.
Skratka menim da se najprej preveri kompresijo. Če je le ta okej, mora biti okej tudi test prepustnosti. Če kompresija ni okej, potem bomo pa našli nekoga ki ima ustrezne aparature in nekaj primerov merjenja prepustnosti za seboj.
Kakorkoli, katera garaža/mehanik dela test prepustnosti ?
|