|
|
Potrebujem pomoč.
|
|
Volvo s40 | 14 jan 2015, 23:08 | |
| Član #12664Prijavljen dne: 14 jan 2015, 22:52 Objav: 25 | Pozdravljeni, lastim se Volvota s40, letnik 2008, motor je 1.6 kinetic. Avto imam cca pol leta. Tazava je pa nastala danes na avtocesti. Peljal sem se priblizno 160km/h, ko je avto začel izgubljati moč. Računalnik pa mi je izpisal- anti skid service required ? Zapeljal sem na bliznje pocivališče avto ugasnil in nazaj prizgal. Avto se je zopet normalno peljal in imel normalno moč. Ali kdo ve zakaj je do tega prišlo? Upam na čimhitrejsi odgovor, da nebi imel še večjih težav. Lp | Na vrh | |
Augi | 14 jan 2015, 23:35 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| prevozeni km? je kaj crno spredaj pod motornim pokrovom? | Na vrh | |
volvofen | 15 jan 2015, 12:42 | |
| Član #12600 Prijavljen dne: 30 dec 2014, 13:01 Objav: 11
| kot prvo bo potreben priklop na tester | Na vrh | |
Augi | 15 jan 2015, 12:52 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| prej bi reko da je dpf na koncu, kar je zelo pogosto pri doticnih motorjih. posledica dolge voznje z zabasanim dpf pa je fuc turbina in fuc injektorji | Na vrh | |
Volvo s40 | 15 jan 2015, 22:52 | |
| Član #12664 Prijavljen dne: 14 jan 2015, 22:52 Objav: 25
| Avto ima 200 000 prevozenih. Ne ni nč črno pod pokrovom. Danes sem se peljal in mi normalno dela za zdaj. Edino kar se je spremenil je poraba mi kaze 6.5, kar se mi zdi mau velik ali je to ok za ta avto? Prej mi je kazak 6.0. Avto sem dal danes zjturaj na tester pa ni nč pokazal. | Na vrh | |
Augi | 15 jan 2015, 23:13 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| cim prej zamenjaj/odstrani dpf | Na vrh | |
Volvo s40 | 15 jan 2015, 23:21 | |
| Član #12664 Prijavljen dne: 14 jan 2015, 22:52 Objav: 25
| Ok zaradi cesa da ga zamenjam ? Zaradi porabe? Ali zaradi tega kar se je zgodilo na avtocesti? | Na vrh | |
Aljaž225 | 15 jan 2015, 23:26 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Za začetek pred nadaljno vožnjo preveri nivo olja. Če je čez max peli avto na servis, ker ti gre drugače lahko zariba motor.
Pri nas smo imeli enake težave z mazdo6, krivec pa je bil temperaturni senzor na DPFju. Posledica; Vozilo nas je pustilo na cesti sredi Avstrije. O strošku popravila pa rajše nebi.
Če želiš kakšne dodatne info lahko na ZS.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
Volvo s40 | 15 jan 2015, 23:34 | |
| Član #12664 Prijavljen dne: 14 jan 2015, 22:52 Objav: 25
| Nivo olja je čisto normalen točno do max, olje sem menjal pred 3000km, naslednji teden pa delam glavni servis. Tko da res ne vem..kr praktično je samo enkrat prislo do tezave samo ne vem kaj bo če se zopet ponovi. | Na vrh | |
Aljaž225 | 15 jan 2015, 23:58 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Pri nas se je to dogajalo cca 3 mesece in to samo na AC. Krivec je bil kot sem že poprej napisal temperaturni senzor na DPF ju. Mazda ima 3, ker sta se pokvarila 2 (Cena enega 800€) se je DPF zamašil in avto je na trenutke izkubljal moč. Po ponovnem zagonu je avto deloval normalno. Dokončno ga je pokončala daljša vožnja posledično je zaradi napačnih podatkov avto izvajal regeneracijo. Kot posledica zamašenega filtra in neprestanih regeneracij zaradi napačnih podatkov se je nivo olja dvignil čez max (nafta na vrhu) in poškodoval ležaje glavne gredi. Motor na veliko srečo ni zaribal bilo pa je potrebno narediti ponovni servis in odstraniti DPF (najcenejša opcija) ter zaradi velike obrabe zamenjati ležaje na gredi. Ta napaka se je odrazila na povišani porabi goriva in pa na tem da avto ni šel nikamor (max 100 v 3. ali pa 4. prestavi) (menjalnik ima 6 prestav). Cena popravila je bila okrog 1200€, če bi ponovno namestili DPF je bila cena cca 3800€.
Posledično ti lahko uniči šobe in/ali pa turbino.
A si mogoče vedel, da mora pri volvu biti olje 30% pod max vrednostjo, če ima vozilo DPF (predpisano po volvo standardu)?
Kakšno olje si pa nalil notri? Lahko tudi da ti zaradi tega javlja napako. Zaradi DPF-ja mora imeti certifikat A5/B5 in kot vem ga ima poleg olja, ki ga proizvaja Castrol za Volva le še njihov Castrol Edge.
Lp. Aljaž
[ Uredi 16 jan 2015, 00:01 ] | Na vrh | |
Volvo s40 | 16 jan 2015, 09:11 | |
| Član #12664 Prijavljen dne: 14 jan 2015, 22:52 Objav: 25
| Total quartz 9000 5W-30, imam notri ta olje je ze bil prej notri ko ga je vozil prejsni lastnik. Tako da mislim da tukaj nebi smelo bit tezav. Kar se tice pa nivoja da more bit 30% pod max to pa zdaj prvič slisim. Se pravi da sje sigurno napaka v pdf senzorju? Pa se ga da kakk prečistit? al je treba ga odrstranit? | Na vrh | |
Aljaž225 | 16 jan 2015, 09:34 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Po mojem mnenju je napaka na senzorju če imaš enake simptome (motorji so bili nekateri tako ali tako enaki PSA).
Filter še lahko rešiš preden nastanejo dodatne okvare z menjavo senzorja kar je tudi vzrok da se dogajajo takšne stvar. Priporočam, da se zapelješ do volvo servisa. Kmag (LJ) ima trenutno cenejšo servisno uro 39€+ddv zaradi promocije servisa pa tudi popusti na dele in olje.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
sportivo | 16 jan 2015, 10:01 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Pa si siguren da ima tvoje olje Total Quartz 9000 5W-30 standard A5 in B5?
Na Volvo pooblascencih dobiš tudi nove nalepke o priporočeni novi višini nivoja olja ki naj bi bil novi MAX že na 3\4. | Na vrh | |
4volvo | 16 jan 2015, 10:10 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| OFF:
Gledam http://www.volvocenter.si/intro
Dumida in R.S.L. očitno nista več pooblaščena volvo prodajalca. Kaj pa je s servisom tam? | Na vrh | |
Augi | 16 jan 2015, 11:18 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| torej menjava senzorja je toliko in toliko evrov potem se delo, cez 50kkm pa se bo vse skupaj ponovilo, ... sam priporocam da se dpf fizicno odstrani, in temu primerno spremeni sw (ce je zelja se se hkrati naredi tuning). pa nimas nikoli vec problemov z dpf. odlocitev je pa na vsakem posamezniku kako in kaj naredi z avtom. | Na vrh | |
Aljaž225 | 16 jan 2015, 12:06 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| @4volvo
Dumida in RSL nista več pooblaščena vendar na dumidi še vedno opravljajo servise, vendar pa je cena trenutno bistveno višja kot na kmag-u. cca. 100€ dražje če sem natančen.
Vida pa jim je potekla tako da priklop na tester ni več mogoč. Si mogoče preveril nivo tekočine (AdBlue) pri zdanji premi?
Lp. Aljaž | Na vrh | |
Augi | 16 jan 2015, 17:11 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| 1.6 mislim da nima tekocine za dpf. definitivno pa pooblascen servis nebo odstrani, dpf ampak bo prodal cim vec rezervnih delov ki jih stranka placa.
da pa na kmag-u poznajo resitev za te tezave pa mocno dvomim! | Na vrh | |
Aljaž225 | 16 jan 2015, 18:40 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| @Augi
Brez zamere vsi Volvi (1,6d in 2,0d) od leta 2005/6 do prenove motorjev imajo mokre DPF-je. Suhi so se pojavili pri oznakah kot so: D2,D3,D4 in D5 (kot vem je bilo to sredi leta 2010). Potrjen podatek iz strani pooblaščenih prodajalcev. Za predhodne modele z oznako D5 pa na žalost ne vem.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
Volvo s40 | 16 jan 2015, 22:47 | |
| Član #12664 Prijavljen dne: 14 jan 2015, 22:52 Objav: 25
| Mal sem se pozanima, da je najbolje da se ta dpf odstrani, pa potem nimas vec tezav. Tko da bom po vsej vrjetno to tudi naredil. Drugace pa mam v ponedeljek glavni servis in bomo se pred tem stvar mal pregledal če ni tezava mogoče kje drugje. Hvala za vso pomoč. | Na vrh | |
Aljaž225 | 16 jan 2015, 23:00 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Tudi mi smo ga na mazdi odstranili pri 108 000km. Pa še brez slabe vesti ga lahko voziš na kratke relacije. Pazi samo, da se zadeva opravi strokovno in ne boš imel potem težav z turbino in injektorji. Na mazdi nam je to opravil Pelko iz Medvod. Glede Pelkota vem, da ima računalnike za volvo in mazdo ter še za nekatre.
Sporoči kako se bo stvar končala.
Lp. Aljaž
[ Uredi 17 jan 2015, 00:56 ] | Na vrh | |
Volvo s40 | 17 jan 2015, 01:43 | |
| Član #12664 Prijavljen dne: 14 jan 2015, 22:52 Objav: 25
| Ok, naslednji teden javim kako se bo situacija odvila Lp | Na vrh | |
Milan_V50 | 17 jan 2015, 21:34 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| Odsranitev DPF-a pri Volvotu ni tako enostavna kot pri drugih vozilah in preporocam kaksnega strukovnjaka za Volvo...Dobro se pozanimaj konkteno za tvoj model in letnik. Svi delajo odstanitev DPFa ampak lahko se zadeva zakomplicira ce ne znaju naredit ok... | Na vrh | |
Volvo s40 | 23 jan 2015, 20:54 | |
| Član #12664 Prijavljen dne: 14 jan 2015, 22:52 Objav: 25
| Pozdravljeni Torej ta teden mi je uspelo narediti glavni servis menjal sem vse komplet tako, da je ena skrb manj. Zdaj pa, da povem še kje se je torej nahajal problem, da je moj Volvo izgubljal moč. Mehanik se je peljal po avtocesti in se mu je zgodilo isto kod meni, avto je priklopil na tester in se prikazalo napaka na regulatorju turbine. Tako, da to bom zamenjal drug teden ko bo imel mehanik čas No upam da bo to resitev mojega vozila Lp | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 37, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|