|
|
(V70 D5) Pritisk olja
|
|
Kirnja | 29 maj 2008, 07:57 | |
| Član #766Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13 Objav: 17 | Zdravo, imam V70, letnik 2004, 128.000 km prevoženih. Začelo se mi je dogajati naslednje: če avto dalj časa stoji, kar nekaj časa po zagonu motorja traja, da ugasne lučka za olje (npr. 3,4,5 sekund).
Zadnjič se mi je celo zgodilo, da mi je za kratek čas zagorel alarm NO OIL PRESSURE. Avto je stal na neravni površini dva dni. Po parih sekundah je alarm ugasnil.
Ima kdo že kake take izkušnje? Me skrbi, da je problem v oljni črpalki? Se komu sanja, za kak strošek gre?
Hvala vnaprej za odgovore in pomoč!
Daniel
[ Uredi 02 jun 2008, 16:33 ] | Na vrh | |
Kirnja | 29 maj 2008, 14:51 | |
| Član #766 Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13 Objav: 17
| Oziroma ali ima kdo kak podatek, kako hitro mora lučka ugasniti? Po mojem najhitreje v 1 sekundi.
| Na vrh | |
sebaveh | 29 maj 2008, 14:58 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Si že pregledal najbolj očitno stvar - nivo olja v motorju? | Na vrh | |
Stiffler | 29 maj 2008, 15:47 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| Imam S60 D5 pa tudi meni lučka za olje gori še po užigu cca 3-4 sekune. Pred kratkim je bil avto na servisu pa sem prepričan da je use ok z njim. nivo olja pa je na zgornji meji dovoljenega. Po mojem mnenju ni to nič kritičnega, res pa je, da je bolje meti olje skoraj pri maximumu kot pa minimumu | Na vrh | |
T-5R | 29 maj 2008, 23:31 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Kirnja je napisal(a): ...
Zdravo, imam V70, letnik 2004, 128.000 km prevoženih. Začelo se mi je dogajati naslednje: če avto dalj časa stoji, kar nekaj časa po zagonu motorja traja, da ugasne lučka za olje (npr. 3,4,5 sekund).
Zadnjič se mi je celo zgodilo, da mi je za kratek čas zagorel alarm NO OIL PRESSURE. Avto je stal na neravni površini dva dni. Po parih sekundah je alarm ugasnil.
Ima kdo že kake take izkušnje? Me skrbi, da je problem v oljni črpalki? Se komu sanja, za kak strošek gre?
Hvala vnaprej za odgovore in pomoč!
Daniel
Pozdravljen. Upam, da se z takim avtom ne voziš okoli. Kdaj ugasne lučka, ne pove nič. Važen je dejanski pritisk olja v sistemu, ki ga je potrebno fizično izmeriti. Senzor pritiska olja se nahaja ob oljnem filtru na bloku motorja. Tam se tudi fizično meri pritisk, ki mora biti ob normalno ogretem motorju, in 800 vrtljajih minimalno 1Bar, pri 4000 vrtljajih pa minimalno 3.5Bara. Pomanjkanje pritiska, ne pomeni nujno slabe oljne črpalke. Na pritisk olja vpliva viskoznost olja, in pa tudi filter. Napiši kakšno olje uporabljaš, in kdaj je bil zamenjan oljni filter. Se je napaka začela pojavljati po menjavi olja, je motor kdaj tekel "na suho" itd...
V samem sistemu mazanja, so vgrajeni tudi ventili, ki regulirajo pritisk. Med drugim je tudi varnostni ventil, ki se odpira pri 8. Barih Potem je še en ventil, ki določa zgornjo mejo pritiska pri 5.5Bar. Senzor za pritisk olja, pa se vklopi/izklopi pri 0.6Bara.
V glavnem, ne se igrat z pritiskom olja, ker to uniči motor za zmeraj. | Na vrh | |
Kirnja | 30 maj 2008, 09:20 | |
| Član #766 Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13 Objav: 17
| Olje menjano pred ca. 6.000 km, nivo na maksimumu, CASTROL 5W30.
Dobil sem informacija, da se lahko pritisk izmeri tudi, če ga priključiš na računalnik. Ali je ta informacija točna?
Avto imam dva meseca, naredil ca. 6.000 km, tako da natančnega vpogleda v zgodovino nimam - uvoz iz Italije.
Sem imel že V40 T4 in 850 2.5 in nobenih težav. Špica avtomobila. Na temle pa imel/imam težave z optiko, obnavljal sem že alternator, sedaj pa še tole. Vse to v roku dveh mesecev oz. 6.000 km. Moje navdušanje nad VOLVO-ti usiha.
Daniel | Na vrh | |
T-5R | 30 maj 2008, 21:29 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Potem ima po vsej verjetnosti kakšen km več, kot piše na števcu. Tester ne bo pokazal pritiska olja, ker ima avto samo senzor za zaznavo pritiska, ne pa za merjenje.
Moj nasvet: odpelji avto k nekomu, ki se spozna na stvar. | Na vrh | |
VOLVOV40 | 01 jun 2008, 17:08 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Verjetno ti je šlo tesnilo pod oljno črpalko,dokaj pogost pojav pri D5 motorjih.
| Na vrh | |
T-5R | 01 jun 2008, 18:48 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| VOLVOV40 je napisal(a): ...
Verjetno ti je šlo tesnilo pod oljno črpalko,dokaj pogost pojav pri D5 motorjih.
To je tudi možno. Nisem pa vedel, da pogosto gre tesnilo..... Saj to je tesnilo pod št.5, ne?
| Na vrh | |
VOLVOV40 | 01 jun 2008, 21:34 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Ja pod številko 5 je tesnilo oljne črpalke. | Na vrh | |
Kirnja | 02 jun 2008, 10:19 | |
| Član #766 Prijavljen dne: 29 maj 2008, 07:13 Objav: 17
| V petek sem bil pri Lekšetu. Rekli, da je lahko problem v olju. Naj dam noter 5W40. Sedaj imam 5W30.
Polega tega baje niso še imeli primera, da bi šla črpalka oz. da bi imeli probleme s tem. Za brez veze se mi ne da podirat motorja in sem malo v dvomih. Čez vikend sem bil na morju in se mi zdi, da je tam lučka precej hitreje ugasnila (po eni sekundi) - je bilo precej vroče. V LJ mi sedaj ugaša po ca. 2 sekundah.
Ne vem. Sem preveč picajzlast? | Na vrh | |
PP | 17 mar 2010, 09:15 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| @VolvoV40,
tesnilo pod stevilko 5 izgleda kot nekaksen list!? Senzor pritiska olja odklopi pri 60kPa, kar je nekje 0.6 Bara. Torej ce je tesnilo slabo, potem ne doseze 0.6 bara v prvih nekaj sekundah? Sem ze na Dumidi spraseval po tem problemu pa so rekli da je D5 pac tako narejen da malo dlje traja da olje zakrozi.
Ima smisel merit pritisk olja v motorju?
lp
PP lp
PP | Na vrh | |
PP | 17 mar 2010, 12:53 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Zivijo,
sem bral maloposte na tujih Forumih, in sem zasledil da jih vec probleme z lucko za olje pri zagonu motorja. Kot vzrok navajajo oljni filter, menda obstajate dve verziji, z in brez povratnega ventila. Mogoce ve kdo ce to drzi?
lp
PP | Na vrh | |
AssKicker | 17 maj 2015, 21:38 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Zdravo! Morda kdo ve, kje se nahaja senzor za pritisk olja pri D5 motorju druge generacije, torej 2005-? Meni pri S60 ne zagori lučka za olje ob kontaktu, in tudi senzorja za olje ne najdem. Tudi po internetu nisem nič našel. Lp Matej | Na vrh | |
datanitilu | 17 maj 2015, 22:12 | |
| Član #1491 Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32 Objav: 289
| Nisem zasledil najpomembnejsega podatka... Kateri motor? Ce govoris o bencinarju potem dam glavo stran da voham takoimenovani oil sludge... | Na vrh | |
gorgh | 17 maj 2015, 22:52 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Je napisal, d5 druge generacije | Na vrh | |
AssKicker | 18 maj 2015, 00:26 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| 2.4D, D 5244 T7 je koda motorja, če kaj več pomaga.. Lučke sicer ni odkar imam avto, to je okoli 8.000 km, ampak redno pregledujem olje, in ga je do sedaj pokurilo samo za kake polovico črtice. Je pa okoli lovilca oljnih hlapov masten, če ima morda kaj veze s lučko.. | Na vrh | |
datanitilu | 18 maj 2015, 01:00 | |
| Član #1491 Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32 Objav: 289
| Vidim da sem slep... V naslovu je napisano pa mi je ratal spregledat... Jest bi vseeno karter dol snel, da se vidi kaj je not | Na vrh | |
AssKicker | 18 maj 2015, 15:25 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Sej zdej v kratkem imam v planu glavni servis, in se bo še to pregledalo.. Če pa morda kdo vseeno ve, kje se nahaja senzor pritiska olja, pa lahko pove | Na vrh | |
ANDREJ | 20 maj 2015, 22:00 | |
| Član #180 Prijavljen dne: 21 jan 2007, 13:46 Objav: 31
| Če imaš na motorju siv pokrov , motor nima tlačnega stikala, ima samo nivojski senzor v kartertju. | Na vrh | |
AssKicker | 21 maj 2015, 14:43 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Siv pokrov imam ja.. Morda veš, če je normalno, da ob kontaktu ne zagori lučka za olje? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 74, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|