|
|
Nakup - Volvo V70
|
|
gapi94 | 02 feb 2015, 19:59 | |
| Član #10522 Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40 Objav: 119
| Najbolj primiren od teh je pomoje zadni oglas. Kot vidiš je faceliftan, armaturka je mal drgačna, odpravljene so določene hibe. Motor ti pa priporočam d3 ali d5. 2.0d je bol za s40 primeren, 1.6d je pa polž na cesti. Poraba je pa podobna. S tem da so d3 bol zanesljivi motorji, kot 1.6d in 2.0d ki so imeli probleme s šobami in egr. | Na vrh | |
JG | 02 feb 2015, 20:02 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Moje mnenje je da razen zadnjega ostale niti gledat ne bi hodil, ker dvomom da ima kateri kakršno koli znano zgodovino, kilometrov pa vsi vsaj še enkrat toliko kot piše na števcih, same servisne knjige pa kot je že praksa pri takšnih vozilih za te cene, z enim mogoče dvema štampiljkama vmes pa 100k tema. Zmagovalec je tisti z Nove Gorice kjer ti že v opombah piše da je prevrten (zadnji servis marca 2013 pri 138k, danes pa 141k) | Na vrh | |
JG | 02 feb 2015, 20:09 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| gapi94 je napisal(a): ...
... S tem da so d3 bol zanesljivi motorji, kot 1.6d in 2.0d ki so imeli probleme s šobami in egr...
Jaz bi bil s takimi izjavami raje tiho pa ne zato da bi nasprotoval napisanem, ampak za to kar sem slišal od uradnih serviserjev glede zadnjih 2.0/2.4 petvaljnih dizlov pri Volvotih in nikjer niso bili kaj preveč zadovoljni, še več, nikjer niso ob vprašanju če jih primerjam z drugimi dizli odgovorili da gre za kakšen presežek kvalitete, ampak so mi kar jasno povedali da novi dizli pri Volvih (o čisto novih VEA nismo govorili saj je zaenkrat še premalo primerov da se lahko podaja neka objektivna ocena) žal niso več tako zanesljivi kot je bil to stari D5 s 120kw in so pač na našo žalost postali kar povprečni glede na ostale dizle. | Na vrh | |
poggy | 02 feb 2015, 20:11 | |
| Član #12450 Prijavljen dne: 18 nov 2014, 08:37 Objav: 13
| JG je napisal(a): ... gapi94 je napisal(a): ...
... S tem da so d3 bol zanesljivi motorji, kot 1.6d in 2.0d ki so imeli probleme s šobami in egr...
Jaz bi bil s takimi izjavami raje tiho pa ne zato da bi nasprotoval napisanem, ampak za to kar sem slišal od uradnih serviserjev glede zadnjih 2.0/2.4 petvaljnih dizlov pri Volvotih in nikjer niso bili kaj preveč zadovoljni, še več, nikjer niso ob vprašanju če jih primerjam z drugimi dizli odgovorili da gre za kakšen presežek kvalitete, ampak so mi kar jasno povedali da novi dizli pri Volvih (o čisto novih VEA nismo govorili saj je zaenkrat še premalo primerov da se lahko podaja neka objektivna ocena) žal niso več tako zanesljivi kot je bil to stari D5 s 120kw in so pač na našo žalost postali kar povprečni glede na ostale dizle.
Zdaj si mi pa zbudil mešane občutke glede V70...?
| Na vrh | |
JG | 02 feb 2015, 20:24 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Ni potrebe saj gre za dobre avte, bodi pa res previden pri nakupu takih avtov da imaš vsaj nekaj znane zgodovine kar je pa pri takih avtih kar težko saj bos uvidel ko praktično noben nima potrjeno servisno knjigo kakšnih računov o opravljenih storitev na avtih kajpak tudi ne boš dobil in to se lahko sprevrže da se sicer ugoden nakup izkaže za zelo dragega.
[ Uredi 02 feb 2015, 21:25 ] | Na vrh | |
poggy | 02 feb 2015, 21:27 | |
| Član #12450 Prijavljen dne: 18 nov 2014, 08:37 Objav: 13
| Budget se je iz 10.000€ dvignil na 15, vec pa ne gre | Na vrh | |
Aljaž225 | 02 feb 2015, 22:42 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| @JG Na srečo se najdejo tudi prodajalci, ki pripeljejo avto iz tujine pa zraven dobiš vse račune iz servisov. Jaz osebno sem bil z prodajalcem, ki mi je prodal avto ZELO zadovoljen - tudi račune sem dobil vozilo pa je premerjeno in celo v prvi barvi razen odbijačev (eden popravljen v moji režiji). Če kdo hoče izvedeti kaj o prodajalcu lahko na ZS, vem pa da pripelje tudi po naročilu.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
JG | 03 feb 2015, 08:06 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Aljaž225 je napisal(a): ...
@JG Na srečo se najdejo tudi prodajalci, ki pripeljejo avto iz tujine pa zraven dobiš vse račune iz servisov. Jaz osebno sem bil z prodajalcem, ki mi je prodal avto ZELO zadovoljen - tudi račune sem dobil vozilo pa je premerjeno in celo v prvi barvi razen odbijačev (eden popravljen v moji režiji). Če kdo hoče izvedeti kaj o prodajalcu lahko na ZS, vem pa da pripelje tudi po naročilu.
Lp. Aljaž
Saj to je tudi pravilno, ampak praksa pri nas pa to zal ni zato je treba biti kar previden pri nakupu takšnega avta. | Na vrh | |
4volvo | 03 feb 2015, 10:56 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| ...ravno D3 letnika 2011 so imeli težave s puščanjem hladilne (težava je bil blok motorja, če se ne motim). Tovarna ni priznala napake, če je bilo puščanje odkrito prepozno, je bila rešitev menjava motorja na lastnikove stroške. En tak srečen uporabnik je tudi na forumu. | Na vrh | |
poggy | 23 feb 2015, 22:36 | |
| Član #12450 Prijavljen dne: 18 nov 2014, 08:37 Objav: 13
| Pozna kdo koga, ki se na te avtomobile res spozna? Bi potreboval pomoc pri ogledih... Ne zastonj seveda... | Na vrh | |
poggy | 20 maj 2015, 17:44 | |
| Član #12450 Prijavljen dne: 18 nov 2014, 08:37 Objav: 13
| Tako, avto je bil kupljen sedaj pa se je pojavila prva težavica. Prižgala se je oranžna lučka in opozorilo za napako na motorju. Za Janezom Baumanom sva ga že priklopila na tester, ki je pokazal zamašen DPF, naredila prisilno regeneracijo in lučka je ugasnila. Po cca 1000km se je ponovno začela prižigati. Tester je pokazal tudi napako turbine (overspeed). Napaka se pojavi predvsem pri kakšnem močnejšem pospeševanju. Prav tako se mi zdi da avto, ko doseže 2000 obratov, malo "cukne", včasih tudi malo "zatrokira" predvsem pri vožnji na AC. Kakšne podobne izkušnje? Gre pa za V70 2012 D4 120kW | Na vrh | |
poggy | 26 maj 2015, 06:45 | |
| Član #12450 Prijavljen dne: 18 nov 2014, 08:37 Objav: 13
| Res nihče nebi vedel? | Na vrh | |
Blaise | 26 maj 2015, 09:08 | |
| Član #3095 Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30 Lokacija: Morav?e Objav: 155
| Živjo za overspeed (al pa runaway) sem slišal v primeru turbo dizlov, če se v bloku nabira preveč olja (pušča kakšno tesnilo), če je poškodovan dovod goriva (v samem motorju) ali pa je napaka nekje med stopalko za plin in motorjem. Pri obrabljenih motorjih drugače do tega prihaja, če mimo batov uhajajo plini in se potem čez crankcase breather pipe ta mešanica plinov in olja vrne v motor, kjer deluje kot dodatno gorivo (ta mešanica ima podobno gorljivost in energijo kot dizel). | Na vrh | |
poggy | 06 jun 2015, 07:05 | |
| Član #12450 Prijavljen dne: 18 nov 2014, 08:37 Objav: 13
| Zdaj se je lucka oziroma opozorilo nehalo prikazovati. Se mi pa zdi kot da bi neka neka cev pri turbini malo puscala, se morda malo glasneje? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 70, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|