Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Kako se vozi avtomatik?

Avtor objava
Ploki
01 dec 2015, 18:55 Predogled tiskanja
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
Tale volvič je moj prvi avtomatik.

Nisem si mislil da bom to vprašal... ampak, kako se vozi avtomatik?

Menda je fajn ročno zategnit ko je v P?
kadarkoli se šalta iz R v D mora bit avto popolnoma pri miru?

A lahko šaltam iz D v N in nazaj v D med vožnjo?

Opažam da zaradi tega ker mi D še vedno malo vleče bolj trdo ustavljam na križiščih kot sem z ročnimi, ker z ročnimi sem pač na koncu ustavil v N.

A če ga vržem v N preden se ustavim to škodi?

a če ga vržem v D preden speljem brez da držim bremzo to škodi?

A je boljše da ga pač pustim v D in zategnem ročno?


Hvala
Na vrh
bsheep
01 dec 2015, 19:28
Član #1928
Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33
Objav: 512
Moj Volvo je ze tretji avtomatik...in nikol vec nebom imel rocnega.. Ker imas avtomatika nepotrebujes vec rocne zavore.. P to zablokira menjalnik pac parking...Ce so res res v klancu uporabis rocno zavoro...

Zmeraj ko prestavlas iz p,n,r,d uporabljaj zavoro ker je zavora PRI avtomatiku kot sklopka...sprasujes kot bi spraseval CE PRI navadnem menjalniku lahko is prve prstave das lahko brez sklopke iz prestave...

CE bos nadeljeval z svojim pocetjem se kmalu poslovi od menjalnika...
Na vrh
datanitilu
01 dec 2015, 19:45
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
večkrat kot boš uporabil ročno ko avto stoji v p manj je verjetnosti da boš zjebal zob
Na vrh
gorgh
01 dec 2015, 19:52
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
No, tu bos nasel spet miljon pogledov in trditev. Vsak bo svoje trdil.

Osebno redno mecem iz d v n pri ustavljanju, sploh pri rdeci luci ali ce vem da bom stal nekaj sekund. Med samo voznjo iz d v n in nazaj v d pri visoki hitrosti pa nebi prakticiral.

Da avto leze naprej ko stojis in imas v d je popolnoma normalno.

Sem pa kot bsheep mnenja da na rocnega ne grem vec nikoli za daily avto.

Rocno uporabljam pri parkiranju samo kadar je parkiran na klancu, v prometu nikoli ne dajem v p, samo n in pa rocna ce si na klancini...

Pozicija p se v koloni ali v prometu celo odsvetuje, ce imas v p in ti prleti en u rit ti polomi nekaksen stift ki blokira premikanje...pa je spet veselica ko je treba popravlat.

Vsekakor pa ne probavaj pod obrati iz n v d metat za hitro speljevanje!

[ Uredi 01 dec 2015, 20:02 ]
Na vrh
Ploki
01 dec 2015, 20:48
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
Hvala za odgovore! no pol nekako napol mi je jasno.

Drugače razen visoke porabe je tudi meni avtomatik ful zabaven po mestu ko je skos gas-bremza-gas-bremza

ne, ta iz N v D je bila bolj tisto: približujem se rdeči in bremzam, dam v N, pojavi se zelena, avto se kotali brez gasa, dam v D (med kotaljenjem) in pritisnem gas (medtem ko se avto še vedno premika)
Na vrh
D|N
01 dec 2015, 21:48
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Jaz imam ves cas v D, na semaforju pac bremzo tiscim, razen ce je res doooooooooolg, potem dam v N. Rocno pa tolk mal uporabljam, da me je na tehnicnem vrgel, ker ne dela....Pa vse novo namontirano. Kr neki.
Na vrh
Ovlov
01 dec 2015, 22:03
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Ploki je napisal(a): ...

ne, ta iz N v D je bila bolj tisto: približujem se rdeči in bremzam, dam v N, pojavi se zelena, avto se kotali brez gasa, dam v D (med kotaljenjem) in pritisnem gas (medtem ko se avto še vedno premika)


V N daš (če se ti tako zdi) samo, če se ti tik pred semaforjem prižge rdeča in veš, da boš čakal še pa še - in se bojiš, da te bo noga od tiščanja bremze začela bolet. Pa še to šele potem, ko se ustaviš. Sicer imaš lahko mirno v D, ko čakaš na zeleno (in nogo na bremzi), nič ne škodi (potrjeno od nobelovcev!). Med vožnjo pa ne vem, zakaj bi karkoli prestavljal med D in N in nazaj, kot tudi ne vem, zakaj bi metal v N takoj ko začneš bremzat oz. še preden se ustaviš. Iz N/D v R (in nazaj) pa je menda dobro prestavljat šele, ko se avto za silo umiri ... Videl boš tudi (ko si boš privzgojil občutek na gasu), da se prej (in seveda ceneje) kam pride, če ne tiščiš preveč na gas, ampak doziraš tako, da ima kočija ves čas optimalen navor ... Srečno!


[ Uredi 01 dec 2015, 22:05 ]
Na vrh
vinterbus
01 dec 2015, 22:07
Član #3143
Prijavljen dne: 16 dec 2012, 20:46
Objav: 21
Pozdravljen =)

Moj nacin uporabe menjalnika je sledec:

Med prestavljanjem med pozicijami P R N D pocakam VEDNO 3-5 sek
(npr pred speljevanjem iz P v D VEDNO drzim zavoro)

Pri zagonu hladnega motorja pocakam max do 1 min v P
(za moj menjalnik AW50/51 ni priporocljivo pustiti dlje casa v P med tekom motorja)

V gneci, na semaforju ali zelezniskem prehodu vedno cakam v D
(na mestu ne puscam motorja v prostem teku vec kot 3 min, ce ze, sele potem pridem do pozicije N, ko motor tudi ugasnem, ter ponovno zazenem, ko se promet sprosti)

Geartronic, polavtomatsko prestavljanje NE uporabljam (za moje potrebe je menjalnik dovolj hiter, tudi v slucaju prehitevanja =)

Rocno zavoro uporabljam popolnoma vedno ko parkiram vozilo, v 3eh letih mi ni se nikoli "zagrabila"

V pozicijo N naceloma lahko prestavis med premikanjen vozila brez obratov motorja seveda, vendar moras stati pri miru ko zelis prestaviti v P R D

Ce imas v D ter zategnes samo rocno zavoro ni v redu (v slednjem primeru bo vozilo speljalo oz poskusalo) vedno drzi nozno zavoro. Ce ne raje prestavi v N ter zategni rocno.

Menjavo olja z izpiranjem opravljam med 20-30 k km

Ko sem kupil vozilo je imel NOV menjalnik (ne obnovljen), kot pravijo se menjalnik stalno prilagaja voznji.

Kar se tice motorja, menjalnika ter AWD sem nadvse zadovoljen, kot tudi z udobjem, ter voznjo vozila =)

Lp, ter veliko srecnih km ti zelim

Na vrh
D|N
01 dec 2015, 22:07
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Ne rece se mu zastonj avtomatik Ko mislis speljat, das v D in to je to....ne prestavljas umes za brezveze, semaforji, krizisca pa take zadeve.
Na vrh
Ploki
01 dec 2015, 22:31
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
hvala za odgovore :-)
zgleda da se morm mal naučit vozit spet haha.
Na vrh
klm07
02 dec 2015, 12:45
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
Pa še malo za hec

https://www.youtube.com/watch?v=zURsnGcv0Ys

Pa brez zamere
Na vrh
Volvej
02 dec 2015, 23:26
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Na semaforju jaz vedno pustim v D in držim zavoro. Kolikor je meni znano ni dobro za menjalnik da ga celi čas prestavljaš N - D na dolgi rok. Prav tako s časom dobiš občutek kdaj bo avto prestavil, takrat mu pred menjavo prestave odvzameš gas da on lepo da v višjo in nato dodajaš gas, da ga ne prestavlja pri normalni vožnji pod polno obremenitvijo. To je seveda mišljeno za lepo kruzanje. Če pač pospešuješ na polno potem ne spuščaš gasa. Saj boš videl, ko se navadiš točno veš kdaj bo menjal v višjo in kdaj bo menjal v nižjo.

Ko parkiraš držiš zavoro, da daš v N, zategneš ročno, spustiš zavoro da se avto izniha, nato daš v P. Ker če daš prvo v P potem se avto hoče iznihat in se ne more, pa se zobi v menjalniku takrat "zaklenejo" med seboj in to ni dobra praksa.

[ Uredi 02 dec 2015, 23:28 ]
Na vrh
Ploki
02 dec 2015, 23:39
Član #13336
Prijavljen dne: 05 nov 2015, 22:00
Objav: 67
@klm07: ni zamere sem se res nekako tako počutil.

@Volvej: hvala
zdej ko sem ga parkiral sem načeloma dal direktno iz D/R v P po tem ko sem se ustavil in zategnil ročno, ampak načeloma se avto ni "naslonil" na menjalnik.
a to prav med vožnjo spuščaš gas ko šalta?
sam a ne pol padejo obrati dol na 0,7k in potem spet nazaj skočijo?
Na vrh
Volvej
03 dec 2015, 00:10
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Ja prav med vožnjo, recimo če pospešim iz 50km/h na 70km/h in vem da bo pri recimo 65km/h prestavil v višjo. Gas spustim samo za trenutnek, oz. ga samo malo odvzamem. Zdaj to govorim za mojega Jaguarja, s tem sem največ prevozil. Recimo se pelješ 50km/h pri 1400 rpm, začneš pospeševat in veš da bo pri 1800 rpm menjal v višjo, pri 1700 rpm odvzamem gas, on se še itak sam zavrti do tistih 1800 rpm, menja in pade nekje na 1300 rpm, potem pa spet dodam gas in normalno naprej.

Koliko to dejansko pomaga proti obrabi menjalnika pa ti ne vem povedat, jaz sem se tako navadil in že podzavestno tako vozim, ter mi ustreza.

Seveda če recimo prehitevam, tega ne delam ampak ga držim pohojenega do konca. Menja prav tako brez da bi čutil.
Na vrh
gasgas
11 apr 2016, 20:48
Član #13570
Prijavljen dne: 11 apr 2016, 15:41
Objav: 3
vinterbus je napisal(a): ...


Menjavo olja z izpiranjem opravljam med 20-30 k km



Pozdravljeni,

no tudi sam se postal lastnik V70 z avt. menjalnikom. Me pa zanima izjava menjave olja ce to drzi?
Sam sem pred nakupom klical na 3 razlicne volvo servise in vsi so mi rekli da je menjava olja na 60-80k!

Imam v lasti tudi Hondo Prelude ki je tudi avtomatik, ampak tam vem da je to bila rak rana in iz preventive menjam olje na 15k ker so res slabi menjalniki z ZELO malo olja (5l) in se radi pregrevajo,posledicno okvara lamel, ki pa pri meni se dobro delajo saj nisem nek norc

Hvala za vsak info.

[ Uredi 11 apr 2016, 20:49 ]
Na vrh
Cojz
17 apr 2016, 11:05
Član #13401
Prijavljen dne: 16 dec 2015, 23:46
Lokacija: Štajerska
Objav: 79
Od vseh teh nasvetih me je sedaj strah se v avto vsest
Na vrh
ovlov79
18 apr 2016, 05:29
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Nekaj mi razložite prosim. Če ti avto crkne oz. noče vžgati, je pa avtomatik. Kako ga daš v prosti tek, da bi ga naložil na vleko, ga premaknil s parkirišča, da bi ga odšlepal... Ker če motor ne dela, tudi menjalnik ne dela in je avto v trenutku nepremičnina.
Na vrh
bbf
18 apr 2016, 07:38
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
rabiš štrom, pa dat kontakt, stisnt bremzo in gre normalno ven iz P. ne smeš pa ugasnjenega avtomatika šlepat na dolge proge, oziroma sprednja kolesa morajo mirovati.

[ Uredi 18 apr 2016, 07:39 ]
Na vrh
MarkoD
18 apr 2016, 08:29
Član #11880
Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22
Objav: 263
Pri "novejših" imaš pa možnost v primeru da ti tud akumulator "umre" še ročno s ključem od vrat "odklenit" menjalnik in dat v N

http://support.volvocars.com/en-ca/cars/pages/owners-manual.aspx?mc=Y413&my=2015&sw=14w20&article=9cb8337baa20acccc0a801e800ec9f39
Na vrh
alfaromeo
18 apr 2016, 09:08
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Ob prebiranju te teme, imam občutek, da je vožnja avtomatika bolj zahtevna, kakor vožnja z ročnim menjalnikom.
Na vrh
MarkoD
18 apr 2016, 09:44
Član #11880
Prijavljen dne: 08 avg 2014, 22:22
Objav: 263
alfaromeo je napisal(a): ...

Ob prebiranju te teme, imam občutek, da je vožnja avtomatika bolj zahtevna, kakor vožnja z ročnim menjalnikom.

Vožnja ne, vse ostalo
Na vrh
JG
18 apr 2016, 10:34
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Kako to sploh lahko primerjate. Kot bi primerjali pogon AWD z FWD/RWD. Pač avtomatik je menjalnik, ročni je pa za sprejemanje kompromisov.

[ Uredi 18 apr 2016, 10:34 ]
Na vrh
jack8black
18 apr 2016, 10:50
Član #12296
Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03
Lokacija: Obala
Objav: 429
Na te težave z avtomatskim menjalnikom sploh nisem pomislil, ampak vsega se človek navadi
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 61, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete