Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Nakup Volvo V90

Avtor objava
TomyM
21 nov 2016, 12:03 Predogled tiskanja
Član #13861
Prijavljen dne: 21 nov 2016, 11:53
Objav: 4
Resno si ogledujem V90 in ker bi bil to moj prvi Volvo imam nekaj pomislekov. Motor, ki me zanima je D5 z 235KM in 8 stopenjski avtomatski menjalnik. Nisem še bil na testni vožnji, zato me zanima kako se obnese in ali ima kakšne znane težave (kot recimo crkovanje EGR ventila, turbina,...)?

Kdo ve kako se obnese zadnja generacija Volvov od XC90 naprej? V ta segment spada tudi V90. Je na nivoju kar se zanesljivosti tiče in servisov?
Na vrh
latimeria
21 nov 2016, 12:07
Član #12585
Prijavljen dne: 25 dec 2014, 14:49
Objav: 52
To bo pa prehitro za vedet. Nisem še slišal, da bi novejša vozila imela omenjene težave. Sam se vozil XC90, preveri v temi pod nov xc90. Če pa kupuješ pa boš kar moral na testno.
Na vrh
JG
21 nov 2016, 14:03
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Uf glede na to da je novi D5 motor (235 konjski) na voljo šele od letos boš najprej lahko dobil na tvoja vprašanja kakšen pameten odgovor čez kakšne dve leti, ko jim poteče garancija, kako se bodo pa ti motorji obnašali na daljši rok se bo pa pokazalo tam po 2020/21 ko se bodo začeli bolj masovno uvažati iz tujine in bodo imeli vsi tam okrog 150-200k kilometrov za seboj.
Na vrh
TomyM
21 nov 2016, 14:10
Član #13861
Prijavljen dne: 21 nov 2016, 11:53
Objav: 4
Ali ni ta motor samo manjša nadgradnja že znanega D5? Gre tu za povsem nov motor?
Na vrh
JG
21 nov 2016, 14:37
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Če misliš na D5 225 potem je novi D5 manjša nadgradnja, samo tudi D5 s 225 konji ni na trgu dlje kot dve leti, če pa misliš na D5 s 215 konji potem je pa novi D5 popolnoma drug motor.
Na vrh
gapi94
22 nov 2016, 00:15
Član #10522
Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40
Objav: 119
Sem peljal s90 s tem motorjem in je dobitna kombinacija. Porabo pričakuj okol 7 litrov, odvisno od vožnje, menjalnik je pa tut 5x bolši kot pa stari 6-stopenski geartronic, kar se tiče udobja pa kakovosti materialov pa mislim da je kr razred za sebe.
Na vrh
gapi94
22 nov 2016, 01:39
Član #10522
Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40
Objav: 119
Oprema je pa bila inscription, tisti testni primerek je stal 82k, biu je pa točno tale...http://siol.net/avtomoto/testi/volvo-s90-njegova-priljubljenost-upraviceno-raste-tudi-v-sloveniji-foto-429877
Na vrh
Augi
22 nov 2016, 14:12
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Sem naredil s s90 cca 800 km in lahko samo rečem to je to, če se ogromno voziš. Največaj muka se je bila potem vsest nazaj v s60
Na vrh
gorgh
22 nov 2016, 14:28
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Na boljše se (pre)hitro navadiš, žal
Na vrh
TomyM
22 nov 2016, 22:28
Član #13861
Prijavljen dne: 21 nov 2016, 11:53
Objav: 4
Meni je avto vrhunski. Res pa je, da ima za to ceno konkurenco v MB E T, novi BMW 5 in Audi A6.
Na vrh
gapi94
22 nov 2016, 22:36
Član #10522
Prijavljen dne: 30 mar 2014, 22:40
Objav: 119
Jp, sam pomoje v nemcih ne dobiš tok opreme za tak denar. Npr Bmw 5 more bit res nalovdana z usem da je tista prava 5, isto Audi 6, če ni tistih tabolših sedežev noter, nima kj iskat zraven v90, kjer dobiš že pri momentum opremi praktično vse kar rabiš... Drugo so pol sladkorči pa luksuz. Npr. 4. conska klima, ozvočenje tahudo, pa še razne zadeve.. Evo npr. v konfiguratorju me je prišel novi E klasa 220d z uso opremo 81.723,58e, volvo S90 pa 82.352 EUR z d5 in AWD.

[ Uredi 22 nov 2016, 22:44 ]
Na vrh
TomyM
23 nov 2016, 11:20
Član #13861
Prijavljen dne: 21 nov 2016, 11:53
Objav: 4
Nemci dajo na "javne" cene okoli 10.000 popusta kar se že konkretno pozna. Ne vem pa koliko da Volvo?
Na vrh
Tonch
13 feb 2017, 11:18
Član #1972
Prijavljen dne: 26 nov 2010, 22:59
Objav: 106
Edini MINUS je downsize, ki so se ga lotili pri volvu....4valjni dizli mi enostavno niso niti blizu 5 valjnim... Prou pogresal bom zvok 5 valjnega dizla...:(
Na vrh
Damijan
14 feb 2017, 13:23
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Mah, v tako kočijo sodi 6+ valjnik. Ne pa nek mlinček, kateremu je še v rit treba pihat, da se kam premakne. Pa naj bo B ali D agregat.

Pa dolgoročno ni ravno vzdržljivo.
Na vrh
noj
14 feb 2017, 20:56
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Zakaj tako misliš, Damijan? Misliš, da 235 konjev ni dovolj za tako kočijo, pa čeprov ima samo 4cyl.? Vzdržljivost pa tudi ne vemo še, ali? Je pa res, da v osnovi večji motorji so vzdržljivejši, ob enaki moči, spet pa je odvisno kako kvalitetno so narejeni. Js moram reči, da mi je ta downsizing prov všeč, edin zvok je bolj tako. Stroški so pri meni dosti manjši napram primerljivim večjim motorjem, ki dajo enako od sebe v praksi.
Na vrh
-joey-
14 feb 2017, 21:29
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Damijan je napisal(a): ...

Mah, v tako kočijo sodi 6+ valjnik. Ne pa nek mlinček, kateremu je še v rit treba pihat, da se kam premakne. Pa naj bo B ali D agregat.

Pa dolgoročno ni ravno vzdržljivo.


Sem se vozil z s90 d5 awd najmočnejšo in povem da je zelo živahen je pa poraba takoj 11l take vožnje.. Se pa strinjam da bi notri bolj pasal kakšen 5 sli več valjnik že zaradi zvoka. Sploh bi moral dat notri v8 bencin.
Na vrh
Wikka
15 feb 2017, 10:13
Član #13365
Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07
Lokacija: Koper
Objav: 209
Da še jaz delim mojo izkušnjo z novim S90...

Tudi jaz sem imel priliko voziti najnovejšega S90 D5 AWD. Fantastičen avto. Lep odspredaj, odzadaj se ga je treba še malo navaditi... meni osebno zadek ni preveč všečen... notranjost je pa res top of the top... predvsem sedeži... waw!

Kar se armature tiče in velikega tuch screena pa se mi zdi, da je na kupu vseeno preveč informacij... ne uspeš vsemu temu slediti... in po eni strani se mi zdi, da te preveč informacij tudi (z)moti... to je moje mnenje... pa tudi te omejitve hitrosti, ki ti jih piše tako na armaturki kot na vetrobranskem steklu... meni se to zdi nepotrebno...

Menjalnik je seveda bil avtomatski... niti ne vem koliko stopenjski... 6,7,8... ne vem...

Motor je tih in miren, niti nimaš občutka, da voziš Turbo Diesel mašino... bolj kot da bi vozil električnega kakorkoli... jaz sem tudi eden tistih, ki NI pristaš downsizinga... to mi ni všeč... če že... bi vseeno morala biti v paleti tudi kakšna močnejša TD različica... čeprav ni da manjka moči ampak ni tistega občutka brutalnosti pri pospeševanju... avto se lepo in hitro premika glede na svojo tonažo vendar kot že rečeno bi po moje v paleti morala biti tudi kakšna bolj diwja varianta...

Da zaključim... sicer pa roko na srce obstaja tudi S90 z dvema mašinama... T8... tako da bi morali tega poizkusiti in potem govoriti kaj je bolje T8 ali kakšen V8

lp marko

Na vrh
JG
15 feb 2017, 11:44
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Jaz pa sploh ne pogrešam močnejšega dizla kot ga ponujajo, ker tole navijanje moči dizel motorjev preko 300 konji meni osebno ne potegne, še vedno je samo dizel in meni je tukaj vseeno ali je 2.0/200 konj ali pa 3.0/300 konjev.
Glede bencina je tako, da mi je tudi zanimiva ideja o dvojnem motorju (bencin plus elektrika), prav tako je dvolitrski bencinar zadosti močan (sedaj od 320-367 konji) da suvereno opravi svojo nalogo, ampak vrh ponudbe Volva, se pravi modeli Polestar, tam pa ne bi smeli nič šparati in vgrajevati navite civilne dvolitrske verzije. Za Polestar modele bi pa mogli biti 5 cilindrov (serija 60) in šest cilindrov (serija 90) jasno vse bencin.
Na vrh
Damijan
16 feb 2017, 07:55
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@All: moči je več kot dovolj! Gre samo za dolgoročni pogled na obremenitev malega motorčka! Spremljam različne avte in nekje je pri enakem avtu možnost izvedbe z atmosferskim in turbo agregatom. In temu z turbo požkom vrednost hitreje in bolj pada kot identu z atmosferskim motorjem. Verjetno temu botrujejo stroški vzdrževanja.
Na vrh
rnisan
16 feb 2017, 18:57
Član #8058
Prijavljen dne: 06 nov 2013, 00:30
Objav: 100
Še ena plat downsizinga:

http://www.reuters.com/article/us-autoshow-paris-engines-exclusive-idUSKBN12E11K

Ni vse tako, kot nam je bilo predstavljeno. Osebno mislim, da ima downsizing več negativnih kot pozitivnih posledic.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 57, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete