|
|
(400) veliki servis
|
|
volodja | 31 mar 2007, 17:54 | |
| Član #266Prijavljen dne: 31 mar 2007, 17:44 Objav: 13 | Pozdrav. Pred kratkim sem menjal jermen, črpalko za vodo, neke ležaje tam okol (baje 40€ en ležaj?!) ipd. Vse skupaj me je koštalo čez 100k pri lokalnem šušmarju. Za koliko € mislite, da me je prinesel okoli? Naj omenim, da mi moja 400ka ne služi nič bolje, kvečjemu slabše.
Post popravila c70 zaradi kršitve člena 1.1.
[ Uredi 01 apr 2007, 12:49 ] | Na vrh | |
Hector | 31 mar 2007, 18:00 | |
| Član #131 Prijavljen dne: 17 dec 2006, 12:11 Objav: 78
| Napenjalc za jermen je krepko drag, tako da 100k ni nevem kolk, je pa res, če je dobr "šušmar", pol spedena star napenjalc, da zdrži spet svojih 150 000 Mislim, da je res le ležaj v napenjalcu za menjat.
[ Uredi 31 mar 2007, 18:01 ] | Na vrh | |
volodja | 31 mar 2007, 18:13 | |
| Član #266 Prijavljen dne: 31 mar 2007, 17:44 Objav: 13
| Torej meniš da 100k za zamenjat zobati jermen na 400ki ni veliko? Ker men se zdi tko ene 200€ predrago. Upam, da se motim.
[ Uredi 01 apr 2007, 17:50 ] | Na vrh | |
RollingStone | 31 mar 2007, 19:03 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ne vem, meni se zdi drago. Na moji 460 me je pri mehaniku (edini mehanik, ki je vreden zaupanja!!!) koštal servis 75000 sit. Za ta denar mi je zamenjal jermen, napenjalce, olje, filter, svečke, vodno pumpo, volanski končnik, prednji desni ležaj in naredil optiko. Kolikor se spomnim, je ležaj z delom vred koštal pičlih 5000 sit (aftermarket), z optiko se je hebal 2 uri, računal mi je pa 55k za material in 20k za delo. | Na vrh | |
volodja | 31 mar 2007, 19:49 | |
| Član #266 Prijavljen dne: 31 mar 2007, 17:44 Objav: 13
| Od kod je tvoj serviser? Ker bi mu rad pokazal avto in naj mi potem on dejansko oceni vrednost popravila in kaj je bilo "spregledano".
| Na vrh | |
alfaromeo | 31 mar 2007, 21:29 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kljub temu, da si vidno jezen nad serviserjem, lahko drugič izpustiš besedo ku....ev, ipd.
Upam, da urediš avto tako, kot je treba. Serviser pod kozolcem mora biti cenejši od uradnega serviserja, zato predlagam, da povprašaš kakšnega uradnega serviserja, koliko bi ti zaračunal za opravljeno delo.
lp
[ Uredi 31 mar 2007, 21:30 ] | Na vrh | |
RollingStone | 01 apr 2007, 08:30 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Lahko ti pošljem številko serviserja. Drugače je iz gorenjskega konca, iz Smokuča (blizu Vrbe). Je pa res, da je bila cena malo bolj prijateljska, čeprav mislim, da mi je vsaj kar se tiče materiala računal tako kot vsem ostalim. | Na vrh | |
volodja | 01 apr 2007, 17:36 | |
| Član #266 Prijavljen dne: 31 mar 2007, 17:44 Objav: 13
|
alfaromeo je napisal(a): ...
Kljub temu, da si vidno jezen nad serviserjem, lahko drugič izpustiš besedo ku....ev, ipd.
Hmm, a sem preklinjal? Očitno sem. Opravičujem se za to. Ponavadi so moje kletvice v obliki #$%# ampak tokrat mi je očitno ušlo. Pred tem sem namreč opazil, da avto deluje slabše kot pred servisom in glede na to, da 400€ zame ni glih malo, sem se zgleda ujezil bolj kot sem si mislil.
Em, sorry?
On topic: Sicer pa ja, zakaj pa ga nebi nesel na uradni servis za oceno stroškov. Sploh ni slaba ideja.
[ Uredi 01 apr 2007, 17:50 ] | Na vrh | |
Hector | 01 apr 2007, 19:24 | |
| Član #131 Prijavljen dne: 17 dec 2006, 12:11 Objav: 78
| Ups mal sm bil površen pri branju - prebral za 40-ko ne 400-ko | Na vrh | |
Beastmaster | 03 apr 2007, 10:11 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
|
[ Uredi 03 apr 2007, 10:12 ] | Na vrh | |
Šnavci | 16 jul 2007, 13:46 | |
| Član #414 Prijavljen dne: 16 jul 2007, 12:28 Objav: 24
| Se opravičujem za zapozneli odgovor, ampak sem šele pred kratkim postal član.
No, js sem prejšnji teden nardil generalni servis (jermeni, napenjalci, vodna pumpa, olje s filtrom, zračni filter... pač vse kar spada k takem servisu) pri fotrovemu kolegu, mu najboj zaupam. Material je pršo dobrih 150 €, torej me je z delom vred servis pršo slabih 200 €, pa se furam zdej brez skrbi naokol naslednjih 90.000 km. Poleg tega mi je še za đabe porihtal motorček prostega teka in ležaje na sprednih kolesih. Človeku res zaupam, ker spravi skup tut najbolj zafurane mašine in ma vedno polno delavnico, ker ga ma folk rad.
Js na tvojem mestu ne bi šel več k tistemu mehaniku, ki ti je računal preko 100k bivših SIT.
[ Uredi 16 jul 2007, 13:47 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 28, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6023 najnovejši član: lujan |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|