|
|
Craiglists Pojdi na stran
1
[2]
|
|
RollingStone | 04 apr 2007, 11:57 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ja, ampak kolikor mi je znano, ima tudi večina evropskih avtov na ameriškem trgu obojne oznake. | Na vrh | |
Tomaz40 | 04 apr 2007, 12:01 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| RollingStone je napisal(a): ...
Ja, ampak kolikor mi je znano, ima tudi večina evropskih avtov na ameriškem trgu obojne oznake.
Števec mora imeti oznake v kilometrih. Lahko ima tudi v miljah, ampak v kilometrih mora imet.
Luči pa je treba zamenjat zato, ker američani nimajo takih žmigavcev kot v EU, ampak jim stop luč utripa. Sej je malo morje stvari, ki jih je treba menjat. Vem da so nekateri morali menjat prednje luči, ker so v ZDA morale svetit drugače kot pri nas (verjetno razdalja, ki jo osvetli), pa pri enih avtomobilih so morali menjat varnostne pasove,...
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 04 apr 2007, 13:24 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Tomaz40 je napisal(a): ... RollingStone je napisal(a): ...
Ja, ampak kolikor mi je znano, ima tudi večina evropskih avtov na ameriškem trgu obojne oznake.
Števec mora imeti oznake v kilometrih. Lahko ima tudi v miljah, ampak v kilometrih mora imet. Luči pa je treba zamenjat zato, ker američani nimajo takih žmigavcev kot v EU, ampak jim stop luč utripa. Sej je malo morje stvari, ki jih je treba menjat. Vem da so nekateri morali menjat prednje luči, ker so v ZDA morale svetit drugače kot pri nas (verjetno razdalja, ki jo osvetli), pa pri enih avtomobilih so morali menjat varnostne pasove,...
Tako je! Tudi šipe morajo menjati skoraj vsi, ker evropski morajo imeti neke oznake "CE" ali nekaj takšnega. Banalno ampak vseeno...
| Na vrh | |
sadarj79 | 04 apr 2007, 13:27 | |
| Član #203 Prijavljen dne: 03 feb 2007, 10:08 Objav: 93
| Tomaz40 je napisal(a): ... RollingStone je napisal(a): ...
Ja, ampak kolikor mi je znano, ima tudi večina evropskih avtov na ameriškem trgu obojne oznake.
Števec mora imeti oznake v kilometrih. Lahko ima tudi v miljah, ampak v kilometrih mora imet. Luči pa je treba zamenjat zato, ker američani nimajo takih žmigavcev kot v EU, ampak jim stop luč utripa. Sej je malo morje stvari, ki jih je treba menjat. Vem da so nekateri morali menjat prednje luči, ker so v ZDA morale svetit drugače kot pri nas (verjetno razdalja, ki jo osvetli), pa pri enih avtomobilih so morali menjat varnostne pasove,...
Lih zdaj sem videl v Lj. avto... čudn na pogled, ne poznam firme. Utripalamu je stop luč namesto žmigavca lol. Čudno zgleda.
| Na vrh | |
c70 | 04 apr 2007, 13:33 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| Tomaz40 je napisal(a): ...
ampak jim stop luč utripa.
ne vsem
| Na vrh | |
Tomaz40 | 04 apr 2007, 14:00 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| Pojma nimam kako pa kaj, jaz samo vem, kar mi je povedal kolega, ki je hotel uvozit en avto iz ZDA in sva se pogovarjala o tem in res je tako kot je rekel S60R-OR da so tudi stekla včasih za zamenjat. Glede žmigavcev... verjamem na besedo, ker za razliko od tebe še nisem bil na tisti strani Atlantika.
Če imaš kakšno vezo in si pravi čas tam, dobiš avto tako ugodno, da ni za verjet.
Zgodba, ki so jo opisovali v Avto Magazinu pred cca 10 leti:
Na Floridi je zakon, da ko je avto totalka, ga ne moreš več registrirat na Floridi in gredo vsi avtomobili, ki so totalka ampak niso za v prešo v druge države ZDA, kjer se jih brez težav popravi in registrira. Lahko jih seveda uvoziš tudi v Evropo. Zato imajo taki avtomobili hudo nizke cene.
Takrat, ko je bil članek napisan, so dali kot primer enega prodajalca, ki je imel polno parkirišče povsem novih avtomobilov znamke Toyota (nisem siguren za znamko), ki jih je prodajal po ceni, ki je bila manjša kot polovična cena novih v trgovinah Toyote.
Zakaj? Avtomobili so stali na carinskem skladišču, ki ga je poplavilo. Nekateri so imeli motorje že pod vodo, drugi pa so bili popolnoma na suhem. Uvoznik Toyote je imel vse skupaj zavarovano in je pobral zavarovalnino, avtomobile pa je s tem dobila zavarovalnica, ki jih je dala na dražbo po ceni v višini 25% vrednosti avtomobilov. Edini pogoj je bil, da kupec kupi vse avtomobile naenkrat. In ta preprodajalec jih je kupil in potem prodajal vsakega posebej po dupli ceno od njegove nabavne. On je imel 100% dobiček na vsakem avtu, kupci pa so avtomobile kupili po 50% nabavni ceni novega, zavarovalnica se jih je pa znbila in dobila celo 25 % vrednosti zavarovalnine nazaj. Seveda so bili tako poceni tudi zato, ker jih na Floridi nisi mogel registrirat, ker so bili ''totalka''.
Lahko si kupil popolnoma dober avto, ki ni bil v vodi, lahko si pa dobil avto, ki je bil celoten namočen v vodo. | Na vrh | |
RollingStone | 04 apr 2007, 14:39 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ja, tam imao neke ˝titles˝, ki kupcu povedjo, v kakšnem stanju je avto (clear,....). Salvage title pomeni, da je bil avto zbit (niti ni potrebno pomojem, da je totalka), torej ga prodajajo za približno polovico cene, ki je v Kelly blue book (isto kot eurotax).
Aja, glede luči.... Sklepam, da je potrebno potem menjat le zadnje luči? Pa še to samo, če zavorna luč utripa? Ker mislim, da bi se vseeno dalo drugače zvezati, pa bi bilo.
Pa tega ni na vseh avtih; kolega je nedolgo nazaj uvozil iz usa dodge stealth r/t, pa mu ni bilo potrebno menjati nič, niti števcev, niti šip in niti luči. Samo plačal je homologacijo in ostalo, pa registriral in vozil. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 04 apr 2007, 14:55 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Stealth je bil delan tudi za EU trg zato pomoje niso komplicirali. Tudi prednje luči se morajo menjati v nekaterih primerih. Kolikor sem pa jaz videl v USA, nobenemu volvu ni utripala zavorna luč. | Na vrh | |
MKovic | 04 apr 2007, 20:58 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Da na hitro osvetlim nekaj zadev: Salvage title pomeni, da je bil avto (zavarovalniško) že deklariran kot totalka in ga ni mogoče registrirati brez posebnega pregleda (odvisno od zvezne države je "pregled" nekaj takšnega kot evropski tehnični pregled).
"Fleet sales" je ugoden način kako priti do dobro vzdrževanega avtomobila. Gre za avtomobile iz "flot" rent-a-car ali podobnih transportnih podjetji, ki jih v celoti kupijo za to specializirani preprodajalci. Te prodajo avtomobile manjšim preprodajalcem, te še manjšim in te še manjšim... Generalno pravilo je, da je možnost za dober nakup obratno sorazmerna z številom vmesnih preprodaj. Če je možnost avto kupiti na začetku verige so to ponavadi zelo zelo ugodni nakupi.
Svetlobni elementi po DOT (Department of Transportation) standardu so drugačni kot tisti, ki jih uporabljamo v EU. Poleg očitnih razlik, kot so rdeči (še vedno dovoljeni vendar vse bolj opuščani) smerniki je v vsem skupaj še veliko "malenkosti". Žaromet identičnega avtomobila za evropski trg se v praktično vsem razen v zunanji obliki razlikuje od ameriške primerjave (H4 so v ZDA nelegalne, prav tako 5w pozicijske luči v sklopu žarometa, "side marker lights" so obveza....).
Stroški transporta: Zadeva je zelo odvisna od trenutnih ponudb, kako občutljiv je avto in kam v EU prispe. Tipično se da (preverjeno) avto po sistemu RO-RO (roll on roll off) prepeljati za 500 dolarjev, kontejnerji so seveda dražji.
| Na vrh | |
sebaveh | 05 apr 2007, 08:57 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Glede luči je pravzaprav tako (gledal sem nekaj električnih shem): Nekateri imajo po dve stop luči na vsaki strani: -Ko se ne zavira in izklopljeni smerokazi - ne sveti nič -Ko se ne zavira, in je vklopljen smerokaz - zunanji lučki utripata, notranji sta ugasnjeni -ko se zavira in ni vklopljen smerokaz - zunanji in notranji lučki zagorita ko stisneš bremzo. -ko se zavira in je vklopljen smerokaz (npr. Levi) - notranji lučki gorita zaradi bremze, zunanja lučka pa utripa (Leva), medtem ko Desna zunanja lučka ne sveti.
V bistvu sta torej lučki na notranji strani avta vezani direkt na pedal zavore, zunanji lučki pa na preklopno stikalo ki je na pedalu zavore. Ko je pedal sproščen, sta vezani skupaj z notranjimi, ko pa je pedal stisnjen pa se odklopita in se vežeta na sprednje smerokaze.
In zadnje luči so vse rdeče, kar pa je v nasprotju z našimi zakoni glede smerokazov, ki morajo biti rumeni. Tako da mislim da je barva bolj problem. | Na vrh | |
Tomaz40 | 05 apr 2007, 09:10 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| sebaveh je napisal(a): ...
Glede luči je pravzaprav tako (gledal sem nekaj električnih shem): Nekateri imajo po dve stop luči na vsaki strani: -Ko se ne zavira in izklopljeni smerokazi - ne sveti nič -Ko se ne zavira, in je vklopljen smerokaz - zunanji lučki utripata, notranji sta ugasnjeni -ko se zavira in ni vklopljen smerokaz - zunanji in notranji lučki zagorita ko stisneš bremzo. -ko se zavira in je vklopljen smerokaz (npr. Levi) - notranji lučki gorita zaradi bremze, zunanja lučka pa utripa (Leva), medtem ko Desna zunanja lučka ne sveti.
V bistvu sta torej lučki na notranji strani avta vezani direkt na pedal zavore, zunanji lučki pa na preklopno stikalo ki je na pedalu zavore. Ko je pedal sproščen, sta vezani skupaj z notranjimi, ko pa je pedal stisnjen pa se odklopita in se vežeta na sprednje smerokaze.
In zadnje luči so vse rdeče, kar pa je v nasprotju z našimi zakoni glede smerokazov, ki morajo biti rumeni. Tako da mislim da je barva bolj problem.
Nekateri imajo tako vezano, da imajo zadaj zavorno luč, ki gori kadar zaviraš, če pa zraven še zavijaš na levo, ti recimo leva luč utripa, desna pa gori. Torej dejansko zavorna luč na desni gori, na levi pa utripa. | Na vrh | |
c70 | 05 apr 2007, 09:14 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| Tomaz40 je napisal(a): ... Nekateri imajo tako vezano, da imajo zadaj zavorno luč, ki gori kadar zaviraš, če pa zraven še zavijaš na levo, ti recimo leva luč utripa, desna pa gori. Torej dejansko zavorna luč na desni gori, na levi pa utripa. Sam to je v bistvu ful dobro! Kolikokrat se pred mano vozi avto, ki je star kot zemlja in še nima tretje zavorne luči, navadna zavorna mu je pa crknila. In sploh ne vidiš, da bremza. Tole utripanje bi bilo zelo koristno.
| Na vrh | |
RollingStone | 05 apr 2007, 09:21 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| MKovič, izgleda, da imaš kar nekaj izkušenj s tem. Mene naprimer predvsem zanima, če bi lahko uvozil 242 tic (za homologacijo in registracijo bi že nekaj ˝zmutil˝) z amerškimi prednjimi lučmi. Namreč izgledajo drugače kot evro, in so mi všeč. V evropi je itak skoraj nemogoče dobit 242, kaj šele turbo in flathood varianto. Po am craiglistah je tega polno, in za majhen denar.
Kaj pa je s temi RO-RO variantami? To je trajekt ubistvu al kako? Al je isto, le da ni kontejnerja? To je vseeno nekako spodobna cena. | Na vrh | |
AljAž | 05 apr 2007, 09:53 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| c70 je napisal(a): ... Tomaz40 je napisal(a): ... Nekateri imajo tako vezano, da imajo zadaj zavorno luč, ki gori kadar zaviraš, če pa zraven še zavijaš na levo, ti recimo leva luč utripa, desna pa gori. Torej dejansko zavorna luč na desni gori, na levi pa utripa. Sam to je v bistvu ful dobro! Kolikokrat se pred mano vozi avto, ki je star kot zemlja in še nima tretje zavorne luči, navadna zavorna mu je pa crknila. In sploh ne vidiš, da bremza. Tole utripanje bi bilo zelo koristno. C70, mislim da si mal mim ustrelila. Če avto ne zavija, nič ne utripa, niti ne gori, če ne bremza. Tudi če crkne zavorna luč, (ampak še vedno utripa) po tem ne moreš sklepati da avto bremza.
| Na vrh | |
Tomaz40 | 05 apr 2007, 09:56 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| c70 je napisal(a): ... Tomaz40 je napisal(a): ... Nekateri imajo tako vezano, da imajo zadaj zavorno luč, ki gori kadar zaviraš, če pa zraven še zavijaš na levo, ti recimo leva luč utripa, desna pa gori. Torej dejansko zavorna luč na desni gori, na levi pa utripa. Sam to je v bistvu ful dobro! Kolikokrat se pred mano vozi avto, ki je star kot zemlja in še nima tretje zavorne luči, navadna zavorna mu je pa crknila. In sploh ne vidiš, da bremza. Tole utripanje bi bilo zelo koristno.
V bistvu če mu crkne žarnica, potem ne veš niti da zavija niti da zavira. Je samo tema zadaj. | Na vrh | |
alfaromeo | 05 apr 2007, 11:28 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Topla voda se išče.........
MKovič: Ali je za oldtimerje (npr. letnik 70), postopek podoben. Predvsem mislim na naš tehnični pregled in homologacijsko birokracijo.... | Na vrh | |
MKovic | 05 apr 2007, 14:34 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| "Flathood" so v Evropi praktično vsi Volvi serije 200 do leta 1981 in večina do 1986 (izjema je nekaj dieslov in 264). Samo iz tega stališča "flathood" ni posebna reariteta. V ZDA so "flathoodi" cenjeni, ker jih je na tisto stran oceana v redno prodajo prišlo samo 500 (Homologated 242 GT). Zadostno število prodanih modelov je bil pogoj, da se je model tretiral za serijskega in ga je Volvo lahko uporabil v dirkaške namene. Poleg motorja je bilo športno naravnano tudi podvozje (zajetnejši stabilizatorji spredaj in zadaj, trše vzmetenje...). Pod črto gre v bistvu za evropski model z turbo motorjem, prirejen za prodaja na ameriških tleh (naftna kriza je preprečevala, da bi zanj na evropskih tleh našel zadostno število kupcev :-) ). Originalni 242 GT v dobrem stanju so imeli že pred leti v ZDA visoko ceno, zelo verjetno je danes samo še višja, zato transport zelo zelo verjetno ne bi bil stroškovno ugodna opcija. Moj predlog, če si želiš takšen avto in te to veseli bi bil, da poiščeš 242 karoserijo in novejši B230ET motor v EU. Luči in smernike pa ti brez težav lahko dobavim (smernike imam verjetno celo še v garaži).
Alfaromeo: Na žalost ne vem kako birokracija poteka v tem primeru.
| Na vrh | |
RollingStone | 05 apr 2007, 15:03 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Sem že razmišljal v to smer ja. Sicer bi lahko tudi v EU (potem najraje v SLO) dobil kakega, lahko zaribanega in ga popravil. Z motorjem niti ne bi bilo problema, večji problem bi bil s karoserijo (nisem klepar, zato bi me klepanje, ličanje in barvanje prišlo dražje, kot uvoz).
Samo en problem je; v eu so 242 zelo redki, v slo pa mislim, da sta samo dva (pa še to N/A). Razen, če se pod kakšnim kozolcem skriva še kakšen (tak bi bil vrjetno bolj potreben kleparja kot pa mehanika)....
Bom še malo pobrskal in razmislil o najboljši varianti. Vsekakor pa je lepo vedeti, da je nekdo pripravljen (in tudi sposoben) pomagati. | Na vrh | |
alfaromeo | 06 apr 2007, 21:48 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @RS: če pa tole pripelješ sem, pa vsaka ti čast. Me boš peljal potem en krog? Res imajo v ameriki veliko zanimivih young/oldtimerjev, ki meni osebno zanimiv kot nedeljsko vozilo.... upam da kdaj pridem do kakšnega nedeljskega vozila | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 28, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|