|
|
S80 D2 Powershift Summum
|
|
Boromir | 02 dec 2017, 11:50 | |
| Član #206Prijavljen dne: 06 feb 2007, 20:38 Lokacija: Postojna, Volariceva Objav: 27 | Pozdravljeni Po forumu sem iskal nekaj na temo motorja D2 v S80, pa nisem našel tisto kar sem želel. Rad bi vaše mnenje, predvsem mnenje nekoga ki ima tako vozilo.
Imam možnost kupit S80 D2 (84 kW). Vozilo je druga polovica leta 2014 ima blizu 200.000 km. Lep da padeš dol vendar ne vem kaj je s tovrstnim motorjem v tako velikem in težkem vozilu.
Ima kdo tak stroj s tem motorjen. Prosim za nasvete naj vzamem ali ne. Aja pa še cena dal bi mi ga za 11.000 e, ker se poznava drgač bi bil dražji
Hvala za vaša mnenja
L.p. Boromir
[ Uredi 02 dec 2017, 11:51 ] | Na vrh | |
simionesi | 02 dec 2017, 14:14 | |
| Član #10387 Prijavljen dne: 16 mar 2014, 20:39 Objav: 62
| Če si umirjen voznik je dovolj, pojdi na testno vožnjo in boš videl ali ti ustreza ali ne. | Na vrh | |
AssKicker | 02 dec 2017, 14:30 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Jaz vem da ga niti povohal nebi, ampak jaz vem da imam bolj zakomplicirane kriterije | Na vrh | |
JG | 02 dec 2017, 22:14 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Doma imamo 1.6d sedaj že v drugem V50. Fleten motor ampak prešibak za tam20-30 konj. S80 D3 je kompromis, S80 D4 je ok. S80 D2 je pa idiotizem. Če kupite S80 D2 vam jaz osebno nakažem na vaš TRR 30eur! Pač namesto Anine zvezdice bom letos vam nakazal.
[ Uredi 02 dec 2017, 22:17 ] | Na vrh | |
Godward | 03 dec 2017, 02:04 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Ahahaa dober komentar, to je sramoten motor za tak avto. In sramota volvota, da tak avto da v prodajo | Na vrh | |
D|N | 03 dec 2017, 08:39 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Za cijazit se na siht pa nazaj je cist ok. Po mestu mal zre, regionalko itak zmore, na avtocestah pa itak stojis al pa 100 furas, ker je guzva. Ubistvu je best buy skor | Na vrh | |
simionesi | 03 dec 2017, 11:26 | |
| Član #10387 Prijavljen dne: 16 mar 2014, 20:39 Objav: 62
| Za po omejitvah vozit je povsem zadosti, če pa želiš še policajem plačevati, bo pa res treba nekaj močnejšega. | Na vrh | |
ovlov79 | 05 dec 2017, 16:51 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Pri 125kW se zgodba z avtom šele začne. Vse ostalo je pogreb. Žal, tako je. Govorim iz lastnih izkušenj. | Na vrh | |
Wikka | 06 dec 2017, 11:35 | |
| Član #13365 Prijavljen dne: 02 dec 2015, 16:07 Lokacija: Koper Objav: 209
| Velikokrat sem se vozil z V60 D2 avtomatski menjalnik (mislim, da v teži ni neke velike razlike napram S80) in na začetku se mi je zdel dolgočasen in počasen... sedaj pa mi je vedno bolj zanimiv in poskočen... tako da povsem razumem, da so eni apriori proti eni pa so za, v ostalih komentarjih... lp marko PS: izbira je na koncu tvoja
moram pa še to povedati, da mojemu očetu V60 D2 avtomatski menjalnik, letnik 2012 pije več kot S60 D5 ročni menjalnik, letnik 2006... ne morem verjeti ampak tako je... | Na vrh | |
PURPLE | 06 dec 2017, 11:50 | |
| Član #12913 Prijavljen dne: 20 apr 2015, 12:44 Lokacija: Savinjska Objav: 128
| ovlov79, je pa očitna razlika bencinski atmosferc, ki je do določenega št. obratov mrtev napram dizlu. Šel gledat V70 II, 125kW, mrtev do nevem več dobro 3.000 obratov, kratka testna vožnja. Svojega D5 do 3.000 obratov ne poženem niti na avtocesti niti pri prehitevanju. | Na vrh | |
Tonch | 06 dec 2017, 17:23 | |
| Član #1972 Prijavljen dne: 26 nov 2010, 22:59 Objav: 106
| Poznam človeka ki je v v60 imel ta motor, torej d2. Prehiteval ni nič, peljal se je zelo nedeljsko s tem, da je dal zadevo čipirati na cca 135 km.. S80 pa je se težji avto in jaz osebno ne razumem zakaj bi firma tak motor vgrajevala v tako težek avto. D3 je za tako težo minimum po mojem mnenju. Odločitev pa je vaša, vi najbolj veste ali vam je d2 dovolj | Na vrh | |
D|N | 06 dec 2017, 17:44 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Atmosferca bencinarja pac drugace vozis, da kam gre...tko je. | Na vrh | |
JG | 06 dec 2017, 20:33 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Tonch je napisal(a): ...
Poznam človeka ki je v v60 imel ta motor, torej d2. Prehiteval ni nič, peljal se je zelo nedeljsko s tem, da je dal zadevo čipirati na cca 135 km.. S80 pa je se težji avto in jaz osebno ne razumem zakaj bi firma tak motor vgrajevala v tako težek avto. D3 je za tako težo minimum po mojem mnenju. Odločitev pa je vaša, vi najbolj veste ali vam je d2 dovolj
Prehitevat niti z V50 D2 ne moreš, no razen kolesarje in traktorje, pa še to je pri traktorjih dobro da so kakšni starejši pa da ni preveč cesta v klanec. No to zadnje je malo za hec malo pa tudi za res. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 48, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|