|
|
Volvo v50 prazen akumulator pomoč Pojdi na stran
[1]
2
|
|
Furc | 09 avg 2016, 17:59 | |
| Član #13730Prijavljen dne: 09 avg 2016, 17:49 Objav: 17 | Pozdravljeni sem nov na forumu in vozim volvo v50 2.0d. Pred kakšnim mesec sem menjal diode na alternatorju.Sedaj se mi je zgodilo,da avto zjutraj ni vžgal.Testirali smo akumulator in kazal nekje 80odstotkov.alternator polni ob prižganem avtu 13,6v.kaže pa da nekje jemle tok ko je avto ugasnjen.Imate kakšno idejo kje iskati odjemalca(da je kakšna znana hiba)? Ali je možno da: Alternator prazni akumulator,da je bilo kaj slabo narejeno pri menjavi diod? Pomislil sem da se mi je aux kabel dotikal aluminija na sredinski konzoli.... Danes bom preveril se stikala in ce je tukaj kaj,jutri pa bomo odklopili alternator da vidimo je to krivo in potem iščemo naprej. Vesel bi bil za kakšen namig Hvala Lep pozdrav
| Na vrh | |
jack8black | 09 avg 2016, 20:01 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Meni alternator na C30 polni 14.6V če ti bo kaj v pomoč.
| Na vrh | |
Furc | 09 avg 2016, 22:42 | |
| Član #13730 Prijavljen dne: 09 avg 2016, 17:49 Objav: 17
| Danasnje ugotovitve;) Nekje prebija maso.ko smo izklopili alternator od akumulatorja se vedno nekje prebija.prisli smo do stekarja za luci in sem videl da se je ze nekaj delalo v tej smeri.probal bom se z drugim akumulatorjem ce je tukaj tezava ceprav ne vem.bo treba profi elektricarju peljat da se poigra.lahko je nekaj brezveznega upam da ni hujsega.ce se komu zdi kaj prosim za nasvet Lp | Na vrh | |
aly | 29 jan 2017, 00:31 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Alternator bi moral dati od sebe minimalno 13.8, še bolje 14 V. Če je manj kot to, se akumulator ne polni do konca. | Na vrh | |
KTr1sk | 26 dec 2017, 19:27 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| koliko ima originalen akumulator za v50 2.0d 2008 kapaciteto akumulatorja na v50 1.6 sem imel 77Ah 780A
namreč zdaj ne vem ali je akumulator ali alternator, danes ni bilo hladno pa ni vžgal, mrtvo je bilo vse skupaj...verjetno,upam da bo avto-eketričal našel pravo napako
hvala | Na vrh | |
Aljaž225 | 26 dec 2017, 19:53 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Tule je kar precej dejavnikov od ozvočenja naprej, glede na to se določa moč akumulatorja.
Drugače po vidi na splošno mi kaže, da je za:
- High preformance sound 600A z kataloško 30659798
- Premium sound, rti ect. 700A z kataloško 30659799 (za zadnji 6 številk vin do CH -590035) in 30659795 ( za zadnjih 6 številk vin od CH 590036)
- Premium sound, rti + start/stop 760A z kataloško 31255132
Lp. Aljaž | Na vrh | |
KTr1sk | 26 dec 2017, 20:23 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| moja številka je YV1MW....92460287 in 30760033 če je to to torej je bolj pomembno označba "760A" kot števillka "100Ah"
če je po predpisu 700A je vseeno če bo potem močnejši aku..npr 900A?
[ Uredi 26 dec 2017, 20:24 ] | Na vrh | |
KTr1sk | 26 dec 2017, 20:45 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| Citiram post iz.enega foruma:
je napisal(a): ...
Ko izbiramo akumulator, je potrebno pogledati 2 številki - kapaciteto (Ah) ter zagonski tok (A). Kapaciteta nam pove, kakšno zalogo energije ima baterija ali po domače povedano - več kot ima Ah, več časa lahko pri ugasnjenem avtu poslušamo radijo, verglamo avto ... etc. Zagonski tok (A) nam po domače pove maksimalno moč, ki jo lahko akumulator da od sebe ob kratki obremenitvi. Akumulator z višjim zagonskim tokom bo lepše vžgal vozilo pozimi, vozilo z večjo kubaturo ... etc. V osnovi velja, da potrebujejo dizli akumulatorje z višjimi zagonskimi tokovi od bencincev.
Pri nakupu novega akumulatorja moramo paziti na odstopanja. Tako pri kapaciteti, kot pri zagonskem toku, je odstopanje navzdol nezaželjeno. Pri odstopanju navzgor pa moramo paziti le pri kapaciteti, medtem ko pri zagonskem toku velja - več ga je, bolje je. Zakaj je potrebno paziti na pozitivna odstopanja pri kapaciteti akumulatorja? Če (teoretično) vgradimo 100Ah akumulator namesto 50Ah akumulatorja, bo sprva vse lepo in prav. Problem se pojavi, če nov akumulator izpraznemo (poslušanje avtoradija, pozabljene luči ... etc.). Recimo da nam avto uspe komajda vžgati. Problem se pojavi pri polnjenju akumulatorja, saj bo alternator veliko bolj obremenjen pri polnjenju akumulatorja z višjo kapaciteto, kot pri polnjenju akumulatorja z nižjo kapaciteto. Tok polnjenja bo narastel preko normalnih meja za dotičen alternator in kmalu se lahko zgodi, da odpovedo diode ali regulator na alternatorju. Skratka - odstopanje za več kot 20 Ah odsvetujem.
[ Uredi 26 dec 2017, 21:15 ] | Na vrh | |
Aljaž225 | 27 dec 2017, 12:40 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Tule je izpis iz vide
| Na vrh | |
Aljaž225 | 27 dec 2017, 12:41 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
|
Lp. Aljaž | Na vrh | |
KTr1sk | 14 jan 2018, 11:44 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| KTr1sk je napisal(a): ...
koliko ima originalen akumulator za v50 2.0d 2008 kapaciteto akumulatorja na v50 1.6 sem imel 77Ah 780A
namreč zdaj ne vem ali je akumulator ali alternator, danes ni bilo hladno pa ni vžgal, mrtvo je bilo vse skupaj...verjetno,upam da bo avto-eketričal našel pravo napako
hvala
ni kriv akumulator, sem dal novega noter in se enako sprazne, če se en dan ne vozim. Če se vsak dan vozim in naredim 10km v eno smer (služba in nazaj) avto vžiga brez težav
avto sem imel pri avtoelektričarju in ni našel nobenega porabnika, vse kao vredu -peljal sem na Volvo servis v LR Levec niso nič našli oz kao niso vsega videli ker je prirejen program (zaprt EGR in zato prirejen program) rekli so, da je možen alternator, zato ker je bil že popraveljen
...kaj pa vi menite? hvala
[ Uredi 14 jan 2018, 11:45 ] | Na vrh | |
Augi | 14 jan 2018, 17:50 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| za alternator daj multimeter na akumulator in zmeri napetost ko je avto prižgan | Na vrh | |
KTr1sk | 14 jan 2018, 18:59 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| Augi je napisal(a): ...
za alternator daj multimeter na akumulator in zmeri napetost ko je avto prižgan
to sem že delal, sicer ne vem točno koliko je kazalo, ampak je bila večja napetost, pa tudi polni, ker ko se je izpraznil sem vžgal na kable in sem se peljal (za dobro uro vožnje) in se je nafilal tako da je potem vžgal nazaj (dokler ni prišel spet vikend in da je stal en dan avto)
izprazni se samo če se ne vozi cca 24ur ali več, ampak zakaj se sprazni po +24urah inštrument pa ne kaže porabe..to je čudno
[ Uredi 14 jan 2018, 19:00 ] | Na vrh | |
Augi | 14 jan 2018, 19:21 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Poskusi dat ampermeter (ali žarnico, če ga nimaš) med klemo in akumulator ter jemlji varovalke ven dokler ne vidiš spremembe - seveda ob ugasnjenem avtu.
[ Uredi 14 jan 2018, 19:25 ] | Na vrh | |
KTr1sk | 14 jan 2018, 19:41 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| Augi je napisal(a): ...
Poskusi dat ampermeter (ali žarnico, če ga nimaš) med klemo in akumulator ter jemlji varovalke ven dokler ne vidiš spremembe - seveda ob ugasnjenem avtu.
razumem če kaže kakšno porabo, če kaže pa ampermeter 0.01 pa ne bom videl spremembe pri jemanju ven varovalk eno po eno, razen če se po 24urah začne samodejno kaj porabljati, to je najbolj čudno
[ Uredi 14 jan 2018, 19:48 ] | Na vrh | |
Augi | 14 jan 2018, 20:34 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| če kaže 0,01, potem je vse ok, in ne polni vredu - dovolj
| Na vrh | |
KTr1sk | 14 jan 2018, 20:53 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| Augi je napisal(a): ...
če kaže 0,01, potem je vse ok, in ne polni vredu - dovolj
upam da je to to,na prejšnem V50 1.6D sem takoj vedel, da je alternator fuč, pripeljal sem se ravno do doma in so se prižigale vse lučke na armaturki, takoj sem vedel da je nekaj narobe, dotaknem se alternatorja in je bil vroč, ga odklopim, naročil sem točno tega http://www.ebay.de/itm/DENSO-LICHTMASCHINE-GENERATOR-VOLVO-C30-1-6-D-2-0-D-06-10-C70-2-CABRIO-08-11/400874063792?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 in delal avto naprej brez težav
vidim, da je ta alternator 1.6 enak tudi za 2.0 motorje , tako da bo to dober nakup v kolikor je krivda alternatorja
...torej je možno da ga dovolj polni za dnevne ture ni pa dovolj napolnjen če avto stoji in se takrat samodejno izprazni??
| Na vrh | |
KTr1sk | 14 jan 2018, 20:56 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| Augi je napisal(a): ...
če kaže 0,01, potem je vse ok, in ne polni vredu - dovolj
ja to je kazalo ko je bil avto ugasnjen in zaklenjen... | Na vrh | |
Godward | 14 jan 2018, 23:31 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| A ni ta denso roba neko sranje? | Na vrh | |
winni | 15 jan 2018, 00:47 | |
| Član #13904 Prijavljen dne: 29 dec 2016, 16:58 Objav: 93
| KTr1sk je napisal(a): ...
...torej je možno da ga dovolj polni za dnevne ture ni pa dovolj napolnjen če avto stoji in se takrat samodejno izprazni??
Ne vem, težko verjamem da je kakšna logika v tem, sploh pri dizlu ki rabi precej moči iz baterije. Sploh če praviš, da ti kaže prave napetosti (cca 12.6 vgasnjen, 14.6 vžgan, 14.00 vžgan z vsemi porabniki)? Akumulator si menjal z novim, original ali vsaj dovolj močnim? | Na vrh | |
KTr1sk | 15 jan 2018, 03:54 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| Godward je napisal(a): ...
A ni ta denso roba neko sranje?
lahko da je, na v50 1.6 je bil original Denso , ampak 1.20A, potem sem kupil tega iz ebaya 1.50A in v 2letih kolikor sem si še lastil avto ni bilo težav | Na vrh | |
KTr1sk | 15 jan 2018, 03:56 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| winni je napisal(a): ... KTr1sk je napisal(a): ...
...torej je možno da ga dovolj polni za dnevne ture ni pa dovolj napolnjen če avto stoji in se takrat samodejno izprazni??
Ne vem, težko verjamem da je kakšna logika v tem, sploh pri dizlu ki rabi precej moči iz baterije. Sploh če praviš, da ti kaže prave napetosti (cca 12.6 vgasnjen, 14.6 vžgan, 14.00 vžgan z vsemi porabniki)? Akumulator si menjal z novim, original ali vsaj dovolj močnim?
bom izmeril in povem podatke, da ne bom nekaj na pamet govoril.. ..akumulator je bil notri 100ah in se je spraznil v 24urah, potem sem dal novega 80ah banner in se je enako zgodilo | Na vrh | |
KTr1sk | 15 jan 2018, 15:44 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| Zdaj ko je še vse normalno sem nekaj izmeril Ko je avto prižgan z lučmi in radijem ter notranja osvetlitev 14V
in ko je ugasnjen avto cca12.5V
še vendno mi ni jasno, kako pri avtoelektričaju ne kaže nobene porabe in je bilo nekaj ur priklopljen na inštrument, meni pa se v cca 24urah izprazne, tudi sam sem meril in nisem zaznal nobene težave,razen ko se ni zaklenil je kazalo nekaj porabe, ampak ko se je izpraznil vem da je bil zaklenjen avto | Na vrh | |
winni | 15 jan 2018, 16:32 | |
| Član #13904 Prijavljen dne: 29 dec 2016, 16:58 Objav: 93
| Te meritve si opravljal preden si vžgal avto z polno baterijo in šel na pot, ali ko si npr. prišel domov? Kaj baterijo ti izprazni totalno ali samo toliko da ne zmore vžgat? Pomojem je nekaj z alternatorjem. Poskusi izmerit med alternatorjem in baterijo, ko motor dela in ko ne. (https://www.youtube.com/watch?v=2x0o4-bNCvY&t=4m40s) | Na vrh | |
KTr1sk | 15 jan 2018, 16:54 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| winni je napisal(a): ... Te meritve si opravljal preden si vžgal avto z polno baterijo in šel na pot, ali ko si npr. prišel domov? Kaj baterijo ti izprazni totalno ali samo toliko da ne zmore vžgat? Pomojem je nekaj z alternatorjem. Poskusi izmerit med alternatorjem in baterijo, ko motor dela in ko ne. ( https://www.youtube.com/watch?v=2x0o4-bNCvY&t=4m40s)
Ja to je bilo ko sem prišel domov, moral bi (kar je logično ja) pred odhodom... Izprazni jo skoraj popolnoma, da se komaj odklene avtomobil (ogledala za zapret se niso do konca odprla), ... | Na vrh | |
Decko | 15 jan 2018, 18:34 | |
| Član #2285 Prijavljen dne: 06 jun 2011, 00:02 Lokacija: Okolica Postojne Objav: 107
| Če je tako kot praviš, ti mora ampermeter kazat porabo. Lahko nekaj časa res kaže 0.01(to je sicer vsaj za faktor10 premalo za avto v mirovanju, tako da preveri instrument) ampak potem sigurno naraste... | Na vrh | |
jack8black | 16 jan 2018, 09:53 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Sosed se je na Hondi 8.gen. tako zafrkaval skoraj leto dni. Je ze skoraj obupal. Tudi on je tudi kupil nov akumulator ampak ni pomagalo. Ce je stal en dan ga ni vec prizgal. Pa ima avto od novega. Tudi razlicni avtoelektricarji niso znali najti napake. Na koncu ugotovil sam s pomocjo youtube, da je krivec bluetooth. Zdaj ima koncno ze 2meseca mir.
| Na vrh | |
KTr1sk | 16 jan 2018, 10:25 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| Vem da kar so dodatne inštalacije na avtu so lahko težave. Tud jaz imam bluetooth original v paketu opreme...kaj so mu pa sosedu naredili z bluetoothom da se ni praznil akumulator? | Na vrh | |
jack8black | 16 jan 2018, 10:44 | |
| Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
| Saj najprej so sumili navigacijo, ker jim je radio kazal kot prabnik, samo se ga ni smelo odklopit ker je vse povezano. No potem pa so nekako samo bluetooth izklopili.
| Na vrh | |
KTr1sk | 21 jan 2018, 09:49 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| Zelo čudna situacija, med tednom dva dni nisem prižgal avta in se avto ni izpraznil ( 12.5V baterija preden sem ga prižgal).
Danes pa ponovno kot že vsak vikend,v nedeljo prazen akumulator....kakor da bi bil kakšen timer da se iz sobote na nedeljo izprazne...je že kdo imel kaj podobnega in kaj bi to lahko bilo?
navigacijo sem tudi imel fizično izklopljeno in je enako...
med tednom je bil že avto pri avto-električarju in ni kazalo nobenega porabnika..kao vse vredu, da naj kupim boljši akumulator...kar pa ni res | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 85, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|