|
|
Volvo V70 T5 2014 - izkušnje
|
|
ovlov79 | 08 apr 2018, 07:58 | |
| Član #377Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260 | Ima kdo izkušnje s tem motorjem? Malce bi rad pomladil vozni park, ker pa delam slabim 10.000km na leto, iščem bencinarja. Do sedaj sem že obupal nad iskanjem bencinarja (sami dizli), pa sem le zasledil na avtonetu tale "voz" V70 T5 .
Ne poznam tega motorja, skrbi pa me, da je zaradi ogromne moči motorja pričakovati razne težave, kot jih berem na forumih (zvijanje glav, trganje jermenov, roke...)
Informacije bi bile zelo dobrodošle.
Lep pozdrav. | Na vrh | |
Volvej | 08 apr 2018, 12:47 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Nisem nič bral po forumih kako je z dotičnim Volvo motorjem, ampak neka ogromna moč za 2.0 Turbo motor teh 245 KM tudi ni.
Ima kolega Astro OPC 2.0 Turbo 4 cilindre 260 HP iz tovarne, trenutno okoli 300kkm, motor skoz OK.
Drugi kolega ima pa Golf 6 R, prav tako 2.0 Turbo motor 4 cilindre, z kompletnim 3 inch izpuhom, chipan na 350 HP, trenutno pri 120kkm še vedno vse OK.
Glede na to da ima V60 Polestar iz 2.0T motorja 375 HP, verjetno teh 245 HP ni težavnih.
Če so pa kakšne serijske napake pa ne bi vedel. Upam da sem kaj pomagal. | Na vrh | |
cleaner | 08 apr 2018, 21:12 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| O, sorodna duša... Tega sem tudi jaz opazil. Razmerje bencin/dizel na avto.net je porazno... če gledaš 3-5 let stare Volvote, je na voljo več kot 300 dizlov in le trije bencinarji. Od teh treh je edino tale konkreten voz. Tudi DMV ni nič strašnega, ker je EURO6 motor.
| Na vrh | |
ovlov79 | 08 apr 2018, 21:52 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Dmv me ne skrbi. Hočem le voz, ki me ne bo spoznaval s serviserji in ki ne bom "žal" z vami delil negativnih izkušenj. Ostalo nima pomena. | Na vrh | |
ovlov79 | 09 apr 2018, 19:27 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Bom še malce pobrskal po tujih forumih, da vidim kako in kaj. | Na vrh | |
fact0r | 18 apr 2018, 16:18 | |
| Član #13620 Prijavljen dne: 08 maj 2016, 20:19 Objav: 3
| Kar se tiče motorjev, ti tudi jaz ne znam pomagati, me je pa od ogleda odvrnilo dejstvo, da je avto v komisijski prodaji - kar v bistvu pomeni, da ti avta ne proda avto hiša ampak verjetno kot pomoč znancu samo pomaga pri prodaji. Seveda ti tukaj ne rabi dat garancije. Druga stvar pa je ta, da je avto bil glede na tisto sliko s strani barvan, kar pa prodajalec ne zanika. Treba je it pogledat kok je bil res udarjen.. | Na vrh | |
ovlov79 | 19 apr 2018, 21:39 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Hvala za mnenje. Udarjenih se načeloma izogibam. Sploh pa taki, s tolikimi konji. Ne vem kaj naj. Malo prespati... | Na vrh | |
cleaner | 20 apr 2018, 18:43 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Če ga je npr. smetarski tovornjak oplazil na parkirišču, je čisto vseeno, koliko konj ima | Na vrh | |
drejcV50 | 21 apr 2018, 22:06 | |
| Član #13530 Prijavljen dne: 15 mar 2016, 17:11 Objav: 31
| hja sam pol ma sam barvo drugo... ne pa se pol ene strani menane... drugac pa avto vidt ze mal zmatran vsaj po sedezu sodec... sem vidu ze precej starejse z lepsimi sedezi... lah pa da se sam ni skrbel... za mnenje okol moci bi pa reku da ne rabs skrbet ker ga se ni blo cegla k nebi meu se rezerve za moc mehanicno gledano ... no to so bli cegli... ce so pa se dandanes pa tezko sodim... moj v50 je (nazalost) bl napou cegu... se sparam za pravega ;) | Na vrh | |
-joey- | 24 apr 2018, 07:19 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| To je pa čist poceni. Sumljivo. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 62, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|