|
|
Nakup rabljenega XC60 - izkušnje in nasveti Pojdi na stran
[1]
2
|
|
Maketa | 29 jun 2020, 16:12 | |
| Član #20813Prijavljen dne: 29 jun 2020, 16:00 Objav: 12 | Ogrevam se za nakup rabljenega XC60, letnik 2015 ali 2016 (AWD) in me zanimajo vaše izkušnje oz. nasveti glede sledečih reči: 1. A je kakšna opazna razlika pri uporabi med D4 in D5 (2,4 l) motorji? Opazil sem tudi, da obstajata dve verziji D4 oz. D5 - ena "starejša" s 181 oz. 215 konji in druga z 190 oz. 220 konji. Kot razumem, gre za isti motor, ki je samo softwarsko nadgrajen. Ali pa gre za kaj drugega? 2. Kateri menjalnik bi mi priporočali - avtomatik ali ročni? Na eni zelo kratki vožnji sem poskusil z avtomatikom, pa je bila ročica trda pri prestavljanju in je opazno cuknil, ko sem močneje stisnil gas. Sicer se mi zdi čisto OK za bolj umirjeno vožnjo. Ne vem pa, kakšen je ročni menjalnik. 3. A navigacijo je možno nadgrajevati oz. posodabljati? 4. Ima mogoče kdo opremo s svetlim usnjem oz. notranjostjo? Kako se ona obnese na dolgi rok oz. na kaj je potrebno paziti? 5. A so kakšne posebnosti glede vzdrževanja?
Hvala lepa za odgovore!
| Na vrh | |
T0ny | 29 jun 2020, 18:15 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Glede menjalnika... Totalno lastna presoja. Jaz sem imel prej samo ročne zdaj imam avtomatika. Sicer me ne motijo ročni ampak si res na komot z avtomatiko. V kombinaciji z radarskim tempomatom in še v mojem avtu je traffic jam assist je pa razlika kot noč in dan. Sam speljuje, ustavlja in drži svoj pas kadar si v koloni. Poraba je v povprečju 0,5-0,7l večja. Ko si pohodil gas je pa cuknilo ker ima avtomatik "kick down" funkcijo in zbije prestavo dol. To je tudi odvisno v katerem voznem načinu imaš se potem orientira glede na obrate računalnik ki narekuje prestavljanje.
Glede navigacije se da komot naložiti posodobitve z novimi cestami ker če ne bi bila zastarela dokaj hitro.
Usnje je isto kakor črno samo barvano drugače. Tako da dokler ga paziš bo zdržalo več časa. Če ga umijaš pa uporabljaj PH navtralne čistila. | Na vrh | |
alfasan | 30 jun 2020, 09:32 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| 2.4 AWD 181 in 215 sta euro 5 in 190 ter 220 sta euro 6. Naj bi manj pokurila. Ne vem kako pa je z menjalnikom. Ali je čist enak. Kupi avtomatika! Tapravi SUVji in terenci imajo avtomatski menjalnik! Vsekakor glej euro 6. razlika D4 in D5. kar sem jaz preskusil je očitna. Če ti finance dopuščajo potem vzemi D5 2.4 220 KM AWD. Še vedno pa lahko D4 čipaš. In vso srečo, sam sem na žalost opustil idejo o XC60. | Na vrh | |
sleby | 01 jul 2020, 18:40 | |
| Član #2921 Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33 Objav: 190
| Ce je tako, kot pri v60, je lahko tudi 181 d6 motor. | Na vrh | |
alfasan | 01 jul 2020, 19:30 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| Ne. namreč gre za 181 km v 2.4 motorju ti imas pa novejsi 2.0 motor
| Na vrh | |
sleby | 02 jul 2020, 19:26 | |
| Član #2921 Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33 Objav: 190
| Aja, sem spregledal, da je 2.4.
[ Uredi 02 jul 2020, 19:27 ] | Na vrh | |
Maketa | 07 jul 2020, 10:52 | |
| Član #20813 Prijavljen dne: 29 jun 2020, 16:00 Objav: 12
| @alfasan: kakšen poseben razlog, da si opustil idejo o XC60?
| Na vrh | |
alfasan | 07 jul 2020, 15:19 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| seveda je razlog. za 5 let starega xc60, da ni ravno oskubljen kot stara kura, nisem pripravljen plačati 20.000+ € Ker vozim V60 D4 8geartronic me je zmotilo tudi to, da bi šel iz tehnološko novejšega avta na tehnološko starejšega. Če želiš imeti pa 8stopenjski menjalnik in novejši bolj varčen motor pa ni opcije awd. Če ne bi že vozil volvota in bi imel 22-23k€ namenjenih za avto in bi si želel SUVja bi verjetno razmišlal o D5 verziji ali pa bi pogledal tudi konkurenco. Pa še to, če imaš možnost potem naj bo R design, pa ne zaradi opreme temveč zaradi boljše togosti, pelje se bolje kot navaden. | Na vrh | |
Maketa | 07 jul 2020, 17:02 | |
| Član #20813 Prijavljen dne: 29 jun 2020, 16:00 Objav: 12
| Razumljivo. Moje izhodišče je nekoliko drugačno: gospa si želi avta s svetlo notranjostjo, jaz pa z AWD, ker z ženo in otrokom redno potujemo v Ukrajino in želim avto, ki bo zanesljiv v slabših pogojih. Oboje dokaj skrči nabor, pri čemer se največ najde BMW, potem Audi in tudi Volvo. Glede na to, da je XC60 najbolje prodajani model, je tudi največja izbira takšnih z AWD in svetlo notranjostjo. Osebno bi šel na V60 CC, ampak takšnih s to specifikacijo je zelo, zelo malo.
BMW (X1) sva poskusila in nam ni bil všeč (pretrd, čeprav se je dobro vozil), Audi nas ne privlači, tako da nam ostane Volvo.
Kot sem videl, ima R dizajn čisto temno notranjost (tudi strop), tako da odpade. Trenutno se najbolj ogrevam za kakšen svetel Ocean race. | Na vrh | |
alfasan | 14 jul 2020, 14:16 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| Si že kupil? | Na vrh | |
Maketa | 15 jul 2020, 09:50 | |
| Član #20813 Prijavljen dne: 29 jun 2020, 16:00 Objav: 12
| Ne še. Našel sem enega za dobro ceno v Nemčiji (Inscription, sicer siva notranjost) in bom verjetno tega izbral, če ne pride mimo kakšna boljša ponudba. | Na vrh | |
alfasan | 23 avg 2020, 15:37 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| Zdaj bi pa že moral kupiti xc60. sem malo obrnil avtonet, eni in isti avti so gor.
| Na vrh | |
Maketa | 15 okt 2020, 10:36 | |
| Član #20813 Prijavljen dne: 29 jun 2020, 16:00 Objav: 12
| Ta teden sem končno naredil naročilo. Počakal sem čez poletje, če se bo ponudba kaj izboljšala, ampak ker se ni, sem se kar odločil. Izbor: XC60, letnik 2015, cc. 110k kilometrov, AWD, D5 s 230 konji (izgleda frizirana verzija navadne D5), inscription line s panoramo, vsi voznikovi pripomočki - aktiven tempomat, lane assists itd., webasto, digitalna TV (ne da jo bom ravno uporabljal), električno odpiranje prtljažnika, xenon žarometi in ostalo. Cena: 22k EUR + uvoz iz Nemčije.
Rekel bi, da je to solidna cena, ampak ne idealna. Koliko sem gledal zadnjih par mesecev, se takšni avti vrtijo med 20-22k EUR, odvisno od opreme. Idealna cena bi, po mojem mnenju, bila okoli 21k EUR za takšno opremo. Je pa to maksimalno kaj se splača dat za starejši model avta glede na to, da se nova generacija že začne pri 30k EUR. Ga pa nameravam voziti naslednjih 10 let, tako da mi je to sprejemljivo. Potem pa na električen Volvo
Ni pa to avto s svetlim usnjem - takšni se začnejo okoli 25k/26k, kar se mi zdi preveč. Gospe ne bo preveč všeč, ampak se bo že navadila
[ Uredi 15 okt 2020, 10:38 ] | Na vrh | |
alfasan | 16 okt 2020, 11:29 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| Čestitam za nakup in naj ti avto dobro služi. Če ga boš 10 let vozil in ne voziš zelo veliko potem je to ok nakup. Sam sem tudi računal, če bi menjal avto, da bi si kupil XC60, samo bi me mesečno kuštal 1000 €. Kar je pa tu mač.
| Na vrh | |
JG | 16 okt 2020, 11:46 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Čestitke, naj ti avto čim bolje služi. | Na vrh | |
Maketa | 20 okt 2020, 09:33 | |
| Član #20813 Prijavljen dne: 29 jun 2020, 16:00 Objav: 12
| Hvala za čestitke. Ja, letno naredim okoli 18k kilometrov, kar po mojem mnenju ni veliko. Skupaj z obstoječimi kilometri bi to čez 10 let zneslo 300k km in to se mi ob rednem vzdrževanju zdi OK za takšen avto. | Na vrh | |
alfasan | 28 okt 2020, 14:28 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| sem videl xc60 D5 iscription, ki se je prodajal pozimi, novi lastnik ga je obul v aftermarket feltne in ČunkLEE gume Če odmislim to, je avto topzustand. | Na vrh | |
Maketa | 02 nov 2020, 08:43 | |
| Član #20813 Prijavljen dne: 29 jun 2020, 16:00 Objav: 12
| Zanimalo bi me kako je kaj s servisi oz. na kaj moram biti pozoren, ker do sedaj še nisem vozil dizla? Priporočali so mi tudi, da pri velikem servisu (cc. 160.000 km) menjam tudi olje v menjalniku, ostalo pa bi vse moralo biti normalno. A je potrebno kaj posebej poskrbeti za haldex? | Na vrh | |
Pš | 02 nov 2020, 19:44 | |
| Član #21346 Prijavljen dne: 02 nov 2020, 19:20 Objav: 5
| Kolikor je meni znano se veliki servis dela pri 180.000km, olje v avt. Menjalniku pa je priporocljivo menjati na 100.000km. Haldex pa se ne menja ce ni problema | Na vrh | |
alfasan | 03 nov 2020, 12:03 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| Jaz bi poklical Marolta v Horjulu in ga vprašal kaj je potrebno pri tem avtu in teh kilometrih narediti. Možakar ima izkušnje z avti tega ranga in ti bo korektno svetoval in korektno opravil delo. Če si pa na uni strani krofov pa Baumana. Vsekakor olje v menjalniku, če še ni bilo zamenjano.
| Na vrh | |
Maketa | 04 nov 2020, 11:59 | |
| Član #20813 Prijavljen dne: 29 jun 2020, 16:00 Objav: 12
| Sem klical Marolta in mu pojasnil zadevo. Avto je do sedaj bil servisiran na uradnih servisih. Žal v servisni knjižici nič ne piše, kaj je bilo menjano. Zato mi je možakar predlagal, da se oglasim pri njemu in pogledava preko diagnostike kakšno je stanje. Dodal je še, da uradni servisi načeloma ne menjajo olje v menjalniku in da bi glede na kilometre bilo dobro narediti zamenjavo. Na forumu sem našel, da je dober Volvo serviser še Tomaž Zupan iz Blagovice. A bi bilo smiselno, da pokličem še njega ali pa grem kar k Maroltu? Nenazadnje bi moral narediti tudi redni letni servis, ker je zadnji servis bil avgusta 2019, avto pa ni bil vožen od začetka tega leta. | Na vrh | |
Aljaž225 | 04 nov 2020, 21:28 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Za Marolta še nisem slišal, lahko pa povem da Tomaž obvlada, pa tudi zlatar ni. Tako da priporočam da ga pokličeš pa povprašaš.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
Maketa | 10 nov 2020, 13:10 | |
| Član #20813 Prijavljen dne: 29 jun 2020, 16:00 Objav: 12
| Še eno vprašanje: avto je brez alarma in razmišljam, da bi si ga dal vgraditi, primarno zato, ker se bom pogosto vozil v državi, kjer kar kradejo takšne avte (Ukrajina). Kaj mi svetujete? Sicer bom imel zavarovanje, ki mi krije krajo avta (ne pa posameznih delov!), registrske in ključev, avto pa ima v opremi vsa stekla laminirana. | Na vrh | |
Maketa | 16 mar 2021, 13:46 | |
| Član #20813 Prijavljen dne: 29 jun 2020, 16:00 Objav: 12
| Po parih mesecih lastništva in prevoženih cc. 6000 km predstavljam moje vtise: a) Kaj je super: - zelo udoben, stabilen in zanesljiv avto za vožnjo. Pred kratkim smo z družino opravili dve nočni vožnji po cc. 12 ur (1200 km v eno smer) in se je avto peljal brez problema. Za spremembo nismo bili tudi nič utrujeni od takšne vožnje. Zelo, zelo dober avto za dolge relacije, s katerim je lepo in uživaško potovati! Avto je tudi zelo stabilen in natančen v ovinkih, brez posebnega občutka "debele krave". - vozniški pripomočki, kot so aktivni tempomat in opozorilo za zapuščanje pasu, so super za dolge (nočne) vožnje. Kako tudi xenon žarometi. - višina od tal je odlična za zasnežene kolovoze vzhodne Evrope z ogromnimi jamami in grbinami. - moč motorja (230 konjev in 470 nm) je tudi odlična za prehitevanja. - Webasto grelec - perfekten za zimo. Zelo, zelo uporaben, ker avta nimam v garaži. Prav tako tudi gretje sedežev in volana. Oboje super pozimi. - prtljažnik je dovolj velik za družinska potovanja (z majhnim otrokom), pa tudi bicikl pride not po celotni dolžini ne da bi moral dati dol sprednje ali zadnje kolo. - vsa ostala švedska ergonomija (stikala, predali etc.)
b) Kaj so slabosti: - nekoliko počasen menjalnik pri kickdown, kjer potrebuje kakšno sekundo, da dvigne obrate. Pričakovano sicer glede na tip menjalnika, ki drugače dela BP (BTW, mehanik pravi, da je prvi lastnik najbrž menjal olje na cc. 75000 km zato menjalnik deluje gladko). - visoka poraba za dizla. Po 1200 km poti, s cc. 800 avtoceste in 400 km regionalne ceste, je poraba bila 7,8 l/100km. Na avtocesti je poraba vsaj 8.0 oz. več (pri 130km/uro), na regionalni cesti pa tudi pod 7l, če se avto mehko pelje. V mestu je poraba okoli 8,5l. Pričakovana poraba, ki pa je vseeno nekoliko višja v primerjavi s konkurenco, vsaj tako bi rekel glede na porabe BMW X1 oz. X3. - nerodno parkiranje, ker ima velik obračalni krog.
Skratka, zelo, zelo prijeten družinski avto, ki dobro služi svojemu glavnemu namenu/izzivu: dolgim potovanjem (pozimi) po slabih cestah. | Na vrh | |
Volvej | 16 mar 2021, 20:01 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Jaz ne bi ravno rekel, da je poraba 7,8 litra za XC60 z aut menjalnikom in 230 KM, ter naloženo celotno družino visoka. K večjemu ravno obratno, zelo nizka.
Drugače pa super, da si zadovoljen. Naj še ti dobro služi naprej. | Na vrh | |
alfasan | 17 mar 2021, 07:50 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| Maketa hvala za delitev izkušenj. Tudi meni se poraba nikakor ne zdi pretirana. X1 je manjši, X3 je tam tam, toda težko primerjaš 2.0 motor ker je precej šibkejši in morda res pokuri kaj manj. Če pa ga primerjaš z 3.0 motorjem, ki pa ne da bistveno več od sebe kot volvotov D5 potem volvo pokuri precej manj.
Pišuka a veš, da še vedno pogledam za xc60, pa še enega možakarja sem spoznal, ki ga ne mora prehvaliti. Sam bom moral ostati kar na V60, pa še ravno sem olje menjal v menjalniku.
| Na vrh | |
alfasan | 03 apr 2021, 18:00 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| Mi zna kdo odgovoriti gledam xc60 z opremo summum in ocean race in avto ima h7 žarnice. Pa to je predpotopno, da leta 2016 nima premium avto xenonk. Dacia je že imela xenonke. A je sploh mogoč eza soliden denar narediti upgrade na xenon.
| Na vrh | |
bosty_23 | 03 apr 2021, 18:56 | |
| Član #13746 Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35 Lokacija: Posavje Objav: 176
| Tudi volvo je imel xenon pred letom 2016....pač se ni prvi lastnik odločil pri nakupu novega za par jurčkov doplačila za xenon... Drugače pa da se vse nadgraditi, tudi xenon, pač za nek določen denar... enim je problem za nadgradnjo dat par jurčkov, enim pač ni.... če si našel rabljen avto ki ti odgovarja vse razen xenona, boš že razkiral par jurčkov za ksenon, ali pa preživel z halogenkami... lahko pa še vedno kupiš avto z tako opremo ki ti odgovarja.... jaz sem kupil volva brez premium ozvočenja, pa sem si ga vgradil, zapravil jurja,pa še vedno ne dela(ojačevalec ni združljiv), upam da bo v naslednjem tednu, ko pride spet pošiljka z drugim ojačevalcem(ki je bil 400€) delovalo.... pač vse ima svojo ceno za želje.....
[ Uredi 03 apr 2021, 19:01 ] | Na vrh | |
VOLVO V60 II | 03 apr 2021, 21:51 | |
| Član #22141 Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18 Objav: 75
| A sam nadgrajujes audio sistem? Jaz sem tudi razmisljal da bi vzel harmanov sistem. | Na vrh | |
bosty_23 | 04 apr 2021, 07:35 | |
| Član #13746 Prijavljen dne: 18 avg 2016, 20:35 Lokacija: Posavje Objav: 176
| Sam nadgrajujem iz high pref. v premium... Imam skoraj vse zvočnike dynaudio razen v armaturi je harman(dynaudio je zelo težko dobit)... vse zvočnike mam notr, imam pa probleme z ojačevalcem ki ni združljiv,ubistvu je dynaudio ojačevalec, kater ni združljiv z sensus enotami v volvotih po letu 2012... bom vidu v torek k mi ga bo poštar prpelu, če bo špilal | Na vrh | |
alfasan | 15 apr 2021, 09:12 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 246
| V torek je bil objavljen oglas za xc60 z 52000 km, letnik 2016. Objavljen je bil le nekaj ur. Avto prodan. To je bilo zares hitro, kljub neprijazni ceni. Je pa imel dodano 5 letno jamstvo.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 68, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|