Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

EGR ventil

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
daikini
20 apr 2021, 20:39
Član #14877
Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22
Lokacija: Ljubljana
Objav: 141
Sintetična olja predvsem long life olja imajo šele najboljšo sposobnost mazanja tam čez 15.000km, ker so tako zasnovani oz molekule v njem. Pri olju so pa seveda tudi pomembni detergeti, ki čistijo motor med delovanjem. Ko je dobro očiščen posledično pride do dobrega mazanja, zaščite in odvajanje toplote.
Problem EGR ventila se lahko začne pri veliko prevoženih kilometrov in vožnja z nizkimi obrati motorja. Treba biti bolj dinamičen pa se s tem posledično ustvarja manj saj ter usedlin.

[ Uredi 20 apr 2021, 20:40 ]
Na vrh
gildo
03 jun 2021, 23:52
Član #1184
Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18
Objav: 84
Oj.
Pred kratkim očistil hladilnik EGR-a, na V60, D4, 160000km

Simptomi so bili: pri speljevanju je hotel crknit, večja poraba, bolj globok zvok motorja, nihanje zvoka motorja normalno-globoko zaradi odpiranja in zapiranja ventila

Demontaža: 2 uri, ker se je glava enega vijaka poškodovala
Montaža: dobra ura
Čiščenje: skoraj tri ure, satovje je potrebno mehansko očistiti v kombinaciji s čistili.

Epilog: motor deluje kot nov, tiho, pospeški sedaj bistveno boljši, poraba manjša za ca 10%

Če bi jaz za koga to delal, za manj kot 200 ne bi.
Na vrh
alfasan
04 jun 2021, 11:14
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 250
super
boš poročal po koliko prevoženih kilometrih se bo ponovil simptom zapacanega EGR hladilnika
Na vrh
Janko88
17 jun 2021, 22:06
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
https://www.youtube.com/watch?v=yzRR8BTVsyw&t=674s
Filmček za telebane kako deluje cel sistem čiščenja izpuha in uničevanja mašine.
Problem pri izklopu egr, poleg ekološkega seveda, je kako se izvaja regeneracija dpf. Če se odstrani še dpf pol ni problemov. Če se dpf ne odstrani, sicer le ta dobiva manj saj, ampak kako potem poteka dotok goriva v dpf da se saje spečejo?
Kar se mašine tiče je egr najbolje odklopiti takoj. Nima smisal čakati, da se zabije. Kako doseči, da ostali eko deli izpuha preživijo po odstranitvi egr, je pa drug problem.
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 42, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 6029
najnovejši član: mosgub
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 527
Prejšnje ankete