|
|
EGR ventil Pojdi na stran
1
[2]
|
|
daikini | 20 apr 2021, 20:39 | |
| Član #14877 Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22 Lokacija: Ljubljana Objav: 141
| Sintetična olja predvsem long life olja imajo šele najboljšo sposobnost mazanja tam čez 15.000km, ker so tako zasnovani oz molekule v njem. Pri olju so pa seveda tudi pomembni detergeti, ki čistijo motor med delovanjem. Ko je dobro očiščen posledično pride do dobrega mazanja, zaščite in odvajanje toplote. Problem EGR ventila se lahko začne pri veliko prevoženih kilometrov in vožnja z nizkimi obrati motorja. Treba biti bolj dinamičen pa se s tem posledično ustvarja manj saj ter usedlin.
[ Uredi 20 apr 2021, 20:40 ] | Na vrh | |
gildo | 03 jun 2021, 23:52 | |
| Član #1184 Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18 Objav: 84
| Oj. Pred kratkim očistil hladilnik EGR-a, na V60, D4, 160000km
Simptomi so bili: pri speljevanju je hotel crknit, večja poraba, bolj globok zvok motorja, nihanje zvoka motorja normalno-globoko zaradi odpiranja in zapiranja ventila
Demontaža: 2 uri, ker se je glava enega vijaka poškodovala Montaža: dobra ura Čiščenje: skoraj tri ure, satovje je potrebno mehansko očistiti v kombinaciji s čistili.
Epilog: motor deluje kot nov, tiho, pospeški sedaj bistveno boljši, poraba manjša za ca 10%
Če bi jaz za koga to delal, za manj kot 200 ne bi. | Na vrh | |
alfasan | 04 jun 2021, 11:14 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 250
| super boš poročal po koliko prevoženih kilometrih se bo ponovil simptom zapacanega EGR hladilnika
| Na vrh | |
Janko88 | 17 jun 2021, 22:06 | |
| Član #22834 Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41 Objav: 111
| https://www.youtube.com/watch?v=yzRR8BTVsyw&t=674s Filmček za telebane kako deluje cel sistem čiščenja izpuha in uničevanja mašine. Problem pri izklopu egr, poleg ekološkega seveda, je kako se izvaja regeneracija dpf. Če se odstrani še dpf pol ni problemov. Če se dpf ne odstrani, sicer le ta dobiva manj saj, ampak kako potem poteka dotok goriva v dpf da se saje spečejo? Kar se mašine tiče je egr najbolje odklopiti takoj. Nima smisal čakati, da se zabije. Kako doseči, da ostali eko deli izpuha preživijo po odstranitvi egr, je pa drug problem. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 42, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6029 najnovejši član: mosgub |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|