|
|
Xc70 D5 163 konjev 2005 letnik
|
|
grajblca | 28 avg 2021, 20:29 | |
| Član #23256Prijavljen dne: 10 avg 2021, 13:14 Objav: 1 | Lep pozdrav lepo bi prosil za nasvet ali če je že kdo imel podobno težavo. Ko pridem domov doma smo na 800m nadmorske je to edini avto na katerem po ugasnitvi motorja še 5 do 10minut deluje ventilator hladilne tekočine in to vsaki dan, temperatura je sicer normalna na števcu ampak to se mi ne zdi normalno saj se zadnja 2 kilometra proti domu spuščam. opazil sem tudi da ko vlečem prikolico teže okoli 1 tone temperatura gre čez 90 za slabo minuto potem pa pade kar definitivno ni normalno. Dokler avta doma ne ugasnem ventilator velikokrat sploh ne dela, ko pa ga, začne na povno delat. Bil sem na 2 računalnikih pa noben ne pokaže nič. Tudi če avto teram po ravnini na cilju ventilator dela na full. Lepo prosim za pomoč aja termostat z ohišjem in tipalom na njem sem že zamenjal z novim. L. p | Na vrh | |
Aljaž225 | 28 avg 2021, 22:30 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Mogoče imaš hladilnik v slabšem stanju (sesedena notranjost), vsaj tako je bilo pri naši XC70 P3 generacije.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
AssKicker | 30 avg 2021, 21:08 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| To se dogaja tudi pri mojem, da ko po daljši počasni vožnji ugasnem avto začne ventilator na polno vrteti, predvsem poleti ko se vozim čez bled.. Med vožnjo pa ventilator ne deluje. Števec mi sicer še nikoli ni šel preko sredine. Sem pa opazil, da odkar sem menjal injektorje, se to redkeje dogaja oziroma v zadnjem letu se mi je to zgodilo morda 3x. Pred tem pa poleti skor vsak dan. | Na vrh | |
eugene | 02 sep 2021, 14:53 | |
| Član #4110 Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31 Objav: 104
| Je mogoče to kaj povezano z hlajenjem turbine. Al nima vodno hlajenega centralnega ohišja turbine. | Na vrh | |
AssKicker | 04 sep 2021, 06:57 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Mislim da ta motor nima vodno hlajene turbine. Če ima vakuumski aktuator pol je navaden turbo | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 38, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6029 najnovejši član: mosgub |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|