|
|
nakup Volvo V60 D2 2.0 in čipiranje
|
|
Cedevitek | 24 avg 2022, 16:09 | |
| Član #26232Prijavljen dne: 22 avg 2022, 21:21 Objav: 2 | Pozdravljeni,
sem v procesu menjave vozila, in mi je v oči zaradi dobre cene rabljenih padel tudi Volvo V60, letnik nekje 2014 in novejši. Za cca. 12-13k € gledam letnike 2016 do 2018, na avto.net je kar nekaj Volvotov z D2 2.0 motorjem, 120 KM, linkov kot novi član žal ne morem prilepit.
Kako se ta avto pelje z D2 motorjem, je 120 KM dovolj? Zanesljivost tega motorja je OK, ima kaj serijskih hib? Je motor (menjalnik, sklopka, turbina,...) enak kot pri D3 in je edina razlika samo druga motorna mapa?
Kako je s čipiranjem D2 2.0 motorja, na forumu nisem zasledil nobene podobne teme. Je kdo že čipiral? Kje, pa po kakšni ceni? Google najde kar nekaj ponudnikov za čipiranje D2 mašine, celo do 178 KM.
Še to, zasledil sem, da se da menjati dashboard za tistega z digitalnim prikazom - kje se dobi digitalni dashboard in po kakšni ceni?
[ Uredi 24 avg 2022, 19:43 ] | Na vrh | |
daikini | 24 avg 2022, 19:34 | |
| Član #14877 Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22 Lokacija: Ljubljana Objav: 141
| Živjo, za normalno vožnjo je D2 s 120 konji čisto sprejemljiv voz. Vse pa je odvisno koliko ga misliš obremenjevati in kaj boš pričakoval od njega. Najbolje je iti na kakšno testno vožnjo s tem modelom in tipom motorja. Imaš tudi original POLESTAR mapo, ki dvigne moč motorja. Preveriš lahko tu: https://engineered.polestar.com/si/model-selector
Za predelavo dashboard pa boš sigurno našel kej na spletu ali youtubu.
[ Uredi 24 avg 2022, 19:35 ] | Na vrh | |
Cedevitek | 24 avg 2022, 21:45 | |
| Član #26232 Prijavljen dne: 22 avg 2022, 21:21 Objav: 2
| Ma nisem nek dirkač, večinoma AC 20 km v eno smer v službo, pa občasne daljše vikend vožnje, poleg krajsih voženj trgovina itd.
Sem pogledal na Polestar strani, za D2 ne ponujajo mape, niti za 1.6 niti za 2.0 varianto.
Neuradno čipiranje, ki ni od Polestara, se ne priporoča?
To me bolj zanima, ali ima D2 2.0 enako mašino, menjalnik, sklopko, turbino in vse ostalo, kot D3? | Na vrh | |
daikini | 24 avg 2022, 22:32 | |
| Član #14877 Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22 Lokacija: Ljubljana Objav: 141
| Pravijo, da od viška glava ne boli hehe 1.6 dizel D2 je od PSA, 2.0 dizel D2 pa je od Volvota. Če je vse isto pri D2 kot pri D3 pa bo najboljši in predvsem verodostojni podatek od nekoga, ki res v podrobnost pozna te motorje.
Samo “čipiranje” je potrebno prepustiti nekomu, ki ima znanje s tem, da se dolgoročno ne uniči kej od pogonskega sklopa, kajti potem so lahko popravila draga.
[ Uredi 24 avg 2022, 22:32 ] | Na vrh | |
Andrei | 25 avg 2022, 21:22 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 476
| Pred časom sem nekaj dni vozil rentan S60 z D2. Sem pričakoval, da bo manj odziven, pa me je prijetno presentil. Je pa res, da sam nikoli ne bi kupil volva s tem motorjem - običajno imajo precej malo opreme, motor ne ponuja nekih užitkov, je pa res, da opravlja svoje delo - pripelje te od točke A do B. | Na vrh | |
Aljaž225 | 29 avg 2022, 00:52 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| @cedevitek
Odvisno od tega kakšne imaš želje/potrebe za avto.
Kar pa se tiče čipanja motorja pa pri D2 2,0 zadeva ni izvedljiva in se tudi odsvetuje. Motor je sicer na zunaj isti kot D3, D4 ali pa D5 vendar ima kar nekaj razljik v notranjosti (ni balansirne gredi itd)... Tako da v primeru da iščeš bolj živahen avto potem glej za D3 ali D4, D3 ima enojno turbino D4 pa je že bi-turbo.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
matevzn | 08 sep 2022, 09:41 | |
| Član #26253 Prijavljen dne: 08 sep 2022, 09:33 Objav: 1
| Pozdravljeni, sem imel V60 D2 PSA motor, kateri je imel mislim da 116 KM in je bilo zadovoljivo, seveda se da ta se cipirati na nekje 136 KM vec pa ne , ker ima avtomatski menjalnik omejitev. Imel sem ga 5 let in mi je bil dovolj. Ni pa to avto s katerim divjas ampak predvsem v prvi vrsti udobnost in varnost... | Na vrh | |
alfasan | 11 sep 2022, 10:29 | |
| Član #14691 Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39 Objav: 250
| 120 konjev je več kot dovolj za normalo vožnjo, prav tako je dovolj za na avtocesto in se lahko pelješ precej hitro.
Včasih smo imeli yugece, stoenke z 45-60 konji, golf II 55 konjev, golf III tdi 90 konjev, golf in passat IV 90 - 115 konjev, opel astra je imela 68- 82 konjev, vectra letnik tam nekje 2000 82 - 100 konjev, ford 90 - 115 konjev, laguna in megan 120, kasnejši letniki pa 130 konjev. Še danes imaš nove dizle škoda, golf, tucson, sportage ki imajo pod 120 konji.
Torej,...vsi se peljejo.
| Na vrh | |
bumbar | 15 sep 2022, 21:47 | |
| Član #26267 Prijavljen dne: 14 sep 2022, 13:08 Objav: 5
| Andrei je napisal(a): ...
Pred časom sem nekaj dni vozil rentan S60 z D2. Sem pričakoval, da bo manj odziven, pa me je prijetno presentil. Je pa res, da sam nikoli ne bi kupil volva s tem motorjem - običajno imajo precej malo opreme, motor ne ponuja nekih užitkov, je pa res, da opravlja svoje delo - pripelje te od točke A do B.
Sam imam V60 D2 1,6, letnik 2013 neko cudno belgijsko verzijo, ki ima kar solidno opremo. Ima vecji zaslon, senzorje spredaj in zadaj, navigacijo, bt povezavo za telefon, zatemnjene sipe, delno usnje, harman kardon ozvocenje, govorno upravljanje ( slovensko ne razume, nemsko ali anglesko pa ), tempomat, komande na volanu…... Razen sibedaha ne pogresam nic. Sicer pa je to zgolj moje mnenje, lahko so zelje po opremi tudi vecje….
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 31, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6029 najnovejši član: mosgub |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|