Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

D2 1,6 PSA motor zaribal ojnični ležaj

Avtor objava
bumbar
14 sep 2022, 13:50 Predogled tiskanja
Član #26267
Prijavljen dne: 14 sep 2022, 13:08
Objav: 5
Sem lastnik V60 d2 letnik 2013. To je sicer moj drugi Volvo, po modelu S60 D5, ki je povzročil, da me od takrat druge znamke avtomobilov sploh ne "mikajo" več. Zaradi financ je moj domet žal le rabljen Volvo. Tudi z zdajšnjim nisem imel nobenih težav do zadnje okvare.
Na avto cesti pri hitrosti cca 150 km/h mi je začel ropotati motor in izgubljati moč, ob tem pa ni svetila nobena opozorilna lučka. Z zmanjšano hitrostjo sem se skušal privleči do nekaj kilometrov oddaljene bencinske. Ni šlo, saj je po približno 1,5km bilo vsega konec. Posledica -avtovleka in obisk pri mehaniku. Diagnoza dva zaribana ojnična ležaja, vijolične pregrete ojnice.... Naj omenim, da ima avto prevoženih 185.000 km in redno servisiran in vzdrževan v skladu z normativi.

Zanima me ali ima kdo podobne izkušnje, saj se mi za dizel ne zdi ravno sprejemljivo, da "crkne" pri teh kilometrih. Ali je lahko razlog optimizacija motorja? Ta je bila sicer narejena že pred cca 4 leti. Sicer ne preobremenjujem motorja a tudi nedeljski voznik nisem.

Zdaj sem se glede na stroške popravila obstoječega motorja, odločil za zamenjavo motorja z rabljenim. Ker trenutno ni bilo ustreznega tipa 1,6 iz Volva, sem nabavil rabljenega 1,6 HDI 9H05 iz Peugeota 508 z 82 kW in 110.000 prevoženimi km. Z malo šraufanja ga je mehanik prilagodil, da zdaj opravlja svoje delo v V60. Zaenkrat razlike v moči in vožnji ne čutim. Preventivno so se pred vgraditvijo zamenjali še ojnični ležaji ( ni neki strošek ), saj avto želim imeti še nekaj časa, zaupanja v dolgoživost PSA izdelkov pa sem nekako izgubil.

Torej kašne so vaše izkušnje s temi motorji?
Na vrh
Janko88
15 sep 2022, 16:37
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Na koliko je bilo menjano olje?

[ Uredi 15 sep 2022, 16:38 ]
Na vrh
bumbar
15 sep 2022, 17:00
Član #26267
Prijavljen dne: 14 sep 2022, 13:08
Objav: 5
Olje menjavam striktno na 13-15.000 km. Vecinoma Liqui Moly 0w30. Pri servisiranju resnicno ne sparam saj sem veliko na cesti in imam rad avtomobile, mesecno naredim cca 2500 km. In predvsem me je presenetilo, da ob vsej elektroniki ni bilo nobene opozorilne lucke. Sicer mi je mehanik razlozil, da v tem podrocju motorja ni nobenega senzorja, ki bi to zaznal. Teoreticno bi po njegovih besedah ta tezava bila razvidna iz razlike v tlakih med posameznimi valji, kar pa tudi ni pokrito s senzorji.
Motorja pa nikoli ne tiscim v rdece, tudi napolno obremenitev do v max po stevcu 210 le za nekaj trenutkov. In nikoli hladnega.
Na vrh
Janko88
15 sep 2022, 20:30
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Eni motorji so imeli probleme s črpalkami, kot se spomnim, vendar mislim, da so bili to 2.0.
Glede olja tako nisem mislil, da bi bil razlog, samo zanimalo me je.

Kakorkoli obrnemo veliko zgodb o "optimizaciji" je pač takih z bridkim koncem. Optimizacija se lepo sliši, ampak po navadi je to friziranje za nekaj več moči in bistveno krajšo življenjsko dobo. Lahko, da se motim, ampak optimizacija je bolj ali manj beseda na papirju (ali še to ne), v resnici pa se že tako majhno mašino priganja v neko delovanje, ki z vidika trajnosti ni niti preverjeno kaj šele optimalno. Moje mnenje. To se neke mape kopirajo iz tujine, ki pač nekdo tam naredi in je to biznis, ki prinaša nekaj konjev. Večje obremenitve pa pomenijo tudi večjo škodo na motorju. Če delaš veliko km, to potem hitreje doživiš.

Kdor želi, da avto dolgo dela je bolje, da se drži daleč stran od optimizacij...
Če imaš pa formulo in bi rad posekal kak rekord... pol pa optimizacija.

Čestitke pa za uspešno rešitev. Kdo ti je pa šraufal tole? Boš na koncu ti dal več koristnih informacij kot kdorkoli tule. Nazadnje ko je nekdo telovadil z mašino tule so vsi samo jamrali da se ne splača.... rešitve ni bilo.

[ Uredi 15 sep 2022, 20:41 ]
Na vrh
bumbar
15 sep 2022, 21:22
Član #26267
Prijavljen dne: 14 sep 2022, 13:08
Objav: 5
Ja zal se tudi jaz vse bolj nagibam k tvojemu mnenju oziroma razlogu. Pogovarjal sem se z vec vozniki PSA 1,6 hdi motorjev s podobno nazivno mocjo iz serije izdelave 2010-2014 pa imajo nekateri 250 000 km in vec pa so se vedno “zivi”.
Ocitno sem placal ceno voznje z cca 140 KM, ki so se resnici na ljubo kar poznali v primerjavi s serijskimi 114-imi. Res pa se je najbolj obcutil navor.
Hja, sicer sem kljub tej slabi izkusnji, se vedno” zaljubljen” v mojo V60-ko, sploh oblika in obuta v 18-ke, se mi zdi nekako brezcasna in veliko lepsa kot od zadnjega aktualnega “kitajskega” modela.

Kar se mehanika tice, prejsnjo staro s60 d5 , sem vozil na takratno Dumido, dokler je bil tam se Bauman, vzmes sem imel C5 20 hdi, ki so mi jo sraufali v Rusah servis Victum, kjer sem se zdaj. V delavnici imajo sicer kaos in nered ampak sraufat pa se znajo ( nekateri pravijo da je kaos znacilnost intelegentnih ljudi ) In predvsem znajo “ popravljat” ne samo menjavat, pa s ceno te ne “ ubijejo”.
Ja v tega volva gre razen serijskega tipa motorja D4162T tudi zgoraj omenjent tip 9H05 do letnika 2014, ( drugi tipi po info, ki jih imam ne), le stranske pritikline kot EGR, zracni filter….ipd., je bilo potrebno vzeti iz originala saj so priklopi drugace obrnjeni in drugacni, kot na peugeotu in citroenu.

[ Uredi 16 sep 2022, 17:20 ]
Na vrh
Treeman
16 sep 2022, 10:04
Član #14930
Prijavljen dne: 30 avg 2018, 15:17
Objav: 59
Kako gre pa s papirji čez pri menjavi motorja, ki ni iz identičnega avtomobila?
Nasploh pa me zanima kje si lahko preberem kakšne so omejitve menjave motorja v avtomobilu in homologacije pri nas. (npr. če bi hotel vgraditi močnejši motor)
Na vrh
Volvej
16 sep 2022, 14:08
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1534
Treeman je napisal(a): ...

Kako gre pa s papirji čez pri menjavi motorja, ki ni iz identičnega avtomobila?
Nasploh pa me zanima kje si lahko preberem kakšne so omejitve menjave motorja v avtomobilu in homologacije pri nas. (npr. če bi hotel vgraditi močnejši motor)


Kolikor razumem je uporabnik @bumbar vgradil enak motor, kot je bil prej v avtomobilu. Sicer je bil vzet iz Peugeota, ampak je osnova motorja enaka, prav tako tehnične karakteristike.

Lahko pa menjaš in homologiraš tudi drug močnejši motor, ki je bil serijsko vgrajen v takšno karoserijo.

Nekega X motorja, ki pa v tem avtomobilu ni bil nikoli na voljo, pa žal pri nas ne moreš homologirat. Za tak postopek moraš vozilo prepisat na nekega znanca v Avstriji ali Nemčiji. Tam urediti homologacijo in ga nato znova uvoziti v SLO, to je edina pot.
Na vrh
Janko88
17 sep 2022, 11:26
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
A pri zaprtju egr ste tudi tako pedantni in homologirate? Res zanimivi patroni.
Mogoce je varianta da zbrises stevilko z bloka ali nalimas staro.
Mogoce pa zapeljes nekam kjer ne gledajo ravno stevilk na masini.
Bodimo posteni, menjava masine je bistveno manj skodljiva kot zapora egr. V bistvu sploh ni razlike.

[ Uredi 17 sep 2022, 11:27 ]
Na vrh
Treeman
17 sep 2022, 11:44
Član #14930
Prijavljen dne: 30 avg 2018, 15:17
Objav: 59
@Janko88 Zakaj moraš biti v vsaki svoji objavi do konca zatežen? Samo lepo sem vprašal kako je s homologacijo pri menjavi motorja in @Volvej mi je na vprašanje odgovoril. Ti pa vedno pripopaš neko nevmesno pripombo.

Na vrh
Janko88
18 sep 2022, 10:20
Član #22834
Prijavljen dne: 02 maj 2021, 11:41
Objav: 111
Jaz tega ne vidim tako. Jaz vidim tukaj bumbarje ki najedajo edinemu clovekutukaj ki je resil problem crknjenega motorja z nekimi homologacijami.... Sami tega seveda niso sposobni. To smo ze videli na primeru v50. Se ne splaca, sami ekonomisti in financerji.
Zakaj torej je nujno homologirati menjavo masine z isto, tega pa za blindiranje egr ni niti slucajno potrebno po mnenju izjemnih strokovnjakov tukaj.
Pobrusis staro stevilko in vgraviras.... To ni ok?
Na vrh
bumbar
18 okt 2022, 20:29
Član #26267
Prijavljen dne: 14 sep 2022, 13:08
Objav: 5
Glede na temo, se mi zdi primerno, da posredujem se naslednjo informacijo;
v zadnjem pogovoru z mehanikom, mi je omenil, da mu ni dalo miru in je se malo “brkljal” po zaribani masini, ki je cakala na odpad. Crknila- zapikala je oljna crpalka, kar bi naj povzrocilo, da sta dva ojnicna lezaja zaribala.
S peugeotom pod havbo mojega V 60 pa sem prevozil ze cca. 5000 km in dela kot svicarska ura!
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 50, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5874
najnovejši član: JamesskaSp
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 524
Prejšnje ankete