Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

XC90 2016 nov motor

Avtor objava
iKlancar
12 nov 2023, 04:07 Predogled tiskanja
Član #28421
Prijavljen dne: 12 nov 2023, 03:54
Objav: 4
PODATKI O VOZILU

VIN: YV1LCA4BCG1044734

Prva registracija: 2015-11-20
Prva registracija v SI: 2021-11-15 UVOŽEN
Oznaka motorja: D4204T11
Motor: 165 kW, 1969 ccm

Avto kupil v Sloveniji od fizicne osebe marca 2023, septembra moral zamenjat obe turbini (Interclass Cars) avto pa je 18.10. po nekaj tisoc prevozenih kilometrih sporocil “Ni tlaka motornega olja, varno ustavite), zatem je sporocilo izginilo. To se je v naslednjih parih urah zgodilo CCA 10x, prevozil se cca 20km nakar so se sporocila zacela zgoscevat, avto je zacel “cukat” zato sem se takoj ustavil. Zdaj interclass pravi da se je odvil vijak na bloku motorja in da potrebujejo za podrobnejso oceno skode najvrjetneje demontirat motor, kar ocenjujejo na tisocaka.

Je kdo od vas imel podobno izkusnjo, kako jo je reseval? Po opisanem kaksen nasvet, mnenje?

Najcenejsa opcija mi deluje menjava motorja v celoti z rabljenim, toda na internetih zaenkrat brez srece.

Avto ima 130.000 km, pripeljan je z Nemcije.

Na vrh
daikini
12 nov 2023, 07:04
Član #14877
Prijavljen dne: 16 avg 2018, 09:22
Lokacija: Ljubljana
Objav: 132
Pozdravljem,

malce nesreče imaš glede tega, ampak je bilo tudi znano, da prve XC90 (letnik 2015) so imele neke težave z D5 motorji.
Nakup drugega motorja je kar finančni zalogaj. Jaz osebno bi dal da se postavi diagnoza in ocena stroška popravila. Potem pa oceniš kaj je zate bolj sprejemljivo.
Na vrh
alfasan
18 nov 2023, 16:12
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 242
Seveda gre tukaj za tipično stvarno napako!!!
Takoj ko je prišlo do okvare bi moral obvestiti prodajalca, in mu pisno napisati oster dopis.
pri teh kilometrih pač avto ne sme crkniti, razen če je nekdo z njim delal izjemno grdo in ga ni servisiral ali je imel serijsko napako ali pa stvarno napako. V vskaem primeru je odgovonost na strani prodajalca.

O določenih hibah prodajalec mora obvestiti kupca.
Danes sem gleda len oglas za volvo v60 in prodajalec lepo napiše da avto pokuri dobrih 0.5 litra olja na 1000 km. S pripombo da je to čist normalno za VEA motorje.
Korektno da je napisal, saj če nebi je odgovoren za stvarno napako, nikakor pa to ni normalno za VEA motorje. Šlo je za napako motorja.

[ Uredi 18 nov 2023, 16:14 ]
Na vrh
Volvej
19 nov 2023, 11:11
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1550
Kolikor je meni znano imajo 2015 D5 motorji serijske težave z batnimi obročki in porabo olja, mislim da je Volvo te napake odpravil z letnikom 2017.

Kot vidim piše, da ga je kupil od fizične osebe in ne od avtohiše, tam bi morda še dobil nekaj garancije, pri nakupu od fizične osebe pa tega ni. Je potrebno narediti lasten research predno se kupi takšen avto, saj to zdaj že povsod po spletu piše, da ne kupit 2015 D5. Ampak vse to o čemer se sedaj pogovarjamo so težave z batnimi obročki, ki v tem zapisu niso relevantne.

Koliko jaz vidim iz zapisa so tukaj bile težave s turbinami, ki so jih zamenjali. Se pravi vse zgoraj zapisano ni relevantno. Verjetno si ob menjavi turbin na uradnem servisu dobil neko garancijo na takšen poseg? Ne more se kar zgodit, da bi se "odvil vijak na bloku motorja", razen če so kaj malomarno sestavili. Tukaj pa je lahko krivda na strani servisa, če poseg ni bi kvalitetno opravljen.

Jaz predlagam, da se prvo zmenite kdo je kriv za nastalo škodo. Tukaj na forumu ti težko pomagamo po zapisanem. Sploh ne vemo kakšen vijak na bloku motorja se je odvil. Verjetno imaš na bloku vsaj 20 različnih vijakov, na različnih mestih, ki jih lahko odviješ :-)
Na vrh
iKlancar
21 nov 2023, 03:48
Član #28421
Prijavljen dne: 12 nov 2023, 03:54
Objav: 4
Hja, prodajalec je fizična oseba, valda pravi da je bilo prej z avtom vse ok. Pa tudi zares sem z njim po nakupu od marca do septembra že naredil 10K kilometrov, avto se, ko se, pelje ko puter.

Interclass, ki je menjal turbine pravi: "vijak, ki se je odvil in povzročil iztekanje olja ni vijak za izpust motornega olja ampak se nahaja na stranici bloka motorja na strani zobatega jermena. Tega vijaka pri menjavi turbin nismo odvijali. Zakaj se je odvil nimam pojasnila." To je njihov odgovor na mailu.

Če bi vedel, vedež bi bil. Zdaj imam 2015 D5. Zdaj ga lahko zamenjam z drugim - kakšnim?

Skratka padla je odločitev da menjam motor. Cene so od 4.000 - 7.000 za full engine, nekih 40 - 80.000 km. Poreklo Švedska, Danska, Nemčija... Kupit bom moral itak na slepo, prav prekleto dobrega občutka pa prodajalci ne dajejo - slaba, počasna, površna komunikacija... Je kje blizu kdo ki je zasledil podoben motor in ga še ni na internetih?

[ Uredi 21 nov 2023, 03:54 ]
Na vrh
Volvej
21 nov 2023, 19:11
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1550
Jaz ti predlagam, da vzameš motor od letnika 2017 naprej, se pravi od takrat ko je Volvo odpravil težavo z batnimi obročki.

Načeloma tudi ne rabiš celega motorja, ampak gol motor. Injektorje, pumpo, itd lahko prestaviš. Turbine tudi, sploh če imaš nove.

Za motor poglej avto.net karambolirana vozila, če je kakšen primeren Volvo. Drugače poglej še na stran Švedskih avtoodpadov https://www.bildelsbasen.se/
Na vrh
gajo
22 nov 2023, 10:13
Član #13788
Prijavljen dne: 30 sep 2016, 22:14
Lokacija: celje
Objav: 11
VV: opcija je da se vzame popolnoma nov motor na pooblaščenem servisu ki pa stane cca 7000€, bolje dati tisočaka zraven kot pa za rabljen motor katerega stanje se ne pozna
Na vrh
HitriZajcek
25 nov 2023, 19:58
Član #24435
Prijavljen dne: 28 jan 2022, 20:10
Objav: 29
Dve morda neumni vprašanji:

Olje je iztek(a)lo, ti pa nisi opazil nobene omembe vredne luže pod avtom, niti doma?

Napisalo je da je tlak olja prenizek, ti si po ustavitvi (in ko se je ohladil) preveril nivo olja in si ugotovil kaj?

Kakor razumem bi zdaj kar šel menjat motor, čeprav si napisal samo da ima premalo olja in da cuka ...
Na vrh
iKlancar
30 nov 2023, 09:12
Član #28421
Prijavljen dne: 12 nov 2023, 03:54
Objav: 4
gajo je napisal(a): ...

VV: opcija je da se vzame popolnoma nov motor na pooblaščenem servisu ki pa stane cca 7000€, bolje dati tisočaka zraven kot pa za rabljen motor katerega stanje se ne pozna



Imaš morda kak kontakt kje bi lahko dobil popolnoma nov motor za 7000€? Ga vzamem takoj za 7K. Interclass pravi da je cena 10K.
Na vrh
iKlancar
30 nov 2023, 09:18
Član #28421
Prijavljen dne: 12 nov 2023, 03:54
Objav: 4
HitriZajcek je napisal(a): ...

Dve morda neumni vprašanji:

Olje je iztek(a)lo, ti pa nisi opazil nobene omembe vredne luže pod avtom, niti doma?

Napisalo je da je tlak olja prenizek, ti si po ustavitvi (in ko se je ohladil) preveril nivo olja in si ugotovil kaj?

Kakor razumem bi zdaj kar šel menjat motor, čeprav si napisal samo da ima premalo olja in da cuka ...


Drži. Incident (prvo sporočilo za nizek tlak olja) se je zgodil na relaciji LJ > KP, nekje Črni Kal. Sporočilo je bilo vidno nekih 5 sekund, potem je izginilo. Avto sem ustavil čez par metrov, ugasnil motor in iskal kakšno sporočilo z napako. Ni je bilo. Šel pregledat nivo olja - polno. Prižgal motor, vse ok - odpeljal. Vozil do KP brez sporočila, potem pa ob vožnji v klanec spet sporočilo. Pripeljal domov spet brez sporočila. Potem šel v trgovino, dobil takšno sporočilo še ne vem, 2x, 3x potem se vračal KP > LJ. Pred predorom Kozina so se sporočila začela zgoščevati in ne več izginjat, v momentu ko sem zapeljal v predor je avto začel cukat zato sem takoj zapeljal v nišo v predoru. V parih minutah je bila pod avtom luža olja. Glej sliko --> https://drive.google.com/file/d/1gk26mDkJ7KJO4sYrhC3SO6oMgpbRF0OE/view?usp=sharing

Ko sem avto z avtovleko pripeljal v LJ je še v LJ nivo olja bil OK - beri poln. Glej sliko --> https://drive.google.com/file/d/1gek_0ucmjqZGQw8BYJ6mIAyRpXnjvT9u/view?usp=sharing

Zdaj mehanik pravi da je motor zaribal, da pač rabim menjat.

[ Uredi 30 nov 2023, 09:22 ]
Na vrh
alfasan
30 nov 2023, 10:16
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 242
Avto naj bi imel samo 130.000 km?
Tak avto se kupi, da se v enem letu prevozi 50.000-60.000 ali več km.
Želim ti, da zrihtas avto.
Na vrh
Volvej
01 dec 2023, 17:23
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1550
Glede na nivo olja, ki ti ga kaže na zaslonu je motor sigurno imel še dovolj olja, če je ta podatek natančen. Sam sem navajen merit na merilno šipko, ki je ta avto verjetno več nima. Če predpostavimo da je nivo olja OK, potem motor sigurno ni zaribal zaradi premale količine olja. Potem takem bi prej bilo možno, da ni imel dovolj oljnega tlaka.

Kaj pa da avto iz Interclassa prestaviš kakšnemu drugemu mehaniku, recimo Avtomehanika Tomaž Zupan s.p. in ga prosiš za njegovo mnenje? Mogoče preden voziš avto tja z vleko, greš do njega in mu obrazložiš situacijo, kot si jo opisal tukaj, pa ti bo sigurno znal pomagat. Boš vsaj videl če razmišlja isto kot fantje na Interclassu.
Na vrh
HitriZajcek
02 dec 2023, 07:51
Član #24435
Prijavljen dne: 28 jan 2022, 20:10
Objav: 29
iKlancar je napisal(a): ...

Zdaj mehanik pravi da je motor zaribal, da pač rabim menjat.

Jaz nisem mehanik, razmišljam pa takole: očitno je bil iz nekega razloga res prenizek tlak olja (glede na to da ti je še vseeno kazalo tako visok nivo), a ni strmo padel v trenutku prvega sporočila (kot če bi npr. crknila pumpa), ampak si se nekaj časa vozil z (mogoče vedno slabšim) mazanjem. Ko je tlak padel konkretno, je prišlo do poškodb in takrat si takoj ustavil.

Jaz bi vprašal nekje kjer obnavljajo motorje ali ima to smisel odpirat in kakšen obseg škode je glede na dogajanje smiselno pričakovati, ter seveda kakšna je cena popravila, da vidiš ali se ti splača. Nimam sicer predstave koliko časa si vozil med tistimi sporočili (konkretno med prvim in drugim in potem do pojava tistih "2-3x" in potem do pojava pred tunelom, ko ti je zaribal), ampak to boš tudi lahko povedal tistemu, ki motorje obnavlja.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 43, Članov: 2 ...
Volvej ogleduje news.php
maximllkime ogleduje comment.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5941
najnovejši član: IronArnygem
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete