|
|
Kako reagirati na spolzkem cestišču...
|
|
mikko | 22 nov 2006, 14:32 | |
| Član #10Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214 | OK , gremo tukaj nadaljevat temo, ker je taka, da več glav več ve in še kako prav pride to. Lahko bi se tudi zmenili ob prvem snegu in se gremo mal furati -> traction control na off pa gasa driftat ;)
[ Uredi 22 nov 2006, 14:47 ] | Na vrh | |
c70 | 22 nov 2006, 14:36 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| Ja, zgleda bom jaz rabila eno lekcijo. Tist me je kr ornk prestrašilo. Dobr da sm šla počas.... ampak vseen....
Najprej gume zamenjam, pol pa lessons! *-) :-p | Na vrh | |
Tomaz40 | 22 nov 2006, 14:39 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| Sicer je odločitev tvoja, ampak mislim da bi blo bolš najprej gume uničevat, pa jih pol menjat, namesto da najprej daš slabe gume stran, nove na avto, pol pa gasa na parkplac in z ročno obračat. | Na vrh | |
c70 | 22 nov 2006, 14:40 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| Mislila sem na preverjanje, če bo z novimi isto.
S tastarimi sem že šla na parking in ni blo nobenega zdrsa. | Na vrh | |
volvo5er | 22 nov 2006, 14:45 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Saj ravno to, da si šla počasi naredi situacijo še bolj "grozljivo" kot sicer, tako počasi greš, da se vsega zavedaš, avto pa se sploh noče ustaviti (tisti čas zaviranja se ti zdi dolg celo večnost).
Ja najboljše da greš čimprej gume zamenjati, je pa res da če je asfalt čisto zanič, ti tudi gume ne pomagajo bogve kako. | Na vrh | |
Tomaz40 | 22 nov 2006, 14:50 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| mikko je napisal(a): ...
downshift, ročna, po gasu in greš lepo na izvoz. sicer pa samo gas oz. downshift pa gas pri FWD. Če imaš RWD je drugače. Ampak pri FWD pa ko te začne zanašati te ponavad takrat, ko si v ovinku gas spustil, in ti zadek odnese naprej...
Bi pa rad videl kako boš tole izvajal v malem rondoju v BTC-ju. Pomoje bi zgledal nekako tako: downshift, roč...BUM, TRESK,...3 sekunde tišine... :@ (u) (li) (li) (u) (6) pol ure pozneje: (b) (b) (d) (d) (b) (b)
Cel rondo prevoziš v 4 sekundah, ko pride do zdrsa si nekje na sredini rondoja in to pomeni da imaš 2 sekundi da šaltaš, stisneš ročno in obrneš volan, počakaš da se avto odzove in se obrne počes, spustiš ročno, volan kontra in izvoz iz rondoja. In to s Cliotom 1.2.
Brez zamere, ampak drifat po rondoju, kjer že vanj prideš s tem namenom in re reševanje problema kot ga je opisala C70, sta dve popolnoma različni situaciji.
V taki situaciji, kot jo je opisala C70 je v 99% primerov in voznikov najboljše zgazit zavoro na polno in pustit da ABS reši kar se rešit še da ob ustreznem obračanju volana.
Drugače pa je asfalt na rondojih v BTC-ju že zlizani in so prave drsalnice. Še posebej nevaren je tisti pri Kratochwillu, ki še visi v napančno smer in te nese ven.
Drugače se pa popolnoma strinjam s tabo mikko, da spoznavanje svojega avtomobila lahko marsikdaj pomaga v kritičnih situacijah. V tej o kateri je govora ne more pomagat ker je premajhen rondo in si takoj v ograji, na splošno pa 100% če ne moreš rešit problema, lahko vasj zmanjšaš posledice.
[ Uredi 22 nov 2006, 14:53 ] | Na vrh | |
volvo5er | 22 nov 2006, 14:52 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Sej lekcije pridejo na vrsto ko bo zapadel sneg (takrat se gume tako ali tako niti malo ne obrabljajo) ali pa če greš na kakšno makedamsko parkirišče (brez lukenj......sicer skoraj nemogoče najti), kjer je obraba gum tudi zanemarljiva.
| Na vrh | |
c70 | 22 nov 2006, 14:53 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| Jojjjjjjj snega me je že zdej strah! :disgust: Čimprej morm gume dobit!!!! | Na vrh | |
Tomaz40 | 22 nov 2006, 14:55 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| c70 je napisal(a): ...
Jojjjjjjj snega me je že zdej strah! :disgust: Čimprej morm gume dobit!!!!
Jest ga pa čakam kot pes na kost, zunaj je pa nad 15 stopinj!!! :sorry: | Na vrh | |
mikko | 22 nov 2006, 14:58 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| Jaz zdej itq večinoma furam selespeed samo in je precej easy to, samo ASR mi gre na živce... Pri S60 sem pa tudi 2x tako letel čez ovinke in sem se rešil z downshiftanjem pa gas do konca -> FWD in te poravna edino moraš pazit da te ne začne cik-cak metat, potem si kar oplel, moraš vedet kje so meje. Mislim, moraš imeti čas pa voljo pa se it prvo drkat po makedamu (ni toliko škoda gum). Pa vedno bodte sami v avtu, pa v poznih urah to, ko ni nikjer nobenega na sprehodu , na cestišču karkol...Vsaj jaz tako naredim , če se mi že zalušta. | Na vrh | |
MiRo | 22 nov 2006, 14:58 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| Tomaz40 je napisal(a): ...
Bi pa rad videl kako boš tole izvajal v malem rondoju v BTC-ju. Pomoje bi zgledal nekako tako: downshift, roč...BUM, TRESK,...3 sekunde tišine... :@ (u) (li) (li) (u) (6) pol ure pozneje: (b) (b) (d) (d) (b) (b)
hahahahahahahaha... kkksm se pa tole režu... bravo Tomaž, bravo smeškoti
| Na vrh | |
mikko | 22 nov 2006, 14:58 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| Tomaz40 je napisal(a): ... c70 je napisal(a): ...
Jojjjjjjj snega me je že zdej strah! :disgust: Čimprej morm gume dobit!!!!
Jest ga pa čakam kot pes na kost, zunaj je pa nad 15 stopinj!!! :sorry:
Jaz tudi komaj čakam, na alfi bojo kar letne, pa ene ketne bom vrgel v prtljažnik Na S60 so pa že zimske | Na vrh | |
tesFaLar | 22 nov 2006, 14:59 | |
| Član #87 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 08:11 Objav: 43
| Glede "visenja" asfalta; VSAK rondo visi navzven, t.j. kontra kot bi po logiki naj bil prečni naklon vozišča. Žal, tu ni kaj narediti. | Na vrh | |
volvo5er | 22 nov 2006, 14:59 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Ja prestavljanje v tako majhnih krožiščih kot so tista v btcju odpade, ročna, volan, gas in bremze pa pridejo še kako prav.
Pa še nekaj. Če te nosi v robnik (s sprednjim delom) in je trk neizbežen, je dobro da v zadnjem momentu pred trkom spustiš bremze in mogoče dodaš malo gasa. | Na vrh | |
alfaromeo | 22 nov 2006, 15:04 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| hmm. Tole je mal scary, kar ti (c70) pripoveduješ. Ni mi bilo in mi še zdaj ni jasno, kako ti lahko odnese zadnji konec pri tako mali hitrosti. Zastopil bi če bi bili sledeči primer:
da greš hitro in ostro v ovinek, da bi na sredi ovinka spustiš gas in še malo zabremzala. S to potezo bi razbremenila zadnjo os in bi začelo odnašati zadek. Tako sem jaz našega RC naložu v jarek. (bogi) Sem vedel kaj se dogaja in sem ga lovil a je bilo prepozno in prekratka medosnsa....
Če ti v ovnku začne uhajti sprednji konec, pritisni sklopko, da razbremeniš pogonskla kolesa....., potem se avto najde sam.... in gre v pravo smer, če pred tem ne pretiravaš s hitrostjo.
Če ti začne zadnji konec uhajti pri kratkem vozilu, zna bit kriza, ker nismo dirkači in ga je težko ujeti. Drugače pa volan kontra in dila, ako je dovolj prostora in primerna prestava(moč motorja). Če le tega ni, potem čakaš in upaš da ni bummm (au) Morda je pa boljše da zategneš ročno in se zavrtiš na mestu.
Zavrtelo te ni pa še nikoli ?!?
No upam, da boš uspešno rešila težave.... (y)
| Na vrh | |
alfaromeo | 22 nov 2006, 15:09 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @peter: spustiš bremzo in stisneš sklopko, pa mogoče še volan zravnaš da je čim manj škode. Samo to je že rahlo mišn imposibile @testfalar: Rondoji visijo ven zato ker je lažje odvodnavanje, bolj pomembno je pa to, da stem preprečijo visoke hitrosti v rondojih. | Na vrh | |
volvo5er | 22 nov 2006, 15:22 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Da je skoraj mission impossible se zavedam ja, je pa to najboljše kar lahko v dani situaciji narediš. Tako ali tako pa tule pišemo neke teorije, s katerimi ni nič narobe, le v praksi se za njih izkaže, da so za povprečnega voznika svetlobna leta daleč.
Ponavadi je tako, da začneš razmišljat o tem kaj bi bilo najboljše šele po tem ko naredi bum oz. te v najboljšem primeru le hladen pot oblije, pločevina pa ostane cela. Ko ti pa gre za nohte pa tako ali tako ravnaš instiktivno (ali pa priučeno, če imaš dovolj izkušenj), ali pa preprosto zmrzneš in sploh ne odreagiraš (še najslabše).
[ Uredi 22 nov 2006, 15:23 ] | Na vrh | |
tesFaLar | 22 nov 2006, 15:23 | |
| Član #87 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 08:11 Objav: 43
| Nope. To ni lažje ampak EDINO MOŽNO odvodnjavanja rondoja (razen dvojne spremembe naklona, kar pa bi bilo na tako kratki razdalji in pri takem horizontalnem radiju smrtonosno). In nima nobene veze s preprečevanjem visokih hitrosti v rondoju, to je treba doseči z geometrijo vstopa v rondo. | Na vrh | |
mikko | 22 nov 2006, 15:27 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| Gremo se dobit ko bo prvi sneg in gasa driftat malo ;) | Na vrh | |
volvo5er | 22 nov 2006, 15:31 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Itak, sam jaz ne pridem s T-5R (zmešan pa nisem da jo z letnimi gumami takoj v prvem ovinku razbijem) tako ali tako gre sedaj na zimsko spanje :-| (da se bo prebudila še boljša kot prej (y) )
[ Uredi 22 nov 2006, 15:32 ] | Na vrh | |
c70 | 22 nov 2006, 15:31 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| mikko je napisal(a): ...
Gremo se dobit ko bo prvi sneg in gasa driftat malo ;)
Pa jz sm itak takrat obvezno pr Leclercu. (a)
| Na vrh | |
MiRo | 22 nov 2006, 15:38 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| c70 je napisal(a): ... mikko je napisal(a): ...
Gremo se dobit ko bo prvi sneg in gasa driftat malo ;)
Pa jz sm itak takrat obvezno pr Leclercu. (a)
pa kaj boste vi driftali z FWDji.. halo?
| Na vrh | |
volvo5er | 22 nov 2006, 15:39 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| jaja, una cestica kjer se sedaj draga, je potem ko zapade sneg ravnoprav široka za trisixtije delat
[ Uredi 22 nov 2006, 15:39 ] | Na vrh | |
volvo5er | 22 nov 2006, 15:40 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| MiRo je napisal(a): ...
pa kaj boste vi driftali z FWDji.. halo?
Sej imamo ročno, čeprav bi jo radevolje zamenjal za zadnji pogon.
| Na vrh | |
alfaromeo | 22 nov 2006, 15:43 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| c70 je napisal(a): ... mikko je napisal(a): ...
Gremo se dobit ko bo prvi sneg in gasa driftat malo ;)
Pa jz sm itak takrat obvezno pr Leclercu. (a) Jaz pa na kureščku :cry: :$
OT: Tomačevski rondo in rondo pri žalah je nagnjen ven zaradi tega da avto začne bo preveliki hitrosti lezt ven. Odvodnavanje bi lahko bilo tudi na notranji strani. | Na vrh | |
Blaž | 22 nov 2006, 15:44 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| @Miro: FWD-jevci bomo pa u rikverc, ti pa lahk naprej! :tongue: :tongue: | Na vrh | |
c70 | 22 nov 2006, 15:47 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| alfaromeo je napisal(a): ... c70 je napisal(a): ... mikko je napisal(a): ...
Gremo se dobit ko bo prvi sneg in gasa driftat malo ;)
Pa jz sm itak takrat obvezno pr Leclercu. (a) Jaz pa na kureščku :cry: :$ OT: Tomačevski rondo in rondo pri žalah je nagnjen ven zaradi tega da avto začne bo preveliki hitrosti lezt ven. Odvodnavanje bi lahko bilo tudi na notranji strani.
LOL
Pol bi blo pa tko kt pr Nascar-ju!
| Na vrh | |
volvo5er | 22 nov 2006, 15:55 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| samo bi bilo pa prav hudo (y) , lahko bi se čez 100 brez probema po krožnem vozil. Problem bi nastal ko bi zapadel sneg pa bi se avtomobili (s preslabimi gumami oz premajhno vstopno hitrostjo) nakopičili v sredini krožnega križišča (torej na njegovem najnižjem delu). | Na vrh | |
noj | 30 nov 2006, 19:13 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| js sm za, da se dobimo... da mau novih izkušenj naberem... ;) | Na vrh | |
Ivo | 30 nov 2006, 21:24 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| mhm ... nop zdej kokr se jst spomnem treninga varne vožnje ... 1 in 2 dela ... je treba v primeru da pride do zdrsa stisniti sklopko ... to se da lepo narisat v krogu kjer so ponazorjene sile ...
drift z FWD se pa dela takole ... prides v ovinek ... volan dodas ... ena noga na gasu ... rahlo po bremzi ... zacne odnasat konec ... in voila ... je pa se druga varjanta ... jasno prides v ovinek ... zategnes volan ... rocna ... in weeeee ... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 55, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|