Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70 TDI) črn dim

Avtor objava
V70TDI
13 nov 2006, 10:34 Predogled tiskanja
Član #31
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 10:18
Objav: 6
Zdravo vsi!
Sem bral stari forum in nasel tale topic:

http://www.vozimvolvo.si/old/viewtopic.php?t=776

Imam enak problem in sem tudi ze razmisljal o testiranju ali menjavi injektorjev.
Zracni filter sem ze zamenjal in je nekoliko bolje, se vedno pa ni v redu, veliko prevec dima. Avto vziga takoj, topel ali hladen, tudi zdaj, ko temperatura pade pod 0 stopinj. Vcasih ima nemiren prosti tek, ko pa stopis na gas, je takoj vse OK. Poraba se mi zdi malo previsoka - 9 do 10L. Olja ne kuri.

Malo sem ze brskal po internetu in pravijo, da ce avto normalno vzge in ima normalne zmogljivosti, samo kadi črno, potem je najbrz nekaj narobe z vbrizgalnimi šobami. A to drzi?

Lahko kdo pove, kaksen strosek pomeni testiranje in nastavitev šob? Kdo to dela v Ljubljani ali okolici?

lp
Peter

[ Uredi 14 nov 2006, 11:09 ]
Na vrh
Blaž
13 nov 2006, 11:42
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Živjo!

Glede dima je tko, da moja 70-ka TDI tud pokadi, če jo prtisnem, al pa če dlje časa vozim počas v koloni! Nekaj dima zihr je - če pa ga je preveč pa ti najbolj veš ker jst nism vidu kok ti kadi!

Poraba je pa res mal visoka (jst kurm od 6,8 - kombinirano pa do 7,2 - če vozm po mestu) in možno, da ti kej s šobami ne štima, al pa kakimi loputami za zrak mogoče!
Bom se pozanimu, za kontrolo šob če kdo to dela dokaj za ugodno ceno v Ljubljani!
Na vrh
V70TDI
13 nov 2006, 15:21
Član #31
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 10:18
Objav: 6
Hvala za odgovore. Med tem sem nasel nekoga:

Cvar S.P., servis diesel crpalk
Dolenjska cesta ??
tel: 427 16 65

Mozakar pravi, da diagnostike ne racuna. Le popravilo. Ne vem pa kako bi bilo, ce bi hotel samo diagnostiko???

Skratka, danes "sraufam" injektorje ven, jutri jih pa nesem k Cvaru na test.
Na vrh
Blaž
13 nov 2006, 15:29
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Upam, da bo čimcenej in da ni kej hudga!
Na vrh
Blaž
13 nov 2006, 16:52
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Bil ravnokar na testerju z mojo 70-ko!

Treba je porihtat timing!
Lahko da je tudi pri tebi ta problem!
Na tvojem mestu bi šel na tester preden bi šraubu injektorje, razn če si to že preveru!

Sm vprašu za tebe in je reku serviser, da je po vsej verjetnosti tud pr teb tko! Avto kadi, pa včasih zgubi moč - ne potegne tko dobr - pa pr porabi se tud pozna!
Na vrh
V70TDI
13 nov 2006, 19:46
Član #31
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 10:18
Objav: 6
Ja, sem bil pri mehaniku pred kakim mesecem in je priklopil na tester in nastavil predvzig. Pred tem je prejsnji lastnik menjal zobati jermen in predvzig hudo zgresil. Zdaj je to OK, napak tester ne javlja nobenih. Torej so po moje lahko le injektorji za katere mislim, da jih tester ne "vidi" in ne more diagnosticirati.

Sem dobil se en hint, npr. ce motor ne dobi dovolj zraka, lahko tudi crno kadi. Zracni filter sem ze menjal, mozno pa je da je sesalni kolektor delno zamasen in ne spusca dovolj zraka. Na to se bom spravil cez vikend, ko bo cas.

Balz, k katerem mehaniku pa hodis?
Na vrh
Damijan
13 nov 2006, 21:45
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Na prejšnjem forumu je bil uporabnik Bric, ki ima S70 TDI. Prilepil je slike, kako je na svojem dizlu porihtal zadevo. Dela na BOSCH servisu Jordan Arčon. V soboto sem bil pri njemu, ko sem mojega volveka peljal na preventivni pregled.

Boljšega človeka za popravljat Volveka ne bi mogel priporočit. Dela tako, kot da dela zase.
Na vrh
Blaž
14 nov 2006, 08:16
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
@Peter: Ker mam drgač mehanika na koroškem, sem se zapeljal na tester k Lekšetu!
Če si vse že pregledu, pol je pa verjetn res kaj z zrakom. Kolk pa maš kilometrov? Ker šobe neb smele tok shodit!
Na vrh
V70TDI
14 nov 2006, 11:05
Član #31
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 10:18
Objav: 6
Kot rečeno, sumim zrak ali šobe. Včeraj ni bilo časa, tako da nisem nič naredil. Sicer pa kilometrov po števcu 191.000 realno pa po moje okrog 300.000. Avto imam 2 meseca, je iz Italije, kaj se je pa prej dogajalo z njim pa ne vem. Cena je bila nizka (3.500 EUR), zato sem prevzel rizik in avto kupil.
Na vrh
Zelen_V70TDI
16 nov 2006, 14:39
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
Jaz sem dal pri lekšetu preveriti timing ki so ga nastavili (je falil za 4 stopinje) pa ni rešilo problema s kajenjem. pred kratkim sem naredil servis na 255kkm kjer sem preventivno zamenjal tudi filter za nafto pa ni nič bolje. Preveril sem tudi cevi ki grejo s turbokompresorja v IC in iz ICja v vstopni kolektor. Snel sem tudi EGR ventil in vstopni kolektor, počistil greznico in sestavil nazaj. Kajenja je še posebej opazno zvečer ko imaš nekoga za sabo pa ti z lučmi osvetli oblake ki jh spuščaš.. Poraba je pri meni sicer med 6 in 7 litri. Turbina je po mojem BP ker je avto pred tuningom dal iz sebe 143km in 300nm (samo z k&n filtrom), po tuningu pa 170km in 345nm. Porabe olja v 10000 km kar imam ta avto nisem opazil.
Najverjetneje tiči vzrok v injektorjih in sicer da so se luknjice z kilometri zaradi obrabe povečale tako da šprica malo preveč nafte ali pa prehitro odprejo in tako že spet brizgnejo preveč nafte.
Možen vzrok bi lahko bil še VAF senzor (na mojem ki je 98 letnik je še ta varjanta kot pri 850ki, novejši 98 in naprej imajo MAF). Pri VAF senzorju je možno da potenciometer ki daje signal neposredno z lopute ki meri pretok zraka ne daje pravilnih vrednosti - to je možno brez da bi računalnik zabeležil kodo saj on prepozna samo skrajne vrednosti kot so "open circuit", stik na maso ali stik na +12V.
Zmeril sem še senzor za temp in vrednost približno ustreza tistemu kar je specificirano v vadisu.

Ko bom imel čas sneti injektorje ven pa poštimane finance se bom pa dogovoril za test oz. servis injektorjev.

Če pa ima kdo še kakšne podobne izkušnje pa so dobrodošle...

P.S. saj bi že prej kaj napisal pa sem imel težave z logiranjem tako da sem en čas lahko samo spremljal kaj se tukaj dogaja...

[ Uredi 16 nov 2006, 14:40 ]
Na vrh
V70TDI
16 nov 2006, 15:32
Član #31
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 10:18
Objav: 6
Zelen_V70TDI, izgleda, da imava podoben problem. Timing in zrak sem že "poštimal". Za čez vikend mi je ostal še EGR in sesalni kolektor za očistiti.
Glavni problem pa so šobe. Če te delujejo kot je treba je dima bistveno manj. Zdaj se odpirajo prekmalu, malo puščajo, se ne zaprej dovolj hitro itd. Zato dim in večja poraba.
A se ti mogoče sanja koliko stanejo šobe? A mogoče obstaja OEM varianta šob?
Na vrh
Zelen_V70TDI
17 nov 2006, 07:36
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
nove šobe so zelo zelo drage. Najbolje jih je dati obnoviti na Bosch servis. Uporabnik foruma Bric dela na Bosch servisu - je iz okolice Nove gorice, Avtomehanika Arčon, Lukežiči. Tam ti zadeve poštimajo cena je pa okoli 18000 po komadu. V svoji fotoreportaži rednega servisa ki ga je objavil še na starem forumu imaš slike kako zgledajo stari in novi deli injektorja - igla in ležišče/šobe.

Jaz sem trdno odločen da jih bom dal v prihodnosti obnoviti ker sem izločil praktično vse ostale stvari razen Bosch pumpe in injektorjev. Bosch pumpa dvomim da bi bila vzrok čeprav ni izključeno. Imam pa zaenkrat še nekaj ovir - nakup stanovanja in posledično finance pa tudi to da sedaj nimam nadomestnega avta, za službo pa ga nujno rabim ker sem serviser lab. opreme po slo. in hr.

V70TDI: moti me to da imaš tako zelo visoko porabo razen če si zasvojen s tem da ga pritiskaš do konca .
Jaz mislim da je za nastanek dima zadosti že nekaj % preveč nafte če gledam mojo porabo ki je kar ok. V 10000km je povp. poraba 6,78l na 100. To si sicer beležim zato ker svoj avto uporabljam za službene namene.

Pri komu si dal poštimati timing pa koliko km imaš?
Ko sem dal jaz poštimati timing pri Lekšetu mi niso ugotovili nobene druge napake. Pa tudi pred tem sem ga nekajkrat priklopil pa ni bilo nikakršnih DTCjev (imam kabel in vol-fcr code reader na računalniku).
Na vrh
Zelen_V70TDI
17 nov 2006, 07:38
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
sem spregledal kilometražo... če je okoli 300000 so šobe kar potrebne servisa
Na vrh
V70TDI
17 nov 2006, 11:24
Član #31
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 10:18
Objav: 6
Saj pravim. Tisto "fotoreportazo" sem videl in tudi kontaktiral Brica. Pravi, da so nove sobe okoli 100.000 + delo. Verjetno se bom res oglasil tja.

lp
Na vrh
Blaž
03 dec 2006, 12:25
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Si že kej porihtal zadevo?
Boš kej sporoču kako in kaj?
Na vrh
D|N
15 jan 2007, 19:07
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Lahko samo eno vprasanje kar tu postavim, da ne bom nove teme odpiral....

Lucka za predgretje, a je normalno da se ne priziga ? Ni dovolj mrzlo al kako? Ker drugace nej bi delala....komaj avto dobil, pa ne wem *-)

PS: Letnik 1998 2.5 tdi

[ Uredi 15 jan 2007, 19:12 ]
Na vrh
BOB
15 jan 2007, 22:40
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
Pri vseh dizlih, ki sem jih vozil, (kar nekaj) se lučka prižge tudi poleti le da mogoče za krajši čas. Če ti avto normalno vžiga tudi sedaj ko je relativno hladno, je večja verjetnost da je pregorela lučka kot da se žarilne svečke ne prižigajo.
Na vrh
Zelen_V70TDI
16 jan 2007, 07:08
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
lučka oz. predgretje se mi prižge le če je temperatura pod ca. 5 stopinjami. (tako tudi piše v knjižici od V70 tdi - 1998)

avto sicer vžiga normalno.


[ Uredi 16 jan 2007, 07:10 ]
Na vrh
BOB
16 jan 2007, 10:24
Član #117
Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45
Objav: 67
Če normalno vžiga tudi ko je blizu nule ni problema in po moje nima smisla nič razkopavat. Meni pri V70 D5 lučka posveti zmeraj in tudi ko ugasne računalnik ne izklopi predgretja temveč meri obrate in temperaturo tako da žarilne svečke delajo še nekaj časa po vžigu.
Na vrh
Zelen_V70TDI
16 jan 2007, 14:16
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
post heating oziroma gretje po vžigu deluje pri D5252T diesel motorjih (za D5 ne vem kako je) vedno do tri minute po vžigu motorja (odvisno od temperature hladilnega sredstva oziroma motorja) in je prekinjeno le če se obrati v tem času dvignejo nad 2500 obr./min.

Istočasno se odvisno od temperature lahko aktivira tudi gretje hladilne tekočine za kar skrbijo 3 ekstra grelne svečke (neposredno grejejo tekočino)

te zadeve so zelo lepo in detajlno opisane v vadisu...
Na vrh
D|N
16 jan 2007, 20:34
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Cau, lih danes zjutraj se je prvic prizgala za ene 2 sekundi, bilo pa je -1, tko da ocitno deluje.....

Tnx! in Lep pozdrav
Na vrh
spz_855
07 dec 2009, 23:48
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 67
Pozdravljeni.
Sem novopečeni lastnik 850 tdi in še bolj nov na forumu in se opravičujem, če sem odprl staro temo. Od stvari, ki me trenutno najbolj motijo na mojem 850, je ravno črn dim, kot ga je opisal V70TDI. Zanima me, če je kdo že rešil problem, če to sploh je. Avto ima 230kkm, pred enim tednom je bil na servisu nastavljen predvžig (upam, da sem si prav zapomnil), vendar ob pospeševanju še vedno naredi črno zaveso. Tako vozniki za mano vsaj držijo spoštljivo varnostno razdaljo.
Hvala za odgovor
Na vrh
janko
08 dec 2009, 15:48
Član #750
Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01
Lokacija: Kocevje
Objav: 156
850 tdi, te so pa redke če se ne motim

pridi na obisk, pa bova zrihtala, pa da nebi šel slučajno menjat kakšne šobe
Na vrh
spz_855
09 dec 2009, 22:14
Član #1406
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32
Lokacija: Ljubljana
Objav: 67
Hvala, Janko, za hiter odgovor.
Ja, upam, da sem imel srečo. Avto sem kupil od znanega prvega lastnika, z znano zgodovino in z znanim razlogom za prodajo. In razlog ne tiči v 850.
Kar se obiska tiče, bi te pa res enkrat prijel za besedo. Ali gre za zahteven (hmm, drag) poseg oziroma kaj je vzrok dimljenju?
tnx in lp
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 66, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete