|
|
(V70, 2.4T, l. 2000) ugašanje motorja
|
|
Photopress | 22 apr 2007, 20:42 | |
| Član #115Prijavljen dne: 05 dec 2006, 22:15 Objav: 61 | Ravnokar sem se pricjazil domov iz Muenchna... Ustavil sem se skoraj v vsakem tunelu, avto je crkoval vsakih 50 km.
Začelo se je pred časom, ko se je prižgala lučka za motor. Brez dodatnih opozoril. Potem je ženi avto crknil in ni vžgal pet minut. Pred tem je avto imel le ca 2000 obratov, tudi če si pritiskal na plin, se ni odzval. Glede na to, kar je omenil Mikko (problem z loputo) sem šel na Summit in jih prosil, če očistijo loputo. Ker je bilo dan pred odhodom v Nemčijo ni bilo rezervne variante. Žal pa je lučka za motor gorela žeob prejemu avta. Do Salzburga je šlo, potem pa se je začelo. Ugašanje motorja, plin ne več kot 2000 obratov/min, lučka za motor je gorela vseskozi. Zraven je avto izpisoval: da potrebuje motor urgentno asistenco ("Sistema motore assistenza urg. assist"), da potrebuje motor asistenco ("Sistema motore necessita assist") in zmanjšana moč motorja ("Potenza motore ridotta"). V oklepajih so napisani italijanski izrazi, ker je avto kupljen v Italiji. Avto je npr. crknil in ni hotel vžgati. Po nekaj minutah je le prižgal in potem je bilo od njegove volje odvisno, ali bo deloval 10, 30 ali 50 km. Srečen sem, ker sem ženo in 15-mesečnega sinka srečno pripeljal domov. Vleka ADAC-a mi je bila ponujena za 1500 EUR. In to vse zato, ker na Summitu ne znajo popraviti avta... Tale primer je skupek kar nekaj tem, ki ste jih opisovali na forumu, zato ne vem kaj naj bi bilo... Sedajle grem najprej sedet za nekaj minut pod leden tuš, sicer bom jutri naredil pokol na Flajšmanovi... Če ima kdo kako idejo, kaj naj naredim, je dobrodošel. Avto je V70, 2.4T letnik 2000 (model 2001)...
[ Uredi 23 apr 2007, 23:22 ] | Na vrh | |
bvogri | 22 apr 2007, 23:39 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Tester bo verjetno rešil težavo.... saj mora biti napaka beležena. Pri turbo motorjih je zato lahko veliko razlogov.
Dobro zrihtaj... pa poročaj o rešitvi | Na vrh | |
RollingStone | 23 apr 2007, 06:47 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Hm, pokola so summitovci sigurno hudo potrebni. Kakšne kreativne ideje, kako to izvesti nimam, bi moral vsaj en dan prej povedat, pa bi skupaj našli kakšno zanimivo idejo. Vsekakor pa smo vsi tukaj gor željni podrobnosti, tako, da poročaj, kaj in kako...
Lp. | Na vrh | |
AljAž | 23 apr 2007, 23:28 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Popravil sem naslov teme, zavoljo boljše preglednosti foruma. | Na vrh | |
Photopress | 23 apr 2007, 23:35 | |
| Član #115 Prijavljen dne: 05 dec 2006, 22:15 Objav: 61
| Hvala Aljaž! Sem še vedno pod pressingom, tako da je pisanje bolj kracanje. Ne morem povedati ali opisati, kako sem besen... Bodo pa moji kolegi novinarji poskrbeli za malce reklame Summitu in Volvu. | Na vrh | |
Edi | 14 maj 2007, 21:19 | |
| Član #310 Prijavljen dne: 28 apr 2007, 21:22 Objav: 62
| Volvo, Mercedes,Bmw..in ostali paradni konji evrope vztrajno izgubljajo bitko s konjički Džingiskanovega porekla, ampak ZAKAJ. Cene novih avtov so kot bi jih delali v Švici, kvaliteta je pa na nivoju Romunsko Kazahstanske naveze. Kvaliteto je vzel vrag ostale so samo še cene in kot vidim nesposobni uradni serviserji. Z mojim V40 nisem imel nobenih problemov in razmišljam o V70, pa me je kar strah, vsevprek nekaj crkava... Sorry za off topic bo moderator verjetno stvar dal na primerno mesto,(hvala | Na vrh | |
AljAž | 14 maj 2007, 21:31 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Hja Edi, je že tako, da se na forumu piše in rešuje probleme, če kaj dela BP pa se o tem pač ne govori. Tako da vprašanje koliko je objektivno tako gledanje na stvar. Dodatni (neznani) faktor pa je še pogostost posameznega modela na forumu.
Nazaj k temi; @Photopress: Kako si rešil zadevo? | Na vrh | |
Photopress | 16 maj 2007, 23:00 | |
| Član #115 Prijavljen dne: 05 dec 2006, 22:15 Objav: 61
| Hja, počakal sem nekaj dni, da se izkaže... Po servisu, ko sem odpeljal avto, je ca. pol ure kasneje spet zagorela lučka za motor, vendar avto še vedno deluje... Cena??? A, sitnica, spet je padlo ca. 725 EUR... Seveda so našli, da ne dela zaklep na vratih in da je crknila sirena alarma... Cena??? Aja tam ene 400 do 500 EUR...
Upam, da bo zadeva delala, vendar moram na kako daljšo vožnjo... | Na vrh | |
Ivo | 16 maj 2007, 23:05 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| caki mal ... placu si 725 eurov ... in se zmer ti lucka gori ... WTF ... lepo nazaj ... pa reklamiraj storitev ... nima lučka kej za goret ... ne pa da zdej delas ti štih probe ... na tvoje mestu bi šel tja , pustil kljuce od avta tam, zahteval nadomestno vozilo pa naj se igrajo ... kolk casa si meu pa avto na servisu? | Na vrh | |
Photopress | 17 maj 2007, 21:41 | |
| Član #115 Prijavljen dne: 05 dec 2006, 22:15 Objav: 61
| Nazadnje ca. 2 dni... Je lučka vmes ugasnila, a se je danes spet prižgala... Avto sicer dela, vendar nikoli ne veš ali je to ok ali ne... Ja, vidim, da tole ni in ni servis, na katerega se lahko zaneseš... | Na vrh | |
Ivo | 17 maj 2007, 21:54 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| kot sem rekel ... hitro nazaj pa reklamirat storitev ... drugače ti bojo spet lepo zaračunali ... al pa zapisnik ugotovit da se lučka še vedno prižiga in naj ti oni zagotovijo da to ni problem ...
mislim da bojo brez slabe vesti še enkrat zaračunal servis ce boš prišel čez 1 mesec nazaj ker se bo "safe mode" vklopu ...
Blamaža! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 39, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5984 najnovejši član: proertral |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|