|
|
(V40) klimatska naprava
|
|
dami | 20 jun 2007, 21:20 | |
| Član #178Prijavljen dne: 20 jan 2007, 19:22 Objav: 12 | Zanima me kako ste na splošno zadovoljni z delovanjem avt. klime v V40. Sam imam občutek, da ne deluje kot je treba ali pa je to hiba v vseh V40. Problem je ko nastavim temp. na 22 st. te temperature sploh ne doseže in če imam na AUTO bi moral ventilator po določenem času zmanjšati hitrost pri meni pa piha skozi konstantno. Drugi primer je pozimi ko je hladno in bi dejansko moralo pihat toplo je skozi reže pihal mrzel zrak. Vceraj pa sem tudi opazil da ko sem po 15 km tekoče vožnje ugasnil avto (bilo je vroče vendar je temp. motorja normalna;kazalec na sredini), se je prizgal ventilator v motorju in hladil najmanj 15min. Ne vem ali je to povezano z klimo ali pa se dejansko motor toliko segreje. Prosim za kakšno mnenje in kakšen dober servis za klime v okolici LJ.
LP Damiajn
preimenoval ALjAž
[ Uredi 21 jun 2007, 09:40 ] | Na vrh | |
sebaveh | 20 jun 2007, 21:29 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Ko bo že nekaj časa pihalo, kot si omenil, poskusi povečevati temperaturo in glej kdaj se bo ventilator upočasnil. Če po nekaj kilometrih vožnje in nastavljenih 22°C še vedno piha na full (kot omenjaš) in če takrat dvigneš temperaturo na kakih 24, 25°C in takrat še vedno piha na full, potem že zna biti malo problem. Če pa dviguješ še na 26 in še do konca na rdečo polje, in če se še takrat ne umiri, potem pa to že ni mali problem... Drugače pa dosti večjo učinkovitost narediš, če se najprej nekaj 100 metrov voziš z odprtimi okni, toliko da vroč zrak ven porine, potem pa jih zapri in vklopi klimo na AUTO in vključi notranje kroženje zraka za par minut.
Če držiš tipko za notranje kroženje zraka nekaj sekund, da začne lučka utripat, se bo notranje kroženje vklopilo in avtomatsko izklopilo čez nekaj minut. | Na vrh | |
rdečs40 | 21 jun 2007, 08:28 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| Meni klima dela super(ok,zdej mal peša, sam to je pomoje zato ker že dolgo ni bila napolnjena, pomoje), je pa res da pri takšni vročini traja kar nekaj časa preden začne zmanjševat moč "pihanja". Pozimi je pa pomoje ena fora z tistim "stikalom" med zračnikoma na sredinski konzoli na katerem nastaviš na toplo ali na hladno.Ne vem niti sam točno kaj je tisti kolešček, tko da če kdo bolj točno ve, se tudi sam priporočam za razlago. Sebaveh - zanimivo, to za kroženje zraka pa nisem vedel.Huda fora | Na vrh | |
AljAž | 21 jun 2007, 12:23 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Glede notranjega kroženja zraka ima sebaveh prav, saj tako tudi piše v navodilih. Mislim sicer, da je pri avtomatskih klimah ta funkcija avtomatizirana. | Na vrh | |
cleaner | 21 jun 2007, 13:40 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| V bistvu gre za dve loceni funkciji. S tiscanjem tipke za notranje krozenje (de)aktiviras timer, da se naprimer ne zadusis, ce pozabis izklopit notranje krozenje. Je pa malo sitno, ko se ti potem na sredi dolgega tunela (npr. Karavanke) stvar izklopi in dobis v avto slab zrak. Druga funkcija pa je ta, da ko klima zazna, da je temperatura v avtu precej visja (npr. ko parkiras na soncu), kot je nastavljena zeljena temperatura, samodejno za dolocen cas aktivira notranjo cirkulacijo, s cimer se doseze najkrajsi cas ohlajevanja kabine (seveda pomagajo tudi odprta okna). Ko se temperatura dovolj zniza, se notranja cirkulacija sama izklopi. Ta funkcija je na voljo le pri nekaterih avtomatskih klimah - 960 jo ima, s70 tudi, verjetno tudi vecina novejsih. Pri s/v40 pa klima tega ne pocne. | Na vrh | |
dami | 23 jun 2007, 10:12 | |
| Član #178 Prijavljen dne: 20 jan 2007, 19:22 Objav: 12
| Vceraj sem avto peljal na tetra mark na pregled klime.Napolnili so mi klimo,(plina je bilo 300g, mora pa ga bit 800g), vendar je problem da klima še vedno ne hladi dovolj.Avto se ne ohladi na 22°C!! Po besedah serviserja bi moral zamenjat še sušilni filter in presostat.Zdaj me pa zanima če kdo ve kako te dve stvari delujejo in če vplivajo na učinkovitost klime.Lahko se zgodi da to zamenjam (precejšen strošek), potem bo pa nazadnje kriv kompresor ali pa kaj tretjega....
LP Damijan | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 72, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|