Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50 MY08) Nakup novega

Avtor objava
Diamant72
06 jul 2007, 19:17 Predogled tiskanja
Član #404
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 18:10
Objav: 2
Najprej pozdravljam vse skupaj. Do sedaj sem bil zaprisežen Lancista (vozim Delto 1.8 ie ). Zgleda pa, da se bo ta ljubezenska zgodba končala, saj kupujem nov avto. Nove Delte HPE še ni, ostalo pa me trenutno ne zanima.

Tako, da sem gledal naokrog ... In v oči mi je padel novi (2008) V50. Eden izmed redkih današnjih avtov, ki mi je na prvi pogled všeč. Čakam, da pride v SLO (baje so na poti), da se malo zapeljem

Po vsej verjetnosti bi se odločil za dizla. Bolj se nagibam k 1.6D, mogoče 2.0D. Pomembna mi je prijaznost do narave (v tem je mislim da 1.6 boljši), hkrati pa dovolj dobra vozna dinamika. Nisem dirkač, pravzaprav večinoma vozim po omejitvah. Približno polovico imam mestne vožnje, na leto pa naredim okrog 20k km.

1. vprašanje: Kateri motor glede na našteto priporočate? Je 1.6D boljša izbira?

2. vprašanje: v primeru, da vzamem 1.6D sem razmišljal o čip tuningu - predvsem zaradi vozne dinamike + malo nižja poraba mislim da - kakšno je pa vaše mnenje?

3. vprašanje: pregledoval sem cene dokaj dobro opremljenega V50 MY2008 ... npr. če je cena z vsemi dodatki v SLO 35.000€, je v Nemčiji t.i. EU import V50 (za danski ali nizozemski trg) skoraj 10.000€ cenejši - nekaj nad 25.000€. Za razlog mislim da vem - nižja osnovna cena vozila in bistveno nižje cene dodatkov (usnje, hifi ...). Smiselno bi ga torej bilo uvozit. Kako je potem z garancijo? Ali Volvo ima EU garancijo? Mi zna kdo povedati, kakšne dajatve razen DDV plačam pri uvozu avtomobila?

Najlepše se zahvaljujem in želim še veliko prijetnih/uspešnih debat na forumu ...

Marko

[ Uredi 14 nov 2007, 22:06 ]
Na vrh
Blaž 460
06 jul 2007, 19:50
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
drži, volvo ima mednarodno garancijo. jaz bi namesto chip tuninga vzel 2.0 ;)
Na vrh
mikko
06 jul 2007, 19:59
Član #10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18
Objav: 214
Ne chipat avta, ker material je narejen za toliko, kot ima močno mašino.
Vzemi 2.0D, je čis OK motor, dobro gre, je prijazen in je šparovček.
Na vrh
Tomice
06 jul 2007, 21:16
Član #288
Prijavljen dne: 15 apr 2007, 21:44
Objav: 65
Definitivno 2.0D in nič "čipanja".

Glede "uvoza" pa naslednji link:
http://e-uprava.gov.si/e-uprava/faqKategorijaVprasanje.euprava?faq.id=21&faq.vprasanje.id=270


[ Uredi 06 jul 2007, 21:17 ]
Na vrh
Blaž 460
07 jul 2007, 15:08
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
Na vrh
Diamant72
07 jul 2007, 15:57
Član #404
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 18:10
Objav: 2
Hvala lepa za odgovore. Torej gledam v smeri 2.0D
Na vrh
Blaž 460
07 jul 2007, 17:32
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
točno tako. tale V50ka ni tako majhna
Na vrh
S60R-Ocean Race
08 jul 2007, 23:39
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Tako je. 2.0D je odlična izbira za V50... 1.6D je malo prešibak glede čipa in manjše porabe...sanje... Poanta čipa je da spusti skozi šobe več goriva in od kod potem manjša poraba?? Zato kar raje 2.0D ki je zelo prožen in V50 z lahkto poganja.
Na vrh
Tomice
09 jul 2007, 11:17
Član #288
Prijavljen dne: 15 apr 2007, 21:44
Objav: 65
In 2.0D ima šest prestav, 1.6D pa le pet, kar se na avtocesti zelo pozna.
Na vrh
AljAž
22 okt 2007, 21:45
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Diamant72, kako si se odločil, kje je avto?

[ Uredi 22 okt 2007, 21:46 ]
Na vrh
Yaris
23 okt 2007, 11:26
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Fantje,mal offtopic, ne vem ampak na tem forumu se mi zdi, da vsi hvalijo samo original, vse ostalo je podn. Pa kje si npr.mikko videl/slišal, da je mašina narejena samo do teh konjev ki jih imaš serijsko Te konji so ponavad zato, da ustrezajo določenim EURO določilom. Z chipanjem se ti poraba poveča, zaradi tega, ker se voziš hitreje kot si se prej, če bi izmeril porabo pri hitrosti xy pred čipanjem in po njem, bi videl, da je poraba po čipanju manjša.

No zdej pa še na temo, sam bi v tvojem primeru vzel 2,0, če pa že gledaš na naravo pa vzemi enega bencinarja in ga daš na plin. Ohranjaš naravo in se voziš ceneje kot z dizlom.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 86, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete