|
|
S60 2.4, 02', Plesko Pojdi na stran
1
[2]
3
|
|
Stiffler | 12 avg 2007, 13:17 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| Pleško koliko velike litke imaš 16" ali 17", kako pa modre poziciske luči so/niso na vozilu kako zgleda | Na vrh | |
Plesko | 12 avg 2007, 13:26 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Torej litke so 17", ne modrih pozicijskih ni gor, niti nisem o njih razmišljal še tako da... | Na vrh | |
bvogri | 12 avg 2007, 13:32 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Litke so zakon zgleda avto velik bolš.
Glede modrih pozicijskih pa upam da ti nikoli niti na kraj pameti ne bo padlo, da bi s tem zlorabil izgled avtomobila | Na vrh | |
Plesko | 12 avg 2007, 14:24 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Pomoje tudi | Na vrh | |
AljAž | 12 avg 2007, 18:24 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| A so tele nove feltne original Volvo? Si kupil nove/rabljene ter kje? Fajn bi bilo, če bi se zapeljal na kak večji prostor in pred kakšno lepše ozadje, da se bo vsaj videl cel avto, tako kot treba. | Na vrh | |
Plesko | 12 avg 2007, 18:35 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Feltne so original Volvo, Norway model se mi zdi, kupljene so bile v Kamniku in so rabljene..... ja za bolj stilske fotke ni bilo časa in vremena tako da mogoče pridejo kmalu. | Na vrh | |
Tea | 14 avg 2007, 18:47 | |
| Član #255 Prijavljen dne: 21 mar 2007, 11:17 Objav: 581
| Tele feltne pa 60-ki tko al tko najbolj pašejo!!!
Jst bom tudi enkrat zamenjala!! | Na vrh | |
noj | 14 avg 2007, 21:32 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| | Na vrh | |
Plesko | 06 okt 2008, 20:00 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Avto se sedaj ponaša z multifunkcijskim vmesnikom IMiv, trenutno v uporabi zgolj za priklop ipoda , morda pa v prihodnosti pride še kak ekranček sredi armaturke ...
Še par fotk:)
Na koncu je vse delalo kot mora , so pa fotke zelo slabe kvalitete saj se je slikalo z mobitelom..žal | Na vrh | |
Terminator | 06 okt 2008, 20:05 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| suprca to si sam monterov ane? | Na vrh | |
Plesko | 06 okt 2008, 20:08 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Ma ja , sicer se je vse končalo super, samo sem se kr nekaj časa prepričeval če lahko to sam izpeljem , ker na prvi pogled izgleda mission imposibile . | Na vrh | |
Plesko | 26 apr 2009, 14:47 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Evo še malo novih spomladanskih fotk
| Na vrh | |
Terminator | 26 apr 2009, 15:20 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| lep je | Na vrh | |
Plesko | 07 sep 2009, 20:58 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| No pa da se še malo tu javim....Ravno opravljen redni letni servis pri 85k km, vem premalo se vozim, ... skratka vozek ma poleg rednih stvari, menjane komplet zadnje diske, ploščice, pakne za ročno (ATE), ter obnovljene zadnje čeljusti. Menjal se je zgornji nosilec motorja (Ostali bp) , menjali puše na rokah (Ena spustila olje). Sedaj pa čaka še na rutinsko praznenje-polnenje klime ter dezinfekcijo.... , upam da bo za letos to to | Na vrh | |
bvogri | 07 sep 2009, 21:07 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| U lepo S60-ko maš. Pa resnično malo se voziš. Je 170hp? Pohvala še za res okusna platišča in upgrade audio sistema
Verjetno imaš veliko mestne vožnje oz. kako da so zadnji diski že fuč? Jaz sem pri 850 menjal komaj pri 180.000 originalne in še niso bili popolnoma hin, pa se je tudi vozil precej po mestu ampak prej pretežno na izi. | Na vrh | |
Plesko | 07 sep 2009, 21:21 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Ah niti ne, se vozi tudi po mestu vendar je čez teden bolj doma , ne mislim se namreč z njo vozit na faks in po centru :s, Je pa 170 KM ja, zadnji diski pa niso bili fuč zaradi obrabljenosti pač pa zaradi nerabe in nevzdrževanja s strani pooblaščenih serviserjev, skratka zadaj je zaradi umazanjije blokiralo vodila in rje, kot izgleda so se posledično pregrevale ploščice in diski, na disku so se pojavile grobe brazde, hkrati pa je disk prijemal le po cca polovici vsega mesa... , bom poslikal ob priliki razliko Avto vozim prilično umirjeno, tako da so tudi prvi diski še originalni, ne vem če imajo kaj več kot 0.5mm odbrušenega mesa.
[ Uredi 07 sep 2009, 21:23 ] | Na vrh | |
Airbus | 07 sep 2009, 21:30 | |
| Član #1202 Prijavljen dne: 02 jul 2009, 10:36 Objav: 247
| Zdravo!
Res lep volvek, naj ti še dolgo služi! Zanimajo me podrobnosti nakupa in montaže razširitvenega vmesnika za radio, ker se tudi sam odločam za enako nadgradnjo. Sicer vidim, da je od takrat preteklo že leto, pa vseeno, vsaka informacija dobrodošla.
Hvala in LP | Na vrh | |
Plesko | 07 sep 2009, 21:55 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Jap, pred letom sem ga inštaliral; skratka nič posebnega, zadevo je v kompletu naročil uporabnik Sebaveh (Hvala še enkrat), naročilo se je iz Kanade, sedaj mislim da imajo podružnico tudi v Evropi, sam zadevo uporabljam le za Ipod in mi služi odlično, zadevo sem inštaliral sam, po nekaj prebranih straneh na swedespeed forumu, ter z malo igranja po Vadisu, sam se ugrajeval za radio, ipod pa se nahaja pod naslonom za roke, lahko vgrajuješ tudi v prtljažnik. Je pa zadeva sila preprosta za inštalacijo, le počasi moraš delati.
| Na vrh | |
Airbus | 08 sep 2009, 08:37 | |
| Član #1202 Prijavljen dne: 02 jul 2009, 10:36 Objav: 247
| Ni slišat preveč komplicirano, sam pogum bo treba zbrat. Se bojim, da bi poškodoval kak del res lepe notranjosti... Pri Kii teh problemov nisem poznal. Tole bo prvi volvo projekt in ga planiram enkrat v oktobru, ko se vrnem z dopusta. Do takrat se priporočam za vse linke do prodajalcev, vadisa in nasvete, predloge ter izkušnje veteranov tovrstnih posegov.
LP | Na vrh | |
Plesko | 08 sep 2009, 12:45 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Evo, takole pa zgledajo diski ki so bili menjani.
[ Uredi 08 sep 2009, 13:49 ] | Na vrh | |
Damijan | 08 sep 2009, 13:36 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Hudo.
Na temle se lepo vidi, kako ima volvo zasran oriđiđi zavorni sistem. | Na vrh | |
IZO | 08 sep 2009, 13:45 | |
| Član #1065 Prijavljen dne: 17 mar 2009, 08:58 Lokacija: Novo mesto Objav: 53
| kaj tole boš gor zmontiral
dragč pa dobr | Na vrh | |
Plesko | 08 sep 2009, 13:48 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Sem res malo smešno napisal ,od sedaj naprej bo poleg rednega servisa, vsakoletni servis zavor (komplet čiščenje vodil, itd).
[ Uredi 08 sep 2009, 13:50 ] | Na vrh | |
bvogri | 08 sep 2009, 21:03 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Te diski niso taki od stanja ampak od tega ker zašteka batek, ki je za tisto pakno.Čeljusti so zadaj dvobatne. Potem se pakna ne giblje in magar pritiska na disk in ga uničuje ali pa sploh ne pritisne. Spredaj so drugačne enobatne čelusti.
Glede alfe, sploh močnejši modeli imajo spredaj brembo 4-batni zavorni sistem, zadaj pa imajo diski večjo naležno površino. Kakšne so čeljusti zadaj še nisem pogledal.
*Malo popravka
[ Uredi 09 sep 2009, 22:51 ] | Na vrh | |
Damijan | 08 sep 2009, 21:32 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| AljAž je napisal(a): ... A alfa ima pa diske iz inoxa?? Če se ne motim je Plesko naredil 30.000km v treh letih. Se pravi, da je avto pretežno stal in rja v tem primeru ni nič nenavadnega. Kot je sam napisal, boljše vzdrževanje nebi škodilo. In ja, lahko bi se večkrat udeležil kakega izleta pa naredil kak km več.
A razberem, da ego trpi??? ha ha
Narobe si razumel. Ti je pa že @bvogri odgovoril, da je problem v blokiranih zavornih kleščah. Cegla ima fu*king ATE zavorni sistem. Poleg tega, da je obupno poddimenzioniran, je celoten mehanski del zavornih klešč totalno zaprt. Tako vsa nesnaga ostaja in se nabira tam, kjer je prostor le za zavorne ploščice. Svinjarija se zarine tudi pod protiprašne gumice, kjer blokira hidravlični bat.
Takole pa izgleda pri moji zdajšnji Kappi. Je sistem zavornih klešč veliko bolj odprt, za izločanje svinjarije.
Sprednje zavorne klešče
Namontirane
Zadnje zavorne klešče
IN na mojem ex S70 so bile klešče kot oklep okrog zavornega koluta. Sem se namučil, da sem vse sčistil in zamenjal tesnila, da je funkcioniralo. | Na vrh | |
Damijan | 08 sep 2009, 22:33 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Z moje strani vedno primerjava z mojim ex S70! Zato mislim, da ni nikakršna reklama za cigajnarske avtomobile. Če bi hotel reklamirati, bi reklamiral in navijal za Škodo do leta 1992!
Pleško: tudi z moje strani sorry za Se v temo! | Na vrh | |
Plesko | 08 sep 2009, 22:47 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Res je, problem sistema je v zaprtosti, ok moj problem je tudi da se premalo vozim cca 12-13k km na leto, Skratka problem ki se je pojavil pri meni je bil kot je opisano to da so se zaskočili batki, ploščice pa se niso odmikale kot bi se morale, v kolikor se spomnim je takšen izgled diskov bil že kar dolgo, vendar se noben zaradi zaprtih jeklenih platišč ni s tem ukvarjal... , niti serviserji . Je pa tudi res da odkar sem postal pozoren na dotične zadeve vidim da nisem edini s tem probleemom-je namreč kar nekaj s70, s60 in v70tk s podobnim stanjem zadnjih diskov.
| Na vrh | |
bvogri | 08 sep 2009, 23:10 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Praktično vsi z tem oz. skoraj enakim ATE sistemom, ker razlike kakor sem gledal so v detailih. Od 940-S80. Kako da tega ''varni'' volvo ni toliko časa odpravil je kar malo čudno. Ko smo menjali zajle za ročno in so bile čeljusti dol pri 850 GLE sem tudi opazil kako je zavorni prah tam kjer nebi smel bit... Na srečo je bilo delovanje še kolikor toliko b.p., smo pa očistili seveda.
Sicer pa reklama na tem forumu je predvsem za volvo. Mislim pa da tudi jaz ne reklamiram na veliko italijanov Sem primarno kje drugje... ampak kar je res je res.
[ Uredi 08 sep 2009, 23:11 ] | Na vrh | |
Poršejčkov at | 08 sep 2009, 23:45 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| Jaz sem letos zaradi "pametnega" sistema ročne zavore (pa tudi, ker osli z avtomatskim menjalnikom, ročne zavore ne uporabljamo - sploh), padel na tehničnem.
Sem moral menjat komplet zadnje diske, ker je obloga paktne ročne zavore "zapikala" na notranji boben, pol jo je pa utrgal, naredilo kavno mešanico in je "osnovno" jeklo paktne zbrusilo boben od znotraj.
Sranje od sistema. rešiš ga edino tako, da redno uporabljaš ročno zavoro. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 31, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|