Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(C70 in S/V40) Motorji modelov

Pojdi na stran  1 [2] 3
Avtor objava
sebaveh
17 jul 2007, 12:46
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Moj je letnik 2003 - oktober. Leto in pol starega sem kupil za 10500 €. Sedeži so zelo dobri in udobni, sploh naslonjalo za glavo je super narejeno (sopotnikovega moram malo zrihtat ker ima včasih čričke), imajo žep spredaj za kake drobnarije, naslonjala pa se dajo prekucniti naprej po hitrem postopku, kot pri dvovratnih avtih - spodaj sta dve ročki ki ju potegneš in prepogneš naslonjalo naprej. Sedalni del bi mogoče za nekatere lahko bil daljši. Armaturka je pač kak se jo navadiš. Nevem če si imel v mislih le števce ali celotno površino. Izgled ali funkcionalnost. Za kako naknadno vgradnjo instrumentov, ekranov in podobnih igrač, pač ni to mišljeno. Poleti se bo mogoče slišal kak čriček, ampak zagotovo se da vse zrihtati (ko bom imel cajt). In naslonjalo za roko je znotraj votlo, nevem zakaj niso tja vgradili kakega predalčka. Je pa fajn ker je osrednja konzola obrnjena proti vozniku in v celoti pregledna.
Na vrh
Spletna stran
Mihc V50 T5
17 jul 2007, 16:15
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
se mi je kar zdelo da sta v istem razredu.

tistgale belega C70 se ne branem samo z ročnim menjalnikom ker mi je avtomatik čisto mim in nimaš kaj delat med vožnjo to je za upokojence.

sem videl pred usaj zdaj že kakšnim letom nazaj na avto.netu zelo lepega in ohranjenega S40 2.0T letnik 2001 svetlo modra metalik ( Like ocean blue ) vse okrasne letvice v barvi karoserije mmmmmm to bi jst rad
kok jse bil hud če vidm tazga ja pozabm na C70 v momentu.

thx hvala boys

Na vrh
Mihc V50 T5
22 jul 2007, 23:12
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Pozdravljeni zanima me samo še kako je kaj z olijem pri C70 2.3 T5 , če ga sploh kaj pije?

hvala za odgovore ter lep pozdrav in srečno

Na vrh
Domzalcan
23 jul 2007, 01:00
Član #110
Prijavljen dne: 01 dec 2006, 15:44
Objav: 104
moj 2.0T je popil 1l na 12000km
Na vrh
RollingStone
23 jul 2007, 06:12
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Ja, je treba računat, da ga boš v času enega servisnega intervala moral dolit od pol litra do litra. Je le turbo.
Na vrh
Mihc V50 T5
23 jul 2007, 14:45
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Se pravi da večina avtomobilov, ki ima turbo porabi več olja?
Ker slišim da nekateri avti sploh ne pijejo olja in sem mislu da ker je volvo in C70 da mogoče pa ne bo taka poraba olja kot sedaj pri escortu.

Lep dan še naprej
Na vrh
AljAž
23 jul 2007, 14:52
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Moj sicer ne pije nič olja, še diesla bolj malo
Na vrh
RollingStone
23 jul 2007, 20:46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Na porabo olja vpliva ogromno faktorjev, tako, da lahko govorimo le v splošnem. Načeloma turbina porabi nekaj malega olja, ker se mora mazati. To lahko pomeni, da turbo motorji pokurijo več olja. Še vedno pa je možnost, da ga ne bo pokuril nič.
Na vrh
Mihc V50 T5
24 jul 2007, 01:06
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Aha to sem predvideval da nekaj olja gre turbini, (se ne spoznam toliko na te stvari bi se pa rad in bo potrebno še veliko šasa) vendar kaj je lahko vzrok da motor pije olje , obrabljeni batni obročki ali zgonen motor , tišan mrzel , nekdo mi je rekel da se da samo spucati bate in obročke zamenjati in bo super.

hvala ter lep večer še naprej
Na vrh
RollingStone
24 jul 2007, 06:04
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Po eni strani že mogoče. Ampak da ti lahko zamenjaš obročke, imaš toliko dela, da je vseeno, če daš še nove bate in brusit puše. Lahko so vzrok obrabljeni obročki, obrabljena turbina, lahko kakšno počeno tesnilo, lahko ............ . Saj pravim, da je lahko odgovornih ogromno faktorjev. Ampak če tti avto popije en liter olja na servisni interval (15.000km), to še zdaleč ne pomeni, da je avto slab.
Na vrh
Mihc V50 T5
24 jul 2007, 08:56
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Tako se pravi da pri volvih, ki so starejši kot 5 let ali imajo preveoženih več kot 200.000 km so servisi na 15.000km. Ali gre to kako drugače?

Mi lahko predlagate katera olja so najbolša za volve? ( Castrol , Valvoline , ..itd.)

Ali je dobro vlivati 5W40 ali se bol splača 15W40?

hvala in lep dan še naprej
Na vrh
RollingStone
24 jul 2007, 12:26
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Tale oznake so, če se prav spominjam, le oznake za temperaturo. Katero olje je boljše? Pojma nimam. Jaz sem vedno vlival notri castrol (bom pogledal katera oznaka je).
Na vrh
Mihc V50 T5
24 jul 2007, 13:43
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
hvala hip hip hura za R. S.

Na vrh
volvo5er
25 jul 2007, 00:27
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Volvo_|_C70_|_ je napisal(a): ...

Tako se pravi da pri volvih, ki so starejši kot 5 let ali imajo preveoženih več kot 200.000 km so servisi na 15.000km. Ali gre to kako drugače?

Mi lahko predlagate katera olja so najbolša za volve? ( Castrol , Valvoline , ..itd.)

Ali je dobro vlivati 5W40 ali se bol splača 15W40?

hvala in lep dan še naprej


Vsak avto ima že v naprej določene servisne intervale s strani proizvajalca in tu Volvo ni nobena izjema (večinoma je res interval menjave olja za Volve stare med 5 in 15 let 15.000 km, seveda je pa to odvisno tudi od načina vožnje in namembnosti vozila).

Katera olja so najboljša je brezpredmetno razglabljati, to je podobno kot pri pnevmatikah, vsak svojega hvali (sedaj pa vedi ti kaj je najboljše).

Jah najboljše da daš kar 20W40 (kot da imaš traktor) pa menjaš na vsak redni servis kar kompletno mašino :P
NE, če je turbo motor, je priporočljivo dajati full synth (sintetično) olje z gradacijo enako ali nižjo kot 10W40 (spet je odvisno od večih faktorjev, recimo od povprečne temp. pri kateri se avto največ uporablja, načina vožnje, starosti motorja, itd.)
Na vrh
Mihc V50 T5
25 jul 2007, 11:26
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Dobro jaz pač nisem vedel da se olja razlikujejo samo v delovni temp. in sintetičnosti. ( se pravi gostota olja (se mi zdi )) jaz za enkrat vozim še forda escorta (dokler ne nardim mature ne bo volva ''škoda'') in van so prej vlivali 15W40 , potem sem se pa jaz odločil da bom zamnejal olje in sem začel vlivat kar 5w40 in maže super sploh se pa opazi ko je motor ogret.

Torej taka olja so več ali manj samo za vozila s turbino ? (10w40, 5w40 )

glede servisov pa tko zdaj vozim forda in nevem kako je pri volvih , vedar ga peljem samo kadar kaj crkne ali kaj se kaj čuno sliši. drugače pa olje sam dolivam, ker ga redno preveč pije.

sam povejte mi še ali ima C70 , letnik 99, 00, BC ali samo števeč kilometrov tko kot vidim na slikah?

Hvala in lep dan vam želim
Na vrh
volvo5er
25 jul 2007, 11:51
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Načeloma velja da zmogljivejši in bolj sofisticirani motorji zahtevajo boljše olje. Tako se praktično v vse novejše avte daje sintetična olja.

Glede servisiranja Volvov je verjetno zelo podobno kot pri fordih, je pa res, da nikakor ni priporočljivo tako servisiranje kot pri tvojem fordu (za katerega ti je očitno dosti vseeno če crkne).

Kolikor jaz vem imajo vse C70 serijsko BC.
Na vrh
Mihc V50 T5
25 jul 2007, 15:33
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Haha to se dobro sliši , vendar mi ni vseeno da crkne kajti ga imamo že od takrat ko je prišel čisto nov na slovensko tržišče in do zdaj. S tem da sem jast povzročil 2 dobri prometni nesreči z njim 1. v most ni bilo hudga luč in pleh, 2. v drevo zelo hudo smo islili da bo treba že novega kupit 8 sem se že veseliu za volva ) vedar se je dalo zrihtat.

Samo pri meni tako hitro mine 15.000km da bi bil skozi na servisih ( samo kaj bi mi naredili nalili olje in zaračunali to bi bilo vse ) , verjemi da crkniu pa nebo kar tako, si že ena 3 oseba, ki dvomi v mojega forda he
če je zdržal do kopra 210km/h potem upam da bo tudi do Paga 1.8.2007.

Nazadje ko je bil na servisu je bilo treba menjati ventil prostega teka , volansko gred ( zgleda še od trka niso dobro popravili , optika za tehnični pregled in to je to) cena serrvisa če vas zanima 240€

lep dan še naprej , verejmite da z volvom nebi delat tako kot z fordom
Na vrh
Mihc V50 T5
25 jul 2007, 15:56
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
No da vam še pokažem kakšno olje uporabljam čeprav Castrol še nisem poizkusil na motorju.

Lep pozdrav

Na vrh
Mihc V50 T5
25 jul 2007, 16:48
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Evo neki sm še najdu glede Valvoline oil http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/product.asp
za Castrol sm pa najdu pa nenajdm več .
Na vrh
Damijan
26 jul 2007, 13:48
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Glede uporabe ustrezne gradacije motornega olja je lepo napisano tudi v knjigi z navodili in uporabo. Za vroče dni naj bi se uporabljalo olje z gradacijo 10W/40 ali več. Za hladne dni, pozimi pa olja z gradacijo 5W/40 ali 0W/40, 0W/30,... V knjigi z navodili je točno napisano, kakšno olje ob kakšnih voznih razmerah (ob neugodnih voznih razmerah).

Moj S70 popije 1l olja na ~6000 km. Pa motor je v več kot odličnem stanju. Plini na tehničnem pod tovarniškim minimumom, nikjer nič ne pušča, izpuh je pa na izhodu čisto čist! Tudi, ko obrišeš s prstom, ni nič črnega.
Je pa že od novega tankan Castrol 5W/40 TXT Softec. V primerjavi z ostalimi olji, je po mojih izkušnjah, zelo zanič olje! Sedaj bom presedlal na Mobil S 5W/40. Pa še na vsako menjavo olja ali prej čiščenje lopute za zrak!
Za primerjavo: na EX AR 155 sem do prevoženih ~270 000 km loputo čistil samo 1x pri skoraj 240 00km. Na loputi ni bilo nikakršne sledi olja ali druge umazanije. Uporaba le Selenia ali Agip olja.

Ergo, Castrol pušča v motorju zelo veliko usedlin. Sedaj bo malo drago izprati te usedline! Ampak, bomo preživeli in mu privoščili kvalitetnejše olje!
Na vrh
Mihc V50 T5
26 jul 2007, 18:46
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Potem praviš da Castrol olje ni ravno pravo zaradi usedlin , ki se ti naberejo na dnu motorja. Ker sem rekel, ko bom kupil C70 da bol nalil olje castrol , sedaj po tvoji iskušnji mi preostane le še da ostanem pri Valvoline.

Samo če gledaš po temperaturi bi lahko rekli da za slovenijo in njene razmere se olje 5W30 in 5W40 nabolje splača dati v motor. saj tako je pri Valvoline.

Lepo pozrav
Na vrh
kren
22 avg 2007, 14:35
Član #455
Prijavljen dne: 22 avg 2007, 12:17
Objav: 2
zdravo,

sem nov tu in žal (še) nimam volva.

zanima me, Mih`c, si že kaj kupil?

in

kaj menite o tem avtu ( prebral sem topic in opazil, da veste kar dosti)

razmišljam o nakupu s C70, ko se vrnem z dopusta:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1571432

ok, vidim da je iz Italije (kar ni nujno slabo), zanima me kaj več o motorju ipd.
že vnaprej hvala
Na vrh
Mihc V50 T5
22 avg 2007, 17:45
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Pozdravljen, nisem še kupil C 70 ker ga nenajdem takega, ki bi mi bil super ( se pravi ful oprema , zlata barva nujno, pa da so realni kilometri vsaj pribiližno ker zdaj teško dobiš avto z realnimi kilometri) , imel sem že ogledanega C70 iz italije ( gorica ) vendar sem zamudil , ker je avto že prodal. zdej pa čakam in če bom predolgo čakal si bom pomojem privoščil lahko že novega C 70 T5.



Tko ti bom povedal , vozila iz italije so po domače '' osrana in posrana '' čeprav sem videl veliko italjanskih volvov in so zelo lepo ohranjeni in niso '' osrani in posrani '' to kar si videl na avto.net je zelo lepo hohranjen , dosti opreme ima , pa celo servisno knjigo ima potrjeno to ti že veliko pove. Motor je pa pomojme mnenju odličen, sem se peljal z '' zokijem '' ki ima C70 2.0 T5 in je srtup , C 70 2.3 T5 pa mislm da ni velike razlike razen v 20KM . samo z navorom pa nisem seznanjen niti pri enem kot pri drugem??

želim ti dober nakup, če si prebral celoten pogovor si tudi opazil na kaj moraš biti pozoren.

Na vrh
volvo5er
23 avg 2007, 04:21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Mih'c 70 je napisal(a): ...

...to kar si videl na avto.net je zelo lepo hohranjen , dosti opreme ima , pa celo servisno knjigo ima potrjeno to ti že veliko pove. Motor je pa pomojme mnenju odličen, sem se peljal z '' zokijem '' ki ima C70 2.0 T5 in je srtup , C 70 2.3 T5 pa mislm da ni velike razlike razen v 20KM . samo z navorom pa nisem seznanjen niti pri enem kot pri drugem??...


Ta avto iz te povezave na avto.net ima 2.0 LPT motor s 163 konji, ki se močno razlikuje od italijanske verzije T5 (ki jo ima zoki), glede navora pa ga ima 2.0t 230 Nm, 2.0 T5 300 Nm (nisem 100%) in T5 330 Nm.
Na vrh
kren
23 avg 2007, 07:59
Član #455
Prijavljen dne: 22 avg 2007, 12:17
Objav: 2
hvala za mnenje

saj ravno to me zanima, ta motor, ki ima "samo" 120kw. Načeloma mi je vseeno kako bo poskočen avto, zanima me kvaliteta, ker si kupujem avto za nekaj let. Ta motor ima 4-cilindre, če pravilno sklepam ali kako
ima kdo kaj podobnega?

Na vrh
Mihc V50 T5
23 avg 2007, 11:17
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Oj, včeraj sem po tistem kar sem napisal sem šele dobro pogledal na avto.net da je to čisto običajen 2.0T tko kot pri S40 in pri V40. moje mnenje tega motorja je pa 100% odličnost , samo kar se mi zdi malo prešvohan za takole ''kračo'' ( velik in težak avto ). jst bi se raje odločil potem za V40 ali pa S40 z tem motorjem.

L. P.
Na vrh
volvo5er
23 avg 2007, 13:26
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
To ni čisto običajen 2.0t. Gre za 5 cilinderski 2.0 motor podprt z Light pressure turbom, ta motor ni enak kot tisti v S/V40. Se pa strinjam da je ta motor kar malo prešibak za C70.
Na vrh
Mihc V50 T5
23 avg 2007, 14:34
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
samo kakor sem jast videl ima 120kW to pomeni 160KM 2.0 T , ravno tako je pri S40 in V40 in se mi zdi tudi pri V 70. http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1511624 , usaj od 2001 letnik naprej naj bi blo.
nveme točno čisto vse podrobnosti o motorjih , ker nisem avto mehanik. Se pa vsaj ''borim'' za to zananje.

L. P.
Na vrh
volvo5er
23 avg 2007, 15:40
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Bo držalo kar sem napisal.

Evo tukaj imaš dva linka, da ti ne bo več potrebno iz avto.neta sklepati kakšnem motor ima kakšen avto:

http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php

http://www.catalog.auto.ru/
Na vrh
Mihc V50 T5
23 avg 2007, 18:55
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
ubistu maš prav ja da ta na linku http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1571432
je 2.0i T , sepravi da ni samo turbo ampak ima še inspriz. kar se pravi da ni isti motor kot pri S40 in V 40, vendar zakaj je ista moč?

L. P.
Na vrh
S60R-Ocean Race
23 avg 2007, 21:07
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
To ni nobeden 2.0 i T temveč 2.0 Turbo z LPT turbino. Drugič: Ni samo turbo temveč tudi INSPRIZ?? Volvo ima že od vekomaja INSPRIZ ----> Einspritz ( se napiše pravilno nemško by the way ) aka. Fuel Injection, a bi si kdo mislil da ima C70 še fergazer kot v stoenki zraven še pa turbino?? Tehnologija začetka osemdesetih let
Dan danes imajo VSI avtomobili fuel injection in ne vem od kod tebi tale i.
Mogoče preveč gledaš razne 316iiiii

Sorry morda sem malo preveč agresiven samo moral sem to zdaj

Prijeten nakup želim

[ Uredi 23 avg 2007, 21:08 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2] 3

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 29, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete