|
|
(V40) Oljni madež pod motorjem
|
|
ščuka | 27 jul 2007, 16:29 | |
| Član #428Prijavljen dne: 24 jul 2007, 16:04 Objav: 1 | Sem novi lastnik starega V40 (1,9 D, letnik 2001). Opažam, da se na mestih, kjer parkiram pod motorjem pojavi masten »flek«. Ena izmed (ne?)strokovnih razlag za težavo je, da naj ne bi več tesnili semeringi na turbini. Ali je možno, da se fleki pojavljajo zaradi tega in če je to pravi vzrok ali je potrebna kar takojšnja obnova (zamenjava) turbine ali se lahko ta poseg preloži na kasnejši čas?
naslov popravil AljAž
[ Uredi 27 jul 2007, 16:32 ] | Na vrh | |
sebaveh | 27 jul 2007, 18:32 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Jaz sem imel cel karter masten pri razmeroma nizki kilometraži. Nato mi je serviser zatesnil karter in še en del, ki je nameščen na glavi motorja, na levi strani (gledano v smeri vožnje) in je valjaste oblike. Na motor je privit s tremi vijaki na 10 ključ. | Na vrh | |
T-5R | 27 jul 2007, 23:50 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Daleč od tega, da bi puščala turbina. Bi bili posebni dimni efekti, pa tudi motor bi se zavrtel na obrate motorja F1. Po mojem, ti puščajo manšete na menjalniku. Vseeno pa poglej kakšno olje je. Črno (motorno), ali svetlo (menjalniško). Lahko tudi postaviš karton pod avto, da boš lažje videl, in določil lokacijo puščanja. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 55, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|