|
|
(960) Cviljenje servo volana
|
|
Yaris | 02 avg 2007, 13:30 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| No jaz poznam tudi enega zelo dobrega serviserja, k bi se dalo za ceno zment, če bi bilo s pumpo kaj narobe., Servocom, Grmek Stane s.p. iz Vrhovcev v LJ. | Na vrh | |
Damijan | 02 avg 2007, 16:21 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Najprej poizkusi takole: - na črpalki ali kjer imajo, kupi olje za servo (v bistvu olje za avtomatski menjalnik ATF D II ) - izprazni posodico za servo olje in nalij svežega olja - z enim litrom lahko to narediš vsaj 3X
Opazuj, če se bo stanje kaj spremenilo. Jaz sem to naredil pri Lancii Dedri. Je črpalka za servo stalno tulila. Olje v posodici je bilo bolj mulj. Že po dveh menjavah se je stanje čisto normaliziralo. Zdaj, ko jo bom sestavil skupaj, pa še enkrat zamenjam olje.
Olja iz serva pa tako ali tako ne moreš v celoti zamenjati. Razen, če odmontiraš celoten sistem, vključno z volansko letvijo, ga spereš in naliješ sveže olje.
LP! | Na vrh | |
T-5R | 02 avg 2007, 21:02 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Po mojem, ne boš veliko rešil, če ne zamenjaš olja v celotnem sistemu. Saj ni tako težko. Izprazniš olje v posodici, odviješ cev na volanski letvi, in obrneš volan levo-desno, da potisne vse olje ven. Pri tem pazi, da olje ne teče na tla(ekologija). Priviješ cev zopet nazaj, natočiš olje....
Ampak mislim, da je kar v zobati letvi problem.... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 84, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|