|
|
Cestno prometna kultura Pojdi na stran
1
[2]
3
... 12
13
14
|
|
AljAž | 23 avg 2007, 18:18 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Queen je napisal(a): ...
...Pa enega mamo s tanizkim ferrarijem, ki se nam vedno pod rampo vozi.
A se to ne slika in pošlje kazen domov? Dajte 1x rampo malo bolj dol nastavit.
[ Uredi 23 avg 2007, 18:18 ] | Na vrh | |
RollingStone | 23 avg 2007, 18:27 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Saj so kamere, samo s takimi se vodjem izmen ne da ubadat ponavadi.
Rampa je že tako ali tako prenizko, vsak dan najmanj eno zbijejo, vsaj pri nas so jo. | Na vrh | |
alfaromeo | 23 avg 2007, 18:47 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Da ne bomo odjadrali preveč stran od teme | Na vrh | |
Queen | 24 avg 2007, 02:53 | |
| Član #459 Prijavljen dne: 23 avg 2007, 15:03 Objav: 14
|
[ Uredi 05 feb 2010, 16:35 ] | Na vrh | |
RollingStone | 24 avg 2007, 09:55 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ja, so kulturni ljudje. Ampak se mi zdi, da vedno bolj redki.
Se pa res včasih kdo najde, ki da kakšen sladoled, red bull ali kaj podobnega. Se pa najde tudi kdo, ke te fehta, da ga spustiš zatonj skozi cestnino. Še kak drug pa se dere nate, zakaj imaš tako drago cestnino...
Še mal on-topica: Včeraj zvečer sem vozil za V70T5, z žensko za volanom. Ženska ni vedela, kaj je to pospeševalni pas, kaj je to zaviralni pas, še manj pa kaj je to razvrščevalni pas. Iz desnega pasu zavije levo, brez da bi šla na za to namenjen pas. Hvala bogu, je bil policaj vsaj enkrat na pravem mestu ob pravem času (veliko bolje, kot pa da se z mano ubada, če peljem 10km/h prehitro). | Na vrh | |
alfaromeo | 27 avg 2007, 10:50 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| klik
Cestno prometna kultura na psu | Na vrh | |
Damijan | 27 avg 2007, 12:11 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Glede na to, kako je poskrbljeno za opozorila in označbe, je za smrt teh ljudi kriv DARS oziroma izvajalec.
Poslušam dolgo debato o tem na RGL-u. Vsi so mnenja, da je za vso zmedo kriv DARS/izvajalec del. DARS pa krivdo vali na druge. | Na vrh | |
AljAž | 27 avg 2007, 12:53 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| No signalizacija je tam res bolj tko-tko, ampak kaj je šel model obračat na avtocesti mi pa ni najbolj jasno. Sicer bi mogoče tole bolj sodilo v temo Mojstri na cestah. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 27 avg 2007, 12:54 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Nesmiselno je kriviti druge, ko si pa skoraj vedno za vsako nesrečo kriv sam!
V tvoji/svoji glavi moraš imeti pošlihtano preden se podaš na ceste, kajti v 90 % primerih je v nesrečah kriva neprilagojena hitrost, vinjenost, objestnost, nadutost mladih voznikov,...
Kar se pa tiče zmanjšanja prometnih nesreč, mi je bila pa zelo všeč odaja na trenjih nekaj časa nazaj, ko so se govorniki nekako strinjali ( in jaz z njimi ), da bi bilo potrebno več znanja, predvsem praktičnega deliti že v vrtcih, osnovnih šolah, srednjih,.....
V glavah je treba stvari spremeniti oz. pošlihtat, ne ceste in ovinke nardit bl ravne, pa več radarjev, pa zaščitnih ograj,....
... GOT THE POINT?! | Na vrh | |
RollingStone | 27 avg 2007, 14:07 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Minimalna starost za vozniški izpit 21 let (še raje 23), in pa podobni psihotesti, kot so za TGM ali C kategorijo. Pa bi blo.
Neposredno je za nesrećo kriv voznik BMWja sam (kaj za vraga pa mora obračat na cesti???).
Posredno pa je za nesrečo morda kriv tudi DARS. Če bi enkrat naredili cesto tako, kot se spodobi, jim jo ne bi bilo potrebno vsako leto popravljati, ampak bi bil za 10 let mir. Tako pa so bile preusmeritve na drug pas letos že na vseh odsekih avtoceste, pa čeprav je bil cesta zgrajena 2 leti nazaj. Da ne omenim, da je na marsikaterem odseku v preteklosti bilo premalo označeno, kako med popravili promet poteka. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 27 avg 2007, 16:20 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Jest bi pa hupe prepovedal!!!!!!!
Zakaj ( za vse huparje ) hupate če je kolona, pa se nikamor nč ne premika, al pa nekomu, k avto crkne, al pa ce nekdo skoc predte k že 10 minut čaka da bi kolono pršu,........
kakor da se vam to nikoli ne zgodi
počas se daleč pride, pa lepo bi blo mal več >strpnosti< tako na cestah kot na svetu nasploh..... se kdo strinja....?
strpno ljudje, strpno..... | Na vrh | |
AljAž | 27 avg 2007, 16:26 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Glede strpnosti dvomim, da se kdo ne. | Na vrh | |
AljAž | 31 okt 2007, 16:50 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| ABC Tisti Clio proti koncu prispevka pa kar "skozi" rampo | Na vrh | |
tomazKK | 31 okt 2007, 18:23 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Mislim, da se jim je statistika glede ABC sverca mal dvignla po tem prispevku... | Na vrh | |
RollingStone | 31 okt 2007, 20:59 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Kaj se sploh razburjajo. Glede na stanje na naših takoimenovanih avtocestah bi mogli oni nam plačevat, da se vozimo po njih, ne pa mi njim.
Avstrija: vinjeta, ki vela celo leto; za male pare.
Nemčija: osebni avtomobili in tovornjaki do 12,5t NE plačujejo cestnine, za težje tovornjake 8ccentov na km (kar je komaj kaj dražje kot pri nas za osebna vozila), poleg tega so avtoceste neprimerno boljše, 3 in 4 pasovnice, lepši asfalt, manj popravil in zaradi tega izmenično-enosmerno.....
Slovenija: Avtoceste podobne kolovozom iz pred 60-ih let, venomer popravila in zaradi tega izmenično-enosmerno (cestnina zaradi tega nič nižja), ponekod prav butaste omejitve; cena ogromna, samo dvopasovnice (no, nekih 300m je celo tripasovnice)....... pa še bi lahko naštevali. | Na vrh | |
AljAž | 31 okt 2007, 22:32 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Dejstvo je, da bi lahko bile avtoceste v boljšem stanju in način pobiranja cestnine prijaznejši uporabniku. Kar pa jaz opažam, in mislim da se ne izpostavlja toliko, je čedalje slabše stanje regionalnih in lokalnih cest za katere izgleda da jih nihče več ne vzdržuje, zaradi visokih cestnin, inflacije itd, pa se po njih vozi čedalje več ljudi...
[ Uredi 31 okt 2007, 22:34 ] | Na vrh | |
JG | 31 okt 2007, 23:30 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Nočem se spuščati v debate, kako pobirajo cestnino po posameznih državah, samo pa lahko rečem, da sem kot študent vozil kombija po celi Evropi (večina po Nemčiji in Franciji) in vam povem, da sem bil kar hvaležen, da sem se vozil po Slovenskih avtocestah, ki so zelo dobre, vključno z Nemčijo, ker tam je pa edino dobro na AC da nimajo omejitev hitrosti, vse ostalo (od popravil, grbin itd) je pa slabo. | Na vrh | |
RollingStone | 01 nov 2007, 08:48 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Spet odvisno kje. Kar sem jaz prevozil po namčiji, se mi je zdelo zelo vredu. Lahko sproščeno voziš, pri nas pa nisi tako sproščen.
Se pa strinjam z Aljažem glede stanja na regionalnih in lokalnih cestah. Je pa res, da najvrjetneje načrtno propadajo. Če drugih cest ne bo, se bodo ljudje kljub visoki cestnini vozili po AC. | Na vrh | |
rdečs40 | 01 nov 2007, 13:08 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| Kar se avtocest po tujini tiče, predvsem pa v Nemčiji, se strinjam z RollingStone-om, da si tam dejansko sproščen, medtam ko pri nas vožnja po avtocesti ni kaj dosti bolj "sproščujoča" kot vožnja po Celovški ob 4ih popoldan.Je pa res, da je to pomoje bolj povezano s kulturo vožnje kot pa z samo kvaliteto cest. Kar se pa regionalnih cest tiče, so pa naše avtoceste v primerjavi z njimi zlate.Regionalke imamo res totalno v riti. Davki in cestnine pa vedno višji!Kaj naj rečem - We live in a beautyful world!(beri:f..k the sistem) Če bo šlo tako naprej,si bom nazaj kupil hrošča cabrio,pa lepo 50km/h skoz vozil, pol se mi pa hebe za cel svet | Na vrh | |
MKovic | 01 nov 2007, 13:47 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| RollingStone je napisal(a): ...
Se pa strinjam z Aljažem glede stanja na regionalnih in lokalnih cestah. Je pa res, da najvrjetneje načrtno propadajo. Če drugih cest ne bo, se bodo ljudje kljub visoki cestnini vozili po AC.
Z zakonodajnim paketom, ki ureja področje ustanovitev pokrajin bodo pristojnosti za vzdrževanje takšnih cest prešle iz državnega na nivo pokrajin - po mojem mnenju dobra rešitev. Morda (in upam) bo to pripreljalo da ameriškega "paradoksa", ko zvezne države zaradi očitnega ekonomskega interesa (beri: potnikov, ki zapravljajo v njihovih mestih) tekmujemo z zveznim highway sistemom. Tako v kvaliteti praktično ni razlike med "originalnimi" in by-way avtocestami. Je pa res, da so ameriške avtoceste že v osnovi dosti manj kvalitetne od evropskih in, da je ameriško prosto podjetništvo svetlobna leta pred slovensko zaplankanastjo. | Na vrh | |
RollingStone | 01 nov 2007, 16:29 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| MKovic je napisal(a): ...
Je pa res, da so ameriške avtoceste že v osnovi dosti manj kvalitetne od evropskih in, da je ameriško prosto podjetništvo svetlobna leta pred slovensko zaplankanastjo.
Dosti manj kvalitetne avtoceste, to je že res. Ampak lahko bolj normalno voziš, kot pa pri nas. Kolikor mi je znano je v Ameriki (razen seveda v in ob mestih) dosti manj prometa na cesti. Pri nas pa je še na avtocestah včasih tako, da več kot 40 ne moreš peljat. | Na vrh | |
Ovlov | 01 nov 2007, 16:44 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Kdo uničuje lokalne ceste pri nas, je znano: tovornjaški lobi in vlada, ki mu to dovoljuje (en tovornjak naredi škode za 40.000 osebnih). Sploh pa ne vem, kaj se gremo s temi cestninami in zakaj ves ta trud in denar za uvajanje satelitskega cestninjena. Zakaj ne bi plačevali za vse ceste, enostavno v obliki dodatka k ceni bencina: bilo bi pravično tako z vidika porabe goriva/obrabe cest kot ekologije (velike in težke korete naredijo več vsestranske škode in pokurijo več), predvsem pa ta preprosta "tehnologija" ne bi nič koštala in komplicirala ... Kar pa se vozniške kulture tiče, je odveč karkol dodajati: v Angliji npr. samo zapreš vrata in pritisneš na plin ... in se pelješ ko po žnorci (med vožnjo si komot lahko zviješ cigareto) - pri nas te ena (nedeljska) vožnja na relaciji LJ-KP košta pol živcev. Tukaj se vidi mentaliteta vaškega pamža, ki je ravnokar prvič prišel v mesto, in pa seveda naš famozni čut za skupnost (občutek, da je na svetu še kdo drug razen tebe ... in ima po možnosti svoj prav) ...
| Na vrh | |
AljAž | 01 nov 2007, 16:52 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Moram pa reči (sam sem že nekajkrat šel do Skandinavije in nazaj), da je vožnja po nemških avtocestah približno enako stresna kot na naših. Bolje je v Avstriji, daleč najboljše pa je npr. na Danskem, kjer so do nedavnega imeli še celo omejitev 110km/h. Tam pač 99% ljudi vozi natanko toliko kot je dovoljeno, posledično lahko uporabljaš tempomat, gneče pa tudi ni. Vedno znova šok doživiš v okolici večjih nemških mest (Munchen, Hamburg, Hannover...) ter nazajgrede ko prideš izpod Karavank... Smo pač zmagovalni narod.
[ Uredi 01 nov 2007, 16:53 ] | Na vrh | |
MKovic | 01 nov 2007, 17:35 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| RollingStone je napisal(a): ...
Dosti manj kvalitetne avtoceste, to je že res. Ampak lahko bolj normalno voziš, kot pa pri nas. Kolikor mi je znano je v Ameriki (razen seveda v in ob mestih) dosti manj prometa na cesti. Pri nas pa je še na avtocestah včasih tako, da več kot 40 ne moreš peljat.
Težko bi posploševali, tako kot v Evropi obstajajo skrajnosti, preozka in polno zasedena I-40 od Memphisa do Barstowa je po mojem mnenju dobra ekvivalenca Milanskemu koridorju. Na drugi strani pa lahko postavimo skoraj prazno I-75 od Atlante proti Floridi ali pa popolnoma prazne ravnine Utah. Je pa dejstvo, da je vožnja na oni strani luže, tudi v prometnih konicah Los Angelesa in Washingtona, neprimerno manj obremenjujoča kot popoldansko cijaznenje in izogibanje kamikazam na ljubljanski obvoznici. | Na vrh | |
RollingStone | 01 nov 2007, 18:36 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| No, to sem hotel povedat, kar si ti povedal z zadnjim stavkom.
Dejstvo je, da je na oni strani luže kljub ogromnemu številu prebivalstva (in tako tudi voznikov nasploh) manj napetosti na cesti, in s tem tudi manj (smrtnih) žrtev. In če primerjaš našo malo deželico z večjimi državami v Evropi, predvsem pa z Ameriko, ugotoviš, da na tem področju korakamo ritensko. | Na vrh | |
RollingStone | 01 nov 2007, 18:44 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Pa še to sem pozabil:
MKovic je napisal(a): ...
Je pa res, da so ameriške avtoceste že v osnovi dosti manj kvalitetne od evropskih....
No, spet odvisno, kako gledaš. Verjamem, da se po njihovih AC pelješ slabše, kot po naših. Iz drugega kota gledano pa resno dvomim, da tudi oni naredijo tako slabo avtocesto, da bi jo morali vsako leto popravljati. | Na vrh | |
MKovic | 01 nov 2007, 19:51 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| RollingStone je napisal(a): ... Pa še to sem pozabil: MKovic je napisal(a): ...
Je pa res, da so ameriške avtoceste že v osnovi dosti manj kvalitetne od evropskih....
No, spet odvisno, kako gledaš. Verjamem, da se po njihovih AC pelješ slabše, kot po naših. Iz drugega kota gledano pa resno dvomim, da tudi oni naredijo tako slabo avtocesto, da bi jo morali vsako leto popravljati.
Ne verjamem, da so ameriške ceste slabše v strogem gradbenem smislu, zaostajajo pa na področju dopolnilne infrastrukture, ki jo gradimo evropejci (varovalne ograje, delilne ograje, način in dolžina priključnih in izvoznih pasov, svetlobna in opozorilna oprema, striktno ograjevanje avtocestnega koridorja...). Prav tako je, verjetno že zaradi samega obsega, sprotni nadzor nad dogajanjem na cesti boljši v Evropi, kjer si ti praktično ne more zgoditi, da bi te sredi noči presenetila odpadla tovarnjakarska pneumatika - kar je čez lužo običajen cestni hazard.
| Na vrh | |
RollingStone | 01 nov 2007, 19:58 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Glede na napisano sklepam, da kar dobro poznaš dogajanje čez lužo. Pa nam povej še, kako je s plačevanjem cetnine.
Pa mogoče off-topic, mene osebno pa zanima še avtomobilsko zavarovanje. Kolikor je bilo moč najti na internetu, se zavarovanja ne plačuje na osnovi kubature in moči avtomobila, ampak predvsem na podlagi izkušenj. Naprimer, če je zavarovanec star 25 let in še ni povzročil nesreče, plača tudi za (pre)močan avto $22/mesec. Kako je s tem in na podlagi česa ti to zaračunajo? Je s cestninjenjem podobno? | Na vrh | |
MKovic | 01 nov 2007, 23:00 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| RollingStone je napisal(a): ...
Glede na napisano sklepam, da kar dobro poznaš dogajanje čez lužo. Pa nam povej še, kako je s plačevanjem cetnine.
Pa mogoče off-topic, mene osebno pa zanima še avtomobilsko zavarovanje. Kolikor je bilo moč najti na internetu, se zavarovanja ne plačuje na osnovi kubature in moči avtomobila, ampak predvsem na podlagi izkušenj. Naprimer, če je zavarovanec star 25 let in še ni povzročil nesreče, plača tudi za (pre)močan avto $22/mesec. Kako je s tem in na podlagi česa ti to zaračunajo? Je s cestninjenjem podobno?
Cestninjenje kot tako praktično ne obstaja, razen nekaj izjem v nekaterih večjih mestih, kjer pa so zneski smešno nizki. Znesek zavarovalne premije je določen precej svobodno, na podlagi tipa avta in z upoštevanjem rizične skupine voznika in njegove vozniške zgodovine Tako je naprimer zavarovanje Volva z enakim številom konjev bistveno cenejše, kot primerljivega BMW-ja, še posebno, če za volanom sedi mladoletnik. | Na vrh | |
RollingStone | 02 nov 2007, 07:04 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Se mi je zdelo, da je nakaj takega ja. Ko sem se pogovarjal z znancem iz Sacramenta, sem mislil, da me mal heca.... $22 na mesec ---> $264 na leto, kar je smešno nizko proti našim zavarovanjem, sploh če upoštevamo, da ima tip T-5Ra.
Me pa izredno zanima, do kakšnega zneska pridejo, če ima zavarovanec že kakno nesrečo za sabo in vozi Viperja naprimer. No ja, vrjetno je še vedno nižje kot pri nas.
No, glede cestninjenja imajo pa dobro urejeno. Ceste pač plača vlada pa konec. | Na vrh | |
sebaveh | 07 nov 2007, 13:55 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Kdo v Mariboru je lastnik črnega Smarta roadstrerja?! Ta budala me je skor povozil ko sem šel preko ceste na Orožnovi ulici, kjer je plava cona Teral ga je res tak da sem mislil da bom dobil vsaj mašino v glavo če ne še kaj drugega Kdor ga prvi vidi naj naroči kujonu da bolje da se sam prijavi policiji Tokrat še nisem na nikogar pritisnil, od sedaj naprej pa bom začel razmišljat v tej smeri zakaj si plačujem nezgodno zavarovanje... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 57, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5986 najnovejši član: Jxbakurob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|