|
|
(V70, D5, '03) High emmissions / EGR ventil
|
|
samos1111 | 29 mar 2007, 09:26 | |
| Član #264Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03 Objav: 71 | Imam opozorilo o visokih emisijah. Diagnostični računalnik (po brisanju starih sporočil) javi kodo "ECM-4405 EGR control Flow too low". Motor sicer dela vredu, mogoče res malo bolj smrdi . Stanje km je 170.000. Zanima me, če gre kdo ve če gre za serijsko napako kot pri V50 - malo sem pobrskal, pa ni videt, da bi bil to pri V70 zelo pogost problem. Pri Summitu bi zamenjali EGR ventil, aktuator, pa mende še šarili po krmilniku (zveni kot modifikacija oz. popravljanje serijske napake), predračun sumljivo visok. Uradna konkurenca govori samo o menjavi EGR ventila. Komu verjet? Rad bi trajno rešitev, ampak ne brezvezne menjave vsega po vrsti v blagor servisa.
[ Uredi 29 mar 2007, 09:30 ] | Na vrh | |
BOB | 29 mar 2007, 13:33 | |
| Član #117 Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45 Objav: 67
| Koliko pa hočjo met denarja? | Na vrh | |
samos1111 | 29 mar 2007, 14:32 | |
| Član #264 Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03 Objav: 71
| Ocena 800 EUR - nihče najbrž ne ve kaj je res pokvarjeno. Možno da pri Summit rečejo za najslabši možni primer - drugače bi se lohk zgodilo da zamenjajo ventil in problem ni rešen ali se čez par mesecev ponovi, kar bi mi bilo najmanj všeč. Je kar nekaj razdiranja (za dostop je treba odmontirat druge reči); teh delov mende nobeden od servisov nima na zalogi.
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 29 mar 2007, 15:57 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Poklicat na Dumido v Maribor, se dogovoriti zatermin in bodo diagnosticirali napako za "sat posla". Tudi cena pomoje ne bo takšna kot pri Summitu. | Na vrh | |
KARO3575 | 29 mar 2007, 17:19 | |
| Član #261 Prijavljen dne: 26 mar 2007, 16:31 Objav: 135
| V takem primeru je po mojem dobro dobiti 3 diagnoze in predračune od pooblaščenih serviserjev (npr. Summit, Dumida, Lekše). Vseeno se je dobro pozanimati ali res ne bo dovolj le ventil.
Če si iz Ljubljane v servis pri Dumidi je dobro upoštevati še pot.stroške do Dumide in če bodo še vedno ceneje- sigurno Dumida!!!
Mislim, da če bi malo pojamrali pri Summitu, sigurno bi dali še kaj popusta.
| Na vrh | |
bvogri | 29 mar 2007, 17:42 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Ma jaz nebi verjel tem zgodbicam, da je za neko napako krivo 10 stvari. Drugače pa kot si uspel ugotoviti iz napisanega na forumu Lekše pa Summit sucs. jaz ti lahko povem samo za Lekšeta
Nevem, zapelji avto drugam da ti diagonosticirajo problem, če nimaš za benz bomo pa skupi zbral donacijo :rezanje: :Z
Sam da neboš daju odiralcem dnarja brezveze to je važno.
.... pa mislim da je tovarniški upgrade računalniškega programa zastojn, če gre za napako. Ali se motim???
[ Uredi 29 mar 2007, 17:44 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 29 mar 2007, 19:41 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| bvogri je napisal(a): ...
.... pa mislim da je tovarniški upgrade računalniškega programa zastojn, če gre za napako. Ali se motim???
Prav imaš! Za takšne zadeve pa na Summitu mastno kasirajo, nevem kdo je že napisal, nalaganje novega software je stalo samo 50EUR Jao ko ljudje ne vedo...Zato smo tukaj da si takšne stvari povemo hehe | Na vrh | |
BOB | 30 mar 2007, 09:08 | |
| Član #117 Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45 Objav: 67
| Nalaganje novega softwara ponavadi ni čisto zastonj, vsaj če delajo večji upgrade ki traja kar nekaj časa (pri meni nazadnje cca 20 min) nekaj malega si zaračunajo za porabljen čas (kar je razumljivo). Ampak ne 50 EUR
[ Uredi 30 mar 2007, 09:10 ] | Na vrh | |
LeonT | 31 mar 2007, 22:13 | |
| Član #228 Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34 Objav: 37
| Sam EGR ventil stane sigurno 500 EUR, brez dela, tako da vprašanje koliko boš prihranil. | Na vrh | |
bvogri | 31 mar 2007, 22:26 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Mogoče nebi bilo slabo malo poklicati in prevertit spodnja linka:
Klik 1
ali:
Klik 2 | Na vrh | |
samos1111 | 15 apr 2007, 22:28 | |
| Član #264 Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03 Objav: 71
| Epilog: popravili na Summitu, za nekaj čez 200 EUR (v okviru garancije za rabljeno vozilo). Trajalo nekaj časa da so dobili dele, v najbližjem centralnem lagerju jih ni bilo. | Na vrh | |
samos1111 | 10 dec 2007, 17:31 | |
| Član #264 Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03 Objav: 71
| Žal, nadaljevanje. No, čez pol leta (10kkm) se je enega lepega dne isto obvestilo spet trikrat izpisalo. Pol je bilo dva tedna mir, pol se je pa izpisalo še vabilo na redni servis. Sem šel na Summit in se pritožil, da so mogoče prejšnjič slabo uredili. Sprejemnik me je opozoril, da če hočem reklamacijo, bom moral zraven stat. Sevede nimam časa. Žal sem se šele takrat zavedel, da je kot kaže točno to politika njihove firme in da bodo že nekaj natvezli, samo da ne bodo krivi. Ergo, ne hodite se jim pritoževat za kakršnokoli napako, če nimate časa in pojma. Mene ne bodo več videli, odnos in račun opravita svoje, upam da so vsaj vredu popravili. V glavnem, obtožili so mass flow meter, ga kao malo počohali in mo dali opomin pred izključitvijo. Z EGR kao da je vse vredu. Dejansko zabeleženih napak v računalniku ne poznam.
Mimogrede, novi Volvo TDji imajo "zmogljivejši EGR ventil". Ampak kolikor zastopim je verjetno izvirni problem nabiranje saj, ne sam ventil (ta menda več sivih las dela lastnikom V50 ipd). Kolega me je enkrat opozoril na nadstandarden črni dim ob pospeševanju v klanec (drugače opaznega kajenja ni - v povprečju pa vozim bolj ležerno). Vzrokov za saje pa je lohk več, poleg onega flow metra še injektorji, predvžig itd (je čist res najbrž lohk deset stvari, ki jih noben bog na forumu ne bo rešil ).
| Na vrh | |
T-5R | 10 dec 2007, 18:53 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| samos1111 je napisal(a): ... Kolega me je enkrat opozoril na nadstandarden črni dim ob pospeševanju v klanec (drugače opaznega kajenja ni - v povprečju pa vozim bolj ležerno). Vzrokov za saje pa je lohk več, poleg onega flow metra še injektorji, predvžig itd (je čist res najbrž lohk deset stvari, ki jih noben bog na forumu ne bo rešil ).
Pravilno si ugotovil. Vzrokov je lahko več. "Flow meter" bi skoraj rekel, da je zadnji na vrsti. Po mojem mnenju imaš sesalno cev zabito s sajami, in posledica tega je črn dim. Seveda, pa tudi injektorji niso v najboljši formi. Predvžiga pa se na common rail motorjih ne da nastavljati kot pri klasičnih TDI motorjih, ampak z popravilom in točno nastavitvijo inektorjev. Torej treba se je zapeljat k nekomu, ki se bo stvari lotil sistematično, in zdiagnosticiral napako.
| Na vrh | |
AssKicker | 04 jun 2015, 22:28 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Zdravo! Je že kdo imel problem z egr ventilom pri novejšem D5 motorju, 93 kw, od 2005 naprej? Danes je pri meni vrglo vn opozorilo, da moram obiskati serviserja, pa avto je vrglo v zasilni program, med tem je še malo cukal.. To se mi je zgodilo na daljši poti, po priganjanju v klanec. Sicer po kakih 20 km vožnje je avto začel sam od sebe ponovno normalno delovati, obvestilo je pa tudi izginilo, ko sem ga ponovno prižgal po kakšni uri.. Tester je pokazal egr ventil. Zatem sem ga še nekaj 10 km priganjal, in opozorilo ni bilo več.. Je možno, da je bil kakšen del saj v egr ventilu, al lahko začnem iskati nov ventil? Lp Matej | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 40, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|