|
|
(S80) Motorček prostega teka
|
|
S60R-Ocean Race | 16 jan 2008, 23:49 | |
| Član #22Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418 | Zanima me kako se naj lotim ščistiti motorček prostega teka, saj včasih v N (prostem teku) obrati rahlo nihajo. Hvala za odgovore!
[ Uredi 16 jan 2008, 23:50 ] | Na vrh | |
Žiiga | 16 jan 2008, 23:53 | |
| Član #481 Prijavljen dne: 04 nov 2007, 22:57 Objav: 30
| Motorček demontiraš, ga skopaš v starem olju, s tem si pomagaš s čopičom. Na konc spihaš.
Drugače pa prever upornost | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 16 jan 2008, 23:59 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Žiiga je napisal(a): ...
Motorček demontiraš, ga skopaš v starem olju, s tem si pomagaš s čopičom. Na konc spihaš.
Drugače pa prever upornost
Kaj pa če ga našpricam z karborator sprayem ali nekim odmaščevalcem? To škodi? Nevem niti kje se to čudo nahaja pri T6 motorju... Je morda stvar razvidna oziroma se jo da locirat iz spodnje slike?
[ Uredi 17 jan 2008, 00:04 ] | Na vrh | |
Zelen_V70TDI | 17 jan 2008, 07:12 | |
| Član #24 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49 Objav: 102
| motorček ima na koncu bata ki regulira pretok gumijasto kapico zato je bolje da ga ne špričaš z carb. cleanerjem ki vsebuje močna topila. Silikonska mast v sprayu je odlična stvar za te zadeve, pa še električne kontakte lahko našpricaš ker jih zaščiti pred vlago in vodo. | Na vrh | |
Zelen_V70TDI | 17 jan 2008, 07:14 | |
| Član #24 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49 Objav: 102
| btw.: pohvalno čista mašinca... | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 17 jan 2008, 12:55 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Zelen_V70TDI je napisal(a): ...
motorček ima na koncu bata ki regulira pretok gumijasto kapico zato je bolje da ga ne špričaš z carb. cleanerjem ki vsebuje močna topila. Silikonska mast v sprayu je odlična stvar za te zadeve, pa še električne kontakte lahko našpricaš ker jih zaščiti pred vlago in vodo.
Kje pa se nahaj stvar? | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 17 jan 2008, 17:01 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| @volvo5er: gledal sem pri kolektorju in mislim, da sem lociral to stvar, izgleda pa kot neki bencinski filter v pomanjšanem merilu če je to to. Sicer pa je stvar notri tako zabarikadirana z kovinskimi vezicami ter zategovalkami da si nisem upal jemati ven. Aja, ena cevka je šla še v cev iz intercoolerja. Morda nisem pri pravi stvari? Je pa to pod sesalnim kolektorjem. | Na vrh | |
Blaž 460 | 17 jan 2008, 17:40 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| pomoje bolje, da pri teh avtih tega ne diraš, če nimaš izkušenj.
btw ........ je pero spremenil nick?
[ Uredi 17 jan 2008, 17:41 ] | Na vrh | |
Blaž 460 | 17 jan 2008, 18:33 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| k pred tistim nisi nč napisu | Na vrh | |
T-5R | 17 jan 2008, 20:48 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Stvar je malce bolj komplicirana. S 80, ima elektronski "gas", in ne mehanski, kot npr. 850, S/V/C 70. Tam je potrebno zagotavljati pravo količino zraka z motorčkom prostega teka. Medtem ko pa ima S80 motorček na loputi. V bistvu je to cel modul z računalnikom v enem ohišju. K večjemu lahko očistiš le loputo. Več informacij najdeš na tej strani. Kako je z čiščenjem, pa nimam izkušenj. Vem le, da so tisti koračni motorčki od loput zelo zelo komplicirani, in je potrebno nastavljanje z testerjem,itd.....
Drugače pa se nahaja ta modul na sredini sesalnega kolektorja, na spodnji strani.
Sem pa enkrat bral, da so te module zamenjavali pod garancijo.....
[ Uredi 17 jan 2008, 21:54 ] | Na vrh | |
Plesko | 17 jan 2008, 21:18 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
|
Evo takole, torej imel sem podoben simptom lani in vse kar se je naredilo je bilo to da se je očistilo loputo k se sicer pri ne-turbačih nahaja..med sesalnim kolektorjem in zračnim filtrom tam kje se konča cev ki ju povezuje, in sicer notri je elektronsko regulirana loputa ki nastavlja oz dovaja zrak v motor in moja je bila kar konkretno zamazana, kar se pa tiče samega nastavljanja le te se nastavi sama po nekaj kilometrih vožnje... če sva govorila o isti loputi..
[ Uredi 18 jan 2008, 08:10 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 17 jan 2008, 22:02 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| @Plesko: Hvala Plesko za obrazložitev!! Sicer to sem enkrat dal ščistit pri S40 na Dumidi in od takrat dalje je motor v prostem teku tekel mirneje ter pod konstantnimi obrati.
@T-5R: Štima! Ima elektronski gas, k temu pa pri S80-tkah prinese kar nekaj problemov. Bil je recall za ETM ( electronic throttle module ) se pravi za ta "elektro regulacijski gas". Sem bral po tujih forumih da so v prostem teku nabijali obrati kar od 400 pa tja do 2.500 obr. Problem je bil tudi, ker se je konstantno prižigala kontrolna lučka za motor ter sporočilo na BC-ju, v najslabših primerih se je motor vklopil v zasilno funkcijo delovanja ki se imenuje "LIMP HOME MODE" kar pa pomeni, da je deloval vsak drugi cilinder ker je motor zaznal da ni dovolj hladilne tekočine in ga je obvarova pred pregrevanjem. Vsak naslednji cilinder pa je not in ven vlekel samo zrak ( brez eksplozij ) ker se je tako lažje hladil. Se pa je dalo peljati baje s hitrostjo 30km/h in 2.000rpm do prvega servisa brez tekočine kar pa se je dogajalo ko je s tekočino bilo vse v redu. Sicer pri meni funkcionira vse B.P., bom pa tale elektronski gas dal ščistit ( če to narediš ob vsakem rednem servisu naj bi stvar funkcionirala ) sicer pa je na mojem ta stvar bila že garancijsko zamenjana ( prav to je bila največja hiba prvih S80 ) pravtako pa vse 4 lambde in še polno nekih senzorjev, nova volanska letev, in še polno stvari ki baje sploh še ne bi rabili zamenjat. Bom pa dal ščistit in na novo programirat, da bom lažje spal | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 jan 2008, 17:26 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Evo! Danes sem kompletno švedsko ladjevje pri bajti spravil k Dumidi na "pregled". Najprej S60 T5, avto je čudno tekel v prostem teku. Diagnoza--> motorček prostega tega je umazan. Stvar so očistili ter našpricali noter Kentov One Shot spray ( čistilo za vplinjače ), in to kar v air intake ( tam pri tem motorčku pod kolektorjem ), da je očistil še ventile. Stvar dejansko funkcionira, avto teče mirneje, tišje ter je bolj poskočen.
Back on topic. Glede S80 T6 pa takole. ETM je bil že zamenjan, na novo je bil instaliran tudi zadnji software pack. Tekel pa je nemirno zato, ker je baje ta regulator bolj občutljiv glede umazanije od navadnih. Bil je zamaščen. Očistili so mi še tole, računalniško stestirali delovanje ETM-a ( graf ), ščistili kontakte in našpricali One Shot in stvar deluje B.P. Sicer bom pa dal ščistit ETM ob vsakem servisu in stvar mora funkcionirat!
[ Uredi 18 jan 2008, 17:28 ] | Na vrh | |
Damijan | 18 jan 2008, 18:02 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| A se lahko motorček prostega teka pri 850/S/V/C70 čisti s kakšnim čistilom in če da, s katerim? Lahko z bencino ali strojnim čistilom, ki tudi razmaščuje? | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 jan 2008, 18:34 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Damijan je napisal(a): ...
A se lahko motorček prostega teka pri 850/S/V/C70 čisti s kakšnim čistilom in če da, s katerim? Lahko z bencino ali strojnim čistilom, ki tudi razmaščuje?
Kentov one shot spray, stane cca. 10Eur 500ml, prednost pa je da lahko našpricaš ko je stvar montirana v avtu in motor teče in vseeno očisti vse. Dejansko na dozi tudi piše Throttle body cleaner.
[ Uredi 18 jan 2008, 18:38 ] | Na vrh | |
Damijan | 18 jan 2008, 19:12 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| ?????
| Na vrh | |
T-5R | 18 jan 2008, 19:32 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Kentov one shot spray...... Throttle body cleaner.
Tle je treba bit previden. Throttle body cleaner ni za plastiko, in gumo. Je na osnovi nitrota, to pa ni zdravo za gumo, in plastiko. Kadar jaz čistim loputo, jo odmontiram, in sčistim zunaj. Motorček pa samo spiham, in nič ne špricam po njemu. Prijatelj je zažgal plastično sesalno cev prav z One shot sprejem. Previdno s temi stvarmi. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 jan 2008, 14:03 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| @Damijan: Ja, to je ta spray in po uporabi je razlika očitna!
@T-5R: Uuups, tega nisem vedel. Čeprav da na S80 vzameš ven to stvarco se prej ubiješ A je kakšen spray za throttle body ki ne najeda plastike ter gume? | Na vrh | |
AljAž | 20 jan 2008, 21:08 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| @Primož: Mene pa zanima, kaj to pomeni, da so nihali obrati v prostem teku? Od koliko do koliko max. v tvojem primeru?? | Na vrh | |
T-5R | 20 jan 2008, 21:13 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
A je kakšen spray za throttle body ki ne najeda plastike ter gume?
Vse kar je na nitro osnovi razjeda plastiko. Pri delu uporabljam latex rokavice, ki so večino časa v stiku z pralnim bencinom, nafto, motornim oljem, raznimi čistili. Kadar pridejo v stik z Kent-ovim sprejem, pa se v trenutku raztrgajo...
| Na vrh | |
alfaromeo | 21 jan 2008, 13:05 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kako pa je rešil zadevo ? Je on šprical z Kentovim ONE SHOT sprayo, ? | Na vrh | |
Damijan | 22 jan 2008, 18:57 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ekola danes sem na mojem S70 opral in sčistil motorček prostega teka. Na pogled je bil čist. Ko sem ga pa namočil, samo T člen na motorčku, pa je bia čistilna tekočina ultra umazana. Vglavnem, zadeva oprana uspešno in zadeva vorka. Upam, da dolgoročno ne bo nobenega problema. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 44, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|