|
|
POLAR serije
|
|
AljAž | 06 dec 2007, 18:02 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767 | Prestavljeno:
V 70 AWD je napisal(a): ...
... p.s. Lahko prašam kaj pri 900-kah pomeni " POLAR " ?
rdečs40 je napisal(a): ... Polar so bile neke serije tik pred koncem prodaje modelov če se ne motim.Neki takšnega.Po letnikih avtov sklepam.Se pa tudi sam priporočam za kakšno razlago?940 oz 240 POLAR mi namreč vedno bolj dišita
Ovlov je napisal(a): ... rdečs40 je napisal(a): ... Polar so bile neke serije tik pred koncem prodaje modelov če se ne motim.Neki takšnega.Po letnikih avtov sklepam.Se pa tudi sam priporočam za kakšno razlago?940 oz 240 POLAR mi namreč vedno bolj dišita Kolikor je meni znano, se je tako imenovala zadnja serija modelov 240 in 940 (takrat samo še v karavanski (turbo) izvedbi), in mislim, da samo na italijanskem tržišču (nisem pa siguren). Spomnim se, da sem še sam nekaj časa cincal, ali naj si kupim 850-ko ali 940 polarja (ki se jim je takrat že iztekala prodaja). 850-ka je takrat veljala bolj za "driver's car", 940-ka pa za zadnji primerek neuničljivega šveda (ali kot mi je pomagal Igor Lekše, rekoč: "Z 850-ko se voziš lepše, z 940 pa dlje."
rdečs40 je napisal(a): ... tnx
MKovic je napisal(a): ...
Polar je bila Volvova posebna nomenklatura za serije 2/7/9. Časovno je bila predhodnica izdaji "Classic" in se je z njo na italjanskem trgu tudi delno prekrivala. Z obema nivojema opreme je Volvo "pospravil" iz skladišč vso dodatne opremo, ki jo je med življensko dobo posamezne serije ponujal. Polar je ponavadi vključevala opremo, rezervirano za bolj hladne kraje (ogrevani sedeži, meglenke, protizdrsni diferencijal, brisalci na lučeh..), Classic pa je zajela še tempomat, dodatne merilnike, usnje ter še kakšno zanimivo malenkost, kot naprimer posebno oštevilčbo na armaturni plošči.
RollingStone je napisal(a): ...
Točno tako. Polar še zdaleč ni bil delan za Ita trg; večina jih je končala na Norveškem, Švedskem in v Kanadi.
Ovlov je napisal(a): ... RollingStone je napisal(a): ...
Točno tako. Polar še zdaleč ni bil delan za Ita trg; večina jih je končala na Norveškem, Švedskem in v Kanadi.
Ne vem, če bo čisto držalo: eno je ime opreme (summum, classic, polar itd.), drugo pa ime modela, tisto kar je izpisano fizično v kromu na vratih prtljažnika: dejstvo je, da na ital. tržišču zadnja serija ni imela oznake 240/940, ampak Polar, drugje pa tega ni zaslediti (razen v NL mogoče). Sicer pa poglej na http://www.volvocars.se/ in skušaj najti model z imenom Polar ...
Ovlov je napisal(a): ... PS: Pomaga pa tudi, če v google vtipkaš Volvo Polar - in ti je kmalu vse jasno ...
Švedmorebitprh je napisal(a): ...
Če vas zanima Polar serije 200 si ga oglejte na Prisojni ulici, je temnozelen karavan. Več ali manj skoz tam stoji.
RollingStone je napisal(a): ... Mkovic ima prav. Če si pogledaš na volvoforums ali turbobricks, boš videl, da imajo oznako na zadku (poleg nekaterih izjem, sploh serije 200, ki imajo le polar napisano zadaj) najpogosteje npr. 940 POLAR. //Edit: Za serijo 200 izgleda velja kar si ti napisal. je napisal(a): ...
The Polar and Super Polar were 240's with 1.9L engines sold on the Italian market to avoid the extra taxes that the standard B230 would have carried. They compensated for that by upgrading the trim and standard features of the car. Basically they threw just about every option they could on the cars. Of course that means that you will have a heavier than normal 245 with a considerably smaller engine....
Torej je podobna zadeva kot italijanski T5. Razen tega se je pa 240 dobil tudi z 1.7l motorjem za mislim da izraelski trg.
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 09 dec 2007, 00:17 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| 240 POLAR
če so kilometri realni in res 1. lastnica, se mora avto peljat ko šus! | Na vrh | |
AljAž | 09 dec 2007, 00:34 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Hudo!! Pa kaka oprema! | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 10 dec 2007, 11:09 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| Mislim, da je to ta o katerem sem govoril in je parkiran na Prisojni pri metelkovi. Res je lepo ohranjen in pomoje tudi km ne lažejo. | Na vrh | |
cleaner | 10 dec 2007, 11:34 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Mu manjka rolo prtljaznika ali takrat tega se niso poznali? | Na vrh | |
volvo5er | 10 dec 2007, 11:46 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Verjetno rolo ni bil serijska oprema (podobno kot pri 850) | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 11 dec 2007, 08:51 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Soundman, morda jo presenetiš in ji rečeš da bo lahko pisan nanjo | Na vrh | |
cleaner | 11 dec 2007, 08:56 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Pa se to kam premakne? 110KM in 1,5T suhe mase... Je pa klasika, ja.. Lep | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 11 dec 2007, 09:03 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| cleaner je napisal(a): ...
Pa se to kam premakne? 110KM in 1,5T suhe mase... Je pa klasika, ja.. Lep
Turbo se še kar kotali ja
Drugače to pa zgolj za premikanje. Sicer pa je motor poln navora tudi v nižjih vrtljajih ker ni 16V tehnika. | Na vrh | |
zagy | 11 dec 2007, 12:23 | |
| Član #355 Prijavljen dne: 02 jun 2007, 12:34 Objav: 85
| Živjo, auto je vreden svojga gnarja, motor je mal švoh, je boljši 2,3 L . Če ga kupiš se javi ,me ene par zadev zanima pri tem tipu. Okol zadnga roloja , tud pr C30 ga moraš dokupit. | Na vrh | |
MiRo | 11 dec 2007, 12:36 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| ulih tolko, da si ne boste cedili slin... vagon je bil že včeraj dopoldne prodan . Jaz na svojem rolo imam, je pa res, da sem ga montiral sam. alora - doplačilo. Drugače pa 2.0 je čist ok. jaz ga imam v 244 in bistvene razlike med njim in 2.3 ni | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 24 jan 2008, 19:56 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Spet ena HUDA
... ni blo rečeno da so POLAR serije ble delane samo za italijanski trg, ta pa je od 1. lastnika? | Na vrh | |
AljAž | 24 jan 2008, 20:03 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Dvomim, da so bili delani samo za Italijane. Bolj bo to, da jih mi poznamo pretežno samo iz Italije. | Na vrh | |
Blaž 460 | 24 jan 2008, 21:27 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Drugače to pa zgolj za premikanje. Sicer pa je motor poln navora tudi v nižjih vrtljajih ker ni 16V tehnika.
ja ti veš
[ Uredi 24 jan 2008, 21:27 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 24 jan 2008, 22:29 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Blaž 460 je napisal(a): ... S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Drugače to pa zgolj za premikanje. Sicer pa je motor poln navora tudi v nižjih vrtljajih ker ni 16V tehnika.
ja ti veš
No, malo manj cinizma ter komunikacije na nivoju bi prosil, človek, na Volvo forumu si Če pa imaš kaj za pripomnit na moj post pa dopiši ali pa me popravi, s takšnim načinom komunikacije ne bomo prišli nikamor in kot opažam, ni to tvoj edini takšen izzivalni post. Če pa se motim se pa opravičujem. | Na vrh | |
Blaž 460 | 24 jan 2008, 22:51 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| no tole je bil komentar glede navora pri nižjih obratih pri 8ventilarju. kolikor sem se imel priložnost vozit z avti, nisem nikoli dobil občutka, da bi imel 8v več navora pri nižjih obratih | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 24 jan 2008, 22:56 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Blaž 460 je napisal(a): ...
no tole je bil komentar glede navora pri nižjih obratih pri 8ventilarju. kolikor sem se imel priložnost vozit z avti, nisem nikoli dobil občutka, da bi imel 8v več navora pri nižjih obratih
Verjetno nisi bil pozoren na to. 8v motorje nasploh ni potrebno nevem kam priganjati. Npr. Twingo če se ne motim ima 8v motor in ima navor čisto odspodaj. | Na vrh | |
alfaromeo | 25 jan 2008, 13:03 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Prosim, da ne pište pokroviteljskih postov.
motor z enako gibno prostrnino, ki ima 16v tehniko se v primerjvi z 8v tehniko raje vrti in ima max navor in moč pri višjih vrtljajih kot 8v. Vsekakor sta tudi navor in moč večja.
On topic: 940 polar je glede na moč motorja lahko turbo. , pa še bel je | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 04 feb 2008, 19:36 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| alfaromeo je napisal(a): ... On topic: 940 polar je glede na moč motorja lahko turbo. , pa še bel je
Zakaj se pa ne ve če je turbo al ne? A ima mar N/A isto konjev? Če pa kdo ve kateri motorji so bili razpoložljivi v teh avtih bi bil pa še bolj vesel... | Na vrh | |
AljAž | 04 feb 2008, 19:56 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Bo kar turbač, ja: 2.3, 4valjni. Še več info: klik
| Na vrh | |
MiRo | 05 feb 2008, 09:26 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| AljAž je napisal(a): ... Bo kar turbač, ja: 2.3, 4valjni. Še več info: klik
glede na konjenico je TURBO samo v primeru, da je 2.0. če je 2.3 pa ne! amen
| Na vrh | |
AljAž | 05 feb 2008, 12:32 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Potem manual "laže":
940 (B 230 F-Turbo engine) Type designation Volvo B 230 F-Turbo Output (SAE J 1349) 162 hp at 4800 rpm (119 kW at 80 rps) Max. torque (SAE J 1349) 195 ft. lbs. (265 Nm) at 3450 rpm Number of cylinders 4 Bore 3.78" (96 mm) Stroke 3.15" (80 mm) Displacement 2.32 Liters Compression ratio 8.7:1 Checking Adjusting Valve clearance, cold engine 0.012-0.016" 0.014-0.016" inlet and exhaust (0.30-0.40 mm) (0.35-0.40 mm) Valve clearance, warm engine 0.014-0.018" 0.016 0.018" inlet and exhaust (0.35-0.45 mm) (0.40-0.45 mm) ? | Na vrh | |
MiRo | 05 feb 2008, 13:19 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| AljAž je napisal(a): ... Potem manual "laže": 940 (B 230 F-Turbo engine) Type designation Volvo B 230 F-Turbo Output (SAE J 1349) 162 hp at 4800 rpm (119 kW at 80 rps) Max. torque (SAE J 1349) 195 ft. lbs. (265 Nm) at 3450 rpm Number of cylinders 4 Bore 3.78" (96 mm) Stroke 3.15" (80 mm) Displacement 2.32 Liters Compression ratio 8.7:1 Checking Adjusting Valve clearance, cold engine 0.012-0.016" 0.014-0.016" inlet and exhaust (0.30-0.40 mm) (0.35-0.40 mm) Valve clearance, warm engine 0.014-0.018" 0.016 0.018" inlet and exhaust (0.35-0.45 mm) (0.40-0.45 mm) ?
Sam imam pri 2.3 litrih enako konjenico brez T. Vem pa, da imajo 2.0T podobno kw kot 2.3 nonT. Pač laže, kaj ti naj, haha. ne vem u čem je trik
Peesda, me je pa tolk nakurl da sm strica poklical... in motor je 2.0 turbo.
srečno
[ Uredi 05 feb 2008, 14:12 ] | Na vrh | |
MiRo | 05 feb 2008, 14:51 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| AljAž je napisal(a): ... Ja čudno, mogoče spet kaki triki z različnimi trgi ipd. Ali pa je pač napaka v knjigi. MiRo je napisal(a): ... srečno "I tebi sine!"
'kako da ne'
| Na vrh | |
RollingStone | 05 feb 2008, 19:33 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| A ni bilo rečeno, da so Polar serije itak 2.0?
Drugače pa imate tukaj nekaj podatkov za večino turbo redblockov in nekaj whiteblockov: klik | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 15, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|