|
|
(850) Volvo obtožen zaradi okvare zavor
|
|
AljAž | 31 jan 2008, 16:30 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Prestavljeno:
Majkl je napisal(a): ... 24ur.com Če bi se to zgodilo z BMWju, VWju, etc. bi bilo use ok tako pa...! Ne zgrešite komentarjev...!
| Na vrh | |
AljAž | 31 jan 2008, 16:45 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Me prav zanima, kako so to dokazali....CSI. | Na vrh | |
tomazKK | 31 jan 2008, 19:25 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| To je pa ena najvecjih bedarij kar sem jih prebral. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 31 jan 2008, 20:00 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Enako se pridružujem tomazKK , to so odvetnik vse nareduil da bo lahko ženska ,ki je povzročila prometno nesrečo dobila denar za novega vola in še nekaj zraven. '' to so zame buče'' | Na vrh | |
volvo5er | 01 feb 2008, 08:27 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Vseeno to le niso tako "za lase privlečene buče" kot se na prvi pogled zdi. Dejansko so imele 850 in prve V70 probleme z zavorami, moje izkušnje so, da je vsaj za 99% teh problemov kriv slabo delujoč ABS sistem (večinoma abs računalnik, pa tudi senzorji in pa kabli do njih). Vseeno se pa take napake ne bi smele pojaviti na redno servisiranem vozilu pri pooblaščenem servisu (bi morale biti že odpravljene, sicer potiho, ampak vseeno).
V tem primeru bi bila krivda nekako takole razdeljena
Volvo: "nezanesljive zavore (abs)", ne vpoklic vseh vozil s tem problemom (ampak rajši popravila na rednem servisu sicer na račun volva, ampak opravljena "potiho")
Volvo servis: malomarnost!
Gospa voznica: nevestno servisiranje volva (mogoče??), neizkušenost, panika (ključni faktor), tudi če popolnoma odpovejo zavore, se da pri cca 40 km/h (pri toliko naj bi se zgodila nesreča) situacijo rešiti še na veliko drugih načinov; volan, gas, ročna zavora), verjetno je pa bila reakcija voznice "vik in krik pa roke v zrak" pa bum v otroke | Na vrh | |
RollingStone | 01 feb 2008, 09:35 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Pri reakciji voznice sem se sicer nasmejal, dejstvo pa je, da kar veliko žensk za volanom tako reagira v kritični situaciji. Nekatere še zamižijo in dajo roke v zrak.
Sicer pa tudi, če je bila napaka odpravljena potiho...... To pomeni, da je to delna krivda tistega serviserja (oz. pooblaščenega servisa), ki je (naj bi) to napako odpravil. | Na vrh | |
alfaromeo | 01 feb 2008, 11:06 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| No ta je pa dobra. Mislim, da 200k€ ni velika vsota in je kot taka brezpredmetna. Večjo škodo bo Volvo utrpel zaradi nabijanja člankov nesposobnih novinarjev, ki se ponavljajo kot papige. Resničnih vzrokov se ne bo izvedelo nikoli. So bili otroci v tistem avtomobilu pripreti, so imeli otroške sedeže, kakšen je bil drugi avtomobil, upam da ne sestavljen iz dveh totalk skupaj, ....., kakšno je bilo psihofizično stanje voznice "morilskega volva" takrat......
Skratka v kolikor bi šlo zares, bi bila odškodnina lahko veliko večja kot borih 200k€ in bi volvo lahko zaprl štacuno, tako kot se je pred leti skoraj zgodilo Fordu zaradi modela Pinto.
[ Uredi 01 feb 2008, 11:07 ] | Na vrh | |
RollingStone | 01 feb 2008, 11:40 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Tudi s tem se moram strinjat. Največja škoda bo sigurno nastala zaradi novinarjev. Poleg tega bi, če bi šlo zares, odškodnina znašala par mio € ali več, ne pa par 100k.
Nizka odškodnina pa je morda tudi posledica tega, da niti sodnik niti odvetniki niso bili povsem prepričani, kdo ali kaj je krivo za nesrečo.
[ Uredi 01 feb 2008, 11:41 ] | Na vrh | |
Plesko | 01 feb 2008, 12:11 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Ja otroci niso bili njeni , ampak so se sprehajali po pločniku. | Na vrh | |
RollingStone | 01 feb 2008, 12:16 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Še toliko bolje. Zavore gor ali dol, po pločniku nima kaj iskat z avtom.
[ Uredi 01 feb 2008, 12:21 ] | Na vrh | |
jarni | 13 feb 2008, 21:37 | |
| Član #182 Prijavljen dne: 23 jan 2007, 13:04 Objav: 26
| zdravo, sem probal prebrat članek, pa ne odpre več te strani...
a mi lahko kdo kaj več pove za kaj je šlo ?
lp, J | Na vrh | |
AljAž | 13 feb 2008, 22:02 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Glej moj prvi post v temi. | Na vrh | |
jarni | 14 feb 2008, 06:48 | |
| Član #182 Prijavljen dne: 23 jan 2007, 13:04 Objav: 26
| saj sem probal odpreti link na dnevnik strani, pa ne morem, kker nisem registriran uporabnik Dnevnika... me le na kkratko zanima za kaj je šlo...
lp, j | Na vrh | |
AljAž | 14 feb 2008, 07:45 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| AljAž je napisal(a): ... Prestavljeno: Majkl je napisal(a): ... 24ur.com Če bi se to zgodilo z BMWju, VWju, etc. bi bilo use ok tako pa...! Ne zgrešite komentarjev...!
A je res tako težko najti moj prvi post v temi-kjer citiram Majkla?
| Na vrh | |
jarni | 14 feb 2008, 10:06 | |
| Član #182 Prijavljen dne: 23 jan 2007, 13:04 Objav: 26
| se opravicujem... sem gledal prvi post v tej temi... ne TVOJEGA PRVEGA POSTA...
lp, j | Na vrh | |
jarni | 14 feb 2008, 10:23 | |
| Član #182 Prijavljen dne: 23 jan 2007, 13:04 Objav: 26
| sem prebral skopi prispevek... ocitno bom moral drugje poiskati razlago dogodka... kaj se je dejansko zgodilo, situacija, hitrost,...
zanima pa me predvsem zaradi tega, ker se je meni ze ene parkrat zgodilo sledeče... imam v70tdi... ko se počasi premikam v koloni ali ko štartam z avtom in se pri mali hitrosti skušam ustaviti, postane pedalo neodzivno (beri : trdo )... peljal že par let na razne volvo servise na testerje in niso valda nic ugotovili... potem sem pa ugotovil, da če se dalj časa dotaknem gas pedala ( predvidevam, da se ne ustvari dovolj podtlaka (pritiska) za normalno delovanje zavor) postane pedalo trdo, ko pa zahodim gas, je pa takoj spet vse ok...
komentarji pod omenjenim prispevkom pa itak niso omembe vredni... kaki
link do boljše razlage dogodka : 1 2
lp, j
[ Uredi 14 feb 2008, 16:36 ] | Na vrh | |
cleaner | 14 feb 2008, 11:24 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Kako se pa kaj oglasa vakumska crpalka? Ce slisis klokotanje v predelu med motorjem in odbijacem, je verjetno fuc ta crpalka. Posledica je trd pedal, saj crpalka deluje kot ojacevalnik zavorne sile. To bi tudi razlozili tvojo tezavo pri pocasnem premikanju - vakumska pumpa je vezana na gred v motorju in ko se dvignejo vrtljaji, tudi crpalka hitreje crpa in ti dobis spet ojacane zavore. | Na vrh | |
Zelen_V70TDI | 14 feb 2008, 14:51 | |
| Član #24 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49 Objav: 102
| na kakšne servise pa voziš avto da nič ne ugotovijo?
Vzrok za trd pedal je vakuum črpalka ali puščanje vakuuma na ceveh do servoojačevalnika - dokaj redko crkne oz. pušča tudi membrana v ojačevalniku. Ponavadi fuč črpalka tudi grdo ropota. Zamenjava črpalke reši problem. Meni se je dogajalo enako - takoj ko sem se odpeljal z parkirnega mesta in se hotel pred križiščem ustaviti je bil pedal trd kot pri ugasnjenem zavornega efekta pa nobenega.
Dokaj nevarna zadeva če je za volanom nekdo ki nima pojma kako si v tistem trenutku pomagati in kaj se sploh dogaja z avtom. | Na vrh | |
MKovic | 14 feb 2008, 21:49 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Dejstvo je, da se da z dovolj velikim finančnim zaledjem in množico ekspertov in "ekspertov" dokazati marsikaj, tudi to, da je za čisto navadno malomarnost gospe, ki po mojem mnenju sploh ne bi smela biti za volanom, kriva "grda velika korporacija". Zasnovati avto z razumno stopnjo varnosti, ki ob upoštevanju splošno znanih načel in ob normalnih pogojih uporabe ne ubije svojih potnikov je nekaj, snovati avtomobile, ki bodo imuni za (vse) neumnosti voznikov pa nekaj povsem drugega. Razliko med prvim in drugim je izkusil Audi v sredini '80-ih, ko v svoje modele, namenjene na ono stran Atlantika ni vgradil stikala, ki bi preprečevalo vžig avtomobila kadar avtomatski menjalnik ni v pozciji P ali N. Kar je nam Evropejcem povsem jasno (ne vžigaj avta, če je zadeva v prestavi ), je bilo čez lužo povod za morje tožb in skorajšnji umik znamke s tržišča. Tudi zato se ameriška opozorila na embalaži pogonskega jermena začnejo z "ugasni motor". | Na vrh | |
RollingStone | 15 feb 2008, 06:12 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Lepo napisano.
Taka butasta opozorila je sprožil val tožb v '80-ih letih... Če ni bilo izrecno napisano, kaj lahko in česa ne, si kot proizvajalec ne vem česa lahko kaj kmalu zaprl proizvodnjo. Toliko o zdravi pameti.
Sicer ot, ampak vseeno:
I'll sue you
[ Uredi 15 feb 2008, 06:15 ] | Na vrh | |
Majkl | 15 feb 2008, 11:39 | |
| Član #359 Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48 Objav: 346
|
Zanimivo
Naslednjič ko boste v McD (če boste) Na tisti njihovi piti piše pazi vroče, zato ker se je neka bušmanka opekla z vročim polnenjem in ker ni bilo opozorila pokasirala 1kk$! Kr ok. | Na vrh | |
RollingStone | 15 feb 2008, 11:45 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Saj je polno takih. Pol pa vidiš opozorila: ˝med vožnjo ne zapuščaj vozniškega sedeža˝ in ˝ne poskušaj zaustaviti verige (na motorni žagi) z genitalijami˝.... | Na vrh | |
izi20v | 15 feb 2008, 23:20 | |
| Član #627 Prijavljen dne: 09 feb 2008, 13:13 Lokacija: maribor Objav: 169
| Tudi jaz bi imel eno vprašanje,če mi lahko kdo razloži kaj bi bilo to ko pritisnem na zavoro se mi na pedalki sliši neki škloc kot da bi pedalo šo malenkost v prazno par mm. ko pa vgasnem avto in malo napumpam pedalo pa je trda takoj. | Na vrh | |
sebaveh | 16 feb 2008, 09:05 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Zrak v sistemu? Potem ga bo potrebno prezračit. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 75, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|