Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

XC70, D5 Summum; Ovlov

Avtor objava
Ovlov
02 feb 2008, 14:04 Predogled tiskanja
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Aljaž said: Dajmo, dajmo Ovlov, kje so slike v "garaži", pa en test v živo na srečanju...ratujem že nestrpen !!!

Evo, tule je nekaj fotk, Aljaž in ostali. O postopku uvoza iz Belgije sem pisal v ustrezni rubriki. In prvi vtisi (po dobrih 14 dneh)? Avto je res poezija, tako z vidika ohranjenosti in estetike kot opreme, počutja in motorja. Prva dva kilometra se mi je obraz malo razpotegnil spričo dizlskega hrupa, ampak še po dveh kilometrih je motorček na lepem utihnil - in potem je tam pri 130/140 samo še šumljalo. Kar pa se geartronica tiče:
Hm. Ne mislim jamrati; vedel sem, kaj kupujem, in sem se pač že vnaprej sprijaznil, da se bom naslednjih nekaj let prevažal malce drugače. Ampak nekaj vendarle lahko rečem: HVALITI takle geartronic, ko govorimo o uživaški vožnji (ne valjanju po cesti, prosim!) je komično. Za užitek pri vožnji je potrebno dvoje: takojšnja odzivnost menjalnika (in motorja) in vsak trenutek kontrola nad vrtljaji. Geartronic nima ne enega ne drugega. Pravzaprav se zdi z vidika vožnje (dober) ročni menjalnik v primerjavi z geartronicom tehnološki korak naprej ... (jaz ga v svoji stari 850-ki lahko prestavljam z enimi prstom) in kakšen marsovček bi najbrž celo pomislil, da so se zemljani najprej matrali z geartronicom, potem so pa končno izumili manualca (če bi presojal po njunih efektih na vožnjo). Geartronic ima nedvomno prednost pred manualcem zgolj in samo v mestni gužvi in zastojih, pa najbrž pri ameriškem (s hamburgerjem v roki) ali "poslovnem" (z vključenim mobitelom oz. papirji v roki in aktovko na kolenih) načinu vožnje; pri meni to odpade, ker se ne fijakam po mestu, kakšen kornet pa brez težav poližem tudi z ročnim. Na avtocesti je precej vseeno, kaj imaš: mogoče je tudi tu ročni v prednosti. Na podeželskih cestah, tam pa se izkaže resnična beda toliko hvaljenega (?) geartronica: tam je voziti z ročnim menjalnikom ne samo užitek, temveč - paradoksalno - tudi neprimerno bolj udobno in sproščujoče kot z (volvovo) avtomatiko. (In ne mi zdaj spet govorit, da se da tudi geartronica prestavljati ročno: tu ni primerjave!) No ja, ampak kot smo rekli: se bomo navadili, še posebej ker je dovolj drugih sladkosti, ki odtehtajo (nenazadnje poraba: na prvi "testni" vožnji LJ-KP - vozil sem res zelo "nalahko", tekoče in brez pospeševanj, med 120 in 130, samo včasih do 140, mi je (od Špana na Brezovici do Špara v Kopru) popil reci in piši 5,6 L/100 km - nazaj pa - ob polno otovorjenem prtljažniku in s tempomatom, naštelanim na 130: 6,2 L. (Kolikšna bi šele bila z manualcem! ) Bomo izmerili še na roke, ampak če je računalnik vsaj približno pošten, je to boljše od najboljših pričakovanj (iz Belgije je prišel s povprečno porabo 7,4 - in ta je bila očitno merjena na precejšnjo kilometrino, saj ni nihala glede na moj način vožnje). Pa še to: zgleda, da imajo pri vseh, tudi Volvovih, navodilih za uporabo, glavno besedo butci. V kilo težkem zvežčiču ti piše svega in svašta (npr. da se ne smeš voziti z odprtimi vrati ipd.), nikjer pa ne zveš, koliko je priporočljivo pretikati na ročni način (po moji pameti je vseeno, če prestavljaš z občutkom in ne teraš mašine, nikjer pa ne piše, da je res tako), nikjer ne zveš, ali je pred rdečo bolje dati v nevtralno - ali je vseeno, če tiščiš bremzo v D-načinu, pa kakšna informacija o turbini bi mogoče prav prišla itd .... No ja, bomo vprašali mojstra Baumana, če pri Volvu ne vedo (oz. nočejo povedati) ... Skratka, zaenkrat torej čista minus desetka! Zelllllooo zadovoljen!
















[ Uredi 02 feb 2008, 14:54 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
02 feb 2008, 14:25
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Iz 1. roke ti povem, da se po ovinkih in vožnji pri cca 80-120 km/h da čisto lepo pretikati v +/- načinu in je vožnja skoraj enaka kot z ročnim menjalnikom ( z mojega vidika )pa vedi da sem pristaš ročnega menjalnika in avtomatika videt ne morem! Res pa je da imam za sabo skoraj 20k km in pa ves čas ( 100 % ) vožnje v tip načinu. Edina razlika med navadnim ročnim se pozna pri hitrem pospeševanju in počasnem pretikanju ( v tip modu ), drugače sem pa s " tip " vožnjo zelo zadovoljen, kar pred 10k km 100 % nisem bil! Prevozi nekaj 1000 km v tip načinu, pa ti garantiram da ti bo všeč!

On topic: Avto zgleda fenomenalno, je pa res, za velik dnarja velik muske!

Srečno in veliko varnih in brezskrbnih kilometrov!
Na vrh
AljAž
02 feb 2008, 14:51
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Avto je
Sicer pa je meni avtomatik čedalje bližje-sem očitno kak km preveč vozil očetovega. Super se poda s HU8xx, ker ne rabiš gledati obratov za prestavljat itd. Pač ena skrb voznika manj.
Glede porabe je tako, da dejansko porabo bistveno pod 8 ni realno pričakovati. Mogoče, od LJ proti morju, ker je večinoma navzdol. Sicer pa ob umirjeni, mešani vožnji pričakuj okoli 8,5.
Pa veliko varnih in uživaških Kkm!

ps: ovlov če ti bo avto, menjalnik itd. šel preveč na živce, le sporoči!
Na vrh
Ovlov
02 feb 2008, 15:55
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
@ V70FWD: Hvala za dobre želje. Sicer pa: saj vem, da sem bom moral še malo navaditi (oz. pozabiti na sladkosti ročnega ), najbrž pa gre tudi za vprašanje kompatibilnosti med motorji in menjalniki (npr. razlika v pospeševanju in torej tudi v odzivnosti je pri T5 pa tudi D5 med ročnim in avtomatskim načinom skoraj zanemarljiva - pri XC-ju pa kar pecejšnja) ...

@Aljaž: Tudi tebi hvala za voščila. Kar pa se porabe tiče: BC najbrž res malček pretirava - ne gre pa pozabiti, da cesta od KP v LJ pelje v glavnem navzgor ... pa mi je še vedno naračunal 6,2 ...

Aja, še to: a kdo ve, kje se najbolj splača kupovati biksensonske žarnice?

LP!
Na vrh
AljAž
02 feb 2008, 16:03
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Evo primerna tema za to: Ksenon žarnice

[ Uredi 02 feb 2008, 16:03 ]
Na vrh
Ovlov
02 feb 2008, 16:07
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Ja, sem videl, ampak mene zanima, a ima kdo kaj izkušenj s tem (vidi se, da so cene hudo različne) ...
Na vrh
AljAž
02 feb 2008, 16:14
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Sem citiral tvoje vprašanje v tisto temo. Morebitni odgovori naj se pišejo tam.
Da ne bo vse raztreseno po forumu.
Na vrh
Mihc V50 T5
03 feb 2008, 12:03
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Odličen volvo, zelo ohranjen, lepa notranjost popolno vse. Samo tablica je pa skoraj ista kot moja 89-0MV
Želim ti veliko srečnih, veselih in odličnih kilometrov, ne samo po asfaltu tudi offroad.

LP Mihc



Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 40, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete