|
|
Crash tests Pojdi na stran
[1]
2
|
|
SoundMan | 20 jun 2007, 14:44 | |
| Član #51Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:49 Objav: 145 | Neodvisni testi od zavarovalnic. Ali; Kako se obnese vaš konjiček v kriznem momentu: Crash tests... Škoda da nimajo še za V70...
| Na vrh | |
AljAž | 20 jun 2007, 17:07 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Zanimivo, precej strogo se mi zdi. Sicer pa kar strašljivo, ker zmeraj lutka "nazaj grede" z glavo udari v B stebriček ali vrata. Še euroNCAP: http://www.euroncap.com/home.aspx
[ Uredi 20 jun 2007, 17:08 ] | Na vrh | |
AljAž | 04 jul 2007, 21:38 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Kitajci briljirajo. klik | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 05 jul 2007, 12:35 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| A lahko eden sporoči s kolk je treba pomnožit milje da dobiš kilometre. Hvala! | Na vrh | |
RollingStone | 05 jul 2007, 13:02 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| 1km = 0,6213712 mile
1 milja = 1609 metrov
Navtična milja = 1852 metrov
[ Uredi 05 jul 2007, 13:04 ] | Na vrh | |
Majkl | 05 jul 2007, 23:42 | |
| Član #359 Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48 Objav: 346
| V 70 AWD je napisal(a): ...
A lahko eden sporoči s kolk je treba pomnožit milje da dobiš kilometre. Hvala!
z 1.6 ---> XY mile x 1.6 = AB km | Na vrh | |
AljAž | 22 jul 2007, 09:39 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| EuroNCAP ima prenovljeno stran(sicer že nekaj časa), a sedaj so na ogled tudi filmčki zaletavanj. | Na vrh | |
AljAž | 27 okt 2007, 16:21 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Nekaj zanimivih testov na ADAC strani.
| Na vrh | |
AljAž | 27 jan 2008, 13:43 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
|
btw: klik
| Na vrh | |
AljAž | 05 feb 2008, 22:42 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Novi S80, 40mph v čisti zid (NCAP uporablja sicer zamaknjene a zmečkljive ovire) Lepo se je obnesu. ##SANITISED## width="425" height="355">##SANITISED## src="http://www.youtube.com/v/tIFKdvuTylc&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355">##SANITISED##>##SANITISED##> | Na vrh | |
Plesko | 06 feb 2008, 08:33 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| To je pa že staro | Na vrh | |
Anže | 06 jul 2009, 09:48 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Hm.. iskov sm ze velik testov ampak nikjer nism vidu testa od V50 :/ | Na vrh | |
Sverige | 06 jul 2009, 10:58 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Kaj je zdej to? Volvo kao najbolj varen avto pa zdej gledam NCAP teste pa Renault povsod več zelene barve. Kaj je zdej res? | Na vrh | |
MKovic | 06 jul 2009, 14:40 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Laguna je napisal(a): ...
Kaj je zdej to? Volvo kao najbolj varen avto pa zdej gledam NCAP teste pa Renault povsod več zelene barve. Kaj je zdej res?
Enako se sprašujem tudi jaz: S80 proti Kii ProCeed? he, he - joke "Real life" pokaže bistveno drugačne rezultate: Kadar so protokoli testiranj znani in se ne spreminjajo ni težko "reverse-engineered" niti pločevinke Coca Cole, da bo pod točno določenimi (in nespremenljivimi) pogoji "izredno - 5 zvezdic" varna. Ko, pa se pogoji spremenijo, pa je zgodba drugačna. Zato tudi takšne razlike med dodeljenimi ocenami identičnih avtomobilov, ki jih opravlja NCAP in ameriški inštitut za highway safety. | Na vrh | |
Sverige | 06 jul 2009, 15:07 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Ampak Renault npr. je kar dobro reklamo iz tega naredu. Ni mi jasno kako je možno, ravno ta primerjava ki si jo dal, S80 in Kia... kako ima lahko Kia več ali enako zvezdic. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 06 jul 2009, 16:08 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Laguna je napisal(a): ...
Ampak Renault npr. je kar dobro reklamo iz tega naredu. Ni mi jasno kako je možno, ravno ta primerjava ki si jo dal, S80 in Kia... kako ima lahko Kia več ali enako zvezdic.
Ful je težko, npr. pr eni znamki avta lutka z glavo udari v stebriček ali kaj drugega in takoj zgubi točko ali dve, ne vem kako avti pridobivajo ocene ... mah, v vsakem primeru se raje odločim za Volva, zavedam se da mi pri 100 + km/h v drevo ne bo pomagal ne Volvo, ne noben Renault s 6 zvezdicami ampak zgolj kako naklučje ali sreča, če me pa v kakem križišču kdo z boka nabaše ali od zadaj, ali pa kak drug slučaj, pa raje sedim v Volvu, čeprav je vse to tako relativno, da se lahko v vsakem avtu ubiješ tudi pri 30 km/h | Na vrh | |
strojnik | 06 jul 2009, 16:46 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| A ima kdo slučajno link do crash test za T model S80 (facelift) od 2005-2006? A so pri facelift modelih tudi spremembe na varnostnih elementih ali so samo popravki kozmetične narave | Na vrh | |
AljAž | 06 jul 2009, 18:03 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ne delajo posebnih testov. Tudi za V50 so merodajni rezultati od S40. | Na vrh | |
MKovic | 06 jul 2009, 21:30 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Volvo. 4 life je napisal(a): ...
Ful je težko, npr. pr eni znamki avta lutka z glavo udari v stebriček ali kaj drugega in takoj zgubi točko ali dve,
Ali pa le nima opozorilnika za varnostni pas, ki bi "težil" dokler se voznik in spotnik ne pripneta. V tem primeru gre ena točka. Kaj ima to z dejansko varnostjo avtomobila pa mi ni čisto jasno. Mislim, da je vsakomur jasno, da nepripet varnostni pas pomeni zanesljivo smrt v nesrečah nad (pa tudi pod) 40 km/h. | Na vrh | |
Ovlov | 07 maj 2012, 18:00 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Poanta tele novičke: če se nameravaš fentat s pikiranjem v odstavno nišo predora, tega ne počni v saabu (in kakopak volvu). Šit, eni imajo res smolo: tipčku se je števec ustavil pri 130, in je preživel (zaenkrat)!!! | Na vrh | |
revival | 07 maj 2012, 19:15 | |
| Član #1874 Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14 Objav: 220
| Če je res delal samomor,bo jezen kot ris,če seveda preživi.Je pa to crash test v živo,žal. | Na vrh | |
alfaromeo | 08 maj 2012, 09:12 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Wow. Tole pa je referenca... | Na vrh | |
sebaveh | 08 maj 2012, 20:23 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Preživel že, ampak kako? Pri takem pojemku mu vseeno potrga notranje organe, da posledic ne omenjam... Eh, bo pa lepo truplo ;) | Na vrh | |
divja jaga | 08 maj 2012, 21:37 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| sebaveh je napisal(a): ...
Preživel že, ampak kako? Pri takem pojemku mu vseeno potrga notranje organe, da posledic ne omenjam... Eh, bo pa lepo truplo ;)
Hm, se nekako strinjam s tem, ampak ne popolnoma. Mislim, da ne bi preživel niti do prihoda gasilcev, če bi bile notranje poškodbe prehude (beri: "potrgani" notranji organi,...). Že sama zastrupitev krvi s kakšno bakterijo bi bila dovolj. Jaz upam, da se bo fant izvlekel (sem optimist ) | Na vrh | |
tomazKK | 27 avg 2012, 17:02 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Popolnoma presenečen. Prvič, da se američani spomnejo tacga testa. Drugič, da v cajtih oh in sploh varnosti zatajijo grofje Švabski. Tretjič, da je Volvo vedno pripravljen na teste, ki še sploh niso bli izumljeni. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 87, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|