Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

XC90 2.5T Ocean Race, 06', Hong Kong

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
AljAž
24 maj 2007, 20:42
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Kot smo vedeli. Zanimivo. Ni mi jasno zakaj si zmanjšal znesek za 4000€ in pa zakaj bi se odpravil v Tokio?Zakaj jih preprosto ne tožiš? Ker če so ti "pustili", da si šel tako daleč, tako in tako ne vidim druge poti, oni pa verjetno tudi ne, saj vztrajajo pri svojem.

[ Uredi 24 maj 2007, 20:42 ]
Na vrh
Hong Kong
25 maj 2007, 06:58
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Tožba itak gre zdaj v polni vrednosti naprej.
Ker me je novi dir. povabil vljudno na razgovor 19.4. in je tam bil
komaj 1 mesec se je resnično zavzel za rešitev zadeve a je Japonc
očitno "il cappo" in ta ne more nič.
Je pa oseba na mestu in vsaka mu čast da je prišel v firmo kjer se v zadnjih letih zamenjalo vsaj 8 odgovornih.
In po tem sestanku v dobri veri, da bo urejeno smo zmanjšali znesek glede na vse. A se je kmalu pokazalo, da se njima hebe za en XC 90 več ali manj.
Oni bojo stranke imeli dokler zadeva ne bo tako kot včeraj v še več medijih, vsaj tistih kateri niso skorumpirani z plačilom reklam Summita. Škodo katero im bojo mediji naredili je trikratno sorazmerna reklamam kartere plačajo.
Nezadovoljna stranka lahko naredi v trenutku toliko razmišljanja pri novih kupcih...uh kje bom pa servis imel itn...

Sumitomo Corporation lastnik Summit Avta je v Tokiu. Vse sem poslal odgovornemu v Tokio, me je takoj klical že večkrat in samo povedal, da je stranka bog in prvi moto njihove kompanije "zadovoljna stranka "ter da mi bo uredil da zadevo reši njihova služba za take primere.
Pred tem sem klical Londonsko ekspozituro in so mi povedali, da so iz Summita že urgirali ko so slišali, da sem v stiku z Londonom.
Grejo se igrice a žal nič ne pomaga.
Gospod iz Tokia je vse pregledal in povedal, da enostavno po telefonu dokler ni dobil dopise in izjave odvetnikov Summita ni mogel nič, zdaj je prepričan in vidi, da grem do konca ter me je spraševal kako je bila zanimiva pot na Švedsko...ker za njega je rekel pravno veljavna in zadostna samo izjava dir. Volva iz Goteborga. Ga ne zanima kdo je naredil napako do mene in mojega odnosa kot stranke Sumitomo Corporation. Pa naj zdaj njihova pravna komisija odloči zakaj se je stranka obrnila v Tokio. To pri Japoncem, da se nekdo pritoži v matično podjetje pomeni, da nekaj smrdi v ekspozituri.
Klical me je iz Tokia ko je pri njemu bila ura 22 zvečer. A obljubil je v toku dneva in tega se je držal. Vsaka im čast. Vabilo za Junij mi bo poslal v začetku meseca. Ker je zadeva zdaj odšla v medije najverjetneje bo nekdo iz odvetniške pisarne šel z menoj v Tokio pa naj stane kolikor stane. Bom že zdržal če sem vse to dal čez 11 mesecev. Zdaj bi bilo glupo da odneham a to pričakujejo pa so se zmotili. še to so mi povedali, ja pa ja, kdo ti bo objavil v časopisu? Aha glavni urednik je odobril in še bo pisal je rekel.
Sayonara from Tokio Juny 2007

Lep vikend želim v varni vožnji

[ Uredi 25 maj 2007, 07:12 ]
Na vrh
Domzalcan
25 maj 2007, 17:49
Član #110
Prijavljen dne: 01 dec 2006, 15:44
Objav: 104
Svaka čast, morm rečt da maš jajca in čas No.1
Na vrh
Photopress
25 maj 2007, 22:44
Član #115
Prijavljen dne: 05 dec 2006, 22:15
Objav: 61
Branko!

Lahko ti samo čestitam,čeprav si naredil mnogo več kot lahko dojamemo mi in najbrž tudi ti...

Lp, Photopress
Na vrh
Hong Kong
26 maj 2007, 08:47
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Hvala Photopress in ostali na podpori. Seveda je to namen da se popravi nivo usluge in odnosa do stranke in preberite dopis gen. managerja Japonca v Ljubljani.
A za gospoda iz Tokia je važno samo to je rekel v tel. pogovoru ki je trajal vsaj 35 minut ko me je poklical pred dnevi. Zraven so bili novinarji Dnevnika in vse poslušali na speakerphone :
za njega je pravno veljavna in zadostna samo pisna izjava dir. Volva iz Goteborga kaj so popravljali 5 dni. Vse ostalo je irelevantno.
S tem, da sem včeraj prejel mail spet od g. Hansa Wikmana kjer mi je potrdil, da stoji za izjavo in da nima več kaj dodati saj je vse jasno in da še vedno ima primer pod nadzorom še več se mi lepo zahvaljuje, da sem primer pripeljal do njih v Švedsko ker Volvo je in bo zaradi tega poostril nadzor nad servisi v Sloveniji. Ker so še ostali detajli v mailu za Tokio in njegovo posredovanje postam samo delno njegov mail:
*******************************************
Dear Branko,

Thank you for your mail.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Besides what I have already answered in my mails to you, I have nothing
further to add.

With Best Regards
Hans Wikman
VP Vehicle Line Director Large Car
*******************************************
No ker smo zdaj v javnosti in te dni bojo še drugi mediji objavili malo bolj napisano zgodbo v stilu" kaj si dovolijo servisi" tukaj so dva maila v istem dnevu ko sem urgiral na Tokio od Japonskega dir. v Sloveniji Summitmotors oz. Summit Avto (isti k. druga pakunga)
***************************

----- Original Message -----
> From: "Masahiro Tajima" <masahiro.tajima@summitmotors.si>
> To: "'Branko'" <branko_aleksandar1@t-2.net>
> Cc: <masahiro.tajima@summitavto.si>; "'Mitja Erjavec'"
> <mitja.erjavec@summitavto.si>; "'Renato Pobor'"
> <renato.pobor@summitavto.si>
> Sent: Tuesday, May 15, 2007 3:44 AM
> Subject: Your letter dated May 14, 2007
>
>
>> Dear Mr. Branko Aleksander,
>>
>> I acknowledge receipt of your e-mail dated May 14, and took notice of
>> your personal opinion about our management. I would certainly take your
>> opinion seriously, and prove to the market that we are committed to the customer satisfaction in the framework of our obligations.
>>
>> As you have been probably informed by your legal representatives, the
>> case had been submitted to our lawyers already. After careful examination of the relevant facts and the circumstances of the case at issue, it is their opinion that there is no legal ground to grant the claim which had been forwarded to our company by your legal representatives with a letter from January 22nd, 2007, No. B6-296/2006. Nevertheless, should you be able to present to our company any new fact that could be legally relevant and has not been taken into consideration yet, I am ready to discuss and
>> reconsider the possibilities of solving the matter. Anyhow, as the manager of the company I can assure you that I am well aware of the importance of the customer satisfaction which is, indeed, a top priority for any company being involved in producing or selling the cars. This goal can be, though, achieved only on condition that procedures that are prescribed by law for solving any potential complaint on services are complied with and that mutual respect from both sides is ensured, intagibility of the integrity
>> of our company included. May I also remind you, that our company is still
>> awaiting the payment of the due Invoice dated July 10th, 2006,
>> No.6250946."
>>
>> Yours Faithfully,
>> Masahiro Tajima

In drugi mail

----- Original Message -----
From: "Masahiro Tajima" <masahiro.tajima@summitmotors.si>
To: "'Branko'" <branko_aleksandar1@t-2.net>
Cc: "'mitja Erjavec'" <mitja.erjavec@summitavto.si>; "'Renato Pobor'"
<renato.pobor@summitavto.si>
Sent: Tuesday, May 15, 2007 11:19 AM
Subject: RE: Your letter dated May 14, 2007


> Dear Mr. Branko Aleksander,
>
> I regret that my explanation is not clearly understood.
> Given the fact that we have not found any new fact in your response to my
> e-mail from today, we can only insist on our views as already presented to
> you.
>
> I appreciate your appreciation for Japanese business culture and trust
> that taking it into consideration you will understand that it is primarily a
> matter of mutual recognition and respect. Based on this assumption, we are aware of the fact that the choice of conduct is entirely on your side.
>
> Best Regards,
> M. Tajima
************************************
Z polno odgovornostjo
Whit full responsibility
Objavil:
Branko Aleksandar

[ Uredi 26 maj 2007, 08:56 ]
Na vrh
Domzalcan
26 maj 2007, 11:44
Član #110
Prijavljen dne: 01 dec 2006, 15:44
Objav: 104
@Branko, a zdej navigacija pa telefon pa vse to normalno deluje? Upam da jih stožiš za čim več ni jih čimbolj potlačiš v drek!

Na vrh
noj
26 maj 2007, 15:05
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Meni se pa zdi, da je Direkt dosti neresen časopis, in da bi bilo veliko bolje, če želiš čim več doseči , da bi bilo to v kakšnih bolj priznanih medijih... Če pa je to tudi tvoj namen, pa jaz tega v Direkt sploh nebi dajal...
Na vrh
al jarreau
26 maj 2007, 19:11
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Branko Aleksandar, zanima me v katerih komunajzarskih časopisih ti dogodka niso hoteli objaviti.
Najbolj mi pa gre na jetra japonsko pravniško izmikanje z pravniškim drekom ala "any new fact that could be legally relevant". Če imaš denar jih jebi do konca, saj se iz tebe delajo norca.
Brane
Na vrh
Hong Kong
27 maj 2007, 07:19
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Saj ni važno zdaj v katerem je časopisu a lahko povem, da enako kot lansko leto ko je vse že bilo posneto na POP CORN TV-u (skorumpirana TV) in so preprečili objavo glih preden sem odšel v Švedsko isto tako vsi mediji kateri imajo plačano reklamo s strani Summita niso "želeli" objaviti.
(Boljš je biti pixdolizac kot dupelizac)
Saj zdaj itak ni pomembno zdaj gremo naprej z tožbo in posredovanjem Tokia pa da vidimo koga bojo še naprej delali neumnega z prav bednimi in pokvarjenimi izjavami do stranke.
Je še 101 način legalni in nelegalni, da se takima dopove, da to NE smejo in Ne bojo več nikoli delali na tuji lastnini.
Direkt gor ali dol. Bistvo je, da je urednik-ca odobril objavo čeprav so tudi tukaj poskušali prepovedati a lahko si mislite zakaj...
Ko bo Ljubljana eno jutro osvanila oblimana z plakati pa kaj mi bojo?
Zdaj naj Senica in Tokio urejajo medsebojne odnose.
Lepo nedeljo želim. Glede denarja itak ko ga nisem imel so mi prijatelji pomagali in se zahvaljujem ter menim, da sem se in se bom še primerno oddolžil vsakemu. Zdaj se ne gre samo za denar in odškodnino, predvčerajšnjim pri odvetniku so se stvari obrnile na zelo resno področje...Zdaj bo nematerialne odškodnine za nerviranje in poniževanje ocenjeval za to ovlaščeni strokovnjak.
Mislite, da im je všeč v Tokijski centrali Sumitomo Corporation da dobijo takšno pritožbo stranke? Katera gre do konca 100%.
Na Švedskem Volvu ni bilo.
No comment.
Noj vsekakor vem, da so na Summitu tudi zelo prijazni in pošteni ljudje kateri se resnično trudijo opravljati svoje vsakdanje delo po vseh pravilih in določilih zato vedno lahko tudi v mojem imenu to poveš vsakmu ki si to zasluži v pogovoru. Tudi ti si eden od njih. Samo tako naprej saj je to bistvo mojega toženja : Da je stranka zadovoljna. In jaz sem z tvojim opravljenim delom zadnjič ko sem bil pri direktorju na sestanku bil in to tudi omenil direktorju, saj je samo gledal kaj pa ti zdaj upadaš v sred pogovora in mi dajaš ključe avta. Saj smo potem odšli na testno vožnjo ker me je prosil, da bi rada videl in seveda vozil avto. Seveda sem mu dal ključe.
V pogovoru se je in v mailu kasneje lepo zahvalil, da sem se kljub vsemu oglasil saj je slišal od šefa poprodaje G. Poborja samo negativne kvakva a vesel je, da sem se oglasil in dokazal, da imam čisto vest...


[ Uredi 27 maj 2007, 07:27 ]
Na vrh
Hong Kong
27 maj 2007, 07:31
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
06.06.2006 --- 06.06.2007 1 leto XC90

(registriran 09.06.06)

[ Uredi 27 maj 2007, 07:34 ]
Na vrh
LeonT
27 maj 2007, 14:12
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Hong Kong, me veseli, da si jih pritisnil, samo vseen ne pričakuj preveč od sodišča. Za nematerialno škodo zaradi živciranja glede avta ne boš dobil nič. Prav je, da jih pritisneš, vendar ne smeš vzeti preveč osebno. Saj je samo avto /tako kot v reklami za neko zavarovalnico.../
Na vrh
Domzalcan
27 maj 2007, 16:50
Član #110
Prijavljen dne: 01 dec 2006, 15:44
Objav: 104
To je avto ki je vreden 15mio sit...ne pa yugo od 100eur. Zato pa je treba tako golazn prtisnt pa stisnt dnar iz njih za vso škodo.
Na vrh
LeonT
27 maj 2007, 17:36
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Se strinjam, da ima pravico zahtevat povračilo nastale škode, samo v Sloveniji ni pravno priznana vsaka škoda, kar pomeni, da zanjo ne moreš dobiti odškodnine. Če si nervozen, ker so ti zaj.... avto na servisu ti za nastalo nervozo ne pripada odškodnina. Vseeno želim vse dobro, hočem samo povedati, da ne gre pričakovati preveč.

Ravno prejšnji teden smo končali primer, ko je 23 fant, ki si je v nesreči tako poškodoval koleno, da bo imel celo življenje težave z bolečinami in nestabilnostjo (odpade hoja v hribe ter agresivni športi do konca življenja). Človeku je bila določena odškodnina 15k EUR, s tem, da je bil 1 leto na berglah in prestal 3 operacije. In to je visoka odškodnina po naši sodni praksi
Na vrh
Hong Kong
27 maj 2007, 21:20
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Lepo je prebrati tudi vaša mnenja.
Vsekakor odškodnina in večji del iste je zaradi
trikratnega demontiranja in montiranja notranjosti vozila
saj po takšnih posegih to ni več nov avto in če ima Volvo
svojo oceno, da je to -12% od nabavne cene vozila bojo
toliko tudi plačali na tak ali drugačen način.
Izlet v Tokyo enako kot v Švedsko pa je nekaj nepozabnega kot uničenje novega avtomobila.
To da avto stane na cesti čez 16 mio. pa dodatno obremenjuje Summit.
Nazadnje sem bil na Japonskem 1997 leta in Vam prav povem, da se veselim tega izleta, videl bom sodelavca Takahashija s katerim smo 8 mes. delali na Kitajskem na 3 ista projekta in doživel centralo Sumitomo Corporation ter njihovo tipično Japonsko gostoljublje. O temi pogovora no comment mislim, da je bilo dovolj.
"Naš" Japonček se je očitno pokvaril v Nigeriji in zdaj v Sloveniji kjer je delal...

Na vrh
Pravljicar
29 maj 2007, 14:27
Član #327
Prijavljen dne: 12 maj 2007, 11:29
Objav: 20
E Brane si pa dober da se ti tako da (ja vem 15mio) , sem se vprašal kaj pa če na koncu ne boš nič dosegel ? oz. ti ne bodo povrnili nobenih stroškov.

Sej veš kako gre pregovor. Včasih je tudi slaba reklama boljša ko nič
Na vrh
Hong Kong
29 maj 2007, 18:21
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Pravljicar je napisal(a): ...

E Brane si pa dober da se ti tako da (ja vem 15mio) , sem se vprašal kaj pa če na koncu ne boš nič dosegel ? oz. ti ne bodo povrnili nobenih stroškov.

Sej veš kako gre pregovor. Včasih je tudi slaba reklama boljša ko nič


Vse se vrača vse se plača
Na vrh
AljAž
29 maj 2007, 18:50
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Hong Kong je napisal(a): ...


Vse se vrača vse se plača



...slabe stvari delat se ne splača.
Na vrh
Hong Kong
18 jun 2007, 15:39
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Eno leto je mimo in ker ste me spraševali za informacijo navajam stroškovnik v enem letu za XC90 benciner. Ne navajam podatkov ker se hvalim, preseravam ali zadovoljujem svoj ego. Realni stroški lastnika novega Volvo XC90 v enem letu. Če kdo ima manj menim, da ne skrbi primerno za svoje vozilo. Tudi sam sem komaj sfolgal ali zdaj smo za veseli.
Vsaka kriza mine tako kot je prišla. Je tako? Lets go

3200 Euro Avtomobilsko zavarovanje in full kasko GRAWE zavarovalnica
210 Euro takse Upravna enota in nova prometna zaradi menjave tablic
1000 Euro nove zimske gume 2006 (nikoli videle snega )
400 Euro prvi servis na 30.000 km
56 Euro Dolivanje olja (turbo kuri) OMV Bixoil (27 Euro 1 liter)
180 Euro cca pranje 1 tedno ali na 10 dni
4000 Euro bencina za 1 letno vožnjo oz cca 50.000 km (če kuri cca 10-13 l/povprečje

Pa se kaj bi se najdlo...in nove letne gume

Yokohama ADVAN ST V802 F235/R18 W 107 komad: 235 Euro
AEZ platišča 5-108 8.5x18 ET45 PHOENIX ALU. komad: 204 Euro

10.806 Euro letni strošek XC90
Na vrh
Beastmaster
18 jun 2007, 15:49
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
A nove feltne maš??
Slikce?
Na vrh
Blaž 460
18 jun 2007, 16:17
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
pa sm jst mislu, da mam strošek z avtom je pa res, avto lahko kupi vsak, vzdrževanje pa postane problem!

[ Uredi 18 jun 2007, 16:17 ]
Na vrh
Hong Kong
18 jun 2007, 17:44
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ko sem avto kupil je Kasko in Ao ter registacija bila vse skupaj da ga daš na cesto 3600 Euro cca. Zdaj spet za celo leto se 3200 E.
Ali užitek vožnje je neprecenljiv. Vozil sem vse žive limuzine in kante da zdaj ne naštevamo znamke, da se ne najde takoj kakšen užaljeni

Odkrito povedano sem zelo zadovoljen a kljub temu menim, da je Volvo XC90 imel in še ima preveč napak v enem letu vožnje.

Zamenjal sem sprednje diske in ploščice, zamenjali so elektromagnetno zapiranje vratc bencinskega pokrovcka, Vložek in usnje na voznikovem sedežu, v lučeh zadaj za meglo kondenz, popravili so "cričke v vratih" na 120 km/h, (o popravilu na Švedskem raje ne bom o tem naj se zahebava z njimi odvetnik), gumica naslonjala za roko, dihtunga na auspuhu spodaj med dvemi spojkami itn...vse v garanciji seveda.

Zahvaljujemo se DUMIDA servisu za korektno in profesionalno opravljeno delo.
LOVE VOLVO DUCK SUMMIT.




[ Uredi 18 jun 2007, 17:45 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
18 jun 2007, 23:31
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Kot si rekel, avto se vozi kot le redki na cesti. Užitek popolen hehe... Čestitam za 1 leto XC90 Ocean Race . Dumida je itak ultra profesionalni laboratorij ter finomehanika za volve
Na vrh
Hong Kong
12 dec 2007, 00:19
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Hello evo po 5 mesecih in 20 dneh spet vozil mojo plavo lepoticko zal nove letne gume nisem imel sanse testirati ker so mi na Dumidi ko me ni bilo ze montirali novembra zimske gume...

Za vse ljubitelje pnevmatikov en lep video o novih gumah katere nestrpno cakajo spomlad...
seveda posnetek v Dubaiju na eni najboljsih pist na svetu...ali kako bi nas admin-strucko napisal precej bedno... saj fanta razumemo, da nima pojma kaj je Dubai da to niso samo kamele...
Yokohama ADVAN ST V802 F235/R18 W 107 komad: 235 Euro
AEZ platišča 5-108 8.5x18 ET45 PHOENIX ALU. komad: 204 Euro

opis in slika in naslednji link test v Dubaiju

http://www.yokohama.com.au/ourtyres/tyre.aspx?tyreid=70

http://www.yokohama.com.au/videos/index.aspx?tyreid=70

[ Uredi 12 dec 2007, 10:31 ]
Na vrh
alfaromeo
12 dec 2007, 10:32
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Prosim, da se vzdržiš neumestnih komentarjev.
Na vrh
Hong Kong
18 dec 2007, 18:17
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
mz dik.

[ Uredi 18 dec 2007, 18:18 ]
Na vrh
AljAž
15 feb 2008, 23:12
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Prestavljeno:

Lukc pa V50 je napisal(a): ...


No, to sem slucajno zasledil na forumu Avtomobilizem.com...



Moram rect, da me je kar srat prijelo med branjem Kako si lahko Summit drzne tako "unicevat avtomobile?! Mislim, to je pa ze pod kritiko, sploh pa odnos do strank, v tem primeru je nastradal g. Branko Aleksandar, ki je kupil novga XC90 in so mu ga pri Summitu res dobesedno unicili. Samo mel je pa voljo in nekaj poguma da je prisel do konca - odstop sefov (s podporo vseh forumasev na A.com-u).
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=52696&start=0

Pa prijetno branje zelim!

Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 47, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete