|
|
(850) kontrolna lučka za nizek nivo hladilne tekočine in elektromotor za hlajenje kabine
|
|
Vozim850tko | 10 mar 2008, 09:40 | |
| Član #482Prijavljen dne: 05 nov 2007, 08:48 Objav: 34 | Pozdravljeni. Pri 850 tki letnik 93 2,5 bencinar občasno stalno sveti lučka za nizek nivo hladilne tekočine. Nivo sem preveril in vode je v posodi do max pri hladnem motorju (in pri toplem). Kaj morda pobira kakšen senzor? Kje se ga dobi in koliko stane? Ga lahko zamenja nepooblaščeni mehanik?
Elektromotor je včasih tudi glasen (drgne, vendar vzorca ko se to dogaja ne poznam), pred 3 letim je že bil pri strugarju, avtomehanik je pa rekel da bom naslednjič moral vgraditi novega. Nov stane malo več kot 100.000 SIT, samo meni se zdi to malo preveč za avto tega letnika. Poznate kakšno cenejšo varianto.
Hvala in lep pozdrav. | Na vrh | |
volvo5er | 10 mar 2008, 10:34 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Ja glede na to da ti lučka sveti, nivo hladilne je pa ok, potem je problem v senzorju, ta senzor se kolikor je meni znano nahaja na dnu (oz v spodnjem delu) ekspanzijske posode, zamenjava ni popolnoma noben problem (lahko narediš tudi sam), cena pa tudi ne, jaz ti rabljenega prodam za simbolično ceno.
Kar se elektromotorja (kabinskega ventilatorja) tiče, je najboljše da ga sam popolnoma razstaviš, očistiš in nato nazaj sestaviš. Če boš ugotovil da je kaj preveč obrabljeno, imam jaz še enega nedelujočega na zalogi (tako je zapacan da se mi ga tudi slučajno ne da popravljati )
[ Uredi 10 mar 2008, 10:45 ] | Na vrh | |
Vozim850tko | 10 mar 2008, 10:56 | |
| Član #482 Prijavljen dne: 05 nov 2007, 08:48 Objav: 34
| Za senzor bi se lahko zmenila, da ga kupim, če pa že pridem do tebe, potem bi mi ga lahko še vgradil (za plačilo seveda), ker sem antitalent za te stvari in se jih težko lotim. Zame je celo 850 tka kot space shuttle. Kako pa stopiva v kontakt?
Pri elektromotorju sem mislil na tistega ki goni ventilator kabine, da mi je poleti v avtu dovolj prijetno hladno, pozimi pa toplo. Zdaj ga šparam, automatsko nastavitev hlajenja ne uporabljam zato ga ročno nastavim malo v desno, da se komaj vrti. Stanje še ni kritično (preverjam opcije zamenjave ob nuji), ker ga sedaj že nekaj dni ni slišati (deluje tiho), ga pa prime, da je včasih glasnejši. Samo tudi v tem primeru ni sile, ker ni tako glasen kot pred 3 leti, ko je moral strugar poravnati puše od rotorja, in ga radio že pri nizki glasnosti preglasi. Če bi ga bilo tako slišati kot pred 3 leti, ko je bilo nevzdržno, potem bi se pa priporočil. | Na vrh | |
volvo5er | 10 mar 2008, 10:59 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Kar se zamenjave tiče ni problema, to je 10 minut dela. Jaz sem iz Ljubljane (Bežigrad), moja tel. št. je 041 276 049 (pokliči kadar hočeš, pa se bova zmenila kako pa kaj).
Lp
Peter | Na vrh | |
V70, 2.5. 20V | 10 mar 2008, 19:08 | |
| Član #156 Prijavljen dne: 06 jan 2007, 11:40 Objav: 21
| imam podoben problem pri v70 97l., ventilator kabine vsake tolko časa drgne ne vedno in to samo po sunkih na neki točki, če ima mogoče kdo že kašne take izkušnje... | Na vrh | |
T-5R | 10 mar 2008, 19:55 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Motorček je potrebno razdreti, po vsej verjetnosti je treba tudi kolektor postružit, in narediti novega, ter pomazat puše (ležaje). | Na vrh | |
Zelen_V70TDI | 10 mar 2008, 23:14 | |
| Član #24 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49 Objav: 102
| meni se en za 850ko valja po garaži, tako da lahko dobi novega lastnika po zelo ugodni ceni... | Na vrh | |
Zelen_V70TDI | 10 mar 2008, 23:19 | |
| Član #24 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49 Objav: 102
| V70, 2.5. 20V je napisal(a): ...
imam podoben problem pri v70 97l., ventilator kabine vsake tolko časa drgne ne vedno in to samo po sunkih na neki točki, če ima mogoče kdo že kašne take izkušnje...
Lahko da ti je prišla kakšna svinjarija mimo filtra kabine. Meni se je zgodilo da je nekako uspel priti mimo bambusov list (Imam pač malo bolj eksotično šavje na dvorišču) in se je zataknil za loputo od recirkulacijskega motorčka in je periodično oddajal zoprn zvok. Z motorjem ventilatorja je bilo takrat na srečo vse ok. | Na vrh | |
perimund | 11 mar 2008, 14:19 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Lahko samo konektor izklopis pa bo lucka za nivo tekocine v eksapnzijski ugasnila dokler ne porihtas | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 81, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|