|
|
Razlika med D5 in 2.4D
|
|
alkor | 25 feb 2008, 19:11 | |
| Član #72Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38 Objav: 155 | Ali je se kaksna razen v sami moci? Drugace pa naj bi bila ista masina ne? LP; a
[ Uredi 25 feb 2008, 19:15 ] | Na vrh | |
AljAž | 25 feb 2008, 19:20 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Bojda da ne.
Je pa razlika glede na starost motorja. Od 2001 do sredine 2005 je bil en tip motorja nato pa prenovljen. Namreč novejši 2.4D imajo 120kW, torej enako kot stari D5. Sicer pa so stari/novejši motorji različni, o čemer več piše v tej temi: D5 motorji | Na vrh | |
RollingStone | 26 feb 2008, 07:45 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Motorja sta popolnoma enaka, razen softwera. Je pa res, da se novejši D5 (in 2.4D) razlikuje od starejšega D5 (in 2.4D).
To, da ima novi 2.4D enako moč kot stari D5 je čisto naključje. Tudi prostornina ni enaka (čeprav je razlike le za 2ccm). | Na vrh | |
uncle | 10 mar 2008, 23:10 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Torej sta "novi" D5 in 2.4D enaka...in 2.4D ni enak staremu d5
Je bolj racionalno nabavit 2.4D in plačat manj zavarovanja ter ob morebitmen občutku da je mašinca prerahitična chipat...saj oba motorja chipajo na enako moč kolko sem videl...?
| Na vrh | |
tonkoexpress | 11 mar 2008, 00:30 | |
| Član #21 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49 Lokacija: dolenc Objav: 230
| Kakšna je pa razlika v praksi? Je 96KW (2.4d) dovolj ali je avto s tem motorjem "podhranjen"? Če gledamo s strani povprečnega voznika, se pravi ne dirkačev niti nedeljskih polžev. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 11 mar 2008, 07:48 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| tonkoexpress je napisal(a): ...
Kakšna je pa razlika v praksi? Je 96KW (2.4d) dovolj ali je avto s tem motorjem "podhranjen"? Če gledamo s strani povprečnega voznika, se pravi ne dirkačev niti nedeljskih polžev.
2.4D 96KW je popolnoma dovolj za normalnega voznika. Avto ima obilico navora in zelo lepo razvija moč. 2.4D 163 & D5 185 je pa že za dirkaške užitke če se lahko tako izrazim, predvsem 185hp varianta ki gre nenormalno za diesel-a. | Na vrh | |
RollingStone | 11 mar 2008, 09:46 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Uncle: če se ti ne gre za moč, bi jaz kupil najmanj močnega in ga čipal (ob predpostavki, da kupuješ z ročnim menjalnikom).
Kaj je za koga dovolj močno za normalno vožnjo je pa odvisno od vsakega posameznika posebaj. | Na vrh | |
uncle | 11 mar 2008, 18:34 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Pa ja...razlika pri zavarovanju je očitna med 163 in 185 konji...D5 je že v "unlimited" razredu v očeh zavarovalnic...
Raje tistih 500 eur za chipanje pa mamo preko 210 konjičkov...
Komej čakam testno furo v petek! | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 12 mar 2008, 00:01 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Ma o kakšnih 500evrih je govora? Zaradi razreda "nad 130KW" je razlike slabih 210eur. Raje kupim 185Hp in ga ne čipam, ker avto že tako ali tako gre fuuul za diesela. Sicer pa počakat še kakšen mesec pa pride nov D5 z 200konji.
| Na vrh | |
volvo5er | 12 mar 2008, 08:46 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Podatki iz AMZSjeve strani za zavarovalnico Triglav, samo obvezno zavarovanje brez bonifikacije in brez dodatnih možnosti:
razred na 130KW - 1004 eur razred 100-130KW - 656 eur
Tako da razlika je, in to kar precejšna, celih 348 eur.
[ Uredi 12 mar 2008, 08:48 ] | Na vrh | |
JG | 12 mar 2008, 10:05 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Sicer nisem siguren, ampak skoraj ne verjamem, da je razlika med D5 (163) in 2.4D (130) samo v t.i. "čipu". Sam sem laičnega mnenja, da je blok motorja res enak ali pa vsaj zelo podoben, ostale zadeve, kot so turbina, elektronika, mogoče celo menjalnik (vsaj pri geartronicu), pa so različne oz. prilagojene moči in navoru samega motorja.
[ Uredi 12 mar 2008, 10:06 ] | Na vrh | |
uncle | 12 mar 2008, 10:20 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Ne..govora je o D5 185 km in 2.4D 163 km...
S tistimi 500 evri sem iml v mislih da raje kupim 163 km verzijo in vsako leto prišparam 300 eur pri zavarovanju (ok, vsako leto malo manj...) in pač dam 500 eur (približno) za chip...ker chipat bi ga tak dal v vsakem primeru
[ Uredi 12 mar 2008, 10:32 ] | Na vrh | |
JG | 12 mar 2008, 10:29 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| uncle je napisal(a): ...
Ne..govora je o D5 185 km in 2.4D 163 km...
A tako, čeprav mislim, da je tudi tu zgodba podobna kot sem že prej napisal. | Na vrh | |
RollingStone | 12 mar 2008, 13:38 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ja, geartronic je prilagojen ja. Ravno zaradi tega pri geartronicu ne bi briporočal čipanja.
Motorja 2.4d (130) in D5 (163) sta pa popolnoma enaka (oba se da načipat na 210hp).
Pri novejših je enako (D5 ima v tem primeru 185hp, šibkejša dva sta enaka).
Pa še enkrat: če se odločiš za čipanje, kupi ročni menjalnik.
Več si pa preberi tukaj | Na vrh | |
uncle | 12 mar 2008, 14:56 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| hvala.... | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 13 mar 2008, 00:59 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| @Volvo5er:
gledano pri 50% bonusu je razlike cca. 210eur
@Razlika med motorji:
Trenutno so VSI Volvovi dieseli identični, razlika je le v t.i. software-u računalniškega krmiljenja avtomobila. Tudi turbine so enake pri vseh treh modelih. Sicer se sliši vsaj glede turbin sila čudno ampak naj opozorim, da so te turbine VNT ( variable nozzle turbine ), se pravi spremenljiva geometrija lopatic in iz tega se da naredit čudo razlik konjskih moči seveda v kombinaciji z vbrizgalnim sistemom. Pri teh motorjih je tudi turbina vodno hlajena, če se ga po tiščanju izklopi, vodo poganja črpalka itd... | Na vrh | |
alfaromeo | 13 mar 2008, 12:23 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pozdrav!
Ob prebiranju te teme je meni, morda še komu, o petvaljnih volvo diesel motorjih bolj malo jasno, ker je tema in pisanje konfuzno. Ob prebiranju obstaja več mogočih zaključkov, in sicer:
~ da so vsi dieseli enaki 2.4d(96kW in 120kW) in D5(135kW), razlika zgolj v čipu (trenutno) ~ da sta 2.4d(96kW) in D5(120kW) enaka, razlika zgolj v čipu ~ da je med D5(120kW) in D5 (135kW) velika razlika ne samo v čipu.
Skratka kaj je res in kaj ne......
Torej prvič se je motor D5 pojavil leta 2001, pod komercialno oznako D5 za 120kW/163KM in 2.4D za 96kW/130KM. Motrja imata enako osnovo, bojda pa je razlika zgolj v ECU. Leta 2005 je Volvo predstavil novi rod D5 motorjev, ki imajo s predohdniki bolj malo skupnega. Več o tem je pisal AljAž tukaj. Novi rod motorjev, to je od leta 2005 dalje, imajo oznake D5(185KM), 2.4D(130 in 163KM), tudi med temi je bojda razlika zgolj v ECU.
upam, da sem prav povzel....
[ Uredi 13 mar 2008, 12:32 ] | Na vrh | |
uncle | 13 mar 2008, 13:30 | |
| Član #670 Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55 Objav: 130
| Tako ja...
Med letoma 2001 in 2005 sta bila 2.4D (130 konjev) in D5 (163 konjev)...ta dva sta "enaka".
Od 2005 pa so napram starejšemu rodu drugačni motorji, to so 2.4D (163 konjev) in D5 (185)...in ta dva sta med seboj enaka.
Kot je že bilo napisano ja 163 konjev pri staremu D5 in novem 2.4D naklučje...in nista enaka...
lp | Na vrh | |
RollingStone | 13 mar 2008, 17:05 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Točno tako. Stari rod je euro 3, novi pa euro 4 če se ne motim. Motorji iz starega roda so si med seboj enaki, iz novega pa tudi. Med motorji starega roda in novega roda pa je razlika, in to kar velika. | Na vrh | |
ManUtd | 11 apr 2009, 14:36 | |
| Član #1102 Prijavljen dne: 11 apr 2009, 14:25 Objav: 1
| Lep pozdrav. Kupujem V70 in me zanima , če ima kdo izkušnje z motorjem 2.4D 136KM (poraba , vzdržljivost , ...) letnik 2004 . Prevoženih 165000 . | Na vrh | |
AljAž | 11 apr 2009, 21:59 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Svetoval bi ti, da preiščeš forum, ker boš dobil več informacij kot takole. Sicer pa pozdravljen! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 30, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|