|
|
Se je že začelo (C30 T5 RWD)
|
|
RollingStone | 28 mar 2008, 11:08 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965 | Volvo C30 T5 RWD
RWD convertion....
Če kdo zna švedsko pa lahko kaj več pove
[ Uredi 31 mar 2008, 18:59 ] | Na vrh | |
croma_man | 28 mar 2008, 11:22 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| ja, ne znam švedsko pa znam povedat ker sem bil pri enem 4x4 conversion projektu zraven da dam kapo dol fantom ker je par detajlov zlo zlo zlo zlo hudih.
Pa Holset HX60, pizda od šleperja turbino so gor fuknal psihoti. | Na vrh | |
noj | 28 mar 2008, 11:25 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Noro dober projekt! Turbina je res adijo pamet... Pa kolesa in zavorni koluti nenormalnih velikosti... Kapo dol! | Na vrh | |
RollingStone | 28 mar 2008, 12:17 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Pol pa lahko kaj več poveš o RWD convertion na splošno. Kako in kaj je potrebno naredit, kaj je potrebno zamenjat in kakšni so okvirni stroški.
Sicer sem že videl kako to gre, samo ne pri prečnem motorju.... A motor ostane enako obrnjen? Menjalnik? Visko? | Na vrh | |
croma_man | 28 mar 2008, 12:54 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| RWD bolj malo žal, projektiral sem moj prejšnji avto za 4x4 in je blo že vse tako daleč doterano da bi samo šraufalo se če nebi prišlo do neljubega dogotka. Drugače sem pa delal na enem projektu ki še ne sme v javnost, bo na prvem drag raceu viden ampak spet 4x4. Rwd turbo bo zdej delal alanq4 - mnde znan na vseh forumih.
Za rwd je načeloma isto dela kot 4x4 le da če imaš opcijo 4x4 odklopiš prednje 2 akse oz. diferencial. Kar pa tukaj švedi delajo je pa olupljen avto do konca, kompleten RWD narejen na novo po slikah sodeč, pri nas se pa dela obstoječi nosilci, edino kardan se skrajša in se poskuša čimmanj posegat v avto. Je pa vse pogojeno z denarjem. | Na vrh | |
RollingStone | 28 mar 2008, 13:01 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Odklopiš prednje 2 akse, ja.... Pa je potrebno potem vso moč poslat nazaj, pa visko oz. haldex vzet stran (ali predelat), vzmetenje tudi ni enako.....
Je pa zanimivo. Vem da se je to že delalo na raznih golfih in evotih (pri slednjem je morda malce lažje), neke predelave so delali celo za film ff tokyo drift...
Me pa zanima, kaj in kako je potrebno postorit, če hočeš to naredit na volvu. S40/V50 T5 RWD bi bil super stroj.
Me pa predvsem zanima, kakšen menjalnik so uporabili oz. kako so obstoječega predelali.... Navsezadnje ni ravno najbolj enostavno prečni motor predelati v kombinacijo z RWD.
[ Uredi 28 mar 2008, 13:02 ] | Na vrh | |
croma_man | 28 mar 2008, 13:53 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| zanimivo bi blo kak ne RWD avto na RWD predelat ampak če imaš možnost 4WD, in če na mizo vržeš karte, torej boljša lega, večje vstopne, izstopne hitrosti, več moči,...vsaj pri večini zmaga pamet in se odločijo raje za 4WD conversion. | Na vrh | |
Terminator | 28 mar 2008, 14:41 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| alan je naredil RWD in je nato razmišlal o dveh mašinah hkrati 1.7 oz. o predelavi na turbo. Moram si vzeti kaj časa in malo pokukati kaj počne v garaži | Na vrh | |
croma_man | 28 mar 2008, 14:58 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| kaj počne? 1.7 turbo in 155 2.0 16v turbo Q4 rwd ko prvega konča.
FRIK ! | Na vrh | |
Beastmaster | 28 mar 2008, 15:16 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Malo , ampak ne bo tole nič proti Edotu letos !
Drugače pa se nebi branil tegale c 30 !! | Na vrh | |
tonkoexpress | 28 mar 2008, 15:42 | |
| Član #21 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49 Lokacija: dolenc Objav: 230
| Kaj ima to za eno vzmetenje? | Na vrh | |
Damijan | 28 mar 2008, 16:02 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| croma_man je napisal(a): ...
kaj počne? 1.7 turbo in 155 2.0 16v turbo Q4 rwd ko prvega konča.
FRIK !
OT ON! Alan ima samo 33-ko, kolikor vem! Njegova 155-ka Q4 je šla od hiše. 155-ka 2.0 16V sport, ki jo je kupl od mene, je pa včeraj motor potolklo. batiinventiliparty.press
Ima pa v paci nekaj drugega. Nekaj živahnejšega. Je pa alfa menda.
OT OFF!
Samo tale C30 zna biti prav brutalen. Je kompleten custom made? | Na vrh | |
RollingStone | 28 mar 2008, 17:49 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Evo nekaj prevoda v angleščino:
B5244T with CrMo lining Turbonetics T80 Dry sump Modified engine head E85 85% etanol + 15% gasoline MoTeC M800
-Drivetrain Sellholm MPG Tilton clutch ZF real axe with homemade holding
-Suspension Öhlins 2-way shocks S60 front bearings in rear 240 bearings in front
-Breaks Porsche GT2 calipers in front (6-pistons and 378mm discs) R-calipers in rear with 335mm discs Homemade adapters and bellhousing
-Rims Dotz Roadster 9*20 rear 11*20 in front. I have widened the rims in rear from 10" to 11" by myself
Pa še zanimivo dejstvo: Na dan je prišlo, da je nekje v USA S60 z B230FT in RWD. In sicer samo za na stezo; na cesto ga ne pustijo. | Na vrh | |
sebaveh | 28 mar 2008, 20:37 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Motor zgleda nekam kar precej nazaj pomaknjen.
In ko so že enkrat pri tem, bi lahko naredili še 4WS (four wheel steering) | Na vrh | |
RollingStone | 29 mar 2008, 07:08 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| MKovic je napisal(a): ... RollingStone je napisal(a): ...
...S60 z B230FT in RWD. ...
Kje, kako, kdo? Takšnega avta se pa definitivno ne bi branil
Tudi jaz ne!
Baje da je v Richmondu nekje. Bom povprašal za več info. | Na vrh | |
RollingStone | 29 mar 2008, 07:58 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| sebaveh je napisal(a): ... Motor zgleda nekam kar precej nazaj pomaknjen. In ko so že enkrat pri tem, bi lahko naredili še 4WS (four wheel steering)
Mogoče za marsikoga ja, zame pa definitivno ne. Meni 4ws ne predstavlja nobenega užitka (poleg tega je pa še drago, če gre kaj k vragu). | Na vrh | |
Beastmaster | 29 mar 2008, 11:21 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| RollingStone je napisal(a): ... sebaveh je napisal(a): ... Motor zgleda nekam kar precej nazaj pomaknjen. In ko so že enkrat pri tem, bi lahko naredili še 4WS (four wheel steering) Mogoče za marsikoga ja, zame pa definitivno ne. Meni 4ws ne predstavlja nobenega užitka (poleg tega je pa še drago, če gre kaj k vragu).
Ha, si predstavljaš kako simpl bočno parkiraš hihihi!
| Na vrh | |
Damijan | 29 mar 2008, 11:42 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| 4WS nihče več ne uporablja. Prekomplicirano, tudi nevarno zaradi čudnih občutkov in preveč problemov. Bilo je pa v igri tole pri parih avtomobilskih proizvajalcih konec 80-tih in v začetku 90-tih let. Začela je AR s svojo študijo PROTEO (osnova 164-ka, motor 3.0 V6 24V 260KM in AWD). HONDA pa je vztrajala najdlje, a vidnih izboljšav ni bilo nikoli. CITROEN pa je pri ZX-u uporabljal zadnjo premo, ki se je samodejno obračala v ovinku. | Na vrh | |
Damijan | 29 mar 2008, 11:44 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| @beastmaster. odkloni zadnjih koles so bili zelo minimalni, komaj opazni na oko. Občutek med vožnjo pa kot da ti je naenkrat odneslo rit. Potem pa nepotrebni popravki nevajenih in "maline kličejo"! | Na vrh | |
RollingStone | 29 mar 2008, 12:35 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Točno to. Zadnja kolesa so se obračala za malenkost, ne toliko kot prva. Občutek med vožnjo je bil pa podoben blagemu driftu.
Kaj je citroen poskusil z ZXom? Da ima zadnja kolesa kot voziček v trgovini?
[ Uredi 29 mar 2008, 12:35 ] | Na vrh | |
Damijan | 29 mar 2008, 12:58 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| RollingStone je napisal(a): ...
Točno to. Zadnja kolesa so se obračala za malenkost, ne toliko kot prva. Občutek med vožnjo je bil pa podoben blagemu driftu.
Kaj je citroen poskusil z ZXom? Da ima zadnja kolesa kot voziček v trgovini?
Mislim, da je imel le ZX Vulcan 2.0 ta način, samodejnega obračanja. | Na vrh | |
sebaveh | 29 mar 2008, 14:51 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Če se zadnja kolesa obračajo v nasprotni smeri kor sprednja, potem je logično da bo slej ko prej spodneslo zadek avta. Pri nižjih hitrostih to gre, pri višjih pa je res nevarno. Zato so nekateri imeli sistem, kjer se pri višjih hitrostih kolesa obrnejo enako kot sprednja - kot pri 4 osnih tovornjakih. Pri takem sistemu pa je že dosti manj možnosti da te odnese.
RollingStone - si se že peljal v takem? | Na vrh | |
Damijan | 29 mar 2008, 16:13 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Evo ZX-a! Sem poiskal doma prospekt in ga poskeniral.
kresni po miški
[ Uredi 29 mar 2008, 16:14 ] | Na vrh | |
RollingStone | 29 mar 2008, 16:45 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Peljal sem Dodge steltha 4ws in hondo prelude 4ws. Noben me ni prepričal. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 33, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|