Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Videoteka
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Se je že začelo (C30 T5 RWD)

Avtor objava
RollingStone
28 mar 2008, 11:08 Predogled tiskanja
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965


Volvo C30 T5 RWD


RWD convertion....

Če kdo zna švedsko pa lahko kaj več pove

[ Uredi 31 mar 2008, 18:59 ]
Na vrh
croma_man
28 mar 2008, 11:22
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
ja, ne znam švedsko pa znam povedat ker sem bil pri enem 4x4 conversion projektu zraven da dam kapo dol fantom ker je par detajlov zlo zlo zlo zlo hudih.

Pa Holset HX60, pizda od šleperja turbino so gor fuknal psihoti.
Na vrh
noj
28 mar 2008, 11:25
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Noro dober projekt! Turbina je res adijo pamet... Pa kolesa in zavorni koluti nenormalnih velikosti... Kapo dol!
Na vrh
RollingStone
28 mar 2008, 12:17
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Pol pa lahko kaj več poveš o RWD convertion na splošno. Kako in kaj je potrebno naredit, kaj je potrebno zamenjat in kakšni so okvirni stroški.

Sicer sem že videl kako to gre, samo ne pri prečnem motorju.... A motor ostane enako obrnjen? Menjalnik? Visko?
Na vrh
croma_man
28 mar 2008, 12:54
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
RWD bolj malo žal, projektiral sem moj prejšnji avto za 4x4 in je blo že vse tako daleč doterano da bi samo šraufalo se če nebi prišlo do neljubega dogotka. Drugače sem pa delal na enem projektu ki še ne sme v javnost, bo na prvem drag raceu viden ampak spet 4x4. Rwd turbo bo zdej delal alanq4 - mnde znan na vseh forumih.

Za rwd je načeloma isto dela kot 4x4 le da če imaš opcijo 4x4 odklopiš prednje 2 akse oz. diferencial. Kar pa tukaj švedi delajo je pa olupljen avto do konca, kompleten RWD narejen na novo po slikah sodeč, pri nas se pa dela obstoječi nosilci, edino kardan se skrajša in se poskuša čimmanj posegat v avto. Je pa vse pogojeno z denarjem.
Na vrh
RollingStone
28 mar 2008, 13:01
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Odklopiš prednje 2 akse, ja.... Pa je potrebno potem vso moč poslat nazaj, pa visko oz. haldex vzet stran (ali predelat), vzmetenje tudi ni enako.....

Je pa zanimivo. Vem da se je to že delalo na raznih golfih in evotih (pri slednjem je morda malce lažje), neke predelave so delali celo za film ff tokyo drift...

Me pa zanima, kaj in kako je potrebno postorit, če hočeš to naredit na volvu. S40/V50 T5 RWD bi bil super stroj.


Me pa predvsem zanima, kakšen menjalnik so uporabili oz. kako so obstoječega predelali.... Navsezadnje ni ravno najbolj enostavno prečni motor predelati v kombinacijo z RWD.

[ Uredi 28 mar 2008, 13:02 ]
Na vrh
croma_man
28 mar 2008, 13:53
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
zanimivo bi blo kak ne RWD avto na RWD predelat ampak če imaš možnost 4WD, in če na mizo vržeš karte, torej boljša lega, večje vstopne, izstopne hitrosti, več moči,...vsaj pri večini zmaga pamet in se odločijo raje za 4WD conversion.
Na vrh
Terminator
28 mar 2008, 14:41
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
alan je naredil RWD in je nato razmišlal o dveh mašinah hkrati 1.7 oz. o predelavi na turbo. Moram si vzeti kaj časa in malo pokukati kaj počne v garaži
Na vrh
croma_man
28 mar 2008, 14:58
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
kaj počne? 1.7 turbo in 155 2.0 16v turbo Q4 rwd ko prvega konča.

FRIK !
Na vrh
Beastmaster
28 mar 2008, 15:16
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Malo , ampak ne bo tole nič proti Edotu letos !

Drugače pa se nebi branil tegale c 30 !!
Na vrh
tonkoexpress
28 mar 2008, 15:42
Član #21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49
Lokacija: dolenc
Objav: 230
Kaj ima to za eno vzmetenje?
Na vrh
Damijan
28 mar 2008, 16:02
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
croma_man je napisal(a): ...

kaj počne? 1.7 turbo in 155 2.0 16v turbo Q4 rwd ko prvega konča.

FRIK !


OT ON!
Alan ima samo 33-ko, kolikor vem! Njegova 155-ka Q4 je šla od hiše. 155-ka 2.0 16V sport, ki jo je kupl od mene, je pa včeraj motor potolklo.
batiinventiliparty.press

Ima pa v paci nekaj drugega. Nekaj živahnejšega. Je pa alfa menda.

OT OFF!


Samo tale C30 zna biti prav brutalen. Je kompleten custom made?
Na vrh
RollingStone
28 mar 2008, 17:49
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Evo nekaj prevoda v angleščino:


B5244T with CrMo lining
Turbonetics T80
Dry sump
Modified engine head
E85 85% etanol + 15% gasoline
MoTeC M800

-Drivetrain
Sellholm MPG
Tilton clutch
ZF real axe with homemade holding

-Suspension
Öhlins 2-way shocks
S60 front bearings in rear
240 bearings in front

-Breaks
Porsche GT2 calipers in front (6-pistons and 378mm discs)
R-calipers in rear with 335mm discs
Homemade adapters and bellhousing

-Rims
Dotz Roadster 9*20 rear 11*20 in front.
I have widened the rims in rear from 10" to 11" by myself




Pa še zanimivo dejstvo: Na dan je prišlo, da je nekje v USA S60 z B230FT in RWD. In sicer samo za na stezo; na cesto ga ne pustijo.
Na vrh
MKovic
28 mar 2008, 20:29
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
RollingStone je napisal(a): ...

...S60 z B230FT in RWD. ...


Kje, kako, kdo?
Takšnega avta se pa definitivno ne bi branil
Na vrh
sebaveh
28 mar 2008, 20:37
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Motor zgleda nekam kar precej nazaj pomaknjen.

In ko so že enkrat pri tem, bi lahko naredili še 4WS (four wheel steering)
Na vrh
Spletna stran
RollingStone
29 mar 2008, 07:08
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
MKovic je napisal(a): ...

RollingStone je napisal(a): ...

...S60 z B230FT in RWD. ...


Kje, kako, kdo?
Takšnega avta se pa definitivno ne bi branil



Tudi jaz ne!

Baje da je v Richmondu nekje. Bom povprašal za več info.
Na vrh
RollingStone
29 mar 2008, 07:58
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
sebaveh je napisal(a): ...

Motor zgleda nekam kar precej nazaj pomaknjen.

In ko so že enkrat pri tem, bi lahko naredili še 4WS (four wheel steering)



Mogoče za marsikoga ja, zame pa definitivno ne. Meni 4ws ne predstavlja nobenega užitka (poleg tega je pa še drago, če gre kaj k vragu).
Na vrh
Beastmaster
29 mar 2008, 11:21
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
RollingStone je napisal(a): ...

sebaveh je napisal(a): ...

Motor zgleda nekam kar precej nazaj pomaknjen.

In ko so že enkrat pri tem, bi lahko naredili še 4WS (four wheel steering)



Mogoče za marsikoga ja, zame pa definitivno ne. Meni 4ws ne predstavlja nobenega užitka (poleg tega je pa še drago, če gre kaj k vragu).


Ha, si predstavljaš kako simpl bočno parkiraš hihihi!

Na vrh
Damijan
29 mar 2008, 11:42
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
4WS nihče več ne uporablja. Prekomplicirano, tudi nevarno zaradi čudnih občutkov in preveč problemov. Bilo je pa v igri tole pri parih avtomobilskih proizvajalcih konec 80-tih in v začetku 90-tih let. Začela je AR s svojo študijo PROTEO (osnova 164-ka, motor 3.0 V6 24V 260KM in AWD). HONDA pa je vztrajala najdlje, a vidnih izboljšav ni bilo nikoli. CITROEN pa je pri ZX-u uporabljal zadnjo premo, ki se je samodejno obračala v ovinku.
Na vrh
Damijan
29 mar 2008, 11:44
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@beastmaster. odkloni zadnjih koles so bili zelo minimalni, komaj opazni na oko. Občutek med vožnjo pa kot da ti je naenkrat odneslo rit. Potem pa nepotrebni popravki nevajenih in "maline kličejo"!
Na vrh
RollingStone
29 mar 2008, 12:35
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Točno to. Zadnja kolesa so se obračala za malenkost, ne toliko kot prva. Občutek med vožnjo je bil pa podoben blagemu driftu.


Kaj je citroen poskusil z ZXom? Da ima zadnja kolesa kot voziček v trgovini?

[ Uredi 29 mar 2008, 12:35 ]
Na vrh
Damijan
29 mar 2008, 12:58
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
RollingStone je napisal(a): ...

Točno to. Zadnja kolesa so se obračala za malenkost, ne toliko kot prva. Občutek med vožnjo je bil pa podoben blagemu driftu.


Kaj je citroen poskusil z ZXom? Da ima zadnja kolesa kot voziček v trgovini?


Mislim, da je imel le ZX Vulcan 2.0 ta način, samodejnega obračanja.
Na vrh
sebaveh
29 mar 2008, 14:51
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Če se zadnja kolesa obračajo v nasprotni smeri kor sprednja, potem je logično da bo slej ko prej spodneslo zadek avta. Pri nižjih hitrostih to gre, pri višjih pa je res nevarno. Zato so nekateri imeli sistem, kjer se pri višjih hitrostih kolesa obrnejo enako kot sprednja - kot pri 4 osnih tovornjakih. Pri takem sistemu pa je že dosti manj možnosti da te odnese.

RollingStone - si se že peljal v takem?
Na vrh
Spletna stran
Damijan
29 mar 2008, 16:13
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Evo ZX-a! Sem poiskal doma prospekt in ga poskeniral.

kresni po miški

[ Uredi 29 mar 2008, 16:14 ]
Na vrh
RollingStone
29 mar 2008, 16:45
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Peljal sem Dodge steltha 4ws in hondo prelude 4ws. Noben me ni prepričal.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 82, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete