|
|
Če pohitite... (850 T-5R)
|
|
RollingStone | 28 mar 2008, 18:45 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965 | lahko kupite najlepšega in najbolj dodelanega T-5Ra (si upam reči) na svetu.
klik
Cena je okrog 12k$, pa pripeljati ga je treba v Slo.
Pohitite, večina poznavalcev bi prodala ledvico, da bi ga lahko kupili.
Kontaktne informacije na PM.
Engine: B5234FT SPM Rods Mahle OS2 pistons RKautotechnik STG3 head (OEM Valve size, ported, polished, 3 angle valve job 44CFM improvement @ .300lift per intake port, 43CFM @ .300 lift per exhaust port) S60R Exhaust manifold (35% gain in flow) GT3071R 63AR 5bolt, small inlet compressor, ATP Ultimate Internal Gate NA cams 960 65mm Throttle Body, Ported intake manifold UR crank pulley, entire rotating assembly balanced to with in .1gram Eurospec T5R Manual ECU (dialed for 550's and an approximation based on mods fuel map) + Civinco BC500 Piggyback tuning system Precision Core custom built FMIC S60R IC upper pipe, 2.5" Hard piping Turbosmart Sleeper Series Megasonic Blow Off Valve Quickbrick Motorsports (QBM) Delrin upper engine mount QBM Polyurathane reinforced upper firewall mount QBM Polyurathane reinforced lower torque mount 3" Downpipe, ATPturbo 3" Cat, 3" Dynamax Bullet Muffler (middle), 3" HKS Carbon/Ti muffler (rear) Eurosport Tuning Intake (Heat Shield, larger K&N Cone filter used) OEM wiring harness converted to MT config Samco Cooling hoses ATPturbo.com Silicone Vacuum lines Gemini Composites Carbon Kevlar throttle and cam covers
Transmission M56H 5 speed transmission (swapped from the OEM automatic) 850R clutch
Suspension/Brakes: RKautotechnik/Kaphlenke Adjustable Lower Control Arms RKautotechnik/Kaphlenke Coil Overs - Custom developed Koni inserts (front) single adjustable - 450# front springs - Koni adjustable rear shocks - 375# rear springs, custom adjustable perches RKautotechnik/Kaphlenke Camber Plates Quick Brick Motorsports Sway Bar End Links Stoptech ST40 BBK 332x32MM 2pc discs (front) S60R 4piston Brembo Rear calipers, 330x28mm rear discs Braided SS lines Dot4 Motul fluid Volvo Pegasus 18x8 Wheels (ET42) Falken Azenis RT615 225/40/18
Stereo: Kenwood Headunit Delphi Roady2 XM unit iPod JL Audio 12W3V2 JL Audio 250/1 JL audio 5.25 (front doors) JL Audio 350/1 Morel Componets (rear shelf and front dash) Infinity Reference 5.25 (rear doors) Strike 1f capacitor
Interior: Yazaki Gauge Cluster, QBM trim rings EST Short Shifter Momo Combat EVO Shift Knob Momo Suede Shift Boot Lotek 3 pillar gauge pod Autometer Boost, Oil Temp, Oil Pressure gauges Innovate Motorsports XD1 (Stand Alone Gauge kit-Wideband) Factory T5R Suede trim package
Exterior: Gemini Composites CF/Kevlar piece between the tails iPd mesh grille 5%tint Saab lip spoiler ExExPat'erized Projectors
Pa še moč:
[ Uredi 31 mar 2008, 20:45 ] | Na vrh | |
noj | 28 mar 2008, 20:02 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Huda zadevca, nekaterim že poznana! Žal ni u šparovčku dosti, pa tudi drugače mi ni všeč, ker ni originalen, ker se mi zdi da tak avto more ostat v originalnem stanju! | Na vrh | |
RollingStone | 28 mar 2008, 20:13 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Če bi imel dovolj denarja in če bi se ga dalo uvozit brez kakega mučkanja bi ga vzel. Meni je avto super, poznam pa celotno zgodbo build-upa in tunanja, poleg tega pa dokaj dobro poznam lastnika, tako, da vem, da je avto uredu. | Na vrh | |
croma_man | 31 mar 2008, 08:58 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| poceni ga daje, ni kej, dolar pa nizek kot še nikoli, vrednost predelav pa pomoje x2 cene za katero ga daje.
| Na vrh | |
RollingStone | 31 mar 2008, 11:49 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Se prej je pa kupil, obnovil, tunal in prodal 242Ti, tudi enega najlepših ka sem jih videl. Pa cena je bila enaka. | Na vrh | |
croma_man | 31 mar 2008, 13:03 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| ko greš enkrat po tej poti in rihtaš en avto v nulo, potegneš potem črto in vidiš da si vrgel noter preveč denarja in še na pol poti nisi ti tak oglas ne da miru ko prodaja poleg svojega znanja, truda in na koncu tudi 450HP+ avto za tak dnar ti res ni nič jasno.
| Na vrh | |
RollingStone | 31 mar 2008, 13:59 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ja no, pozabil povedat: cena je 12k$ z navadnimi feltnami in starimi gumami.
Za 13.5K nove pegasus 18˝ in nove gume.
Tistih feltn, ki so na slikah (works) pa ne da zraven nikakor. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 72, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|