Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Mali oglasi
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Če pohitite... (850 T-5R)

Avtor objava
RollingStone
28 mar 2008, 18:45 Predogled tiskanja
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
lahko kupite najlepšega in najbolj dodelanega T-5Ra (si upam reči) na svetu.


klik

Cena je okrog 12k$, pa pripeljati ga je treba v Slo.

Pohitite, večina poznavalcev bi prodala ledvico, da bi ga lahko kupili.

Kontaktne informacije na PM.



Engine:
B5234FT
SPM Rods
Mahle OS2 pistons
RKautotechnik STG3 head (OEM Valve size, ported, polished, 3 angle valve job 44CFM improvement @ .300lift per intake port, 43CFM @ .300 lift per exhaust port)
S60R Exhaust manifold (35% gain in flow)
GT3071R 63AR 5bolt, small inlet compressor, ATP Ultimate Internal Gate
NA cams
960 65mm Throttle Body, Ported intake manifold
UR crank pulley, entire rotating assembly balanced to with in .1gram
Eurospec T5R Manual ECU (dialed for 550's and an approximation based on mods fuel map) + Civinco BC500 Piggyback tuning system
Precision Core custom built FMIC
S60R IC upper pipe, 2.5" Hard piping
Turbosmart Sleeper Series Megasonic Blow Off Valve
Quickbrick Motorsports (QBM) Delrin upper engine mount
QBM Polyurathane reinforced upper firewall mount
QBM Polyurathane reinforced lower torque mount
3" Downpipe, ATPturbo 3" Cat, 3" Dynamax Bullet Muffler (middle), 3" HKS Carbon/Ti muffler (rear)
Eurosport Tuning Intake (Heat Shield, larger K&N Cone filter used)
OEM wiring harness converted to MT config
Samco Cooling hoses
ATPturbo.com Silicone Vacuum lines
Gemini Composites Carbon Kevlar throttle and cam covers



Transmission
M56H 5 speed transmission (swapped from the OEM automatic)
850R clutch

Suspension/Brakes:
RKautotechnik/Kaphlenke Adjustable Lower Control Arms
RKautotechnik/Kaphlenke Coil Overs
- Custom developed Koni inserts (front) single adjustable
- 450# front springs
- Koni adjustable rear shocks
- 375# rear springs, custom adjustable perches
RKautotechnik/Kaphlenke Camber Plates
Quick Brick Motorsports Sway Bar End Links
Stoptech ST40 BBK 332x32MM 2pc discs (front)
S60R 4piston Brembo Rear calipers, 330x28mm rear discs
Braided SS lines
Dot4 Motul fluid
Volvo Pegasus 18x8 Wheels (ET42)
Falken Azenis RT615 225/40/18


Stereo:
Kenwood Headunit
Delphi Roady2 XM unit
iPod
JL Audio 12W3V2
JL Audio 250/1
JL audio 5.25 (front doors)
JL Audio 350/1
Morel Componets (rear shelf and front dash)
Infinity Reference 5.25 (rear doors)
Strike 1f capacitor



Interior:
Yazaki Gauge Cluster, QBM trim rings
EST Short Shifter
Momo Combat EVO Shift Knob
Momo Suede Shift Boot
Lotek 3 pillar gauge pod
Autometer Boost, Oil Temp, Oil Pressure gauges
Innovate Motorsports XD1 (Stand Alone Gauge kit-Wideband)
Factory T5R Suede trim package


Exterior:
Gemini Composites CF/Kevlar piece between the tails
iPd mesh grille
5%tint
Saab lip spoiler
ExExPat'erized Projectors


Pa še moč:


[ Uredi 31 mar 2008, 20:45 ]
Na vrh
noj
28 mar 2008, 20:02
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Huda zadevca, nekaterim že poznana! Žal ni u šparovčku dosti, pa tudi drugače mi ni všeč, ker ni originalen, ker se mi zdi da tak avto more ostat v originalnem stanju!
Na vrh
RollingStone
28 mar 2008, 20:13
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Če bi imel dovolj denarja in če bi se ga dalo uvozit brez kakega mučkanja bi ga vzel. Meni je avto super, poznam pa celotno zgodbo build-upa in tunanja, poleg tega pa dokaj dobro poznam lastnika, tako, da vem, da je avto uredu.
Na vrh
croma_man
31 mar 2008, 08:58
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
poceni ga daje, ni kej, dolar pa nizek kot še nikoli, vrednost predelav pa pomoje x2 cene za katero ga daje.

Na vrh
RollingStone
31 mar 2008, 11:49
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Se prej je pa kupil, obnovil, tunal in prodal 242Ti, tudi enega najlepših ka sem jih videl. Pa cena je bila enaka.
Na vrh
croma_man
31 mar 2008, 13:03
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
ko greš enkrat po tej poti in rihtaš en avto v nulo, potegneš potem črto in vidiš da si vrgel noter preveč denarja in še na pol poti nisi ti tak oglas ne da miru ko prodaja poleg svojega znanja, truda in na koncu tudi 450HP+ avto za tak dnar ti res ni nič jasno.

Na vrh
RollingStone
31 mar 2008, 13:59
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Ja no, pozabil povedat: cena je 12k$ z navadnimi feltnami in starimi gumami.

Za 13.5K nove pegasus 18˝ in nove gume.

Tistih feltn, ki so na slikah (works) pa ne da zraven nikakor.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 72, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete