|
|
(S60, 2001) Centralno zaklepanje - alarm
|
|
Ursus | 21 apr 2008, 13:23 | |
| Član #488Prijavljen dne: 09 nov 2007, 23:55 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 161 | Pozdrav vsem skupaj ...
Pred časom sem opazil, da na mojem S60 T2.0/01 ne utripnejo smerokazi, ko zaklenem avto. Načeloma so se vedno prižgali, ko sem zaklenil ali odklenil avto. Dvakrat pri zaklepu in enkrat pri odklepu (ali pa ravno obratno). Skratka, zdaj pri zaklepu ne utripnejo več. ????
Potem sem opazil še drug problem. Večkrat, ko sem prišel v avto, sem videl na displayčku levo zapisano ALARM TRIGGERED, CHECK CAR! Ni mi bilo povsem jasno, zakaj to vedno piše, saj je zgledalo z avtom vse v redu, tudi sporočilo je izginilo po nekaj sekundah. Potem pa sem dojel, da se mi alarm sam vklaplja, nekaj minut po tem, ko zapustim avtomobil. Nisem vedel kaj storiti, saj me je večkrat "hecal", ko sem se oddaljil v stanovanje. Pogledal sem v manual in našel, da se zadeva zgodi takrat, ko se začne avto premikati (porivanje, dviganje, pajk ...) ali kadar je v avtomobilu nekaj oziroma nekdo, ki se giblje (človek, pes). Tako sem vlopil tipko za izklop movement detectorja. Stvar deluje, avto pač ne tuli, vendar mi ni povsem všeč, da avto puščam povsod brez vklopljenega alarma. Pri vdiranju se sicer vklopi, vendar mi je bedno, če ga odpeljejo, jaz pa mirno spim doma.
Kaj mi je storiti? Obisk pri sveti trojici - Summit, Interclass, Lekše?
[ Uredi 21 apr 2008, 17:50 ] | Na vrh | |
RollingStone | 21 apr 2008, 13:49 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Alarm je bil sprožen --> vsaj moja razlaga sporočila. Kako in kaj ti bo pa kdo z izkušnjami na tem avtu povedal kaj več. | Na vrh | |
Ursus | 04 maj 2008, 23:36 | |
| Član #488 Prijavljen dne: 09 nov 2007, 23:55 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 161
| za prvo zadevo sem rešil problem. Nasvet sem prebral na tujem Volvo forumu.
Pazite tole:
Za ozdravitev napake neprižiganja smerokazov pri zaklepanju, je potrebna naslednja prefinjena metoda:
Odpreš havbo, jo dvigneš ter spustiš z odprte višine 30-40 cm! Tako, da bolj ali manj zaloputne. Stvar je rešena!
Kdo bi si mislil. To sem prebral na forumu in brž odvihrel poskusit metodo. Dvignil havbo ter jo spustil malo više kot ponavadi. Deluje! Ne morem verjet!!!
Za drug problem pa še nisem našel rešitve... | Na vrh | |
T-5R | 05 maj 2008, 20:41 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Malce čuden postopek za popravljanje.....
Glede druge težave, pa je najverjetneje problem z UZ senzorjem. Ne vem kako je pri originalnih alarmnih napravah. Pri aftermarket varijantah, se da občutljivost UZ senzorja nastavljati.....
Najbolje bo, da res pokličeš na servis, in se pozanimaš. | Na vrh | |
VOLVOV40 | 20 jul 2008, 21:54 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Po tem kar si napisal ti je verjetno krepal MMS,po domače senzor gibanja v kabini,za točno diagnozo bo potreben obisk pri Sveti trojici | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 63, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|